Leer je zulke woorden op het VWO ?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Daar twijfel ik geen nanoseconde over, ookal ken ik je niet. Ik moest genoegen nemen met opgroeien in Rotterdam
Rotterdamquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Daar twijfel ik geen nanoseconde over, ookal ken ik je niet. Ik moest genoegen nemen met opgroeien in Rotterdam
Mijn oma.7 jaar geleden.quote:
Erg kun je het niet noemen, maar Rotterdam en Tunceli in 1 zin noemen vind ik al erg.quote:
Ehm, vwo schrijf je met kleine letters.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Leer je zulke woorden op het VWO ?
Ahw heb je nog niet ontbeten?quote:
wannabe zarGonquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ehm, vwo schrijf je met kleine letters.
Wat een <alsikditschrijfkrijgikeenban> ben jij !!!!! Flikker eens op man !quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Leer je zulke woorden op het VWO ?
Hoe bedoel je origineel?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
wannabe zarGonwees 1 keer origineel mang
Gecondoleerd, spijt me dat ik zo laat ben met mijn condoleances, accepteer je het alsnog?quote:
Olum, laat je nu eens niet uit de tent lokken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:35 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Wat een <alsikditschrijfkrijgikeenban> ben jij !!!!! Flikker eens op man !
Ja hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe bedoel je origineel?
[..]
Gecondoleerd, spijt me dat ik zo laat ben met mijn condoleances, accepteer je het alsnog?
Say it. Do it, faggot.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:35 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Wat een <alsikditschrijfkrijgikeenban> ben jij !!!!! Flikker eens op man !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |