Ze hebben deze helaas alleen in 12 en 16, anders had ik het wel geweten.quote:Op woensdag 27 april 2011 23:27 schreef appelsap het volgende:
Damian (nu 4 jaar) heeft precies die fiets! Hij heeft de 16 inch maar die valt vrij groot. Hij heeft kledingmaat 110 ongeveer. De fiets is eigenlijk nog te groot voor hem.
Twijfelgeval dus..
Kan je niet gaan passen in de winkel? Ik weet dat ze hem bij ToysXL hebben.
Ik zou zelf gaan voor de 14 inch, met zijwielen zou het zeker moeten lukken.
Kan alleen een probleem worden als je hem zonder zijwielen wil laten fietsen, want dan zal de fiets toch wat te groot zijn misschien.
Oh, da's helemaal super!quote:Op donderdag 28 april 2011 21:44 schreef Vicky het volgende:
BE, Amber heeft een 16inch fiets en het zadel staat nu nog heel erg laag omdat ze anders niet met haar voeten bij de grond kan. Ik heb Ambers fiets in de auto liggen, misschien moet Sasha m morgen ff proberen.
Zijn er geen 10 inch fietsjes met 2 wielen dan?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:53 schreef p_iglet het volgende:
Leuk wij gaan hier binnenkort ook op fietsen jacht.
Wij hebben qua maat eerder een omgekeerd probleem. Pepijn wil ook leren fietsen zonder zijwieltjes, maar tot nu toe kan hij bij alle 12" fietsjes van neefjes/nichtjes en vriendjes nog echt niet met zijn voeten bij de grond. Hopelijk kunnen we een 12" vinden met een laag frame oid.
Dingen op de groei kopen doen we hier niet aan, daarvoor groeit Pepijn echt te langzaam.
Zoiets?quote:Op donderdag 28 april 2011 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zijn er geen 10 inch fietsjes met 2 wielen dan?
Hier ook een Loekiefiets voor S toen ze net 2 was. En dat is inderdaad een goed (laag) frame.quote:Op donderdag 28 april 2011 21:54 schreef mrien het volgende:
Loekie fietsen hebben geloof ik een laag frame p_iglet.
Toen wij vorig jaar deze kochten voor Lotte was dit de enige fiets waar ze met bijna 2 op paste qua lengte, andere 12" fietsen waren echt te groot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |