Je metabolisme komt niet op gang. Niet doen als je niet dik wil worden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:44 schreef Ayca het volgende:
Hebben jullie ook dat als je in het weekend niet ontbijt de hele dag geen trek hebt?
Ik ookquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je metabolisme komt niet op gang. Niet doen als je niet dik wil worden.
Ik heb om de twee uur honger.
Honger hebben de kindjes in afrika!quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je metabolisme komt niet op gang. Niet doen als je niet dik wil worden.
Ik heb om de twee uur honger.
Als het kon had ik haar allang ontvoerd...quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:06 schreef Ayca het volgende:
Een LATrelatie lijkt me echt niets, ik wil gewoon binnen een kwartiertje naar m toe kunnen fietsen wanneer ik dat wilanders moet je alles plannen, treintickets etc
Niet, die zijn uitgehongerd.quote:
Is mijn echte naam irl.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:22 schreef SpikedPsych het volgende:
Levo, waaraan dank jij je username aan
Ze is geeneens mooi.quote:
Ik had haar echt over de tafel getrokken richting mijn knie.quote:
Ik zou spugen in haar gezicht en het daarbij laten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik had haar echt over de tafel getrokken richting mijn knie.
In zo'n situatie mag dat, toch?
Jij bent dan ook een man van eer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zou spugen in haar gezicht en het daarbij laten.
quote:
Mensen die hun ziel verkopen voor geld.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit ben ik tijdens AoE2
[ afbeelding ]
quote:
Wat nu?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:54 schreef AryaMehr het volgende:
Lekker dan, wakker worden om te zien dat de Catshuis-onderhandelingen zijn mislukt.
Nee, VVD en PVDA zijn alweer groter dan de SP.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:03 schreef zarGon het volgende:
SP was volgens de peilingen de grootste toch?.
Waar zouden jullie bij nieuwe verkiezingen op stemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |