SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar niet van mij...quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:18 schreef Ayca het volgende:
Maar ik hou nog steeds wel van jullie hoor, jullie kunnen er ook niks aan doen.
Ga toch weg joh.. mag toch wel een minuutje om een TT te formuleren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:17 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Meestal is er al een nieuw deel na 10 sec
Nee ik blijf hierquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ga toch weg joh.. mag toch wel een minuutje om een TT te formuleren.
Best wel ernstig als je je buren zo gaat spioneren...quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:21 schreef msnk het volgende:
Buren eten (bijna) nooit AGV, waar melden?
Not sure if...
Echt waar? Ik moet zeggen dat ik de laatste paar jaar wel linkser ben geworden wat betreft gelijkheid/geld verdeling etc.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
2 jaar geleden zat je veel meer naar het midden...
Ik kom zo op skype. Ben pas wakkerquote:
Slaapkop.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:23 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik kom zo op skype. Ben pas wakker.
Turken op FOK! (#394) Stomme lapo!quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt waar? Ik moet zeggen dat ik de laatste paar jaar wel linkser ben geworden wat betreft gelijkheid/geld verdeling etc.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:31 schreef Bortecinem het volgende:
lol @ de titel
Ik ben echt niet origineel wat betreft het verzinnen van TT's.
Turken op FOK! #714 Stomme lapo
Wat een levenloze gek. Dit soort figuren heb je trouwens best veel in Nederland. Van die gordijngluurdersquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:21 schreef msnk het volgende:
Buren eten (bijna) nooit AGV, waar melden?
Not sure if...
Maar is het wel echt? Ik vind het wel verontrustend ja...quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:40 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat een levenloze gek. Dit soort figuren heb je trouwens best veel in Nederland. Van die gordijngluurders.
Ben jij er al over uit? Atheisten of niet?quote:
Geen idee, maar verbaast me niets als het echt is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar is het wel echt? Ik vind het wel verontrustend ja...
Dat weet ik nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Maar is het wel echt? Ik vind het wel verontrustend ja...
[..]
Ben jij er al over uit? Atheisten of niet?
Kimseyi tanimadim ben, senden daha özelquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:58 schreef AliceWonder het volgende:
Niks is zo lekker in de ochtend als een douche.
Wow, wat een mooi lied! Kende ik nog nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:53 schreef Ayca het volgende:
Mja het is open voor je eigen interpretatie...
Misschien zie ik wel iets anders in bv dit nummer dan anderen
heb ff gekeken maar bulamadim broer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:47 schreef Turquaz52 het volgende:
Heeft iemand hier een stream voor mij? Ordu Spor - K. Karabukspor..?
Sagol..
Je hebt gelijk, ik neem het terug.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Hè? Waar heb ik deze eer aan te danken? Heb je mijn laatste post wel gelezen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |