Iets meer dan een maand geleden was ik in de friettent en daar zag ik ook onze buurman. Het viel me al op dat de vorige keer dat ik daar was hij daar ook friet afhaalde. Thuisgekomen vertelde ik het tegen mijn vrouw en die zei dat ze hen vanuit het keukenraam veel vaker met allerlei junkfood het huis zag binnengaan.
We besloten toen eens om een tijdje bij te houden hoe vaak ze dat precies deden. Na 1 maand kwamen we op de volgende getallen:
Uit de friettent 14x
Van de chinees 4x (meestal in het weekeinde)
Niet zeker wat (maar iig geen AGV) 3x
Niet gezien/zelf niet thuis 6x
AGV?? 4x
Één keer zagen we ze niks afhalen, terwijl ze de vorige dag ook al niks hadden afgehaald. Omdat we dit niet vertrouwden is mijn vrouw toen met een smoesje (kopje suiker

) daar om kwart over zes naar binnen gegaan. Wat dacht je? Hadden ze diepvriespizza uit de magnetron!
We hebben geen echt hard bewijs, want foto's maken vonden we te ver gaan, en bovendien zou je daar ook mee kunnen sjoemelen. Maar dat er iets niet klopt is duidelijk, dat kunnen we op erewoord beloven.
Mijn vraag is eigenlijk bij welke instantie we dit nu het beste kunnen melden? Iemand hier ervaring mee?