quote:Mijn eerste gedachte was om haar heel hard in haar buik te slaan met mijn vuist of misschien met een hamer, maar de eerste weken is er nog weinig om kapot te maken denk ik?
Denk je serieus dat dat kan?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:09 schreef Woelwater het volgende:
Tuinslang erin en schoonspoelen die zooi..
WTF hoe verzin je hetquote:Op maandag 28 mei 2012 23:07 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
Mijn eerste gedachte was om haar heel hard in haar buik te slaan met mijn vuist of misschien met een hamer, maar de eerste weken is er nog weinig om kapot te maken denk ik?
Gr,
Een niet zo'n blije jongen
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
WTF hoe verzin je het
Hoop echt dat je een troll bent
Neequote:Op maandag 28 mei 2012 23:10 schreef DrNick het volgende:
Wacht, kan je geen spoilers lezen als je geen account hebt?
Moet dat per sé met chirurgische alcohol of kan dat ook met bijv bier of malibu?quote:Op maandag 28 mei 2012 23:11 schreef samthegreat5 het volgende:
Wel eerst je operatiemateriaal steriel maken he, anders loopt ze een infectie op.
Ik zou urine gebruiken, is ook erg steriel.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Moet dat per sé met chirurgische alcohol of kan dat ook met bijv bier of malibu?
Meh, wodka ofzo werkt ook wel. Moet je er alleen meer van gebruiken.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:12 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Moet dat per sé met chirurgische alcohol of kan dat ook met bijv bier of malibu?
quote:Op maandag 28 mei 2012 23:13 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
Hoe moet ik een modje waarschuwen? Ik zit niet te wachten op onzin in mijn topic
Gast, nu effe serieus: zelfs voor een troll is je OP echt een ziekelijk verhaal.quote:Op maandag 28 mei 2012 23:13 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
Hoe moet ik een modje waarschuwen? Ik zit niet te wachten op onzin in mijn topic
Maar malibu is lekkerderquote:Op maandag 28 mei 2012 23:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, wodka ofzo werkt ook wel. Moet je er alleen meer van gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |