Hey jij was toch dat meisje met die schuine pony?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:54 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
ben je nou serieus? kom op dude je vriendin is zwanger..
jep, als je de goeie voor je hebt ;pquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hey jij was toch dat meisje met die schuine pony?
Jij bent echt knapquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:56 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
[..]
jep, als je de goeie voor je hebt ;p
Heeft die maar 2 poten dat die schuin is?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hey jij was toch dat meisje met die schuine pony?
Ja alle mannen zijn zo helaas.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:58 schreef Bisamrat het volgende:
Mannen die hun vriendinnen alleen maar zien als dump plek voor hun sperma![]()
![]()
Niet vergeten dat jullie ook kunnen koken en afwassenquote:
Ben jij homo?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:00 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Wat een onzin dat alle mannen zo zijn, je hebt gewoon pech gehad tot nu toe.
Seks.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:03 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
lijkt me ook niet echt fijn om sex te hebben als je zwanger bent
Nee, want dan zou je het over twee handen hebben en volgens mij bedoel je een hand toch?quote:
Geen idee ijgenleik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, want dan zou je het over twee handen hebben en volgens mij bedoel je een hand toch?
Ah joh, zijn piemol is toch maar 4 cm ofzo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:12 schreef Mangostine het volgende:
Maar TS, je wil toch geen baby met een deuk in z'n hoofd?
Dat hebben ze allemaalquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:12 schreef Mangostine het volgende:
lijkt ze op haar moeder als die zo door gaatquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:12 schreef Mangostine het volgende:
OF erger nog, dat je er een oog ofzo uitprikt. Of een derde neusgat erin.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:15 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Onze harten gaan uit naar de ingedeukte baby's
Op die leeftijd hebben ze toch geen tanden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:16 schreef amaranta het volgende:
Of dat je in de mond van de baby komt met je piemel.
Een ander zoeken, dan ben je ook meteen van het kind af.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:51 schreef Klaploper het volgende:
Mijn vriendin is 7 maanden zwanger en wil niet meer seks dus ik zeg ok maar dan zoek ik wel iemand anders maar ze zegt dan maakt ze het uit
hoe oplossen jullie dat?
leuke vriend heeft je vriendin.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:14 schreef Klaploper het volgende:
[..]
lijkt ze op haar moeder als die zo door gaat
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:14 schreef Klaploper het volgende:
[..]
lijkt ze op haar moeder als die zo door gaat
Mazzeltje voor de TS, van mij had hij een slotje gekregen. Vond het niet eens ONZ waardig.quote:
Hij kan altijd nog dicht.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:24 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mazzeltje voor de TS, van mij had hij een slotje gekregen. Vond het niet eens ONZ waardig.
Inderdaad. Sperma slikken is goed voor de babyquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:54 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
trollquote:
Daarna ook hoor alleen dan mag het niet meerquote:
en jij bent een grafkneus met je "stoere" postquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:03 schreef hoeliefloepie het volgende:
wat ben jij voor een achterlijke kanker mongool met je focking zelfbedachte kut topic.
Zo.
en wat ben jij wel niet voor een anuslikker die godverdomme op mijn post gaat reagerenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en jij bent een grafkneus met je "stoere" post
Zo.
een oud-lerares van mij was zwanger, die kon geeneens meer lopenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:53 schreef Hedera het volgende:
Niks mis om seks te hebben met je vrouw/vriendin die zwanger is maar nee is nee. Dat is echt iets wat veel mannen, iig op dit gebied, niet willen begrijpen.
Kwam dat door de zwangerschap of kon ze een nee zeggen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:54 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
[..]
een oud-lerares van mij was zwanger, die kon geeneens meer lopen
zwangerschap, bekkeninstabiliteit volgens mij ofzo,quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:00 schreef Hedera het volgende:
[..]
Kwam dat door de zwangerschap of kon ze een nee zeggen?
Het ene probleem lost het ander op.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:03 schreef shaderon het volgende:
Nu geen seks en straks zit je opgescheept met een baby en een uitgerekte kut van je vriendin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:05 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het ene probleem lost het ander op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja want jij hebt een baarmoederquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:06 schreef Patje1987 het volgende:
Jouw vriendin moet zich overigens niet zo aanstellen. Ik heb gewoon altijd seks wanneer ik zwanger ben.
Gewoon zeggen dat je dan het kind niet erkent en ze kan fluiten naar de allimentatie. Dan piept ze wel anders.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:51 schreef Klaploper het volgende:
Mijn vriendin is 7 maanden zwanger en wil niet meer seks dus ik zeg ok maar dan zoek ik wel iemand anders maar ze zegt dan maakt ze het uit
hoe oplossen jullie dat?
niet weten dat patjen 5 keer per jaar zwanger isquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:08 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
[..]
ja want jij hebt een baarmoeder
niet weten dat mijn post sarcastisch isquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet weten dat patjen 5 keer per jaar zwanger is
als je dit in het echt tegen mij had gezegt dat ik het echt niet gepikt hoorquote:
Bijna het dubbele.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:43 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
3 maanden daarna kun je geen abortus meer plegen![]()
maar gast, wat ben jij een KUTvriend
ik had je allang gedumpt
Nee een baarvader....quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:08 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
[..]
ja want jij hebt een baarmoeder
quote:
Impliceer je nu dat het neuken van een zwangere vrouw verkeerd is? Even voor de duidelijkheid: Tenzij je lul 100 inches is, de kans dat je piemel de baby aantast is er niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:54 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |