dat klinkt zo bekend !! Ik kan nu in de weekenden dat ze er niet zijn ongestoord doen waar ik zin in heb !! Voor niet gescheiden ouders klinkt dit misschien heel vreemd, maar omdat ik altijd moeder of docent was, is het nu mezelf kunnen zijn gewoon weer wennen !quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:26 schreef Ticootje het volgende:
Ik merk dat nu ik niet meer elke dag mama hoef te zijn maar dat ik gewoon m'n eigen dagen en nachten heb, die ik helemaal kan invullen zoals ik dat wil, niet hoef te plannen met de kinderen of wat dan ook dat dat emmertje eindelijk wat leger raakt. Eerlijk gezegd bevalt me deze situatie met de kinderen me heel goed, en kan ik ook eindelijk veel mee de moeder zijn die ik wil zijn.
hopenlijk niet maar ik denk dat in een goed huwelijk/relatie er ook tijd voor jezelf is...quote:Op zondag 18 maart 2012 10:02 schreef Kleurdoos het volgende:
Dus eigenlijk zouden we gewoon allemaal moeten scheidenof LATTEN
Oi, hoe frustrerend als je al zo lang niet gehoord wordt...quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:05 schreef AnitraX het volgende:
Ehm niks 6 weken, een jaar waarschijnlijken dinsdagmiddag is de opname al
ze heeft er zelf een goed gevoel over.2 afzonderlijke medewerkers zeiden dat ze het eigenlijk niet mochten zeggen,maar alles wijst op een vorm van autisme. Dat roep ik al ruim 10 jaar en werd ik stom aangekeken. Het voelt goed deze opname,eindelijk hulp,eindelijk uitzicht op een goede diagnose en behandeling. Ja het gaat nu ten koste van school,maar ze kan daar deel certificaten halen. Maandag gaan we met gezin naar pinkpop,blijven daar slapen en daarna met het gezin haar weg brengen. Heftig maar dit is goed zo en hopelijk krijgt ze dan rust en vrede met zichzelf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |