Je vergeet de haarwortel, kardes.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Echt hè, hoe kun je haten op iets wat er bijna niet is.
[..]
Jij mag dat niet zeggen, klinkt als vriendjespolitiek.
Hamdoulilah, sen nasilsin?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:23 schreef SpikedPsych het volgende:
Ojah, bijna vergeten. Ugur abi is erSup man
Pics van je omaquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:22 schreef AliceWonder het volgende:
Lekker spiegelei met tomaat en paprika als ontbijt. Doet me denken aan toen ik nog in Roemenie woonde en mijn oma elke zondag spiegelei voor me maakte
Je lijkt wel op mijn vader, die word ook ontroerd als hij over zijn kindertijd in tunceli verteld.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:22 schreef AliceWonder het volgende:
Lekker spiegelei met tomaat en paprika als ontbijt. Doet me denken aan toen ik nog in Roemenie woonde en mijn oma elke zondag spiegelei voor me maakte
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:24 schreef Weissman het volgende:
[..]
Pics van je oma spiegelei met tomaat en paprika
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:24 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hamdoulilah broeder, gaat goed met mij.
Laat je hem nou jou vertellen wat je wel of niet mag zeggen?quote:
Ja ach, ik haat zoekenquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha ik zei toen toch luister naar alle nummers![]()
Nee oke... misschien had ik een ander nummer moeten gebruiken als voorbeeld
Verkazing was niet in me opgekomenMaar dat kayboldum had ik ook ja. Bij eski defterler moest ik aan de koran denken...
Menemen als ontbijtquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:22 schreef AliceWonder het volgende:
Mijn oma is jaren geleden overleden.quote:
Wannabe arabierquote:
Moge haar ziel rusten in vrede.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:27 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Mijn oma is jaren geleden overleden.
De tijd bij mijn oma's en opa was de mooiste tijd van mijn leven.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:24 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Je lijkt wel op mijn vader, die word ook ontroerd als hij over zijn kindertijd in tunceli verteld.
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:27 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Mijn oma is jaren geleden overleden.
Hahaquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Menemen als ontbijtzeg maar tegen msnk dat hij dat een keer voor je moet maken
Ik heb ontbeten met een krentebol met kaasverkazing slaat toe...
Ahw, babyquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
De tijd bij mijn oma's en opa was de mooiste tijd van mijn leven.
Daar twijfel ik geen nanoseconde over, ookal ken ik je niet. Ik moest genoegen nemen met opgroeien in Rotterdamquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
De tijd bij mijn oma's en opa was de mooiste tijd van mijn leven.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wannabe arabier
[..]
Moge haar ziel rusten in vrede.
Bedankt.quote:
Weet ik babequote:Op zaterdag 21 april 2012 13:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Ahw, baby
Er komen nog veel meer mooie tijden aan, beloofd![]()
Was dat zo erg dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Daar twijfel ik geen nanoseconde over, ookal ken ik je niet. Ik moest genoegen nemen met opgroeien in Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |