quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:48 schreef Gulmez het volgende:
jongens, m'n vader heeft net de turkse vlag op het balkon gezet![]()
![]()
De val is officieel, alleen wanneer er verkiezingen komen is nog de vraag.![]()
We zijn verlost van dit kut kabinet!
Hier ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, VVD en PVDA zijn alweer groter dan de SP.
D66 hoogst waarschijnlijk.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nog wel over twijfel. Het zal me in ieder geval niet verbazen als Wilders mede door zichzelf neer te zetten als slachtoffer weer stijgt in de peilingen. Zijn achterban zal die standaard-prietpraat over dictaten uit Brussel wel weer geloven.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hier ook.
Ik gok zo dat de gloriedagen van de PVV over zijn. Mits het volgend kabinet het een beetje kan uitzingen.
Personen als Wilders en partijen als de PVV zijn er niet voor de langere termijn. Ik gok zo dat ze hun (stijgende) momentum zullen verliezen en er straks niet meer zullen toedoen. Maar ja, met crisistijden weet je het nooit. Eenmaal uit de crisis zal er geen Wilders meer zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nog wel over twijfel. Het zal me in ieder geval niet verbazen als Wilders mede door zichzelf neer te zetten als slachtofferrol weer stijgt in de peilingen. Zijn achterban zal die standaard-prietpraat over dictaten uit Brussel wel weer geloven.
De PVV mist inderdaad een aantal politieke/democratische elementen voor een goede continuering van de partij. Ach, in ieder geval zal denk ik geen enkele partij de komende tijd het in zijn hoofd halen om een samenwerking met de PVV aan te gaan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:15 schreef zarGon het volgende:
Personen als Wilders en partijen als de PVV zijn er niet voor de langere termijn. Ik gok zo dat ze hun (stijgende) momentum zullen verliezen en er straks niet meer zullen toedoen. Maar ja, met crisistijden weet je het nooit. Eenmaal uit de crisis zal er geen Wilders meer zijn.
Zij deed blijkbaar ook vorige keer mee en toen werd zij op dezelfde wijze genaaid, onder het mom van "Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me", heeft ze dit keer wss zo aangepakt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mensen die hun ziel verkopen voor geld.
Alleen vrouwen doen zoiets walgelijks..
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:56 schreef Julis het volgende:
[..]
. Ik had meer dit plaatje in gedachten:
[ afbeelding ]
Maar dit bedoelde ik dus, Arcadia.
[..]
. Ik ga stuk
.
QFTquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:31 schreef Triggershot het volgende:
Verliefd zijn neemt je rationaliteit over.
heel veel turken in mijn omgeving hebben ook d66 gestemd, ik incluis en dat heeft er mede toe geleid, dat de pvda veel stemmen heeft verloren, wat er weer toe heeft geleid, dat we met een minieme verschil dit gedrocht van een kabinet hebben gekregenquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:13 schreef TheMagnificent het volgende:
D66 hier. Laatste keer ook al op gestemd.
QFTquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
''Liefde is een ernstige vorm van krankzinnigheid''
- Plato.
Al gedaan. Foto's zijn onderweg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:46 schreef Che_ het volgende:
Dat dit kan in Nederland.
Waarom PM je hem niet, dan krijg je de misschien de echte foto's.
Misschien is het maar beter ook dat het zo is verlopen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
heel veel turken in mijn omgeving hebben ook d66 gestemd, ik incluis en dat heeft er mede toe geleid, dat de pvda veel stemmen heeft verloren, wat er weer toe heeft geleid, dat we met een minieme verschil dit gedrocht van een kabinet hebben gekregen
Ok, ga je gang.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wil je nog wel even bedanken voor het meedenken.
totdat erdogan de politiek verlaat, dan zijn we weer terug bij af, ben ik bangquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:53 schreef zarGon het volgende:
Heeft een klein land als Nederland niet te veel partijen? Te versplinterd waardoor er geen vooruitgang te boeken valt.
In Nederland heb je een stuk of 6/7 partijen die eraan toedoen, in Turkije zijn dat er 2/3 (komt grotendeels door de kiesdrempel..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |