NEEE HWHDJDKWP GDBLSDBLDB RAAAAAAAAH KKR TRABZONquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:07 schreef AliceWonder het volgende:
Trabzonspor heeft met 1-0 gewonnen van Beskitas.
Mag ook nu wel eindelijk.
Morgen Sikebahce -Galatasary. Zolang Sike maar niet wint!
Productreviews.nl ? reviewzone.nl ? allyourreviews.nl ?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:14 schreef xaban06 het volgende:
Millet, help mij met het verzinnen met een domein naam. Het gaat een website met ervaringen worden over een bepaald product, echter <product>ervaringen.nl is al bezet.
Het product moet er wel in voorkomen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:17 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Productreviews.nl ? reviewzone.nl ? allyourreviews.nl ?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:20 schreef msnk het volgende:
Stem op SP. Ondanks mijn liefde voor D66, vertrouw ik ze momenteel niet genoeg om ze in een machtspositie te helpen.
Eén ding is zeker en dat is dat het onmogelijk is voor de VVD (vuile huichelaars) om terug aan de macht te komen met de SP als grootste.
En dat is w.m.b momenteel het belangrijkste als je (de toekomst van) Nederland een warm hart toedraagt.
Review is tegenwoordig ook nederlands ja. Maar wat voor product is het dan ? Lijkt me niet zo handig om een domeinnaam te kopen voor maar 1 product...quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het product moet er wel in voorkomen.
Liefst nederlands, dus geen reviews (of is dat tegenwoordig ook Nederlands)
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:20 schreef msnk het volgende:
Stem op SP. Ondanks mijn liefde voor D66, vertrouw ik ze momenteel niet genoeg om ze in een machtspositie te helpen.
Eén ding is zeker en dat is dat het onmogelijk is voor de VVD (vuile huichelaars) om terug aan de macht te komen met de SP als grootste.
En dat is w.m.b momenteel het belangrijkste als je (de toekomst van) Nederland een warm hart toedraagt.
Of het handig is boeit even nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:25 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Review is tegenwoordig ook nederlands ja. Maar wat voor product is het dan ? Lijkt me niet zo handig om een domeinnaam te kopen voor maar 1 product...
<product>reviews.nlquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Of het handig is boeit even niet
Kom met meer domeinnamen
<product>vergelijking/ vergelijker/ advies/ beoordeling/ ...quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:14 schreef xaban06 het volgende:
Millet, help mij met het verzinnen met een domein naam. Het gaat een website met ervaringen worden over een bepaald product, echter <product>ervaringen.nl is al bezet.
Een nieuw dieptepunt voor het Turkentopic.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Omdat het volgens haar geen museum is
Zij liep met de staart tussen de benen weg, of dat met een bloos was kon ik niet zien want zo zwart als zij is heb ik nimmer gepoept![]()
Dit bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:31 schreef Bilge het volgende:
[..]
<product>vergelijking/ vergelijker/ advies/ beoordeling/ ...
Zonder productnaam/soort is het lastig om een bijpassende naam te verzinnen.
www.productbespreking.nl/quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Het product moet er wel in voorkomen.
Liefst nederlands, dus geen reviews (of is dat tegenwoordig ook Nederlands)
Zolang je niet weet wat het product is kunnen ze het moeilijk kapenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
www.productbespreking.nl/
Wel snel zijn anders kaapt iemand anders hem... Of heeft iemand hem al gekocht?
Nou doe ik mijn best maar zelfs vandaag is er in dit topic wel erger gepostquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:36 schreef Bilge het volgende:
[..]
Een nieuw dieptepunt voor het Turkentopic.
Wij gaan niks kapen, wij proberen jou alleen te helpen. Als jij dan niet mee wil werken, dan houd het op.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zolang je niet weet wat het product is kunnen ze het moeilijk kapen
Precies.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:47 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Wij gaan niks kapen, wij proberen jou alleen te helpen. Als jij dan niet mee wil werken, dan houd het op.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:14 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
NEEE HWHDJDKWP GDBLSDBLDB RAAAAAAAAH KKR TRABZON![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!
Oh en btw, fixed
Jij misschien niet, de andere Turken misschien ook niet. Maar genoeg 'webmasters' aanwezig hier op FOKquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:47 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Wij gaan niks kapen, wij proberen jou alleen te helpen. Als jij dan niet mee wil werken, dan houd het op.
euhh.. Maak eens screenshot?quote:
Het is de combinatie van de boodschap en boodschapper wat mij schokte.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nou doe ik mijn best maar zelfs vandaag is er in dit topic wel erger gepost
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:22 schreef Bilge het volgende:
[..]
Het is de combinatie van de boodschap en boodschapper wat mij schokte.![]()
Tijdens de rust van Barcelona - Real Madrid, die ik via een internationale stream bekeek, werd een reclame uitgezonden waarin twee Indische mannen een huidblekend Nivea-product gebruikten waardoor ze meer op een Italiaan leken.Bizar eigenlijk dat hele volksstammen zich inferieur/ superieur voelen om de huidskleur die ze hebben.
Ik herinner discussies die ik met mijzelf voerde (toen ik ongeveer 12 was) waarin ik mij afvroeg of het ethisch was om God te bedanken voor een tamelijk witte huidskleur.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |