Zijn wij ookquote:
Haha geweldig!quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:43 schreef Susie het volgende:
[..]
Zijn wij ook![]()
Thanks! Namens Danic dan uiteraard
Dat topic heeft nu een andere titelquote:Op zondag 13 mei 2012 00:53 schreef AnitraX het volgende:
Bestaat het hoe is met de moeders topic nog of zie ik hem over het hoofd?
Hahaha dank je welquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:09 schreef Brighteyes het volgende:
Omdat je het zo lief vraagt. Over het algemeen geldt op FOK de regel: bezint eer ge begint.
Ik heb t zonder account gedaan bij Freebits..dus dat lukt niet volgens mij.quote:Op zondag 10 juni 2012 10:25 schreef E.T. het volgende:
Je kan de foto's toch weghalen waar je ze geupload hebt?
Je kan toch je eigen post editten?quote:Op zondag 10 juni 2012 10:40 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik heb t zonder account gedaan bij Freebits..dus dat lukt niet volgens mij.
quote:Op zondag 10 juni 2012 11:01 schreef Ticootje het volgende:
Gaan we echt nu ook al editten omdat kamertjes persoonlijk zijn.
Dat dus.quote:
Ja handig hequote:
Bedanktquote:Op zondag 10 juni 2012 11:37 schreef Brighteyes het volgende:
Nou vooruit, omdat de zon schijnt dan maar.
Ik heb gelijk alle topics even bijgewerkt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:54 schreef Susie het volgende:
Het babytopic mag wel weer bijgewerkt worden
hoezo zijn gewoon op fok geplaatst, niet boos worden als iemand ze lelijk vindt. je kiest er zelf voor dat lelijke grut er neer te zetten he.quote:Op zondag 24 juni 2012 16:23 schreef miss_sly het volgende:
De lelijkste FOK! babies, post ze hier.
Je hoeft niets met baby's te hebben en ze zeker niet mooi t vinden, maar er wordt in een post op een aantal foto's uit het kinderfototopic in het bijzonder gehakt, en dat vind ik wat minder.
Je kunt toch gewoon in het betreffende topic reageren?quote:Op zondag 24 juni 2012 16:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hoezo zijn gewoon op fok geplaatst, niet boos worden als iemand ze lelijk vindt. je kiest er zelf voor dat lelijke grut er neer te zetten he.
Kan ook idd!quote:Op maandag 25 juni 2012 20:14 schreef Kyara het volgende:
Bedoelt ze niet het topic waar de foto's geplaatst zijn? Dus het kinderfototopic?
preciesquote:Op maandag 25 juni 2012 20:14 schreef Kyara het volgende:
Bedoelt ze niet het topic waar de foto's geplaatst zijn? Dus het kinderfototopic?
Zacht, flexibel en met een lekker kleurtje en geurtje dusquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2012 18:13 schreef Lois het volgende:
Done, in het huidige topic dus.
* Lois voelt zich tegenwoordig net een gum
Goed he, die heb ik ookquote:
Omdat ik vanmorgen echt zonder aanleiding stik- en stikchagrijnig was en elk gevoel van humor me totaal ontschoten was en ik dus geen zin had in deze 'onderbroekenlol'.quote:Op donderdag 28 juni 2012 12:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Goed he, die heb ik ook
W'rom eigenlijk BE?
Het peutertopic (2-4 jaar) deel 106quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:54 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb een vraag en wel deze.
In welk SC topic moet ik zijn om mee te praten over peuters van +/- 3 jaar oud en de belevenissen met hun.
Op vakantie met (kleine) kinderen deel 5quote:Op maandag 2 juli 2012 12:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Wil iemand het op vakantie met kleine kinderen topic misschien kicken?
Tico for mod!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:55 schreef Lois het volgende:
Geweldig plan
Houden we alleen het lijstje in Z&G
klinkt best wel goed (alleen dan wel aangevuld met het engeltjestopicquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:55 schreef Lois het volgende:
Geweldig plan
Houden we alleen het lijstje in Z&G
Met die hormonen nu?quote:
Eensquote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:57 schreef maffemuts het volgende:
[..]
klinkt best wel goed (alleen dan wel aangevuld met het engeltjestopic)
Oh, maar ik ben gewoon nooit aardig, dat ligt niet aan de hormonen.quote:
Mn reputatie!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:09 schreef MeNicole2 het volgende:
Die hormonen werken bij jou misschien andersom. Je word als je niet op past nog aardig.
Ah nog maand of 6 en dan kun je weer opnieuw beginnen!!quote:
Ik zal je binnenkort ff grijpenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb zwaar goede ideeën!
Wie wil me aanraken?
laten we nog een paar uur wachten op evt tegengeluiden maar dan is het gummen tot the max!quote:
Weet je, ik vraag mezelf nu al zo lang af of dat uberhaubt mogelijk is, een oxiderende anusquote:
Mss als je niet zo goed veegt?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Weet je, ik vraag mezelf nu al zo lang af of dat uberhaubt mogelijk is, een oxiderende anus
Verder geen mening overigens, die van mij bestaan toch wel, lijstje of niet. Het was alleen makkelijk bij het uitspeuren van kloons dat je effe het lijstje door kon lopen
quote:
+1quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:28 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik vind het niet nodig ze te verwijderen, wie er niet in wil kan dat toch aangeven? Laat dan de lijstjes weer door de posters aangepast worden, kan iemand zelf melden of haar kind in de lijst moet.
dit ja!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:28 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ik vind het niet nodig ze te verwijderen, wie er niet in wil kan dat toch aangeven? Laat dan de lijstjes weer door de posters aangepast worden, kan iemand zelf melden of haar kind in de lijst moet.
dit.quote:
Mits abboquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
48 uur kan je een edit doen toch?
Daarna wacht men maar gewoon tot een volgend topic
Nee, tenzij abbo, dan kun je langer editten, die 48 uur is standaard.quote:
Oh!! Snorry.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, tenzij abbo, dan kun je langer editten, die 48 uur is standaard.
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Dit is mss wel de slimste oplossing. Dan kan iedereen aanpassen wat ze willen op de wiki en hoeft er alleen daarnaar verwezen te worden. Ben je ook meteen van het idee af dat mensen op FOK gevonden kunnen worden,quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:08 schreef Troel het volgende:
Nee, maar daarom kan je in een OP wel een linkje zetten naar een specifieke lijstjes wiki, zonder het lijstje in de OP op te nemen
rellen over bv/fv is zoooo 2011...quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:52 schreef -Spring het volgende:
Ik rel nog steeds het liefst over borstvoeding.
Jij relt helemaal niet meer want je bent veel te lief door die hormonen weet je nogquote:
Mooie oplossing!quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit is mss wel de slimste oplossing. Dan kan iedereen aanpassen wat ze willen op de wiki en hoeft er alleen daarnaar verwezen te worden. Ben je ook meteen van het idee af dat mensen op FOK gevonden kunnen worden,
Niet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 07:26 schreef YPPY het volgende:
...en waarom je nooit verschillende merken Strijkkraaltjes door elkaar mag mengen.![]()
Ok, ik snap geen reet van wiki, dus is er een vrijwilliger die een lijst wil maken op een wiki pagina?quote:
k wil t anders ook wel even doenquote:Op donderdag 12 juli 2012 08:49 schreef livelink het volgende:
De historie en handige linkjes.
Hier staat de link naar de kalender van OUD in wiki. Hij is echt wel al behoorlijk gedateerd, dus even bijwerken is niet zo makkelijk. Ik wil me er wel een keer in verdiepen, maar ik weet niet wanneer dat gaat lukken.
is geen probleemquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:44 schreef Lois het volgende:
Oh heel graag Ynske, ik word enigzins geremd door zieke Iris en gebrek aan kennis van wiki
quote:
als elin erin staat moet lex ook natuurlijk, 28 sept.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:55 schreef Ynske het volgende:
Hij is helemaal bijgewerkthttp://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender
donequote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:31 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
als elin erin staat moet lex ook natuurlijk, 28 sept.
en mijn verjaardag is nogal een populaire dag jeumig(23 sep)
Voor zover ik weet is de wiki ook gewoon googlebaar?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als de lijstjes niet googlebaar meer zijn zal ik Puck ook weer even toevoegen
Ik was verbaasd dat ik Puck er met z'n eigen naam in zag staan...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Als de lijstjes niet googlebaar meer zijn zal ik Puck ook weer even toevoegen
Ik heb serieus al die tijd gedacht dat dat gewoon de echte naam wasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was verbaasd dat ik Puck er met z'n eigen naam in zag staan...
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:22 schreef hexje het volgende:
Generatie 2010 # 5 Kan dicht. Is al een deel 5.
Sorry, overheen gelezen. Hij is dichtquote:
Goeie vraag.. Ik vind alleen maar hele oude topics dus een nieuw topic dan maar?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:01 schreef -Spring het volgende:
Is er ergens een speciaal kinderfietsentopic? Ik vind alleen 'fietsen met kinderen' maar dat gaat enkel over zitjes op grote-mensenfietsen.
Ja maar je komt niet meteen meer bij mijn posthistory uitquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is de wiki ook gewoon googlebaar?
Geslotenquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:41 schreef Vicky het volgende:
kinderfeestjes op komst. Wie weet een leuke webshop??
Spam!!!
bedoek je deze?Basisschool kiezen deel 2quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:26 schreef DJMO het volgende:
er was toch een algemeen topic over (basis) scholen ? kan het nergens meer vindeniemand die hem wel kan vinden?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
bedoek je deze?Basisschool kiezen deel 2
Ben je even op vakantie, worden de hele lijsten uit de openingsposts weggehaald!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:54 schreef Lois het volgende:
Alle betreffende topics hebben nu ook de volgende melding:
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender
Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
Ik haal over enkele dagen het lijstje hier weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be happy with the little things in life
ja hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:20 schreef Gulara het volgende:
Ja hoi. Na lang lurken kom ik ook meeposten, maar dan vind ik het wel zo netjes om mezelf even voor te stellen. Nou weet ik dat daar een speciaal topic voor was, maar waar? Zou iemand me kunnen helpen?
bedoel je deze?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:46 schreef leonieke het volgende:
Misschien heb ik het verkeerd voor, maar bestond er niet ooit een topic over het boek "How 2 talk 2 kids"? Ik vind het alleszins niet terug, maar had er graag nog wat ervaringen over gelezen.
Heey dat eerste topic zocht ik toevallig, thanks!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
bedoel je deze?
Het Attachment Parenting topic #4 of Week van de opvoeding, 10-17 Okober 2011
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:27 schreef simmu het volgende:
en ik klikte echtechtecht op "open volgend deel". er was nog enig gekut omdattie dat niet wilde ophogen. gaat ik ff melden. ergens.
bij mij helpt dt altijd wel.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:28 schreef Fenne het volgende:
He bah. En dan helpt het ook niet meer dat ik het op photobucket verwijderd heb?
kan ook met de caching van google te maken hebbenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:29 schreef Lamb29 het volgende:
Ik had het laatst ook... iets bij photobucket verwijderen maar de foto is nog steeds zichtbaar hier..
Edit: eerst checken voordat ik dingen beweer.. Ondertussen is hij niet meer zichtbaar zie ik...
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 22:30 schreef tombolafan het volgende:
ik lurk en rammel heul niet in OUD (), maarre:
Kinderfietsen - welke maat, tips etc
Is er ook nog een speciaal fietszitjes topic?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kinderfietsen - welke maat, tips etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |