Whatever, ik kan altijd wel lachen om je dus dat zou een gemis zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij poogt weer dingen in mijn schoenen te schuiven, "zelfmeelij"-"zielig doen", terwijl dit een gratis service van mij richting jou is. Lekker ondankbaar ben je zeg.
Het lijkt mij sterk dat je de boel kan sussen door te stellen dat je het zou missen als je Mutant niet meer kan uitlachen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Whatever, ik kan altijd wel lachen om je dus dat zou een gemis zijn.
Was dat maar wederzijds jongen. Nee, W_T was wat dat betreft nog wat aangenamer, daar kon iedereen ten minste mee en om lachen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Whatever, ik kan altijd wel lachen om je dus dat zou een gemis zijn.
Je moet gewoon een keer uit je pot augurken stappen, dat zuur begint je aan te tasten.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was dat maar wederzijds jongen. Nee, W_T was wat dat betreft nog wat aangenamer, daar kon iedereen ten minste mee en om lachen.
Augurken zijn lekker.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je moet gewoon een keer uit je pot augurken stappen, dat zuur begint je aan te tasten.
Ik stel volkomen normale vragen over Marokko en kijk hoe je nu zit te flippen, mafkees.
Nee, dat was de schuld van de PvdA. Maar ja, de Marokkaanse cultuur is ook de schuld van de PvdAquote:Op donderdag 12 april 2012 21:14 schreef De_Guidance het volgende:
En de verkrachtingen in het oostfront tijdens WOII, komt dat ook door de Marokkaanse cultuur?
We hebben altijd jou nog gelukkig.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat je de boel kan sussen door te stellen dat je het zou missen als je Mutant niet meer kan uitlachen.
Nee, je draait nu oorzaak en gevolg om.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat was de schuld van de PvdA. Maar ja, de Marokkaanse cultuur is ook de schuld van de PvdA
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
We hebben altijd jou nog gelukkig.
Uiteraard.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat was de schuld van de PvdA. Maar ja, de Marokkaanse cultuur is ook de schuld van de PvdA
Augurken zijn lekker. Ik poets mijn tanden goed, dus het aantasten valt ernstig mee. Ik ken je langer dan vandaag en kom nog net niet uit het achtereind van een varken. Nog net niet. Hoewel ik als een randdebiel kan overkomen, ben ik dat ook nog net niet. Ik kan nog net zelfstandig nadenken, waardoor ik ook nog net kan aanvoelen wanneer iemand iets meent of wanneer iemand zit te kutten. Dit keer werd het mij wat makkelijker gemaakt door de drollen die om het onderwerp heen werden gelegd natuurlijk. Ze stonken zo erg, dat zelf een blinde zich niet in die omgeving zou wagen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je moet gewoon een keer uit je pot augurken stappen, dat zuur begint je aan te tasten.
Ik stel volkomen normale vragen over Marokko en kijk hoe je nu zit te flippen, mafkees.
Wat heeft Breivik van doen met de PvdA?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Uiteraard.
Cultureel-marxisten en zelfhaters daaro bij de PvdA. Vraag Breivik maar.
De PvdA is de schuld van de Marrokaanse cultuur?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, je draait nu oorzaak en gevolg om.
Mais naturelement.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
De PvdA is de schuld van de Marrokaanse cultuur?
Stevige industrie rondom. Die willen hun broodheer niet afvallen natuurlijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
De PvdA is de schuld van de Marrokaanse cultuur?
Ik wil best, maar dan zou ik liegen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:28 schreef De_Guidance het volgende:
VS als je gewoon toegeeft dat je in het begin wel zat te kutten en dat die Marrakech opmerking damage control/wel gemeend was is Mutant wel tevreden denk ik.
Ik vind niet dat hij iets moet toegeven hoor. En ik ben per definitie tevreden.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:28 schreef De_Guidance het volgende:
VS als je gewoon toegeeft dat je in het begin wel zat te kutten en dat die Marrakech opmerking damage control/wel gemeend was is Mutant wel tevreden denk ik.
Breivik had het gemunt op de Noorse PvdA.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat heeft Breivik van doen met de PvdA?
Of heeft hij 70 bijstandstrekkers vermoord op kanaleneiland?
Ik wist niet dat de PvdA een Noorse tak had.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Breivik had het gemunt op de Noorse PvdA.
Alle sociaal-democraten zijn hetzelfde , zelfhatende cultureel-marxisten.
Dat zou betekenen dat je écht niet begrijpt wat verwestering betekent. Disturbing.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil best, maar dan zou ik liegen.
Een paar appartementencomplexen, wat Shell pompen en wat auto's is verwestering?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je écht niet begrijpt wat verwestering betekent. Disturbing.
Jij weet niet wat Europese sociaal-democratie inhoudt ?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de PvdA een Noorse tak had.
"Hut muut Oirluker"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |