Nee, ze is op weg naar werkquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:47 schreef Arcadia het volgende:
Alice zo stil, is ze compleet in trance van het liedje?
Ditquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:47 schreef Ayca het volgende:
Ah oke.. maar ik ontbijt vrijwel altijd doordeweeks omdat ik anders op school trek krijg en ongezonde dingen ga kopen.
Wauw, óf jij moet heel verliefd zijn, óf je bent gewoon gek. Ik gok 80% het eerste en 20% het tweede.quote:
Wauwen om 60 kilometer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wauw, óf jij moet heel verliefd zijn, óf je bent gewoon gek. Ik gok 80% het eerste en 20% het tweede.
Hij is gwn turkse romanticus, hij drinkt nu raki omdat hij liefdesverdriet heeft van Alice.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wauw, óf jij moet heel verliefd zijn, óf je bent gewoon gek. Ik gok 80% het eerste en 20% het tweede.
Hij is verliefdquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gedumpt hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:03 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hij is gwn turkse romanticus, hij drinkt nu raki omdat hij liefdesverdriet heeft van Alice.
Verliefdheid is mooi. Je moet er wat voor over hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:06 schreef Ayca het volgende:
Een LATrelatie lijkt me echt niets, ik wil gewoon binnen een kwartiertje naar m toe kunnen fietsen wanneer ik dat wilanders moet je alles plannen, treintickets etc
Heb ik dat dan gezegd ? Hij is verdrietig omdat hij niet bij jou kan zijn. En laat die jongen nou even rustig zijn raki drinken .quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:07 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Heb ik dat dan gezegd ? Hij is verdrietig omdat hij niet bij jou kan zijn. En laat die jongen nou even rustig zijn raki drinken .
Julis & zarGon en Alice & msnk vinden dit offensief.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:06 schreef Ayca het volgende:
Een LATrelatie lijkt me echt niets, ik wil gewoon binnen een kwartiertje naar m toe kunnen fietsen wanneer ik dat wilanders moet je alles plannen, treintickets etc
Dat is natuurlijk beter in alle opzichten, maar het verstand raakt verlamd eh.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:06 schreef Ayca het volgende:
Vooral als je zo'n vriendin heb als Julisquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk beter in alle opzichten, maar het verstand raakt verlamd eh.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Kimseyi tanimadim ben, senden daha özel
Mja oke.. als het er eenmaal is kun je er net zo goed het beste van makenquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:07 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Verliefdheid is mooi. Je moet wat voor over hebben.
Je metabolisme komt niet op gang. Niet doen als je niet dik wil worden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:44 schreef Ayca het volgende:
Hebben jullie ook dat als je in het weekend niet ontbijt de hele dag geen trek hebt?
Ik ookquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je metabolisme komt niet op gang. Niet doen als je niet dik wil worden.
Ik heb om de twee uur honger.
Honger hebben de kindjes in afrika!quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je metabolisme komt niet op gang. Niet doen als je niet dik wil worden.
Ik heb om de twee uur honger.
Als het kon had ik haar allang ontvoerd...quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:06 schreef Ayca het volgende:
Niet, die zijn uitgehongerd.quote:
Is mijn echte naam irl.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:22 schreef SpikedPsych het volgende:
Levo, waaraan dank jij je username aan
Ze is geeneens mooi.quote:
Ik had haar echt over de tafel getrokken richting mijn knie.quote:
Ik zou spugen in haar gezicht en het daarbij laten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik had haar echt over de tafel getrokken richting mijn knie.
In zo'n situatie mag dat, toch?
Jij bent dan ook een man van eer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zou spugen in haar gezicht en het daarbij laten.
quote:
Mensen die hun ziel verkopen voor geld.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit ben ik tijdens AoE2
[ afbeelding ]
quote:
Wat nu?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:54 schreef AryaMehr het volgende:
Lekker dan, wakker worden om te zien dat de Catshuis-onderhandelingen zijn mislukt.
Nee, VVD en PVDA zijn alweer groter dan de SP.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:03 schreef zarGon het volgende:
SP was volgens de peilingen de grootste toch?.
Waar zouden jullie bij nieuwe verkiezingen op stemmen?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:48 schreef Gulmez het volgende:
jongens, m'n vader heeft net de turkse vlag op het balkon gezet![]()
![]()
De val is officieel, alleen wanneer er verkiezingen komen is nog de vraag.![]()
We zijn verlost van dit kut kabinet!
Hier ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, VVD en PVDA zijn alweer groter dan de SP.
D66 hoogst waarschijnlijk.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nog wel over twijfel. Het zal me in ieder geval niet verbazen als Wilders mede door zichzelf neer te zetten als slachtoffer weer stijgt in de peilingen. Zijn achterban zal die standaard-prietpraat over dictaten uit Brussel wel weer geloven.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hier ook.
Ik gok zo dat de gloriedagen van de PVV over zijn. Mits het volgend kabinet het een beetje kan uitzingen.
Personen als Wilders en partijen als de PVV zijn er niet voor de langere termijn. Ik gok zo dat ze hun (stijgende) momentum zullen verliezen en er straks niet meer zullen toedoen. Maar ja, met crisistijden weet je het nooit. Eenmaal uit de crisis zal er geen Wilders meer zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nog wel over twijfel. Het zal me in ieder geval niet verbazen als Wilders mede door zichzelf neer te zetten als slachtofferrol weer stijgt in de peilingen. Zijn achterban zal die standaard-prietpraat over dictaten uit Brussel wel weer geloven.
De PVV mist inderdaad een aantal politieke/democratische elementen voor een goede continuering van de partij. Ach, in ieder geval zal denk ik geen enkele partij de komende tijd het in zijn hoofd halen om een samenwerking met de PVV aan te gaan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:15 schreef zarGon het volgende:
Personen als Wilders en partijen als de PVV zijn er niet voor de langere termijn. Ik gok zo dat ze hun (stijgende) momentum zullen verliezen en er straks niet meer zullen toedoen. Maar ja, met crisistijden weet je het nooit. Eenmaal uit de crisis zal er geen Wilders meer zijn.
Zij deed blijkbaar ook vorige keer mee en toen werd zij op dezelfde wijze genaaid, onder het mom van "Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me", heeft ze dit keer wss zo aangepakt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mensen die hun ziel verkopen voor geld.
Alleen vrouwen doen zoiets walgelijks..
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:56 schreef Julis het volgende:
[..]
. Ik had meer dit plaatje in gedachten:
[ afbeelding ]
Maar dit bedoelde ik dus, Arcadia.
[..]
. Ik ga stuk
.
QFTquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:31 schreef Triggershot het volgende:
Verliefd zijn neemt je rationaliteit over.
heel veel turken in mijn omgeving hebben ook d66 gestemd, ik incluis en dat heeft er mede toe geleid, dat de pvda veel stemmen heeft verloren, wat er weer toe heeft geleid, dat we met een minieme verschil dit gedrocht van een kabinet hebben gekregenquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:13 schreef TheMagnificent het volgende:
D66 hier. Laatste keer ook al op gestemd.
QFTquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
''Liefde is een ernstige vorm van krankzinnigheid''
- Plato.
Al gedaan. Foto's zijn onderweg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:46 schreef Che_ het volgende:
Dat dit kan in Nederland.
Waarom PM je hem niet, dan krijg je de misschien de echte foto's.
Misschien is het maar beter ook dat het zo is verlopen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
heel veel turken in mijn omgeving hebben ook d66 gestemd, ik incluis en dat heeft er mede toe geleid, dat de pvda veel stemmen heeft verloren, wat er weer toe heeft geleid, dat we met een minieme verschil dit gedrocht van een kabinet hebben gekregen
Ok, ga je gang.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wil je nog wel even bedanken voor het meedenken.
totdat erdogan de politiek verlaat, dan zijn we weer terug bij af, ben ik bangquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:53 schreef zarGon het volgende:
Heeft een klein land als Nederland niet te veel partijen? Te versplinterd waardoor er geen vooruitgang te boeken valt.
In Nederland heb je een stuk of 6/7 partijen die eraan toedoen, in Turkije zijn dat er 2/3 (komt grotendeels door de kiesdrempel..)
Hartstikke bedankt Che. Zullen we gewoon vrienden zijn?quote:
'Anne' met een hoofdletter.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt Che. Zullen we gewoon vrienden zijn?
Dost edinmeye bak, düşmanı Annen bile dogurur.
Tja, Erdoğan en de Turkse regering hakken wél knopen door. Hier in Nederland krijgt niemand zijn zin, worden er geen knopen doorgehakt en zitten we in een sluimerstand.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
totdat erdogan de politiek verlaat, dan zijn we weer terug bij af, ben ik bang
Hmm,quote:
Beauty is a short-lived tyranny.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:56 schreef Slayage het volgende:
Liefde is het verrukkelijke intermezzo tussen de ontmoeting met een mooi meisje en de ontdekking dat ze een gezicht als een schelvis heeft.
John Barrymore
Ja, geen hoofdletter. Net zoals dat 'moeder' met een kleine letter wordt geschreven, wordt 'anne' ook met een kleine letter geschreven.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Officieel niet met een hoofdletter dus?
Deal. Ik kom er zo aan.quote:
Zijn we vijanden dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hartstikke bedankt Che. Zullen we gewoon vrienden zijn?
Dost edinmeye bak, düşmanı Annen bile dogurur.
Maak hem af! Ik wil hem zien huilen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:36 schreef Julis het volgende:
FIFA 11 wel. Maar ik ga spelen op de PS 3. Ik wil spelen met een controller.
[..]
Deal. Ik kom er zo aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |