quote:Op donderdag 12 april 2012 20:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh, je mag dus niet zeggen dat mensen lange tenen hebben?
Wat is dit, geloof dat we nog altijd in Nederland wonen.
Je loopt gewoon te trollen, mafklapper.quote:
Wat ?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:37 schreef von_Preussen het volgende:
Ja VS, jij staat aan het hoofd van een zionistische samenzwering om alle moslims uit POL weg te pesten.
De holocaust is duidelijk gedocumenteerd, de verkrachtingen niet - en al helemaal niet dat hier stelselmatig sprake van was. Het is ook heel frappant (not) dat dit alleen in Italie plaatsvondt. Terwijl de militairen ook elders waren ingezet. Er is geen enkel hard bewijs van een stelselmatige verkrachting door de Goumiers.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Owja, inderdaad, en de holocaust was zeker ook nooit gebeurd.
Als geschiedenis niet bevalt gaan we het gewoon uit de boeken halen, duidelijk, de Armeense genocide is ook maar een verzinsel zeker.
Jij ook, en je duwt discussies een bepaalde kant op.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je loopt gewoon te trollen, mafklapper.
Bekijk het positief, er werd al 2 dagen geklaagd over een te trage SC, heb 't wel eigenhandig weer opgelost.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij ook, en je duwt discussies een bepaalde kant op.
Is goed geen probleem, maar niet het heilige boontje uithangen.
Picchia.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welke Nederlandse soldaten, die twee die hun fiets in de sloot dumpte nadat Duitsland een scheet liet?
Man, het gaat er gewoon weer om hoe hij reageert op mij en hoe hij reageert op een 3-voud. Alleen dat al spreekt boekdelen, nog afgezien van de manier waarop hijzelf post over bepaalde onderwerpen. Moet ie zelf weten.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind het ook ongeloofwaardig, maar zo doen sommigen het wel overkomen.
Kom, jij zit hier zelf feiten te verdraaien, dus ga je niet als morele autoriteit opwerpen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Man, het gaat er gewoon weer om hoe hij reageert op mij en hoe hij reageert op een 3-voud. Alleen dat al spreekt boekdelen, nog afgezien van de manier waarop hijzelf post over bepaalde onderwerpen. Moet ie zelf weten.
Vraag 3-voud er zelf maar naar welke DM's ik gestuurd heb, of andere POL-mods van mijn part.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Man, het gaat er gewoon weer om hoe hij reageert op mij en hoe hij reageert op een 3-voud. Alleen dat al spreekt boekdelen, nog afgezien van de manier waarop hijzelf post over bepaalde onderwerpen. Moet ie zelf weten.
Julliequote:Op donderdag 12 april 2012 20:39 schreef eriksd het volgende:
Jullie moeten uitkijken met generaliseren.
Ik ben helemaal geen feiten aan het verdraaien, bovendien werp ik mijzelf ook niet op als morele autoriteit. Je slaat de plank compleet mis.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kom, jij zit hier zelf feiten te verdraaien, dus ga je niet als morele autoriteit opwerpen.
Nee, je wil meteen op de vuist.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen feiten aan het verdraaien, bovendien werp ik mijzelf ook niet op als morele autoriteit. Je slaat de plank compleet mis.
Roze cap, handtas van de gemeente. Rubberen vuist als wapenstok.quote:
Ja hoor, ik wil meteen op de vuist. Negeer even voor het gemak de wartaal van 3-voud. How obvious.quote:
Wat heeft dat met jouw Anger Management te maken?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik wil meteen op de vuist. Negeer even voor het gemak de wartaal van 3-voud.
Deed jij dat nou ook maar eens in plaats van elke keer zo te happen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja hoor, ik wil meteen op de vuist. Negeer even voor het gemak de wartaal van 3-voud. How obvious.
Ik begrijp niet waarom u überhaupt aandacht besteedt aan het betreffende sujet.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef De_Guidance het volgende:
3-voud zit in NWS vertrekkende moslims of zoals hij zegt 'moslims die er uit worden gemieterd te tellen' en hij adoreert een haatimam die zegt dat alle moslims uit Frankrijk moeten vertrekken.
Goed dat mag, vrijheid van meningsuiting maar dan krijgt hij ook weerwoord.
Het maakt ook niet uit, betyar's signature is wel duidelijk over deze persoon.
* Voorschrift zegt foei!quote:
http://www.dalvolturnoacassino.it/DOC/marocchinate.pdfquote:Op donderdag 12 april 2012 20:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De holocaust is duidelijk gedocumenteerd, de verkrachtingen niet - en al helemaal niet dat hier stelselmatig sprake van was. Het is ook heel frappant (not) dat dit alleen in Italie plaatsvondt. Terwijl de militairen ook elders waren ingezet. Er is geen enkel hard bewijs van een stelselmatige verkrachting door de Goumiers.
Ik zou willen zeggen, jullie is jodenvolk. Maar dan gaat Titus mij weer voor een nazi naar keuze uitmaken. Dus ik doe het maar niet.quote:
Sinds wanneer heb jij zulke grote mate van vertrouwen in parlementen ?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
http://www.dalvolturnoacassino.it/DOC/marocchinate.pdf
http://www.cassino2000.com/cdsc/studi/archivio/n07/n07p09.html
http://www.dalvolturnoacassino.it/DOC/DDL1081.pdf
Het Italiaanse parlement heeft zelfs wetten omtrent die massaverkrachtingen aangenomen, dat doen ze zeker ook op basis van onbewezen geruchten? Geloof je het zelf?
Ga anders hier maar in lezen: http://www.google.it/book(...)nate&lr=&hl=nl&cd=15
Je hebt me door.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Voor Israël ja , de rest interesseert je toch niet
Onze volksliedjes en monumenten spreken boekdelen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En wat de Nederlanders in Indonesië hebben gedaan, wat vind jij daarvan ?
De orthodoxen daar krijgen weer van andere dingen een orgasme.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:45 schreef Voorschrift het volgende:
Israel, ik heb een orgasme iedere keer als ik 't woord lees.
Mij in elkaar slaan ja, maar dat negeer ik even voor de goede orde.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De orthodoxen daar krijgen weer van andere dingen een orgasme.
Kees Prins stemmetje.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Roze cap, handtas van de gemeente. Rubberen vuist als wapenstok.
Het gaat hier om feit dat er genoeg "bewijs" is voor de grote schaal waarop die oorlogsmisdaden plaatsvonden, als mensen dergelijke feiten gewoon ontkennen dan vind ik dat niet kies.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij zulke grote mate van vertrouwen in parlementen ?
quote:En wat de Nederlanders in Indonesië hebben gedaan, wat vind jij daarvan ?
Link?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:48 schreef eriksd het volgende:
Die post over een cd over de Armeense genocide was wel erg goed moet ik zeggen.
Wederom, er is geen sprake van documentatie van deze zogenaamde stelselmatige verkrachtingen. Ik ontken niet dat er verkrachtingen zijn geweest, ik geef je alleen mee dat er geen enkele harde bewijzen zijn voor het plaatsvinden van structurele (of zoals jij het zelfs noemde) stelselmatige verkrachtingen. Je gaat daarnaast voorbij aan mijn argumenten dat het geheel "toevallig" is dat dit dan slechts in Italie gebeurde.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
http://www.dalvolturnoacassino.it/DOC/marocchinate.pdf
http://www.cassino2000.com/cdsc/studi/archivio/n07/n07p09.html
http://www.dalvolturnoacassino.it/DOC/DDL1081.pdf
Het Italiaanse parlement heeft zelfs wetten omtrent die massaverkrachtingen aangenomen, dat doen ze zeker ook op basis van onbewezen geruchten? Geloof je het zelf?
Ga anders hier maar in lezen: http://www.google.it/book(...)nate&lr=&hl=nl&cd=15
Jij begon toen over een ringtone van schreeuwende vrouwen kinderen.quote:
Het is wel goed met jou, als jij verkrachtingen normaal vind dan is voor mij de discussie hier afgelopen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wederom, er is geen sprake van documentatie van deze zogenaamde stelselmatige verkrachtingen. Ik ontken niet dat er verkrachtingen zijn geweest, ik geef je alleen mee dat er geen enkele harde bewijzen zijn voor het plaatsvinden van structurele (of zoals jij het zelfs noemde) stelselmatige verkrachtingen. Je gaat daarnaast voorbij aan mijn argumenten dat het geheel "toevallig" is dat dit dan slechts in Italie gebeurde.
Het klonk al zo bekend.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij begon toen over een ringtone van schreeuwende vrouwen kinderen.
Haaaaaaaaaaaaahahaha, die was fijn ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:48 schreef eriksd het volgende:
Die post over een cd over de Armeense genocide was wel erg goed moet ik zeggen.
De Duitsers waren ook geen lieverdjes schijnt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:50 schreef waht het volgende:
De Russen hebben stelselmatig Duitsers verkracht.
Daar zullen ze het dan wel naar gemaakt hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:50 schreef waht het volgende:
Dat klopt, trouwens ook Poolse vrouwen en Russiche vrouwen die uit de concentratiekampen van de Duitsers kwamen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:50 schreef waht het volgende:
Zelfs toen was skinny al in.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt, trouwens ook Poolse vrouwen en Russiche vrouwen die uit de concentratiekampen van de Duitsers kwamen.
Naar het schijnt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De Duitsers waren ook geen lieverdjes schijnt.
Doe dat maar. Als jij het normaal vindt om zulke zaken te gebruiken om daarmee meer dan 100.000 Marokkaanse soldaten in een kwaad daglicht te stellen, dan wil ik ook niets met je te maken hebben. Het feit dat je dit meteen erbij haalde laat al zien dat je niet kan omgaan met correct gebruik van dergelijke historische zaken.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is wel goed met jou, als jij verkrachtingen normaal vind dan is voor mij de discussie hier afgelopen.
In toekomst zal ik proberen jou zoveel mogelijk te negeren, dat niveau kan ik gewoon mentaal niet aan.
Nee, het heeft te maken met de rassenleer van de nazi's.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:54 schreef De_Guidance het volgende:
Hebben die gruwelen van de Duitsers in WOII ook iets te maken met de Duitse en Pruisische cultuur vP?
Technisch gezien wel natuurlijk, de geschiedenis van een volk is ook deel van haar cultuur.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:54 schreef De_Guidance het volgende:
Hebben die gruwelen van de Duitsers in WOII ook iets te maken met de Duitse en Pruisische cultuur vP?
Waarom nu ineens niet en net bij die verkrachtingen wel.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, het heeft te maken met de rassenleer van de nazi's.
De materie is te complex om een consequent standpunt in te nemen. Dan moet je naar de specifieke situatie gaan kijken.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom nu ineens niet en net bij die verkrachtingen wel.
Omdat er in Marokko geen regeringsbeleid was om tienduizenden vrouwen te verkrachten, de nazi's andere volkeren echter als inferieur zagen en dit ook naar hun soldaten toe propageerden.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Omdat dit Duitsers betreft, en dat andere Marokkanen. In de Marokkaanse cultuur is het heel normaal om massaverkrachtingen uit te voeren.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het was ook een retorische vraag , maar klopt inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat dit Duitsers betreft, en dat andere Marokkanen.
Alsjeblieft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |