Nee, ze is op weg naar werkquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:47 schreef Arcadia het volgende:
Alice zo stil, is ze compleet in trance van het liedje?
Ditquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:47 schreef Ayca het volgende:
Ah oke.. maar ik ontbijt vrijwel altijd doordeweeks omdat ik anders op school trek krijg en ongezonde dingen ga kopen.
Wauw, óf jij moet heel verliefd zijn, óf je bent gewoon gek. Ik gok 80% het eerste en 20% het tweede.quote:
Wauwen om 60 kilometer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wauw, óf jij moet heel verliefd zijn, óf je bent gewoon gek. Ik gok 80% het eerste en 20% het tweede.
Hij is gwn turkse romanticus, hij drinkt nu raki omdat hij liefdesverdriet heeft van Alice.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wauw, óf jij moet heel verliefd zijn, óf je bent gewoon gek. Ik gok 80% het eerste en 20% het tweede.
Hij is verliefdquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gedumpt hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:03 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hij is gwn turkse romanticus, hij drinkt nu raki omdat hij liefdesverdriet heeft van Alice.
Verliefdheid is mooi. Je moet er wat voor over hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:06 schreef Ayca het volgende:
Een LATrelatie lijkt me echt niets, ik wil gewoon binnen een kwartiertje naar m toe kunnen fietsen wanneer ik dat wilanders moet je alles plannen, treintickets etc
Heb ik dat dan gezegd ? Hij is verdrietig omdat hij niet bij jou kan zijn. En laat die jongen nou even rustig zijn raki drinken .quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:07 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Heb ik dat dan gezegd ? Hij is verdrietig omdat hij niet bij jou kan zijn. En laat die jongen nou even rustig zijn raki drinken .
Julis & zarGon en Alice & msnk vinden dit offensief.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:06 schreef Ayca het volgende:
Een LATrelatie lijkt me echt niets, ik wil gewoon binnen een kwartiertje naar m toe kunnen fietsen wanneer ik dat wilanders moet je alles plannen, treintickets etc
Dat is natuurlijk beter in alle opzichten, maar het verstand raakt verlamd eh.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:06 schreef Ayca het volgende:
Vooral als je zo'n vriendin heb als Julisquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk beter in alle opzichten, maar het verstand raakt verlamd eh.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Kimseyi tanimadim ben, senden daha özel
Mja oke.. als het er eenmaal is kun je er net zo goed het beste van makenquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:07 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Verliefdheid is mooi. Je moet wat voor over hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |