hij is tenminste geen plee(g)kind.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:41 schreef svennie100 het volgende:
aw wat grappig heb je nix beters te doen dan die onzin jij bent zeker zon nerd die nix in zn vrije tijd te doen heeft
quote:
Ja, vergeet jij nou vooral je glijmiddel maar niet pleegkind. Erg belangerijk in dit soort situaties.quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:41 schreef svennie100 het volgende:
aw wat grappig heb je nix beters te doen dan die onzin jij bent zeker zon nerd die nix in zn vrije tijd te doen heeft
Sorry hoor...quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:41 schreef svennie100 het volgende:
Gezellig, ik was er gisteren nog, woon je dicht bij het ziekenhuis of meer in het centrum?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:42 schreef svennie100 het volgende:
hou je kk bek vieze moingool idioot heb je iets ertegen ea moet je eens na maastricht komen en het eens in mijn gezicht komen zegge
ziekenhuis azm jij?quote:Op woensdag 27 juni 2012 21:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sorry hoor...
[..]
Gezellig, ik was er gisteren nog, woon je dicht bij het ziekenhuis of meer in het centrum?
Ik woon in Meerssen.quote:
ik woon in de heegquote:Op woensdag 27 juni 2012 22:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik woon in Meerssen.Maar me opa ligt in het ziekenhuis dus ik kom er iedere dag (met de fiets, want ik ben gezond
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |