Was dat zo erg dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Daar twijfel ik geen nanoseconde over, ookal ken ik je niet. Ik moest genoegen nemen met opgroeien in Rotterdam
Leer je zulke woorden op het VWO ?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Daar twijfel ik geen nanoseconde over, ookal ken ik je niet. Ik moest genoegen nemen met opgroeien in Rotterdam
Rotterdamquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Mijn oma.7 jaar geleden.quote:
Erg kun je het niet noemen, maar Rotterdam en Tunceli in 1 zin noemen vind ik al erg.quote:
Ehm, vwo schrijf je met kleine letters.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Leer je zulke woorden op het VWO ?
Ahw heb je nog niet ontbeten?quote:
wannabe zarGonquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ehm, vwo schrijf je met kleine letters.
Wat een <alsikditschrijfkrijgikeenban> ben jij !!!!! Flikker eens op man !quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Leer je zulke woorden op het VWO ?
Hoe bedoel je origineel?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
wannabe zarGonwees 1 keer origineel mang
Gecondoleerd, spijt me dat ik zo laat ben met mijn condoleances, accepteer je het alsnog?quote:
Olum, laat je nu eens niet uit de tent lokken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:35 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Wat een <alsikditschrijfkrijgikeenban> ben jij !!!!! Flikker eens op man !
Ja hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe bedoel je origineel?
[..]
Gecondoleerd, spijt me dat ik zo laat ben met mijn condoleances, accepteer je het alsnog?
Say it. Do it, faggot.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:35 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Wat een <alsikditschrijfkrijgikeenban> ben jij !!!!! Flikker eens op man !
Nee, ze is op weg naar werkquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:47 schreef Arcadia het volgende:
Alice zo stil, is ze compleet in trance van het liedje?
Ditquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:47 schreef Ayca het volgende:
Ah oke.. maar ik ontbijt vrijwel altijd doordeweeks omdat ik anders op school trek krijg en ongezonde dingen ga kopen.
Wauw, óf jij moet heel verliefd zijn, óf je bent gewoon gek. Ik gok 80% het eerste en 20% het tweede.quote:
Wauwen om 60 kilometer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wauw, óf jij moet heel verliefd zijn, óf je bent gewoon gek. Ik gok 80% het eerste en 20% het tweede.
Hij is gwn turkse romanticus, hij drinkt nu raki omdat hij liefdesverdriet heeft van Alice.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wauw, óf jij moet heel verliefd zijn, óf je bent gewoon gek. Ik gok 80% het eerste en 20% het tweede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |