Hij is verliefdquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wauw, óf jij moet heel verliefd zijn, óf je bent gewoon gek. Ik gok 80% het eerste en 20% het tweede.
Ik heb hem niet gedumpt hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:03 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hij is gwn turkse romanticus, hij drinkt nu raki omdat hij liefdesverdriet heeft van Alice.
Verliefdheid is mooi. Je moet er wat voor over hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:06 schreef Ayca het volgende:
Een LATrelatie lijkt me echt niets, ik wil gewoon binnen een kwartiertje naar m toe kunnen fietsen wanneer ik dat wilanders moet je alles plannen, treintickets etc
Heb ik dat dan gezegd ? Hij is verdrietig omdat hij niet bij jou kan zijn. En laat die jongen nou even rustig zijn raki drinken .quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:07 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Heb ik dat dan gezegd ? Hij is verdrietig omdat hij niet bij jou kan zijn. En laat die jongen nou even rustig zijn raki drinken .
Julis & zarGon en Alice & msnk vinden dit offensief.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:06 schreef Ayca het volgende:
Een LATrelatie lijkt me echt niets, ik wil gewoon binnen een kwartiertje naar m toe kunnen fietsen wanneer ik dat wilanders moet je alles plannen, treintickets etc
Dat is natuurlijk beter in alle opzichten, maar het verstand raakt verlamd eh.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:06 schreef Ayca het volgende:
Vooral als je zo'n vriendin heb als Julisquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk beter in alle opzichten, maar het verstand raakt verlamd eh.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Kimseyi tanimadim ben, senden daha özel
Mja oke.. als het er eenmaal is kun je er net zo goed het beste van makenquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:07 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Verliefdheid is mooi. Je moet wat voor over hebben.
Je metabolisme komt niet op gang. Niet doen als je niet dik wil worden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:44 schreef Ayca het volgende:
Hebben jullie ook dat als je in het weekend niet ontbijt de hele dag geen trek hebt?
Ik ookquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je metabolisme komt niet op gang. Niet doen als je niet dik wil worden.
Ik heb om de twee uur honger.
Honger hebben de kindjes in afrika!quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je metabolisme komt niet op gang. Niet doen als je niet dik wil worden.
Ik heb om de twee uur honger.
Als het kon had ik haar allang ontvoerd...quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:06 schreef Ayca het volgende:
Niet, die zijn uitgehongerd.quote:
Is mijn echte naam irl.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:22 schreef SpikedPsych het volgende:
Levo, waaraan dank jij je username aan
Ze is geeneens mooi.quote:
Ik had haar echt over de tafel getrokken richting mijn knie.quote:
Ik zou spugen in haar gezicht en het daarbij laten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik had haar echt over de tafel getrokken richting mijn knie.
In zo'n situatie mag dat, toch?
Jij bent dan ook een man van eer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zou spugen in haar gezicht en het daarbij laten.
quote:
Mensen die hun ziel verkopen voor geld.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit ben ik tijdens AoE2
[ afbeelding ]
quote:
Wat nu?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:54 schreef AryaMehr het volgende:
Lekker dan, wakker worden om te zien dat de Catshuis-onderhandelingen zijn mislukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |