Jup, inderdaad talentvol, maar dat kunnen we van meer mensen zeggen tegenwoordig, kijken of zijn debuutroman à la Vuijsje zal aanslaan. En ja, als ik kan, dan ga ik, Kun je soms wel redelijk wat van leren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, normale kerel. Maar bovenal redelijk talentvol als schrijver.![]()
Maar jij bent wel sociaal actief zie ik. Jij gaat vaak naar lezingen en dergelijke?
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet bekend ben met de werken van Vuijsje, maar voor zover ik hem kan beoordelen op zijn tv-optredens, komt hij bij mij nu niet echt over als een literair talent.quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:41 schreef Arcadia het volgende:
Jup, inderdaad talentvol, maar dat kunnen we van meer mensen zeggen tegenwoordig, kijken of zijn debuutroman à la Vuijsje zal aanslaan.
Klopt inderdaad.quote:En ja, als ik kan, dan ga ik, Kun je soms wel redelijk wat van leren.
Dankje. Jij ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:45 schreef Arcadia het volgende:
Maar goed, slaaptijd, ik wens je nog een goede nachtrust toe
Gaat moeilijk met een wakker kindquote:
"Kijk eens wat voor kippetje ik ben"quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:34 schreef Arcadia het volgende:
https://twitter.com/#!/Diilaa
En wat betreft die mooi, tja... Ik zag vorige keer een foto waar het er een stuk beter uitzag
Broers.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:06 schreef AryaMehr het volgende:
Mensen, ik ben even benieuwd:
Stel je eens voor dat twee broers en vijf nichten van je dreigen te verdrinken en je slechts je twee broers of je vijf nichten kunt redden. Wie red jij?
Hij was super, hoofden waren wel een beetje vervormdquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
X, vond je mijn tekening niet briljant?
quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:10 schreef Ayca het volgende:
Spiked doe eens deze test,http://www.politicalcompass.org/ ben benieuwd wat jij als zelfbenoemd communist als resultaat kijgt.
Ze is verlicht...quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
2 jaar geleden zat je veel meer naar het midden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |