Mi dio.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
Neen VS. Het zit bij je ernstig tussen de oren. Je wil mij alleen maar afsnauwen, waardoor je dingen niet goed leest. Ik zei "Verwestering".
Er zijn nog te weinig beschikbare kamelen gevonden.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef waht het volgende:
Mutant, hoe gaat het met de zonnepanelen in Marokko?
Mali is mooi deze tijd van het jaar.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
Meh.
Marokko is wel 't enige land in Noord-Afrika waar ik nog wel heen wil, afgezien van Egypte weer.
Kom naar Nieuw-West zou ik zeggen. Nog gevaarlijker ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
Meh.
Marokko is wel 't enige land in Noord-Afrika waar ik nog wel heen wil, afgezien van Egypte weer.
Er zal een kleine 9 miljard geinvesteerd worden in zonne-energie. En dan zal Duitsland, middels Desertec ook nog het een en ander opzetten binnenkort.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef waht het volgende:
Mutant, hoe gaat het met de zonnepanelen in Marokko?
Ben ik ook al geweest, nam een paar verkeerde afslagen met de auto.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kom naar Nieuw-West zou ik zeggen. Nog gevaarlijker ook.
Had je je ramen wel dicht?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben ik ook al geweest, nam een paar verkeerde afslagen met de auto.
Man man wat een treurnis daar.
Eigenlijk heb ik totaal geen behoefte meer om te reizen, ondanks het feit dat ik nog lang niet overal ben geweest (hoewel m'n ik als kind / jongere wel redelijk van de wereld heb gezien).quote:Op donderdag 12 april 2012 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
Meh.
Neuh, ben niet lastiggevallen ofzo.quote:
Mooi.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zal een kleine 9 miljard geinvesteerd worden in zonne-energie. En dan zal Duitsland, middels Desertec ook nog het een en ander opzetten binnenkort.
Au contraire, ik spaar juist om te reizen.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik totaal geen behoefte meer om te reizen, ondanks het feit dat ik nog lang niet overal ben geweest (hoewel m'n ik als kind / jongere wel redelijk van de wereld heb gezien).
Het geld wat je ermee uitspaart kan je lekker op een spaarrekening worden om je vervolgens aan de alsmaar groeiende hoeveelheid geld te verlekkeren.![]()
Niks mis is ook nogal positief.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
Niks mis met Nieuw-West. Eriksd is gewoon een schijtluis.
Tsja, jij bent ook geen doelwit in de ogen van de mensen daar, dus dat geeft een verkleurd beeld.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
Niks mis met Nieuw-West. Eriksd is gewoon een schijtluis.
Een groot werkschaffingsproject voor de kit. Zit ook geen verbetering in.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niks mis is ook nogal positief.
Het zit daar vol met hangjongeren, dealers, barbamama's en geschotelde hutjemutjeflats. Laten we zeggen, bij de gemiddelde Nederlander gaan de nekharen dan overeind staan.
Ach, zo lang de boefjes maar kunnen straatroven zit het wel goed.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een groot werkschaffingsproject voor de kit. Zit ook geen verbetering in.
We schoppen er af en toe wel een geldwagen doorheen of een bejaardenuitje, houdt de plaatselijke fauna zoet.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een groot werkschaffingsproject voor de kit. Zit ook geen verbetering in.
Nou, dan is er iets mis met de nekharen van de gemiddelde Nederlander. Als je lastig gevallen wordt, of het risico loopt om (willekeurig) neergeschoten te worden, dan is het een ander verhaal. Maar die paar hangjongeren of dealers (waar je toch niks mee te maken hebt)....tja, zal vervelend zijn als ze voor je deur hangen en dealen, maar het ziet er allemaal enger uit dan het daadwerkelijk is. Oeh barbamamma's oeeh schotels, they are all gonna eat you!quote:Op donderdag 12 april 2012 19:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niks mis is ook nogal positief.
Het zit daar vol met hangjongeren, dealers, barbamama's en geschotelde hutjemutjeflats. Laten we zeggen, bij de gemiddelde Nederlander gaan de nekharen dan overeind staan.
Inderdaad, want Marokkanen worden nooit slachtoffer van diefstal.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, jij bent ook geen doelwit in de ogen van de mensen daar, dus dat geeft een verkleurd beeld.
Ik zeg niet dat 't eng is, ik zeg dat 't er gewoon verneukt uitziet. Dat jij je er helemaal thuis voelt is prima, maar over 't algemeen zal 95% van dit land zeggen niet in die ghetto's te willen wonen of lopen.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, dan is er iets mis met de nekharen van de gemiddelde Nederlander. Als je lastig gevallen wordt, of het risico loopt om (willekeurig) neergeschoten te worden, dan is het een ander verhaal. Maar die paar hangjongeren of dealers (waar je toch niks mee te maken hebt)....tja, zal vervelend zijn als ze voor je deur hangen en dealen, maar het ziet er allemaal enger uit dan het daadwerkelijk is. Oeh barbamamma's oeeh schotels, they are all gonna eat you!
Probeer jij nu racistische opmerkingen van mijn kant uit te lokken?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, want Marokkanen worden nooit slachtoffer van diefstal.
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat 't eng is, ik zeg dat 't er gewoon verneukt uitziet. Dat jij je er helemaal thuis voelt is prima, maar over 't algemeen zal 95% van dit land zeggen niet in die ghetto's te willen wonen of lopen.
Revindicatie is geen diefstal.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, want Marokkanen worden nooit slachtoffer van diefstal.
Het zijn helemaal geen ghetto's man, stel je niet aan. Ik ben uit een van de rijkere gebieden van het Gooi in zo'n zogenaamde ghetto terecht gekomen. Boehoe.. ghetto, moet je maar eens een banlieu binnenrijden, dan zie je pas wat een ghetto is. Of Zuid-Afrika, waar de zwarten allemaal bij elkaar gepropt zitten.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat 't eng is, ik zeg dat 't er gewoon verneukt uitziet. Dat jij je er helemaal thuis voelt is prima, maar over 't algemeen zal 95% van dit land zeggen niet in die ghetto's te willen wonen of lopen.
Nee, ik probeer de stompzinnigheid van je reactie aan te tonen. Alsof drugsdealertjes of rovers medelijden hebben met een bepaald type persoon.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Probeer jij nu racistische opmerkingen van mijn kant uit te lokken?
Ben ik ook wel geweest, maar de normale wijken in Zuid-Afrika zijn wat hier "Amsterdam Nieuw West" is, dus niet echt te vergelijken natuurlijk. Je hebt daar villa's, je hebt daar pauperwijken, en je hebt daar sloppenwijken, niets meer en niets minder. Zelfs op de grootste doorgaande wegen kan je 's avonds niet komen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zijn helemaal geen ghetto's man, stel je niet aan. Ik ben uit een van de rijkere gebieden van het Gooi in zo'n zogenaamde ghetto terecht gekomen. Boehoe.. ghetto, moet je maar eens een banlieu binnenrijden, dan zie je pas wat een ghetto is. Of Zuid-Afrika, waar de zwarten allemaal bij elkaar gepropt zitten.
Postnatale abortus plegen.quote:
Vergeleken met het mooie Twente is de hele Randstad een teringbende vol gespuis.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zijn helemaal geen ghetto's man, stel je niet aan. Ik ben uit een van de rijkere gebieden van het Gooi in zo'n zogenaamde ghetto terecht gekomen. Boehoe.. ghetto, moet je maar eens een banlieu binnenrijden, dan zie je pas wat een ghetto is. Of Zuid-Afrika, waar de zwarten allemaal bij elkaar gepropt zitten.
Waarom zie ik dan nooit boze Marokkanen bij PowNews?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik probeer de stompzinnigheid van je reactie aan te tonen. Alsof drugsdealertjes of rovers medelijden hebben met een bepaald type persoon.
De pauperwijken die wij hier hebben, daar kan kan je gewoon lekker doorheen lopen en rijden. Het zijn geen no-go area's, de kans dat er uberhaupt wat gebeurt is rete-klein. Het enige verschil is dat ze lichtelijk onveiliger zijn dan een "normaal" stadsdeel. Mensen doen hier bijna alsof het oorlogsgebieden zijn waarbij de kans groot is dat je door een verdwaalde kogel geraakt wordt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben ik ook wel geweest, maar de normale wijken in Zuid-Afrika zijn wat hier "Amsterdam Nieuw West" is, dus niet echt te vergelijken natuurlijk. Je hebt daar villa's, je hebt daar pauperwijken, en je hebt daar sloppenwijken, niets meer en niets minder.
Steek maar een Koran in de fik, dan heb je er genoeg.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:03 schreef waht het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan nooit boze Marokkanen bij PowNews?
Nee, maar criminelen doen wel aan racial profiling, omdat ze weten dat bij blanken meer geld te halen valt. Dus zullen ze eerder een blanke overvallen dan iemand anders.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ik probeer de stompzinnigheid van je reactie aan te tonen. Alsof drugsdealertjes of rovers medelijden hebben met een bepaald type persoon.
Neu, ik ben niet zo snel bang meer hier in Europa nadat ik in Zuid-Afrika gewoond heb eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De pauperwijken die wij hier hebben, daar kan kan je gewoon lekker doorheen lopen en rijden. Het zijn geen no-go area's, de kans dat er uberhaupt wat gebeurt is rete-klein. Het enige verschil is dat ze lichtelijk onveiliger zijn dan een "normaal" stadsdeel. Mensen doen hier bijna alsof het oorlogsgebieden zijn waarbij de kans groot is dat je door een verdwaalde kogel geraakt wordt.
Hier heb je wel een punt, in Rotterdam heb ik mij nooit echt thuis gevoeld, veel asocialen en daarnaast ook teveel mensen op elkaar gepakt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vergeleken met het mooie Twente is de hele Randstad een teringbende vol gespuis.
Waar zijn de Einsatzgruppen als je ze nodig hebt.quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:06 schreef waht het volgende:
[..]
Waar zijn de Einsatzgruppen als je ze nodig hebt.
Ik wacht...quote:Op donderdag 12 april 2012 20:06 schreef eriksd het volgende:
Ik wilde nog even opmerken dat het erg flauw is om bijv. alle Marokkanen over een kam te scheren. Die hebben ons ook veel goeds gebracht.
Ben nog even aan het zoeken naar voorbeelden.quote:
Hier heb je rust, natuur, nuchter volk... met af en toe een irritante Marokkaan aan de kant schoppen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt, in Rotterdam heb ik mij nooit echt thuis gevoeld, veel asocialen en daarnaast ook teveel mensen op elkaar gepakt.
Die is zwerver geworden.. En een andere kerel uit de aflevering Groningen oosterparkwijk heeft zelfmoord gepleegd in de gevangenis.quote:
Oke. Ik check zaterdag dan wel of je al wat hebt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben nog even aan het zoeken naar voorbeelden.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alstublieft:quote:Op donderdag 12 april 2012 20:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze een terugblik moeten maken waar ze naar voren brengen wat er van die mensen geworden is.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:08 schreef Auti het volgende:
[..]
Die is zwerver geworden.. En een andere kerel uit de aflevering Groningen oosterparkwijk heeft zelfmoord gepleegd in de gevangenis.
Ze hebben de handel in plastic zakjes met klemstripjes groot gemaakt....quote:Op donderdag 12 april 2012 20:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat typisch Marokkaans is, hm.
Straatratjes denken daar helemaal niet over na.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:04 schreef von_Preussen het volgende:
Nee, maar criminelen doen wel aan racial profiling, omdat ze weten dat bij blanken meer geld te halen valt. Dus zullen ze eerder een blanke overvallen dan iemand anders.
Neu, ze zullen vast wel iets uitgevonden hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ze hebben de handel in plastic zakjes met klemstripjes groot gemaakt....
Hyena´s denken ook niet na, die weten echter wel waar het voedsel is.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Straatratjes denken daar helemaal niet over na.
Het is wat je zegt, vooral de rust en het nuchtere volk spreken me aan. In de randstad hebben mensen veel te veel capsone's.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hier heb je rust, natuur, nuchter volk... met af en toe een irritante Marokkaan aan de kant schoppen.
God, wat hebben die getinten zich vergist in Tukkers.
Je lult ook maar wat voor de vuist weg zolang het maar aansluit bij je tegengas, nietwaar?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Echt wel.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Zaten wel aparte gevallen tussenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze een terugblik moeten maken waar ze naar voren brengen wat er van die mensen geworden is.
Kamelen?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neu, ze zullen vast wel iets uitgevonden hebben.
Ik hoop op veel doodsaktes.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze een terugblik moeten maken waar ze naar voren brengen wat er van die mensen geworden is.
Hyena's denken daar wel degelijk over na.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:10 schreef waht het volgende:
[..]
Hyena´s denken ook niet na, die weten echter wel waar het voedsel is.
Ben aan het zoeken.quote:
Net zoals jij lekker voor het gemak meelult met je (extreem) rechtse aarsmatties.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je lult ook maar wat voor de vuist weg zolang het maar aansluit bij je tegengas, nietwaar?
Ahgut, geïrriteerd? Dat gaat snel.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Net zoals jij lekker voor het gemak meelult met je (extreem) rechtse aarsmatties.
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:14 schreef Auti het volgende:
[..]
Waar haal je die plaatjes vandaan man?
Kom maar hier, dan kan je mij wel even laten zien hoe die getinte zich vergist hebben in de Tukkers.quote:
quote:Marokkanen en de tweede Wereldoorlog
Op donderdag 24 maart opent de wethouder van Amsterdam, Ahmed Aboutaleb, een nieuwe tentoonstelling. Die gaat over de hulp van Marokko aan de Europese landen die in oorlog waren met Duitsland. Duizenden Marokkaanse soldaten vochten mee met het Franse leger. Marokkaanse soldaten hielpen in 1940 mee om Nederland te verdedigen tegen de Duitse aanval. Later vochten ze in Zuid-Europa om Europa te bevrijden.
Veel joodse mensen vluchtten naar Marokko omdat ze wisten dat de sultan van Marokko hun zou beschermen net zoals hij de Marokkaanse joden beschermde.
quote:
Vanavond nog. PM me je adres maar door.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kom maar hier, dan kan je mij wel even laten zien hoe die getinte zich vergist hebben in de Tukkers.
.quote:
quote:Marocchinate (Italian: plural of marocchinata, roughly translatable as "Moroccans' deeds") is a term applied to the mass rape and killings committed during World War II after the Battle of Monte Cassino in Italy by Goumiers, Moroccan colonial troops of the French Expeditionary Corps (FEC)), commanded by General Alphonse Juin.
http://en.wikipedia.org/wiki/Marocchinatequote:Montecassino was captured by the Allies on May 18, 1944. The next night, thousands of Goumiers and other colonial troops scoured the slopes of the hills surrounding the town and the villages of Ciociaria (South Latium). Over 60,000 women, ranging in age from eleven to 86, suffered from violence, when village after village came under control of the Goumiers. Civilian men who tried to protect their wives and daughters were murdered without mercy. The number of men killed has been estimated at roughly 800.
You rang?quote:
Als jij het verkrachten van tienduizenden vrouwen en vermoorden van honderden mannen als iets positiefs ziet, dan mag dat natuurlijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
Ik probeer gewoon een keer positief te zijn over Marokko.
You found something?quote:
Nee. Sommige zijn werknemers, de rest is werkloos.quote:
Niet echt natuurlijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als jij het verkrachten van tienduizenden vrouwen en vermoorden van honderden mannen als iets positiefs ziet, dan mag dat natuurlijk.
Niet vertrekkende moslims?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:21 schreef De_Guidance het volgende:
3-voud waarom ga jij niet vertrekkende moslims tellen op Schiphol ipv in NWS?
Ze zijn tenminste niet bejaard en incontinent.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee. Sommige zijn werknemers, de rest is werkloos.
Want? Ze worden niet ouder dan 30 bedoel je?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze zijn tenminste niet bejaard en incontinent.
Ja vast, doe niet zo schijnheiligquote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
Ik probeer gewoon een keer positief te zijn over Marokko.
Dapper dat je over je ma begint.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze zijn tenminste niet bejaard en incontinent.
Nee dit keer meen ik het, ben in een goede bui vandaag.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja vast, doe niet zo schijnheilig
Net als jij het beschermen van honderdduizenden joden als niet positief ziet.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als jij het verkrachten van tienduizenden vrouwen en vermoorden van honderden mannen als iets positiefs ziet, dan mag dat natuurlijk.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Net als jij het beschermen van honderdduizenden jogen als niet positief ziet.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dit keer meen ik het, ben in een goede bui vandaag.
Ze hebben geen genocide gepleegd, dat is al 1 ding wat ze op jullie voor hebben.
Sorry, ik zal Marrakech niet meer mooi noemen vanaf nu.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je duwt het gesprek een bepaalde richting op en hangt dan het heilige boontje uit.
Mooi , blijf weg.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:25 schreef 3-voud het volgende:
Enfin, have fun mensen en linksen, ik ga koffie leuten.
Die vervelende joggers altijd in het Vondelpark.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het over "joggen".
Mooi.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sorry, ik zal Marrakech niet meer mooi noemen vanaf nu.
Doe maar niet Mutant.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, dat blijkt. Je had ze liever dood zien gaan he, dat weten we wel.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, dat blijkt. Je had ze liever dood zien gaan he, dat weten we wel.
Je weet gewoon niet om te gaan met een vrolijke nuancerende VS.quote:
Tja.. oorlog.. Overal zitten rotte appels tussen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
.
Echte helden zijn het:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Marocchinate
Jongen, ga nou niet zo raar doen. Je zegt duidelijk dat je er schijt aan hebt, je ziet nog liever dat Joden sterven, dan dat Marokkanen hen beschermen. Want dat zou immers beteken dat Marokkanen toch iets positiefs hebben gedaan. En dat mag nooit en te nimmer. Kan je nagaan hoe triest je bent.quote:
Because we both know where this is heading.quote:
Probeer eens dergelijke verhalen, op die schaal, te vinden over Britse, Nederlandse, Belgische of Franse soldaten. Er zal wel eens wat zijn gebeurd, maar niet stelselmatig.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef Auti het volgende:
[..]
Tja.. oorlog.. Overal zitten rotte appels tussen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jongen, ga nou niet zo raar doen. Je zegt duidelijk dat je er schijt aan hebt, je ziet nog liever dat Joden sterven, dan dat Marokkanen hen beschermen. Want dat zou immers beteken dat Marokkanen toch iets positiefs hebben gedaan. En dat mag nooit en te nimmer. Kan je nagaan hoe triest je bent.
Marrakech ?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Because we both know where this is heading.
Nee.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:29 schreef Modus het volgende:
Zijn de nog niet volwaardig aan het arbeidsproces deelnemende heerschappen zich bewust van het feit dat de kans bestaat dat je straks iemand boven krijgt mèt beslissingsbevoegdheid, die dommer is dan jij?
Goddomme zeg, ik vraag gewoon netjes naar wat uitvindingen en nu is het weer niet goed.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Flikker op zeg, jij bent verantwoordelijk voor de wijze waarop deze discussie is verlopen.
Welke Nederlandse soldaten, die twee die hun fiets in de sloot dumpte nadat Duitsland een scheet liet?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Probeer eens dergelijke verhalen, op die schaal, te vinden over Britse, Nederlandse, Belgische of Franse soldaten. Er zal wel eens wat zijn gebeurd, maar niet stelselmatig.
Heeft natuurlijk ook wat met de positie die de vrouw heeft te maken.
Nee, die soldaten die gezamelijk met de geallieerden weer optrokken om Europa te bevrijden.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welke Nederlandse soldaten, die twee die hun fiets in de sloot dumpte nadat Duitsland een scheet liet?
Op een scooter wegscheuren is inderdaad sneller.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welke Nederlandse soldaten, die twee die hun fiets in de sloot dumpte nadat Duitsland een scheet liet?
Wel lekkere koffielikeur dat.quote:
Is dat al etteren?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:31 schreef De_Guidance het volgende:
Je begon te etteren over verwesterd en de rest ziet de mogelijkheid om de een na de andere misplaatste opmerking te maken over Marokkanen.
Je moet die mensen vaker tot orde roepen ipv het idee geven dat zij alles kunnen maken.
Ach, moslims en hun teentjes...quote:
Dan moet jij even een paar Indonesische films bekijken en vragen wat zij vinden van de Nederlanders.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Probeer eens dergelijke verhalen, op die schaal, te vinden over Britse, Nederlandse, Belgische of Franse soldaten. Er zal wel eens wat zijn gebeurd, maar niet stelselmatig.
Heeft natuurlijk ook wat met de positie die de vrouw heeft te maken.
Oh die éne halve soldaat. Ja, verbazingwekkend dat hij niet stelselmatig vrouwen verkrachtte. Net als dat de verkrachting van Italiaanse vrouwen ook nergens eenduidig gedocumenteerd is, maar één van de prachtige propagandamiddelen was tegen de geallieerden. Wat overigens niet wil zeggen dat het niet gebeurde.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, die soldaten die gezamelijk met de geallieerden weer optrokken om Europa te bevrijden.
Je doet het weer.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is dat al etteren?
Right, de lange tenen der niet-westerse allochtonen rijken ver merk ik al.
Welke steen heb jij onder gelegen de afgelopen dagen?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je doet het weer.
Het is ook typisch dat je 3-voud nooit op zijn gedrag aanspreekt.
Man, twee handen op een buik. Ze vullen elkaar prima aan.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je doet het weer.
Owja, inderdaad, en de holocaust was zeker ook nooit gebeurd.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh die éne halve soldaat. Ja, verbazingwekkend dat hij niet stelselmatig vrouwen verkrachtte. Net als dat de verkrachting van Italiaanse vrouwen ook nergens eenduidig gedocumenteerd is, maar één van de prachtige propagandamiddelen was tegen de geallieerden.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:33 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je doet het weer.
Mod zegt dit.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is dat al etteren?
Right, de lange tenen der niet-westerse allochtonen rijken ver merk ik al.
Typisch dus.quote:
Het lijken net moslimbroeders, niet dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Man, twee handen op een buik. Ze vullen elkaar prima aan.
Die van Patrick, de roze zeester in bikinibroek.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welke steen heb jij onder gelegen de afgelopen dagen?
Oh, je mag dus niet zeggen dat mensen lange tenen hebben?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mod zegt dit.
En user denkt dus dat hij dit kan maken.
[..]
Typisch dus.
Alleen als het uitkomt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh, je mag dus niet zeggen dat mensen lange tenen hebben?
Wat is dit, geloof dat we nog altijd in Nederland wonen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh, je mag dus niet zeggen dat mensen lange tenen hebben?
Wat is dit, geloof dat we nog altijd in Nederland wonen.
Je loopt gewoon te trollen, mafklapper.quote:
Wat ?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
Ja VS, jij staat aan het hoofd van een zionistische samenzwering om alle moslims uit POL weg te pesten.
De holocaust is duidelijk gedocumenteerd, de verkrachtingen niet - en al helemaal niet dat hier stelselmatig sprake van was. Het is ook heel frappant (not) dat dit alleen in Italie plaatsvondt. Terwijl de militairen ook elders waren ingezet. Er is geen enkel hard bewijs van een stelselmatige verkrachting door de Goumiers.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Owja, inderdaad, en de holocaust was zeker ook nooit gebeurd.
Als geschiedenis niet bevalt gaan we het gewoon uit de boeken halen, duidelijk, de Armeense genocide is ook maar een verzinsel zeker.
Jij ook, en je duwt discussies een bepaalde kant op.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je loopt gewoon te trollen, mafklapper.
Bekijk het positief, er werd al 2 dagen geklaagd over een te trage SC, heb 't wel eigenhandig weer opgelost.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij ook, en je duwt discussies een bepaalde kant op.
Is goed geen probleem, maar niet het heilige boontje uithangen.
Picchia.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Man, het gaat er gewoon weer om hoe hij reageert op mij en hoe hij reageert op een 3-voud. Alleen dat al spreekt boekdelen, nog afgezien van de manier waarop hijzelf post over bepaalde onderwerpen. Moet ie zelf weten.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind het ook ongeloofwaardig, maar zo doen sommigen het wel overkomen.
Kom, jij zit hier zelf feiten te verdraaien, dus ga je niet als morele autoriteit opwerpen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Man, het gaat er gewoon weer om hoe hij reageert op mij en hoe hij reageert op een 3-voud. Alleen dat al spreekt boekdelen, nog afgezien van de manier waarop hijzelf post over bepaalde onderwerpen. Moet ie zelf weten.
Vraag 3-voud er zelf maar naar welke DM's ik gestuurd heb, of andere POL-mods van mijn part.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Man, het gaat er gewoon weer om hoe hij reageert op mij en hoe hij reageert op een 3-voud. Alleen dat al spreekt boekdelen, nog afgezien van de manier waarop hijzelf post over bepaalde onderwerpen. Moet ie zelf weten.
Julliequote:Op donderdag 12 april 2012 20:39 schreef eriksd het volgende:
Jullie moeten uitkijken met generaliseren.
Ik ben helemaal geen feiten aan het verdraaien, bovendien werp ik mijzelf ook niet op als morele autoriteit. Je slaat de plank compleet mis.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kom, jij zit hier zelf feiten te verdraaien, dus ga je niet als morele autoriteit opwerpen.
Nee, je wil meteen op de vuist.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen feiten aan het verdraaien, bovendien werp ik mijzelf ook niet op als morele autoriteit. Je slaat de plank compleet mis.
Roze cap, handtas van de gemeente. Rubberen vuist als wapenstok.quote:
Ja hoor, ik wil meteen op de vuist. Negeer even voor het gemak de wartaal van 3-voud. How obvious.quote:
Wat heeft dat met jouw Anger Management te maken?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik wil meteen op de vuist. Negeer even voor het gemak de wartaal van 3-voud.
Deed jij dat nou ook maar eens in plaats van elke keer zo te happen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik wil meteen op de vuist. Negeer even voor het gemak de wartaal van 3-voud. How obvious.
Ik begrijp niet waarom u überhaupt aandacht besteedt aan het betreffende sujet.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef De_Guidance het volgende:
3-voud zit in NWS vertrekkende moslims of zoals hij zegt 'moslims die er uit worden gemieterd te tellen' en hij adoreert een haatimam die zegt dat alle moslims uit Frankrijk moeten vertrekken.
Goed dat mag, vrijheid van meningsuiting maar dan krijgt hij ook weerwoord.
Het maakt ook niet uit, betyar's signature is wel duidelijk over deze persoon.
* Voorschrift zegt foei!quote:
http://www.dalvolturnoacassino.it/DOC/marocchinate.pdfquote:Op donderdag 12 april 2012 20:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De holocaust is duidelijk gedocumenteerd, de verkrachtingen niet - en al helemaal niet dat hier stelselmatig sprake van was. Het is ook heel frappant (not) dat dit alleen in Italie plaatsvondt. Terwijl de militairen ook elders waren ingezet. Er is geen enkel hard bewijs van een stelselmatige verkrachting door de Goumiers.
Ik zou willen zeggen, jullie is jodenvolk. Maar dan gaat Titus mij weer voor een nazi naar keuze uitmaken. Dus ik doe het maar niet.quote:
Sinds wanneer heb jij zulke grote mate van vertrouwen in parlementen ?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
http://www.dalvolturnoacassino.it/DOC/marocchinate.pdf
http://www.cassino2000.com/cdsc/studi/archivio/n07/n07p09.html
http://www.dalvolturnoacassino.it/DOC/DDL1081.pdf
Het Italiaanse parlement heeft zelfs wetten omtrent die massaverkrachtingen aangenomen, dat doen ze zeker ook op basis van onbewezen geruchten? Geloof je het zelf?
Ga anders hier maar in lezen: http://www.google.it/book(...)nate&lr=&hl=nl&cd=15
Je hebt me door.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Voor Israël ja , de rest interesseert je toch niet
Onze volksliedjes en monumenten spreken boekdelen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En wat de Nederlanders in Indonesië hebben gedaan, wat vind jij daarvan ?
De orthodoxen daar krijgen weer van andere dingen een orgasme.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:45 schreef Voorschrift het volgende:
Israel, ik heb een orgasme iedere keer als ik 't woord lees.
Mij in elkaar slaan ja, maar dat negeer ik even voor de goede orde.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De orthodoxen daar krijgen weer van andere dingen een orgasme.
Kees Prins stemmetje.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Roze cap, handtas van de gemeente. Rubberen vuist als wapenstok.
Het gaat hier om feit dat er genoeg "bewijs" is voor de grote schaal waarop die oorlogsmisdaden plaatsvonden, als mensen dergelijke feiten gewoon ontkennen dan vind ik dat niet kies.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij zulke grote mate van vertrouwen in parlementen ?
quote:En wat de Nederlanders in Indonesië hebben gedaan, wat vind jij daarvan ?
Link?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:48 schreef eriksd het volgende:
Die post over een cd over de Armeense genocide was wel erg goed moet ik zeggen.
Wederom, er is geen sprake van documentatie van deze zogenaamde stelselmatige verkrachtingen. Ik ontken niet dat er verkrachtingen zijn geweest, ik geef je alleen mee dat er geen enkele harde bewijzen zijn voor het plaatsvinden van structurele (of zoals jij het zelfs noemde) stelselmatige verkrachtingen. Je gaat daarnaast voorbij aan mijn argumenten dat het geheel "toevallig" is dat dit dan slechts in Italie gebeurde.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
http://www.dalvolturnoacassino.it/DOC/marocchinate.pdf
http://www.cassino2000.com/cdsc/studi/archivio/n07/n07p09.html
http://www.dalvolturnoacassino.it/DOC/DDL1081.pdf
Het Italiaanse parlement heeft zelfs wetten omtrent die massaverkrachtingen aangenomen, dat doen ze zeker ook op basis van onbewezen geruchten? Geloof je het zelf?
Ga anders hier maar in lezen: http://www.google.it/book(...)nate&lr=&hl=nl&cd=15
Jij begon toen over een ringtone van schreeuwende vrouwen kinderen.quote:
Het is wel goed met jou, als jij verkrachtingen normaal vind dan is voor mij de discussie hier afgelopen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wederom, er is geen sprake van documentatie van deze zogenaamde stelselmatige verkrachtingen. Ik ontken niet dat er verkrachtingen zijn geweest, ik geef je alleen mee dat er geen enkele harde bewijzen zijn voor het plaatsvinden van structurele (of zoals jij het zelfs noemde) stelselmatige verkrachtingen. Je gaat daarnaast voorbij aan mijn argumenten dat het geheel "toevallig" is dat dit dan slechts in Italie gebeurde.
Het klonk al zo bekend.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij begon toen over een ringtone van schreeuwende vrouwen kinderen.
Haaaaaaaaaaaaahahaha, die was fijn ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:48 schreef eriksd het volgende:
Die post over een cd over de Armeense genocide was wel erg goed moet ik zeggen.
De Duitsers waren ook geen lieverdjes schijnt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:50 schreef waht het volgende:
De Russen hebben stelselmatig Duitsers verkracht.
Daar zullen ze het dan wel naar gemaakt hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:50 schreef waht het volgende:
Dat klopt, trouwens ook Poolse vrouwen en Russiche vrouwen die uit de concentratiekampen van de Duitsers kwamen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:50 schreef waht het volgende:
Zelfs toen was skinny al in.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt, trouwens ook Poolse vrouwen en Russiche vrouwen die uit de concentratiekampen van de Duitsers kwamen.
Naar het schijnt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De Duitsers waren ook geen lieverdjes schijnt.
Doe dat maar. Als jij het normaal vindt om zulke zaken te gebruiken om daarmee meer dan 100.000 Marokkaanse soldaten in een kwaad daglicht te stellen, dan wil ik ook niets met je te maken hebben. Het feit dat je dit meteen erbij haalde laat al zien dat je niet kan omgaan met correct gebruik van dergelijke historische zaken.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is wel goed met jou, als jij verkrachtingen normaal vind dan is voor mij de discussie hier afgelopen.
In toekomst zal ik proberen jou zoveel mogelijk te negeren, dat niveau kan ik gewoon mentaal niet aan.
Nee, het heeft te maken met de rassenleer van de nazi's.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:54 schreef De_Guidance het volgende:
Hebben die gruwelen van de Duitsers in WOII ook iets te maken met de Duitse en Pruisische cultuur vP?
Technisch gezien wel natuurlijk, de geschiedenis van een volk is ook deel van haar cultuur.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:54 schreef De_Guidance het volgende:
Hebben die gruwelen van de Duitsers in WOII ook iets te maken met de Duitse en Pruisische cultuur vP?
Waarom nu ineens niet en net bij die verkrachtingen wel.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, het heeft te maken met de rassenleer van de nazi's.
De materie is te complex om een consequent standpunt in te nemen. Dan moet je naar de specifieke situatie gaan kijken.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom nu ineens niet en net bij die verkrachtingen wel.
Omdat er in Marokko geen regeringsbeleid was om tienduizenden vrouwen te verkrachten, de nazi's andere volkeren echter als inferieur zagen en dit ook naar hun soldaten toe propageerden.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Omdat dit Duitsers betreft, en dat andere Marokkanen. In de Marokkaanse cultuur is het heel normaal om massaverkrachtingen uit te voeren.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het was ook een retorische vraag , maar klopt inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat dit Duitsers betreft, en dat andere Marokkanen.
Alsjeblieft.
28 april nieuw Live-album.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:57 schreef Tem het volgende:
Waarom met Peter Gabriel niet en met verkrachting wel?
Dan ga jij je eerst maar eens verdiepen in de Pruisische geschiedenis en kom je dan weer melden, anders ben je net een hond die op z'n staart is getrapt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:59 schreef De_Guidance het volgende:
De Duitsers/Pruisen hebben zelf op de nazi's gestemd hoor en die rassenleer mag dan ook geen verrassing heten.
Dit acht ik een bijzonder essentieel vraagstuk.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:57 schreef Tem het volgende:
Waarom met Peter Gabriel niet en met verkrachting wel?
Ik vraag me altijd af of je nu dan echt een serieuze discussie gaat voeren een keer of dat je weer meteen gaat etteren als ik serieus op je inga.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
De materie is te complex om een consequent standpunt in te nemen. Dan moet je naar de specifieke situatie gaan kijken.
Neuh, ik hoopte dat je zou zeggen dat je consequent moest zijn waarop ik was begonnen over dat ik je daar nooit hoorde als het ging om het uitzetten van illegalen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of je nu dan echt een serieuze discussie gaat voeren een keer of dat je weer meteen gaat etteren als ik serieus op je inga.
Tot die twijfel weg is hoef je niet op een serieuze reactie van mij te verwachten.
Gelukkig weet jij alles over de Marokkaanse cultuur en kan je daar allerlei vreemde conclusies aan verbinden.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan ga jij je eerst maar eens verdiepen in de Pruisische geschiedenis en kom je dan weer melden, anders ben je net een hond die op z'n staart is getrapt.
Hij zal die gruwel uitmelken tot aan zijn kist.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
28 april nieuw Live-album.
Ik wil nieuw studiomateriaal.
Wat is precies vreemd aan de conclusie dat Marokkaanse soldaten op grote schaal oorlogsmisdaden hebben gepleegd?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij alles over de Marokkaanse cultuur en kan je daar allerlei vreemde conclusies aan verbinden.
Ik bemoei me er niet eens mee.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Speciaal voor jou vanavond , maar we gaan er geen gewoonte van maken.
Begin niet elke zin met "ik", Henk.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bemoei me er niet eens mee.
Ik zit op youtube te klooien, dus be my guest.
Jij zei dat het kwam vanwege de cultuur en als we jouw redenering doortrekken is grootschalige genocide dan typisch Duits/Pruisisch.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is precies vreemd aan de conclusie dat Marokkaanse soldaten op grote schaal oorlogsmisdaden hebben gepleegd?
Hij wilde het zo graag, laten we hem ook eens een goede avond bezorgen. Lekker ongegeneerd kankeren op Marokkanen. Heerlijk. Wie wil dat nou niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Speciaal voor jou vanavond , maar we gaan er geen gewoonte van maken.
Denk toch alleen maar aan mezelf, dus kaka aan jou fawaka makka jwtz.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Begin niet elke zin met "ik", Henk.
Waar denk jij dan dat de drang bij die Marokkaanse soldaten vandaan kwam, om op grote schaal verkrachtingen te plegen?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij zei dat het kwam vanwege de cultuur en als we jouw redenering doortrekken is grootschalige genocide dan typisch Duits/Pruisisch.
Beide stellingen lijken mij trouwens onzin.
Ik bedoel maar, ook al vraag ik iets normaals over Marokko dan interpreteer je het alsnog zo.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij wilde het zo graag, laten we hem ook eens een goede avond bezorgen. Lekker ongegeneerd kankeren op Marokkanen. Heerlijk. Wie wil dat nou niet.
Het staat onbeleefd, daar heeft erik wel gelijk in.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk toch alleen maar aan mezelf, dus kaka aan jou fawaka makka jwtz.
Boeiend.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het staat onbeleefd, daar heeft erik wel gelijk in.
Waar kwam de drang bij de Duitsers vandaan om te stemmen op Hitler en zo een genocide mogelijk te maken?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar denk jij dan dat de drang bij die Marokkaanse soldaten vandaan kwam, om op grote schaal verkrachtingen te plegen?
Terwijl Poolse, Britse en Amerikaanse soldaten in datzelfde gebied en op hetzelfde tijdstip daar niet de drang toe hadden?
Hilarisch ben je. Ja. Dat zeker. Net geen BSB materiaal, maar grappig, dat zeker.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, ook al vraag ik iets normaals over Marokko dan interpreteer je het alsnog zo.
Dus als je het zo wil spelen, prima.
Niet mijn probleem dat je m'n interesse niet gelooft.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hilarisch ben je. Ja. Dat zeker. Net geen BSB materiaal, maar grappig, dat zeker.
Over Muttie had ik die toch al niet.quote:
Dat is inderdaad een stuk geloofwaardiger. Het hok waar je bij hoort.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet mijn probleem dat je m'n interesse niet gelooft.
Zal in 't vervolg Marokko weer afkraken dan.
That might be, maar voor deze ene keer was 't echt niet m'n bedoeling.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een stuk geloofwaardiger.
Welk hok?quote:
Er is een verschil tussen een stem uitbrengen op iemand waarvan je denkt beter te worden, immers beloofde een Hitler geen genocide maar voorspoed, en tussen je lul uit je broek halen en die bij een vrouw naar binnen rammen die eigenlijk dat niet wil. Echter ben jij de soldaat met het wapen en kan daardoor gebruik maken van een machtspositie.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waar kwam de drang bij de Duitsers vandaan om te stemmen op Hitler en zo een genocide mogelijk te maken?
We hebben een Sovjet-Unie, zelfde tijdperk, alleen de misdaden waren van een grotere aard.quote:Terwijl in omringende landen niemand iets soortgelijks heeft gedaan in die periode ?
Laat ik het zo zeggen. Ik zal het woord Marokkanen, Marokko of enig ander onderwerp wat daarmee te maken heeft niet meer in POL SC opbrengen, aangezien sommige mensen daar niet volwassen mee om kunnen gaan of denken origineel te zijn door erover te gaan kankeren of op enigerlei wijze schijnheilige opmerkingen over te maken. Jij je zin? Bof jij weer even, Mutant die dat allemaal voor je doet. Een mooie schoonmaak, me dunkt.quote:
Van mij part prop je de hele SC vol met filmpjes en foto's van Marokko, wat kan mij 't bokken.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik zal het woord Marokkanen, Marokko of enig ander onderwerp wat daarmee te maken heeft niet meer in POL SC opbrengen, aangezien sommige mensen daar niet volwassen mee om kunnen gaan of denken origineel te zijn door erop te gaan kankeren of op enigerlei wijze schijnheilige opmerkingen over te maken. Jij je zin? Bof jij weer even, Mutant die dat allemaal voor je doet. Een mooie schoonmaak, me dunkt.
Tuurlijk, want dat is ook wat ik dagelijks doe toch? Daar sta ik om bekend. Om het volproppen van SC's met foto's en filmpjes van Marokko. En het heeft niets met zielig doen te maken, ik vind het namelijk helemaal niet erg. Ik constateer alleen wat en het lijkt mij dat jij daar als mod juist blij mee moet zijn, dat scheelt namelijk weer heel wat schoonmaakwerk, toch? Ik bespaar je complete bagger.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Van mij part prop je de hele SC vol met filmpjes en foto's van Marokko, wat kan mij 't bokken.
Niet zielig gaan lopen doen.
Heb je mij iets zien verwijderen dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tuurlijk, want dat is ook wat ik dagelijks doe toch? Daar sta ik om bekend. Om het volproppen van SC's met foto's en filmpjes van Marokko. En het heeft niets met zielig doen te maken, ik vind het namelijk helemaal niet erg. Ik constateer alleen wat en het lijkt mij dat jij daar als mod juist blij mee moet zijn, dat scheelt namelijk weer heel wat schoonmaakwerk, toch? Ik bespaar je complete bagger.
Laat ik het zo zeggen, ik bespaar je toekomstig schoonmaakwerk.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je mij iets zien verwijderen dan?
Dit is gewoon zelfmedelij, ik heb nergens beklag getoond over je bijdragen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik bespaar je toekomstig schoonmaakwerk.
En bagger. Dat sowieso.
Jij poogt weer dingen in mijn schoenen te schuiven, "zelfmeelij"-"zielig doen", terwijl dit een gratis service van mij richting jou is. Lekker ondankbaar ben je zeg.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit is gewoon zelfmedelij, ik heb nergens beklag getoond over je bijdragen.
Whatever, ik kan altijd wel lachen om je dus dat zou een gemis zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij poogt weer dingen in mijn schoenen te schuiven, "zelfmeelij"-"zielig doen", terwijl dit een gratis service van mij richting jou is. Lekker ondankbaar ben je zeg.
Het lijkt mij sterk dat je de boel kan sussen door te stellen dat je het zou missen als je Mutant niet meer kan uitlachen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Whatever, ik kan altijd wel lachen om je dus dat zou een gemis zijn.
Was dat maar wederzijds jongen. Nee, W_T was wat dat betreft nog wat aangenamer, daar kon iedereen ten minste mee en om lachen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Whatever, ik kan altijd wel lachen om je dus dat zou een gemis zijn.
Je moet gewoon een keer uit je pot augurken stappen, dat zuur begint je aan te tasten.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was dat maar wederzijds jongen. Nee, W_T was wat dat betreft nog wat aangenamer, daar kon iedereen ten minste mee en om lachen.
Augurken zijn lekker.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je moet gewoon een keer uit je pot augurken stappen, dat zuur begint je aan te tasten.
Ik stel volkomen normale vragen over Marokko en kijk hoe je nu zit te flippen, mafkees.
Nee, dat was de schuld van de PvdA. Maar ja, de Marokkaanse cultuur is ook de schuld van de PvdAquote:Op donderdag 12 april 2012 21:14 schreef De_Guidance het volgende:
En de verkrachtingen in het oostfront tijdens WOII, komt dat ook door de Marokkaanse cultuur?
We hebben altijd jou nog gelukkig.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat je de boel kan sussen door te stellen dat je het zou missen als je Mutant niet meer kan uitlachen.
Nee, je draait nu oorzaak en gevolg om.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat was de schuld van de PvdA. Maar ja, de Marokkaanse cultuur is ook de schuld van de PvdA
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
We hebben altijd jou nog gelukkig.
Uiteraard.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat was de schuld van de PvdA. Maar ja, de Marokkaanse cultuur is ook de schuld van de PvdA
Augurken zijn lekker. Ik poets mijn tanden goed, dus het aantasten valt ernstig mee. Ik ken je langer dan vandaag en kom nog net niet uit het achtereind van een varken. Nog net niet. Hoewel ik als een randdebiel kan overkomen, ben ik dat ook nog net niet. Ik kan nog net zelfstandig nadenken, waardoor ik ook nog net kan aanvoelen wanneer iemand iets meent of wanneer iemand zit te kutten. Dit keer werd het mij wat makkelijker gemaakt door de drollen die om het onderwerp heen werden gelegd natuurlijk. Ze stonken zo erg, dat zelf een blinde zich niet in die omgeving zou wagen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je moet gewoon een keer uit je pot augurken stappen, dat zuur begint je aan te tasten.
Ik stel volkomen normale vragen over Marokko en kijk hoe je nu zit te flippen, mafkees.
Wat heeft Breivik van doen met de PvdA?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Uiteraard.
Cultureel-marxisten en zelfhaters daaro bij de PvdA. Vraag Breivik maar.
De PvdA is de schuld van de Marrokaanse cultuur?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, je draait nu oorzaak en gevolg om.
Mais naturelement.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
De PvdA is de schuld van de Marrokaanse cultuur?
Stevige industrie rondom. Die willen hun broodheer niet afvallen natuurlijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
De PvdA is de schuld van de Marrokaanse cultuur?
Ik wil best, maar dan zou ik liegen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:28 schreef De_Guidance het volgende:
VS als je gewoon toegeeft dat je in het begin wel zat te kutten en dat die Marrakech opmerking damage control/wel gemeend was is Mutant wel tevreden denk ik.
Ik vind niet dat hij iets moet toegeven hoor. En ik ben per definitie tevreden.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:28 schreef De_Guidance het volgende:
VS als je gewoon toegeeft dat je in het begin wel zat te kutten en dat die Marrakech opmerking damage control/wel gemeend was is Mutant wel tevreden denk ik.
Breivik had het gemunt op de Noorse PvdA.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat heeft Breivik van doen met de PvdA?
Of heeft hij 70 bijstandstrekkers vermoord op kanaleneiland?
Ik wist niet dat de PvdA een Noorse tak had.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Breivik had het gemunt op de Noorse PvdA.
Alle sociaal-democraten zijn hetzelfde , zelfhatende cultureel-marxisten.
Dat zou betekenen dat je écht niet begrijpt wat verwestering betekent. Disturbing.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil best, maar dan zou ik liegen.
Een paar appartementencomplexen, wat Shell pompen en wat auto's is verwestering?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je écht niet begrijpt wat verwestering betekent. Disturbing.
Jij weet niet wat Europese sociaal-democratie inhoudt ?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de PvdA een Noorse tak had.
"Hut muut Oirluker"?
De Noorse Mei Li Vossen zijn wél lekker!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de PvdA een Noorse tak had.
"Hut muut Oirluker"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |