Over Muttie had ik die toch al niet.quote:
Dat is inderdaad een stuk geloofwaardiger. Het hok waar je bij hoort.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet mijn probleem dat je m'n interesse niet gelooft.
Zal in 't vervolg Marokko weer afkraken dan.
That might be, maar voor deze ene keer was 't echt niet m'n bedoeling.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een stuk geloofwaardiger.
Welk hok?quote:
Er is een verschil tussen een stem uitbrengen op iemand waarvan je denkt beter te worden, immers beloofde een Hitler geen genocide maar voorspoed, en tussen je lul uit je broek halen en die bij een vrouw naar binnen rammen die eigenlijk dat niet wil. Echter ben jij de soldaat met het wapen en kan daardoor gebruik maken van een machtspositie.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waar kwam de drang bij de Duitsers vandaan om te stemmen op Hitler en zo een genocide mogelijk te maken?
We hebben een Sovjet-Unie, zelfde tijdperk, alleen de misdaden waren van een grotere aard.quote:Terwijl in omringende landen niemand iets soortgelijks heeft gedaan in die periode ?
Laat ik het zo zeggen. Ik zal het woord Marokkanen, Marokko of enig ander onderwerp wat daarmee te maken heeft niet meer in POL SC opbrengen, aangezien sommige mensen daar niet volwassen mee om kunnen gaan of denken origineel te zijn door erover te gaan kankeren of op enigerlei wijze schijnheilige opmerkingen over te maken. Jij je zin? Bof jij weer even, Mutant die dat allemaal voor je doet. Een mooie schoonmaak, me dunkt.quote:
Van mij part prop je de hele SC vol met filmpjes en foto's van Marokko, wat kan mij 't bokken.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik zal het woord Marokkanen, Marokko of enig ander onderwerp wat daarmee te maken heeft niet meer in POL SC opbrengen, aangezien sommige mensen daar niet volwassen mee om kunnen gaan of denken origineel te zijn door erop te gaan kankeren of op enigerlei wijze schijnheilige opmerkingen over te maken. Jij je zin? Bof jij weer even, Mutant die dat allemaal voor je doet. Een mooie schoonmaak, me dunkt.
Tuurlijk, want dat is ook wat ik dagelijks doe toch? Daar sta ik om bekend. Om het volproppen van SC's met foto's en filmpjes van Marokko. En het heeft niets met zielig doen te maken, ik vind het namelijk helemaal niet erg. Ik constateer alleen wat en het lijkt mij dat jij daar als mod juist blij mee moet zijn, dat scheelt namelijk weer heel wat schoonmaakwerk, toch? Ik bespaar je complete bagger.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Van mij part prop je de hele SC vol met filmpjes en foto's van Marokko, wat kan mij 't bokken.
Niet zielig gaan lopen doen.
Heb je mij iets zien verwijderen dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tuurlijk, want dat is ook wat ik dagelijks doe toch? Daar sta ik om bekend. Om het volproppen van SC's met foto's en filmpjes van Marokko. En het heeft niets met zielig doen te maken, ik vind het namelijk helemaal niet erg. Ik constateer alleen wat en het lijkt mij dat jij daar als mod juist blij mee moet zijn, dat scheelt namelijk weer heel wat schoonmaakwerk, toch? Ik bespaar je complete bagger.
Laat ik het zo zeggen, ik bespaar je toekomstig schoonmaakwerk.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je mij iets zien verwijderen dan?
Dit is gewoon zelfmedelij, ik heb nergens beklag getoond over je bijdragen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik bespaar je toekomstig schoonmaakwerk.
En bagger. Dat sowieso.
Jij poogt weer dingen in mijn schoenen te schuiven, "zelfmeelij"-"zielig doen", terwijl dit een gratis service van mij richting jou is. Lekker ondankbaar ben je zeg.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit is gewoon zelfmedelij, ik heb nergens beklag getoond over je bijdragen.
Whatever, ik kan altijd wel lachen om je dus dat zou een gemis zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij poogt weer dingen in mijn schoenen te schuiven, "zelfmeelij"-"zielig doen", terwijl dit een gratis service van mij richting jou is. Lekker ondankbaar ben je zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |