SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar niet van mij...quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:18 schreef Ayca het volgende:
Maar ik hou nog steeds wel van jullie hoor, jullie kunnen er ook niks aan doen.
Ga toch weg joh.. mag toch wel een minuutje om een TT te formuleren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:17 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Meestal is er al een nieuw deel na 10 sec
Nee ik blijf hierquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ga toch weg joh.. mag toch wel een minuutje om een TT te formuleren.
Best wel ernstig als je je buren zo gaat spioneren...quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:21 schreef msnk het volgende:
Buren eten (bijna) nooit AGV, waar melden?
Not sure if...
Echt waar? Ik moet zeggen dat ik de laatste paar jaar wel linkser ben geworden wat betreft gelijkheid/geld verdeling etc.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
2 jaar geleden zat je veel meer naar het midden...
Ik kom zo op skype. Ben pas wakkerquote:
Slaapkop.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:23 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik kom zo op skype. Ben pas wakker.
Turken op FOK! (#394) Stomme lapo!quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt waar? Ik moet zeggen dat ik de laatste paar jaar wel linkser ben geworden wat betreft gelijkheid/geld verdeling etc.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:31 schreef Bortecinem het volgende:
lol @ de titel
Ik ben echt niet origineel wat betreft het verzinnen van TT's.
Turken op FOK! #714 Stomme lapo
Wat een levenloze gek. Dit soort figuren heb je trouwens best veel in Nederland. Van die gordijngluurdersquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:21 schreef msnk het volgende:
Buren eten (bijna) nooit AGV, waar melden?
Not sure if...
Maar is het wel echt? Ik vind het wel verontrustend ja...quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat een levenloze gek. Dit soort figuren heb je trouwens best veel in Nederland. Van die gordijngluurders.
Ben jij er al over uit? Atheisten of niet?quote:
Geen idee, maar verbaast me niets als het echt is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar is het wel echt? Ik vind het wel verontrustend ja...
Dat weet ik nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar is het wel echt? Ik vind het wel verontrustend ja...
[..]
Ben jij er al over uit? Atheisten of niet?
Kimseyi tanimadim ben, senden daha özelquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:58 schreef AliceWonder het volgende:
Niks is zo lekker in de ochtend als een douche.
Wow, wat een mooi lied! Kende ik nog nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:53 schreef Ayca het volgende:
Mja het is open voor je eigen interpretatie...
Misschien zie ik wel iets anders in bv dit nummer dan anderen
heb ff gekeken maar bulamadim broer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:47 schreef Turquaz52 het volgende:
Heeft iemand hier een stream voor mij? Ordu Spor - K. Karabukspor..?
Sagol..
Je hebt gelijk, ik neem het terug.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Hè? Waar heb ik deze eer aan te danken? Heb je mijn laatste post wel gelezen?![]()
Wat is deze.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:15 schreef SpikedPsych het volgende:
Arcadia heeft mooi, lang en glanzend haar.
Nee over jou in het echt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat is deze.
Je hebt het over de leeuw in mijn UI?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:16 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Nee over jou in het echt.Niet haten op gemillimeterd haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Weet ik .quote:
Ik heb zelf gemillimeterd haarquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:17 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Niet haten op gemillimeterd haar.
Echt hè, hoe kun je haten op iets wat er bijna niet is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:17 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Niet haten op gemillimeterd haar.
Jij mag dat niet zeggen, klinkt als vriendjespolitiek.quote:
Wat haat je dan op Arcadia.quote:
Ok.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Echt hè, hoe kun je haten op iets wat er bijna niet is.
[..]
Jij mag dat niet zeggen, klinkt als vriendjespolitiek.
Haha ik zei toen toch luister naar alle nummersquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Wow, wat een mooi lied! Kende ik nog niet
Maar zo open voor interpretatie is dit lied niet toch? Tenminste, als die dan zegt "hem uzak hem hoyrat senin ülken" moet ik denken aan "verkazing"
Bij "kayboldum" moet ik wel gelijk denken aan mensen die zeggen dat ik de weg ben verloren sinds ik geen moslim meer ben. "Ama artik cok mutluyum"
Ik heb wel kaart voor je als je de weg kwijt bent, alle wegen leiden naar Rome Mekka.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Wow, wat een mooi lied! Kende ik nog niet
Maar zo open voor interpretatie is dit lied niet toch? Tenminste, als die dan zegt "hem uzak hem hoyrat senin ülken" moet ik denken aan "verkazing"
Bij "kayboldum" moet ik wel gelijk denken aan mensen die zeggen dat ik de weg ben verloren sinds ik geen moslim meer ben. "Ama artik cok mutluyum"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |