Elke week welquote:Op zaterdag 21 april 2012 03:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
And so it is. En vliegen de vlinders nog een beetje bij jou door de buik?
Ik had al die reacties weleens willen zien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:04 schreef Triggershot het volgende:
Bedrijf mailt per abuis iedereen ontslagbrief
Echt he, eindelijk eens je niet inhouden en meteen mailen wat je nou echt van je baas vind.quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik had al die reacties weleens willen zien.
Dat zou wel fantastisch zijn geweest.quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:06 schreef Triggershot het volgende:
Echt he, eindelijk eens je niet inhouden en meteen mailen wat je nou echt van je baas vind.
Aha, komt vanzelf natuurlijk wel op je pad. Maar hoe zit dat bij jouw geval eigenlijk? Ga je naar andere clubs of kroegen, of wat?quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:07 schreef Triggershot het volgende:
Weinig te vertellen eerlijk gezegd, beetje hier, beetje daar, weinig serieus vooralsnog
Idd, leg dat maar eens uitquote:Op zaterdag 21 april 2012 03:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat zou wel fantastisch zijn geweest.
Hmm ja en nee, kom er wel, maar ben dan echt nooit op jacht oid, liever om wat te drinken met vrienden even bijpraten etc, niet om iemand te ontmoeten. U?quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aha, komt vanzelf natuurlijk wel op je pad. Maar hoe zit dat bij jouw geval eigenlijk? Ga je naar andere clubs of kroegen, of wat?![]()
Aha, herkenbaar. Ik ben ook niet op jacht. Hou me de laatste tijd wel een beetje koest.quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:11 schreef Triggershot het volgende:
Hmm ja en nee, kom er wel, maar ben dan echt nooit op jacht oid, liever om wat te drinken met vrienden even bijpraten etc, niet om iemand te ontmoeten. U?
Waarom dat?quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aha, herkenbaar. Ik ben ook niet op jacht. Hou me de laatste tijd wel een beetje koest.
Tijd om op andere zaken richten voornamelijk. En ook even vrouwen-moe natuurlijk. Vaste relaties dan he.quote:
FOK! lijdt er onder idd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Tijd om op andere zaken richten voornamelijk. En ook even vrouwen-moe natuurlijk. Vaste relaties dan he.
Hij is jouw vriend? Mooi nichtje/zusje heeft hij trouwensquote:Op zaterdag 21 april 2012 03:20 schreef AryaMehr het volgende:
Vriend van me gaat overigens zijn debuut-roman uitbrengen bij uitgeverij Promotheus. Schreef niet heel lang geleden nog columnpjes op de frontpage.![]()
http://www.ozcanakyol.nl/eus-verschijnt-bij-prometheus/
Digitale vriend. Gaat way back, toen we nog in de hiphop-scene zaten. Heb hem geholpen om zijn columns hier op de frontpage te krijgen. Waar zie jij zijn zusje/nichtje dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:30 schreef Arcadia het volgende:
Hij is jouw vriend? Mooi nichtje/zusje heeft hij trouwens
Ziet er niet slecht uit idd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:34 schreef Arcadia het volgende:
https://twitter.com/#!/Diilaa
En wat betreft die mooi, tja... Ik zag vorige keer een foto waar het er een stuk beter uitzag
Ozcan is inderdaad Koerdisch. Ken je hem dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:34 schreef Arcadia het volgende:
Zij zijn trouwens net zoals Spiked zazaki Koerdisch, heb daar vorige keer een hele preek van haar gekregen.
Hem wel eens aangesproken via Twitter, geen antwoord gekregen, hem daarna bij een gelegenheid in Rotterdam eens kort gesproken - vrij normale kerel. Zijn nichtje heb ik eerder wel vaak mee gesproken. Ozcan zijn werk is mij echter niet onbekend.quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ozcan is inderdaad Koerdisch. Ken je hem dan?
Ja, normale kerel. Maar bovenal redelijk talentvol als schrijver.quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:37 schreef Arcadia het volgende:
Hem wel eens aangesproken via Twitter, geen antwoord gekregen, hem daarna bij een gelegenheid in Rotterdam eens kort gesproken - vrij normale kerel. Zijn nichtje heb ik eerder wel vaak mee gesproken. Ozcan zijn werk is mij echter niet onbekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |