Kwam dat door de zwangerschap of kon ze een nee zeggen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:54 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
[..]
een oud-lerares van mij was zwanger, die kon geeneens meer lopen
zwangerschap, bekkeninstabiliteit volgens mij ofzo,quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:00 schreef Hedera het volgende:
[..]
Kwam dat door de zwangerschap of kon ze een nee zeggen?
Het ene probleem lost het ander op.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:03 schreef shaderon het volgende:
Nu geen seks en straks zit je opgescheept met een baby en een uitgerekte kut van je vriendin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:05 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het ene probleem lost het ander op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja want jij hebt een baarmoederquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:06 schreef Patje1987 het volgende:
Jouw vriendin moet zich overigens niet zo aanstellen. Ik heb gewoon altijd seks wanneer ik zwanger ben.
Gewoon zeggen dat je dan het kind niet erkent en ze kan fluiten naar de allimentatie. Dan piept ze wel anders.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:51 schreef Klaploper het volgende:
Mijn vriendin is 7 maanden zwanger en wil niet meer seks dus ik zeg ok maar dan zoek ik wel iemand anders maar ze zegt dan maakt ze het uit
hoe oplossen jullie dat?
niet weten dat patjen 5 keer per jaar zwanger isquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:08 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
[..]
ja want jij hebt een baarmoeder
niet weten dat mijn post sarcastisch isquote:Op donderdag 10 mei 2012 21:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niet weten dat patjen 5 keer per jaar zwanger is
als je dit in het echt tegen mij had gezegt dat ik het echt niet gepikt hoorquote:
Bijna het dubbele.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:43 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
3 maanden daarna kun je geen abortus meer plegen![]()
maar gast, wat ben jij een KUTvriend
ik had je allang gedumpt
Nee een baarvader....quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:08 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
[..]
ja want jij hebt een baarmoeder
quote:
Impliceer je nu dat het neuken van een zwangere vrouw verkeerd is? Even voor de duidelijkheid: Tenzij je lul 100 inches is, de kans dat je piemel de baby aantast is er niet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:54 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
ben je nou serieus? kom op dude je vriendin is zwanger..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |