Allochtonen die in de Mac, KFC of BK werken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Vandaag ben ik aangesproken door zo'n analfabete Surinaamse medewerkster in de McDonalds, je mag van haar geen foto's maken in de zaak
Op de vraag waarom zij een dikke zuiplap met twee honden in de zaak niet aansprak kwam geen antwoord
Autochtonen zie ik er sowieso zeldenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Allochtonen die in de Mac, KFC of BK werken.
Ja sarry maar je mag geen fotos makuh in de saak. Waarom niet ? Whaarom ? Omdat de baas dat segt, daarom !quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Vandaag ben ik aangesproken door zo'n analfabete Surinaamse medewerkster in de McDonalds, je mag van haar geen foto's maken in de zaak
Op de vraag waarom zij een dikke zuiplap met twee honden in de zaak niet aansprak kwam geen antwoord
IK HAAT PENALTY'S.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak hem af! Ik wil hem zien huilen..
Heb ik wel, wil je een foto ? ( ik zet er dan een briefje op met SpikedPsych )quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je hebt alleen maar praatjes man. Het verbaast me niet als je niet eens een PS3 hebt.
Ffffffaaaaaaal !!!!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:31 schreef Julis het volgende:
[..]
IK HAAT PENALTY'S.
Eerste potje 0-0, penalty --> hij wint.
Tweede potje 3-3, penalty --> hij wint.
Wat zijn jullie id's?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:31 schreef Julis het volgende:
[..]
IK HAAT PENALTY'S.
Eerste potje 0-0, penalty --> hij wint.
Tweede potje 3-3, penalty --> hij wint.
Geen Xbox man.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik daag je uit op de Xbox 360. FIfa 12 dan.
Is goed. Ik ben er ook een tijdje niet op geweestquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik voeg je wel ff toe. Ben al tijd niet op geweest, maar goed.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:35 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
JeBoy_HeadShot ( ik kon niks verzinnen )
Welk spel/console?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik voeg je wel ff toe. Ben al tijd niet op geweest, maar goed.
Omdat het volgens haar geen museum isquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ja sarry maar je mag geen fotos makuh in de saak. Waarom niet ? Whaarom ? Omdat de baas dat segt, daarom !
Ja maar waarom spreek je die man met de 2 honden niet aan. Niet brutaal whorden ! Hoeu je besig met je eigen saken !
Whutquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Omdat het volgens haar geen museum is
Zij liep met de staart tussen de benen weg, of dat met een bloos was kon ik niet zien want zo zwart als zij is heb ik nimmer gepoept![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |