het is dus geen persiflage, OMFGquote:
AZ en Ajax uit op een gelijkspel gehouden en thuis van PSV gewonnen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
idd
NAC speelde zo goed tegen Heracles![]()
Atletico Bilbaoquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:57 schreef vincerusso het volgende:
Derksen weet geen fuck van buitenlands voetbal man
quote:
Goh.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:59 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Kraay en Derksen haten elkaar eigenlijk. ook buiten beeld
Alles.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Goud! Wat heeft dit met voetbal te maken.²
Zowel alles als niets.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Goud! Wat heeft dit met voetbal te maken.²
Laatst kwam ook in de uitzending wat hij er voor vraagt. Belachelijk! Verder aardige band hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
zo druk zal die Danny Vera het niet hebben die gast mist nooit een uitzending
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:02 schreef Grifte het volgende:
Ben Southampton kijken, maar topshowtje om terug te kijken dus?
Dat heb ik gemist, hoeveel dan? Je zou toch zeggen dat hij er niet veel voor krijgt, kijk hoe goede reclame het voor hem is, twee keer in de week met je kop op TV.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:02 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Laatst kwam ook in de uitzending wat hij er voor vraagt. Belachelijk! Verder aardige band hoor
Bij EBOH in Dordrecht. Was een luie buitenspeler. Deed alleen mee in balbezit. Was wel kampioen van de training.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Alles.
Vertel eens Bansheeboy, waar heb jij gespeeld bij de plaatselijke voetbalclub?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bij EBOH in Dordrecht. Was een luie buitenspeler. Deed alleen mee in balbezit. Was wel kampioen van de training.²
Apart dat ze het gelijk niet hebben doorgetrokkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lol, ik zie dat ze een extra tribune hebben neergezet bij Zwolle, die zo laag op het veld staat
Ja ik had gehoopt op een slow-motion herhaling in de eindtune.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:07 schreef Jivis het volgende:
Enige minpuntje is dat Johan's gejuich niet in beeld kwam.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ah het Mitsubishi Forklift Stadium
Ik kijk niet eens naar RTL7 maar moet toch lachen hierom.quote:
Ze gaan het uitbreiden..dan is dat beton tenminste een beetje weggewerkt (net als vandaag met die tijdelijke tribunes)quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:13 schreef rubbereend het volgende:
hoppa, lelijk stadion erbij in de Eredivisie
beter ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze gaan het uitbreiden..dan is dat beton tenminste een beetje weggewerkt (net als vandaag met die tijdelijke tribunes)
RKC zou ook laatste wordenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt PSV volgend seizoen iig 17e
Ajax - Zwolle 3-4quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Typisch zo'n club die volgend jaar PSV of Twente gaat verslaan in de Eredivisie
Dit is allemaal onderdeel van de actie 'Ajax moet een homoclub worden'quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu ik nog eens kijk zijn deze ajax fans twee flikkers?
Dat is San Franciscoquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
dat moet toch allemaal kunnen jongens in the gay capital of the world
Misschien eerst nog even kijken naar een interview van een gefrustreerde Marokkaan met Johan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:26 schreef Tyron het volgende:
Sigaarsnor of RTL XL schiet op.
Wil aflevering kijken.
Dankjequote:Op vrijdag 13 april 2012 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien eerst nog even kijken naar een interview van een gefrustreerde Marokkaan met Johan?
http://sigaarsnor.blogspo(...)t.com+-+Berichten%29
Van 12.15 - 18.00
Jan zou toch weten dat jij bij zulke inspanning ook goed moet blijven drinken. Maar dat glas beweegt niet, en er gaat geen druppel uit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Koekilatie van vandaag.
[ afbeelding ]
Aai over de bolquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Koekilatie van vandaag.
[ afbeelding ]
Was dat een interview? Die marokaan kwam niet aan het woord.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien eerst nog even kijken naar een interview van een gefrustreerde Marokkaan met Johan?
Van 12.15 - 18.00
Zo fout is dat toch niet? Misschien Monpeljee? (en dan doen alsof je een Fransman bent en dan klopt het geloof ik wel)quote:
Ik kan geen Frans dus zal wel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo fout is dat toch niet? Misschien Monpeljee? (en dan doen alsof je een Fransman bent en dan klopt het geloof ik wel)
Die Heertje zit me daar toch ook een partij gefrustreerd te doen, tjongejonge.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van 12.15 - 18.00
Meneer is duidelijk op zijn teentjes getrapt door dat arrogante voetbalwereldje, maar als hij bij het EK wordt uitgenodigd voor VI Oranje zal hij wel weer gaan oreren, zo trots als een hond met zeven lullen dat hij aandacht krijgt van alles wat Oranje ademt. Walgelijk staaltje zelfingenomendheid waar een paard de hik van krijgt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die Heertje zit me daar toch ook een partij gefrustreerd te doen, tjongejonge.
Dank.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:47 schreef Ties02 het volgende:
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)80e402e99ee72f1a.mp4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:07 schreef Oliver23 het volgende:
Boskamp, altijd een garantie voor TopshowsBedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat ik mij afvraag... Kan jij nog wel van de show genieten? Ben je niet continu bezig met een aantekeningenboekje van: oh, dit is een leuk fragmentje, en dit, en dit, etc.
Dan kan je toch niet optimaal van de show genieten?
Ik denk dat hij juist beter kijkt dan mensen die onderuitgezakt op de bank zitten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt!
Maar wat ik mij afvraag... Kan jij nog wel van de show genieten? Ben je niet continu bezig met een aantekeningenboekje van: oh, dit is een leuk fragmentje, en dit, en dit, etc.
Toen hij zijn filmpjes nog handmatig filmde hoorde ik ook nooit een lach of een traan of een koek uitgedeeld worden in zijn persoonlijke omgeving, ik denk niet dat we Oliver moeten zien als VI Hooligan maar als de Ewout die alles documenteert.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt!
Maar Ewout heeft niets met voetbal heeft hij laatst verklaart... Is dat toevallig het punt wat je wilt maken?quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toen hij zijn filmpjes nog handmatig filmde hoorde ik ook nooit een lach of een traan of een koek uitgedeeld worden in zijn persoonlijke omgeving, ik denk niet dat we Oliver moeten zien als VI Hooligan maar als de Ewout die alles documenteert.
Ewout is ook biseksueel. Oliver niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar Ewout heeft niets met voetbal heeft hij laatst verklaart... Is dat toevallig het punt wat je wilt maken?
Nee, Dentz kan altijd tegen een grapje. Behalve als de grapjes over Oliver gaan, dan vindt hij het ineens niet meer zo leuk. Dat vind ik wel opvallend. Geweldige flapdrol die je er bent.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:22 schreef DrDentz het volgende:
Nee en ik vind het ook niet leuk dat jij dat nu insinueert.
Sta jij toevallig met Oliver op de camping Wilfred Dentz, je bent zo snel geagiteerd?!quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:22 schreef DrDentz het volgende:
Nee en ik vind het ook niet leuk dat jij dat nu insinueert.
Ik heb vorige week een betere wedstrijd dan de reservekeeper van Heerenveen gekeept.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:08 schreef DrDentz het volgende:
Als jij als keeper van het plaatselijke reserve 5e elftal team nu eens even een paar extra trainingen inlast sta je zo in de eredivisie, tenzij je natuurlijk een hand mist.
Mijn spelers hoeven enkel er voor te zorgen dat ze de bal kunnen wegtrappen als ik de bal stopquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij het 5e reserve elftal kan je dat nog maken, zo maar al je team genoten wegsturen (je laat een beetje vaag hoe ver ze weggestuurd worden: ik stel me zo het reservebankje voor), maar naar ik gehoord heb laat bijvoorbeeld een El Hamdaoui zich niet zomaar wegsturen door een Verhoeven.
Ik spreek soms wel eens in zwart-wit taal, maar een groter contrast kan ik niet zien tussen de T-Mobile reclame met Ali B die ik gedwongen te zien krijg, voor de "vijf minuten Boskamp pesten" met zo'n heerlijke koek + schijnbeweging is toch heerlijk manquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:17 schreef DrDentz het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)-haararchitect_sport
Dit is toch wel mijn favoriet van de nieuwe Olivertjes, heeerlijk filmpje.
Amenquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik spreek soms wel eens in zwart-wit taal, maar een groter contrast kan ik niet zien tussen de T-Mobile reclame met Ali B die ik gedwongen te zien krijg, voor de "vijf minuten Boskamp pesten" met zo'n heerlijke koek + schijnbeweging is toch heerlijk man
Maar als ik dan zie dat Oliver voor dit filmpje slechts 7 views heeft dan merk ik weer hoe smakeloos Nederland is.
Ik ook, ik word wel wat vreemd aangestaard, maar dat kan me niets schelen!quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:12 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb mijn broekje nog steeds uit zo goed als deze aflevering was!
Me too, gisteren gemist omdat ik onverwacht visite kreegquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoi hoi hoi tijd om terug te kijken toetertjes!
Bizar dat er tegenwoordig nog mensen zijn die je storen vrijdagavond van 20:30 - 22:00.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:34 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Me too, gisteren gemist omdat ik onverwacht visite kreeg
Men weet toch wel wanneer er een Boskamp uitzending is!quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bizar dat er tegenwoordig nog mensen zijn die je storen vrijdagavond van 20:30 - 22:00.
Holland's Got Talent veruit het populairst. Nederland blijft een smakeloos landje.quote:RTL 4 domineert de vrijdagavond
Laatste update: 14 april 2012 09:10 info
HILVERSUM - Kijkers stemden vrijdagavond massaal af op RTL 4. De zender is met drie programma's vertegenwoordigd in de top 4 van best bekeken programma's.
Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek.
Hollands Got Talent scoorde het best. Ruim 1,9 miljoen mensen zagen de talentenshow op RTL 4. Goede tijden slechte tijden (1,6 miljoen) en Big Fat Gyspy Wedding (1,3 miljoen) deden het ook goed en staan zo ook in de top 4.
Nederland 1 wist gedurende de avond ook behoorlijk wat kijkers aan zich te binden. Bijna 1,4 miljoen mensen zagen het Achtuurjournaal, dat daarmee op de derde plek staat. Flikken Antwerpen (bijna 1,2 miljoen) noteert een zesde plaats en Vermist staat op een achtste plek dankzij ruim 1,1 miljoen belangstellenden.
Het vrijdagavondprogramma van SBS 6, De schat van Oranje, trok 558.000 kijkers en staat daarmee op de 21e plek. Vrienden van Amstel zingen kroonjuwelen, een ander paradepaardje van de zender, wist 483.000 kijkers te boeien maar komt daarmee niet voor in de top 25 van best bekeken programma van de vrijdagavond.
http://www.nu.nl/media/2787003/rtl-4-domineert-vrijdagavond.html
Ik geniet van iedere show, pas na de aflevering ga ik denken van: 'dat waren leuke fragmentjes'. Vaak krijg ik ook weleens de vraag van: 'Oliver, wil je dit fragmentje uploaden', en dat doe ik dan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt!
quote:
Ooit gehoord van iets opnieuw opnemenquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toen hij zijn filmpjes nog handmatig filmde hoorde ik ook nooit een lach of een traan of een koek uitgedeeld worden in zijn persoonlijke omgeving, ik denk niet dat we Oliver moeten zien als VI Hooligan maar als de Ewout die alles documenteert.
Zo is het maar netquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ewout is ook biseksueel. Oliver niet.
Zeker een heerlijk filmpjequote:Op zaterdag 14 april 2012 01:17 schreef DrDentz het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)-haararchitect_sport
Dit is toch wel mijn favoriet van de nieuwe Olivertjes, heeerlijk filmpje.
De weinig views heeft er puur mee te maken, dat bijna niemand weet dat ik VI filpmjes op DailyMotion zet, alleen de echte VI Hooligans. Ik wil geen enorm aantal views, dat is niet belangrijk. Topfragmentjes delen met mijn mede VI Hooligans, dat is pas belangrijk.quote:Op
zaterdag 14 april 2012 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik spreek soms wel eens in zwart-wit taal, maar een groter contrast kan ik niet zien tussen de T-Mobile reclame met Ali B die ik gedwongen te zien krijg, voor de "vijf minuten Boskamp pesten" met zo'n heerlijke koek + schijnbeweging is toch heerlijk man
Maar als ik dan zie dat Oliver voor dit filmpje slechts 7 views heeft dan merk ik weer hoe smakeloos Nederland is.
Laat Heertje nou maar nadenken welke club te supporten mocht Barcelona de CL mislopen dit jaarquote:Op zaterdag 14 april 2012 16:00 schreef AryaMehr het volgende:
Derksen in discussie met een Marokkaan. Kijk hem ownen dan.![]()
En fuck Heertje.
Is toch compleet anders. Derksen heeft het over Marokkanen die juist zo een voorbeeld kunnen zijn voor die gemeenschap.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:04 schreef DrDentz het volgende:
Mag je als Nederlander wel na het profiteren van een studiefinanciering naar het buitenland vertrekken?
Anders staan ze 'm op te wachten bij de redactie van VI in Gouda.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:03 schreef Specularium het volgende:
Zag het vanmiddag.
Probleem met die Marokkaan is dat ie sowieso in defensemode zit.
Johan is voor zijn doen heel genuanceerd bezig.
Moreel gezien niet, ligt er ook aan hoeveel je ouders hebben geprofiteerd en betaald aan belasting.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:04 schreef DrDentz het volgende:
Mag je als Nederlander wel na het profiteren van een studiefinanciering naar het buitenland vertrekken?
Inderdaad, achterlijk evenement en het voetbal is ook niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:18 schreef ThaTim het volgende:
Grootste probleem zit 'm in die onzinnige Africa Cup.
Ja, en die Nederlandse Marokkanen moeten daar dan zo nodig heen. Ze zijn dan meer dan een maand weg en komen vaak terug met blessures.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:29 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Inderdaad, achterlijk evenement en het voetbal is ook niet om aan te zien.
Ik ben nog bezig met het kwiijl van de grond dweilen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:49 schreef Zipportal het volgende:
Maandag verwacht ik weer een top show. Wat een wedstrijden vanavond.![]()
Moet toch wel een 1 miljoen + kijkcijfers opleveren.![]()
Alsof hij zijn humeur daardoor laat verpesten.quote:Op zondag 15 april 2012 11:54 schreef Lemsterr het volgende:
Hansie heeft weer met een 5-0 nederlaag op zijn donder gekregen.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:47 schreef Ties02 het volgende:
http://iptv.rtl.nl/ipadxl(...)80e402e99ee72f1a.mp4
was prachtig idd, lag rollend op de bank van het lachenquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:27 schreef Grifte het volgende:
Geweldig die Boskamp, op dat moment dat René die grap maakt over Feyenoord in de CL, hoe dat gezicht verstrakt van die man, dan zo'n prachtige droge "o" en een koek als toetje
Blessure Pietersquote:Op maandag 16 april 2012 07:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Allerhansie.
Wat kunnen we verwachten?
Gert-Jan Verbeek heeft toch weinig fout gedaan dit weekendquote:Op maandag 16 april 2012 07:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Allerhansie.
Wat kunnen we verwachten?
Ik zeg; de Gert-Jan Verbeek-bash.
Steve McClaren-bash
Barçafap
Ruzie gehad met AZ TV.quote:Op maandag 16 april 2012 11:08 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Gert-Jan Verbeek heeft toch weinig fout gedaan dit weekend
quote:Vanavond is Hansie Hansie weer te gast in VI!
Leuk nieuws over Hansie Hansie trouwens: Om te voorkomen dat hij, als trainer van SVZW, afgelopen zaterdag met zijn jasje ging gooien, had tegenstander FC Lisse naast de SVZW-dugout een kapstok geplaatst..
Met een mooi bruggetje naar Bayern - Nederland.quote:Op maandag 16 april 2012 11:32 schreef Mani89 het volgende:
Dit mag niet ontbreken vanavond, wat een held.
http://nos.nl/video/36268(...)plek-bij-bayern.html
Studio Voetbal iig 908.000 kijkers gisteren.quote:Op maandag 16 april 2012 13:35 schreef Zipportal het volgende:
Denk dat we vandaag over 1 miljoen kijkers gaan.
ja het zal wel weer 10 min over die kapstok gaan in het begin.quote:Op maandag 16 april 2012 15:49 schreef GroenerDanGras het volgende:
Misschien, wel jammer dat Hans er weer zit vanavond. Dan vind ik het toch een stuk minder allemaal.
Dat van dat jasje enzo weten we nu onderhand wel en word allemaal behoorlijk flauw en zielig
Spookdoelpunt Chelseaquote:Op maandag 16 april 2012 08:21 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Blessure Pieters
Esteban Bash
5-0 nederlaag Hansie
Geverfde haar Ronald Waterreus
vooruitblik Bayern - Real
Demouge met Tulband
Eensquote:Op maandag 16 april 2012 15:49 schreef GroenerDanGras het volgende:
Misschien, wel jammer dat Hans er weer zit vanavond. Dan vind ik het toch een stuk minder allemaal.
Dat van dat jasje enzo weten we nu onderhand wel en word allemaal behoorlijk flauw en zielig
welke linksbacks dan ? Emmanuelsen ? Anita ? die daar keer op keer falen ?quote:Op maandag 16 april 2012 17:39 schreef anoukane het volgende:
Inhoud; Blind en Willems als linksback voor het Ned. elftal opperen.
Dan luister ik liever naar iets inhoudelijks van Gijp tussen de (flauwe) grapjes door.
quote:Op maandag 16 april 2012 15:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Studio Voetbal iig 908.000 kijkers gisteren.
En SV heeft een leadin van gisteren van 1,5 miljoen kijkers... VI iets van 240.000?quote:Op maandag 16 april 2012 17:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]rete spannende competitie en ze komen niet eens meer aan het miljoen....... het is toch wel een enorme teloorgang van SV
De sloper Bruno Martins Indi misschien, in ieder geval iemand die kan verdedigen.quote:Op maandag 16 april 2012 17:46 schreef macca728 het volgende:
[..]
welke linksbacks dan ? Emmanuelsen ? Anita ? die daar keer op keer falen ?
Inderdaadquote:Op maandag 16 april 2012 17:49 schreef pberends het volgende:
[..]
En SV heeft een leadin van gisteren van 1,5 miljoen kijkers... VI iets van 240.000?
Ja leuk maar TROS TV Show sluit dan ook echt totaal niet aan op de doelgroep van SV. Verder zit SV nog altijd boven VI, ik zie het probleem nietquote:Op maandag 16 april 2012 17:49 schreef pberends het volgende:
[..]
En SV heeft een leadin van gisteren van 1,5 miljoen kijkers... VI iets van 240.000?
En toch he, en toch, hoor ik nooit iemand op school/het werk/in de sportschool zeggen 'hey, hoorde je wat Vermeulen gisteren zei in SV?' maar het is altijd 'hahahahaha had je VI gezien met Boskamp/Gijp/Derksen'.quote:Op maandag 16 april 2012 18:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja leuk maar TROS TV Show sluit dan ook echt totaal niet aan op de doelgroep van SV. Verder zit SV nog altijd boven VI, ik zie het probleem niet
Het is ook gewoon saai. jack praat over Ajax, Waterreus over PSV, Jan Mulder raaskalt, Jan van Halst met zijn apparaat (waar je willekeurig goede of slechte dingen mee kan laten zien in elke wedstrijd) en Tom heeft geen verstand. Arno is nog de enige die een beetje relt.quote:Op maandag 16 april 2012 17:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]rete spannende competitie en ze komen niet eens meer aan het miljoen....... het is toch wel een enorme teloorgang van SV
Leg eens goed uit wat jij zo goed vindt aan SV dan? Ik heb je de term 'inhoudelijk' al een paar keer zien gebruiken, waar blijkt dat uit?quote:Op maandag 16 april 2012 18:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja leuk maar TROS TV Show sluit dan ook echt totaal niet aan op de doelgroep van SV. Verder zit SV nog altijd boven VI, ik zie het probleem niet
Zet Studio Voetbal dan voortaan maar op Nederland 3, kijken hoeveel ze dan halen.quote:Op maandag 16 april 2012 18:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Eens.quote:Op maandag 16 april 2012 17:02 schreef Thas het volgende:
[..]
Emilio>Bossie>Hansie>Willem (gezien dat de enige 4 zijn die nog komen)
Schelveccio>Boskamp>Hansie>Willem.quote:
Misschien ga jij wel te weinig met 50+'ers om, volgens Jack is zijn publiek veel volwassener dan dat van VI.quote:Op maandag 16 april 2012 18:28 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
En toch he, en toch, hoor ik nooit iemand op school/het werk/in de sportschool zeggen 'hey, hoorde je wat Vermeulen gisteren zei in SV?' maar het is altijd 'hahahahaha had je VI gezien met Boskamp/Gijp/Derksen'.
Mensen hebben SV op de achtergrond aan, mensen die VI kijken zijn veel trouwer dan mensen die SV kijken.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER
Dat zijn teksten.quote:Op maandag 16 april 2012 19:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien ga jij wel te weinig met 50+'ers om, volgens Jack is zijn publiek veel volwassener dan dat van VI.
Moest lachenquote:
Strootmanquote:Op maandag 16 april 2012 20:07 schreef Stiggie het volgende:
Ben benieuwd wat de jongens er van vinden
[ afbeelding ]
Vriendin heb ik wel eens pics van gezien, die heeft i.i.g. twee pluspunten...quote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef IAMCOMINGHOME het volgende:
Zouden jullie niet ook ooit de vriendin en kinderen van René van der Gijp willen zien. Altijd al benieuwd geweest.
Die S erop kan echt nietquote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat lelijk. Dat uitshirt vind ik prima, maar deze tenues zijn om te janken! Hopelijk gaan ze die nog harder afmaken dan het uitshirt!
Hij loopt nu met deze:quote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef IAMCOMINGHOME het volgende:
Zouden jullie niet ook ooit de vriendin en kinderen van René van der Gijp willen zien. Altijd al benieuwd geweest.
Goed paar ogen wel.quote:Op maandag 16 april 2012 20:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hij loopt nu met deze:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 april 2012 20:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hij loopt nu met deze:
[ afbeelding ]
Zou dit zijn zoon zijn?quote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef IAMCOMINGHOME het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Topshow, topshow, topshow, topshow, topshow, topshow, topshow
De beelden + het commentaar van Jan van Halst is gewoon erg nuttig om te horen. Zo zijn er gewoon meer dingen die bij SV gewoon beter zijn. Bij VI is het gewoon lollig doen maar inhoudelijk slaat het vaak nergens op.quote:Op maandag 16 april 2012 18:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Leg eens goed uit wat jij zo goed vindt aan SV dan? Ik heb je de term 'inhoudelijk' al een paar keer zien gebruiken, waar blijkt dat uit?
Ik vind het bij SV veel meer een ongeorganiseerd schreeuw-zooitje met een pedante (nog véél erger dan Genee, ja) presentator. Geen fijne persoonlijkheden ook. Jan Mulder is nog wel aardig (maar waar zie je die gast tegenwoordig niet?) maar de rest is echt verschrikkelijk. Ik zie dan ook echt geen inhoud in dat programma.
Moest haast wel, hij lijkt er wel op.quote:Op maandag 16 april 2012 20:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zou dit zijn zoon zijn?
http://nl.netlog.com/ynnas5
Sanny van der Gijp
Probleem wat ik met SV heb is dat ze constant door elkaar lullen.quote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De beelden + het commentaar van Jan van Halst is gewoon erg nuttig om te horen. Zo zijn er gewoon meer dingen die bij SV gewoon beter zijn. Bij VI is het gewoon lollig doen maar inhoudelijk slaat het vaak nergens op.
Het commentaar van Jan van Halst is gewoon erg nuttig om te horen.quote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De beelden + het commentaar van Jan van Halst is gewoon erg nuttig om te horen. Zo zijn er gewoon meer dingen die bij SV gewoon beter zijn. Bij VI is het gewoon lollig doen maar inhoudelijk slaat het vaak nergens op.
Wat doet dat er toe, het gaat om amusement en VI is dan toch stukken leukerquote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Er schijnen nog heel wat grappige jongens van die leeftijd rond te lopen in Dordt die op Gijp lijken.quote:Op maandag 16 april 2012 20:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Moest haast wel, hij lijkt er wel op.
Hahah ik zat het gisteravond te kijken en vond het ook alweer opvallend slecht inderdaad.quote:Op maandag 16 april 2012 20:25 schreef Caland het volgende:
Kijk hier hebben we Buttner.
Bam, PATS! Zie je dat. HIJ rent MET DE BAL aan zijn voet langs de zijlijn. DIT IS ongekend dames en heren. Een linksback die DAT DOET
Basje Dostquote:Op maandag 16 april 2012 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd of Johan nog wat tof transfernieuws heeft.
Uberhaupt een broek aan trekkenquote:Op maandag 16 april 2012 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie de broekjes nog niet uit had, NU doen!!!
Hansie gaat ook 100 procent zeker z'n gelijk halenquote:Op maandag 16 april 2012 20:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Ajax is kampioen, Derksen had gelijk.
Die zijn al maanden bekendquote:Op maandag 16 april 2012 20:30 schreef GGMM het volgende:
Geen grapje dus. Die oerlelijke shirts van Nike zijn echt
Dikke troll man. Als je 2 shirtjes langs elkaar legt zie je het oude SS teken.quote:Op maandag 16 april 2012 20:30 schreef GGMM het volgende:
Geen grapje dus. Die oerlelijke shirts van Nike zijn echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |