Hey jij was toch dat meisje met die schuine pony?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:54 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
ben je nou serieus? kom op dude je vriendin is zwanger..
jep, als je de goeie voor je hebt ;pquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hey jij was toch dat meisje met die schuine pony?
Jij bent echt knapquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:56 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
[..]
jep, als je de goeie voor je hebt ;p
Heeft die maar 2 poten dat die schuin is?quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hey jij was toch dat meisje met die schuine pony?
Ja alle mannen zijn zo helaas.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:58 schreef Bisamrat het volgende:
Mannen die hun vriendinnen alleen maar zien als dump plek voor hun sperma![]()
![]()
Niet vergeten dat jullie ook kunnen koken en afwassenquote:
Ben jij homo?quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:00 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Wat een onzin dat alle mannen zo zijn, je hebt gewoon pech gehad tot nu toe.
Seks.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:03 schreef Sylkexlovesyou het volgende:
lijkt me ook niet echt fijn om sex te hebben als je zwanger bent
Nee, want dan zou je het over twee handen hebben en volgens mij bedoel je een hand toch?quote:
Geen idee ijgenleik.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, want dan zou je het over twee handen hebben en volgens mij bedoel je een hand toch?
Ah joh, zijn piemol is toch maar 4 cm ofzo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:12 schreef Mangostine het volgende:
Maar TS, je wil toch geen baby met een deuk in z'n hoofd?
Dat hebben ze allemaalquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:12 schreef Mangostine het volgende:
lijkt ze op haar moeder als die zo door gaatquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:12 schreef Mangostine het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |