Naar het schijnt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De Duitsers waren ook geen lieverdjes schijnt.
Doe dat maar. Als jij het normaal vindt om zulke zaken te gebruiken om daarmee meer dan 100.000 Marokkaanse soldaten in een kwaad daglicht te stellen, dan wil ik ook niets met je te maken hebben. Het feit dat je dit meteen erbij haalde laat al zien dat je niet kan omgaan met correct gebruik van dergelijke historische zaken.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is wel goed met jou, als jij verkrachtingen normaal vind dan is voor mij de discussie hier afgelopen.
In toekomst zal ik proberen jou zoveel mogelijk te negeren, dat niveau kan ik gewoon mentaal niet aan.
Nee, het heeft te maken met de rassenleer van de nazi's.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:54 schreef De_Guidance het volgende:
Hebben die gruwelen van de Duitsers in WOII ook iets te maken met de Duitse en Pruisische cultuur vP?
Technisch gezien wel natuurlijk, de geschiedenis van een volk is ook deel van haar cultuur.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:54 schreef De_Guidance het volgende:
Hebben die gruwelen van de Duitsers in WOII ook iets te maken met de Duitse en Pruisische cultuur vP?
Waarom nu ineens niet en net bij die verkrachtingen wel.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, het heeft te maken met de rassenleer van de nazi's.
De materie is te complex om een consequent standpunt in te nemen. Dan moet je naar de specifieke situatie gaan kijken.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom nu ineens niet en net bij die verkrachtingen wel.
Omdat er in Marokko geen regeringsbeleid was om tienduizenden vrouwen te verkrachten, de nazi's andere volkeren echter als inferieur zagen en dit ook naar hun soldaten toe propageerden.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Omdat dit Duitsers betreft, en dat andere Marokkanen. In de Marokkaanse cultuur is het heel normaal om massaverkrachtingen uit te voeren.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het was ook een retorische vraag , maar klopt inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat dit Duitsers betreft, en dat andere Marokkanen.
Alsjeblieft.
28 april nieuw Live-album.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:57 schreef Tem het volgende:
Waarom met Peter Gabriel niet en met verkrachting wel?
Dan ga jij je eerst maar eens verdiepen in de Pruisische geschiedenis en kom je dan weer melden, anders ben je net een hond die op z'n staart is getrapt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:59 schreef De_Guidance het volgende:
De Duitsers/Pruisen hebben zelf op de nazi's gestemd hoor en die rassenleer mag dan ook geen verrassing heten.
Dit acht ik een bijzonder essentieel vraagstuk.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:57 schreef Tem het volgende:
Waarom met Peter Gabriel niet en met verkrachting wel?
Ik vraag me altijd af of je nu dan echt een serieuze discussie gaat voeren een keer of dat je weer meteen gaat etteren als ik serieus op je inga.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
De materie is te complex om een consequent standpunt in te nemen. Dan moet je naar de specifieke situatie gaan kijken.
Neuh, ik hoopte dat je zou zeggen dat je consequent moest zijn waarop ik was begonnen over dat ik je daar nooit hoorde als het ging om het uitzetten van illegalen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of je nu dan echt een serieuze discussie gaat voeren een keer of dat je weer meteen gaat etteren als ik serieus op je inga.
Tot die twijfel weg is hoef je niet op een serieuze reactie van mij te verwachten.
Gelukkig weet jij alles over de Marokkaanse cultuur en kan je daar allerlei vreemde conclusies aan verbinden.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan ga jij je eerst maar eens verdiepen in de Pruisische geschiedenis en kom je dan weer melden, anders ben je net een hond die op z'n staart is getrapt.
Hij zal die gruwel uitmelken tot aan zijn kist.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
28 april nieuw Live-album.
Ik wil nieuw studiomateriaal.
Wat is precies vreemd aan de conclusie dat Marokkaanse soldaten op grote schaal oorlogsmisdaden hebben gepleegd?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij alles over de Marokkaanse cultuur en kan je daar allerlei vreemde conclusies aan verbinden.
Ik bemoei me er niet eens mee.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Speciaal voor jou vanavond , maar we gaan er geen gewoonte van maken.
Begin niet elke zin met "ik", Henk.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bemoei me er niet eens mee.
Ik zit op youtube te klooien, dus be my guest.
Jij zei dat het kwam vanwege de cultuur en als we jouw redenering doortrekken is grootschalige genocide dan typisch Duits/Pruisisch.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is precies vreemd aan de conclusie dat Marokkaanse soldaten op grote schaal oorlogsmisdaden hebben gepleegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |