Mi dio.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:48 schreef Mutant01 het volgende:
Neen VS. Het zit bij je ernstig tussen de oren. Je wil mij alleen maar afsnauwen, waardoor je dingen niet goed leest. Ik zei "Verwestering".
Er zijn nog te weinig beschikbare kamelen gevonden.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef waht het volgende:
Mutant, hoe gaat het met de zonnepanelen in Marokko?
Mali is mooi deze tijd van het jaar.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
Meh.
Marokko is wel 't enige land in Noord-Afrika waar ik nog wel heen wil, afgezien van Egypte weer.
Kom naar Nieuw-West zou ik zeggen. Nog gevaarlijker ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
Meh.
Marokko is wel 't enige land in Noord-Afrika waar ik nog wel heen wil, afgezien van Egypte weer.
Er zal een kleine 9 miljard geinvesteerd worden in zonne-energie. En dan zal Duitsland, middels Desertec ook nog het een en ander opzetten binnenkort.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef waht het volgende:
Mutant, hoe gaat het met de zonnepanelen in Marokko?
Ben ik ook al geweest, nam een paar verkeerde afslagen met de auto.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kom naar Nieuw-West zou ik zeggen. Nog gevaarlijker ook.
Had je je ramen wel dicht?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ben ik ook al geweest, nam een paar verkeerde afslagen met de auto.
Man man wat een treurnis daar.
Eigenlijk heb ik totaal geen behoefte meer om te reizen, ondanks het feit dat ik nog lang niet overal ben geweest (hoewel m'n ik als kind / jongere wel redelijk van de wereld heb gezien).quote:Op donderdag 12 april 2012 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
Meh.
Neuh, ben niet lastiggevallen ofzo.quote:
Mooi.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zal een kleine 9 miljard geinvesteerd worden in zonne-energie. En dan zal Duitsland, middels Desertec ook nog het een en ander opzetten binnenkort.
Au contraire, ik spaar juist om te reizen.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik totaal geen behoefte meer om te reizen, ondanks het feit dat ik nog lang niet overal ben geweest (hoewel m'n ik als kind / jongere wel redelijk van de wereld heb gezien).
Het geld wat je ermee uitspaart kan je lekker op een spaarrekening worden om je vervolgens aan de alsmaar groeiende hoeveelheid geld te verlekkeren.![]()
Niks mis is ook nogal positief.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
Niks mis met Nieuw-West. Eriksd is gewoon een schijtluis.
Tsja, jij bent ook geen doelwit in de ogen van de mensen daar, dus dat geeft een verkleurd beeld.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
Niks mis met Nieuw-West. Eriksd is gewoon een schijtluis.
Een groot werkschaffingsproject voor de kit. Zit ook geen verbetering in.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niks mis is ook nogal positief.
Het zit daar vol met hangjongeren, dealers, barbamama's en geschotelde hutjemutjeflats. Laten we zeggen, bij de gemiddelde Nederlander gaan de nekharen dan overeind staan.
Ach, zo lang de boefjes maar kunnen straatroven zit het wel goed.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een groot werkschaffingsproject voor de kit. Zit ook geen verbetering in.
We schoppen er af en toe wel een geldwagen doorheen of een bejaardenuitje, houdt de plaatselijke fauna zoet.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een groot werkschaffingsproject voor de kit. Zit ook geen verbetering in.
Nou, dan is er iets mis met de nekharen van de gemiddelde Nederlander. Als je lastig gevallen wordt, of het risico loopt om (willekeurig) neergeschoten te worden, dan is het een ander verhaal. Maar die paar hangjongeren of dealers (waar je toch niks mee te maken hebt)....tja, zal vervelend zijn als ze voor je deur hangen en dealen, maar het ziet er allemaal enger uit dan het daadwerkelijk is. Oeh barbamamma's oeeh schotels, they are all gonna eat you!quote:Op donderdag 12 april 2012 19:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niks mis is ook nogal positief.
Het zit daar vol met hangjongeren, dealers, barbamama's en geschotelde hutjemutjeflats. Laten we zeggen, bij de gemiddelde Nederlander gaan de nekharen dan overeind staan.
Inderdaad, want Marokkanen worden nooit slachtoffer van diefstal.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, jij bent ook geen doelwit in de ogen van de mensen daar, dus dat geeft een verkleurd beeld.
Ik zeg niet dat 't eng is, ik zeg dat 't er gewoon verneukt uitziet. Dat jij je er helemaal thuis voelt is prima, maar over 't algemeen zal 95% van dit land zeggen niet in die ghetto's te willen wonen of lopen.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, dan is er iets mis met de nekharen van de gemiddelde Nederlander. Als je lastig gevallen wordt, of het risico loopt om (willekeurig) neergeschoten te worden, dan is het een ander verhaal. Maar die paar hangjongeren of dealers (waar je toch niks mee te maken hebt)....tja, zal vervelend zijn als ze voor je deur hangen en dealen, maar het ziet er allemaal enger uit dan het daadwerkelijk is. Oeh barbamamma's oeeh schotels, they are all gonna eat you!
Probeer jij nu racistische opmerkingen van mijn kant uit te lokken?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, want Marokkanen worden nooit slachtoffer van diefstal.
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat 't eng is, ik zeg dat 't er gewoon verneukt uitziet. Dat jij je er helemaal thuis voelt is prima, maar over 't algemeen zal 95% van dit land zeggen niet in die ghetto's te willen wonen of lopen.
Revindicatie is geen diefstal.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, want Marokkanen worden nooit slachtoffer van diefstal.
Het zijn helemaal geen ghetto's man, stel je niet aan. Ik ben uit een van de rijkere gebieden van het Gooi in zo'n zogenaamde ghetto terecht gekomen. Boehoe.. ghetto, moet je maar eens een banlieu binnenrijden, dan zie je pas wat een ghetto is. Of Zuid-Afrika, waar de zwarten allemaal bij elkaar gepropt zitten.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat 't eng is, ik zeg dat 't er gewoon verneukt uitziet. Dat jij je er helemaal thuis voelt is prima, maar over 't algemeen zal 95% van dit land zeggen niet in die ghetto's te willen wonen of lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |