quote:Op donderdag 12 april 2012 20:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dit keer meen ik het, ben in een goede bui vandaag.
Ze hebben geen genocide gepleegd, dat is al 1 ding wat ze op jullie voor hebben.
Sorry, ik zal Marrakech niet meer mooi noemen vanaf nu.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je duwt het gesprek een bepaalde richting op en hangt dan het heilige boontje uit.
Mooi , blijf weg.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:25 schreef 3-voud het volgende:
Enfin, have fun mensen en linksen, ik ga koffie leuten.
Die vervelende joggers altijd in het Vondelpark.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het over "joggen".
Precies, dat blijkt. Je had ze liever dood zien gaan he, dat weten we wel.quote:
Mooi.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sorry, ik zal Marrakech niet meer mooi noemen vanaf nu.
Doe maar niet Mutant.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, dat blijkt. Je had ze liever dood zien gaan he, dat weten we wel.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, dat blijkt. Je had ze liever dood zien gaan he, dat weten we wel.
Je weet gewoon niet om te gaan met een vrolijke nuancerende VS.quote:
Tja.. oorlog.. Overal zitten rotte appels tussen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
.
Echte helden zijn het:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Marocchinate
Jongen, ga nou niet zo raar doen. Je zegt duidelijk dat je er schijt aan hebt, je ziet nog liever dat Joden sterven, dan dat Marokkanen hen beschermen. Want dat zou immers beteken dat Marokkanen toch iets positiefs hebben gedaan. En dat mag nooit en te nimmer. Kan je nagaan hoe triest je bent.quote:
Because we both know where this is heading.quote:
Probeer eens dergelijke verhalen, op die schaal, te vinden over Britse, Nederlandse, Belgische of Franse soldaten. Er zal wel eens wat zijn gebeurd, maar niet stelselmatig.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef Auti het volgende:
[..]
Tja.. oorlog.. Overal zitten rotte appels tussen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jongen, ga nou niet zo raar doen. Je zegt duidelijk dat je er schijt aan hebt, je ziet nog liever dat Joden sterven, dan dat Marokkanen hen beschermen. Want dat zou immers beteken dat Marokkanen toch iets positiefs hebben gedaan. En dat mag nooit en te nimmer. Kan je nagaan hoe triest je bent.
Flikker op zeg, jij bent verantwoordelijk voor de wijze waarop deze discussie is verlopen.quote:
Marrakech ?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Because we both know where this is heading.
Nee.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:29 schreef Modus het volgende:
Zijn de nog niet volwaardig aan het arbeidsproces deelnemende heerschappen zich bewust van het feit dat de kans bestaat dat je straks iemand boven krijgt mèt beslissingsbevoegdheid, die dommer is dan jij?
Goddomme zeg, ik vraag gewoon netjes naar wat uitvindingen en nu is het weer niet goed.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Flikker op zeg, jij bent verantwoordelijk voor de wijze waarop deze discussie is verlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |