Het is wel goed met jou, als jij verkrachtingen normaal vind dan is voor mij de discussie hier afgelopen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wederom, er is geen sprake van documentatie van deze zogenaamde stelselmatige verkrachtingen. Ik ontken niet dat er verkrachtingen zijn geweest, ik geef je alleen mee dat er geen enkele harde bewijzen zijn voor het plaatsvinden van structurele (of zoals jij het zelfs noemde) stelselmatige verkrachtingen. Je gaat daarnaast voorbij aan mijn argumenten dat het geheel "toevallig" is dat dit dan slechts in Italie gebeurde.
Het klonk al zo bekend.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij begon toen over een ringtone van schreeuwende vrouwen kinderen.
Haaaaaaaaaaaaahahaha, die was fijn ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:48 schreef eriksd het volgende:
Die post over een cd over de Armeense genocide was wel erg goed moet ik zeggen.
De Duitsers waren ook geen lieverdjes schijnt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:50 schreef waht het volgende:
De Russen hebben stelselmatig Duitsers verkracht.
Daar zullen ze het dan wel naar gemaakt hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:50 schreef waht het volgende:
Dat klopt, trouwens ook Poolse vrouwen en Russiche vrouwen die uit de concentratiekampen van de Duitsers kwamen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:50 schreef waht het volgende:
Zelfs toen was skinny al in.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt, trouwens ook Poolse vrouwen en Russiche vrouwen die uit de concentratiekampen van de Duitsers kwamen.
Naar het schijnt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De Duitsers waren ook geen lieverdjes schijnt.
Doe dat maar. Als jij het normaal vindt om zulke zaken te gebruiken om daarmee meer dan 100.000 Marokkaanse soldaten in een kwaad daglicht te stellen, dan wil ik ook niets met je te maken hebben. Het feit dat je dit meteen erbij haalde laat al zien dat je niet kan omgaan met correct gebruik van dergelijke historische zaken.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is wel goed met jou, als jij verkrachtingen normaal vind dan is voor mij de discussie hier afgelopen.
In toekomst zal ik proberen jou zoveel mogelijk te negeren, dat niveau kan ik gewoon mentaal niet aan.
Nee, het heeft te maken met de rassenleer van de nazi's.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:54 schreef De_Guidance het volgende:
Hebben die gruwelen van de Duitsers in WOII ook iets te maken met de Duitse en Pruisische cultuur vP?
Technisch gezien wel natuurlijk, de geschiedenis van een volk is ook deel van haar cultuur.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:54 schreef De_Guidance het volgende:
Hebben die gruwelen van de Duitsers in WOII ook iets te maken met de Duitse en Pruisische cultuur vP?
Waarom nu ineens niet en net bij die verkrachtingen wel.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, het heeft te maken met de rassenleer van de nazi's.
De materie is te complex om een consequent standpunt in te nemen. Dan moet je naar de specifieke situatie gaan kijken.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom nu ineens niet en net bij die verkrachtingen wel.
Omdat er in Marokko geen regeringsbeleid was om tienduizenden vrouwen te verkrachten, de nazi's andere volkeren echter als inferieur zagen en dit ook naar hun soldaten toe propageerden.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Omdat dit Duitsers betreft, en dat andere Marokkanen. In de Marokkaanse cultuur is het heel normaal om massaverkrachtingen uit te voeren.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het was ook een retorische vraag , maar klopt inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat dit Duitsers betreft, en dat andere Marokkanen.
Alsjeblieft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |