Het is wel goed met jou, als jij verkrachtingen normaal vind dan is voor mij de discussie hier afgelopen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wederom, er is geen sprake van documentatie van deze zogenaamde stelselmatige verkrachtingen. Ik ontken niet dat er verkrachtingen zijn geweest, ik geef je alleen mee dat er geen enkele harde bewijzen zijn voor het plaatsvinden van structurele (of zoals jij het zelfs noemde) stelselmatige verkrachtingen. Je gaat daarnaast voorbij aan mijn argumenten dat het geheel "toevallig" is dat dit dan slechts in Italie gebeurde.
Het klonk al zo bekend.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij begon toen over een ringtone van schreeuwende vrouwen kinderen.
Haaaaaaaaaaaaahahaha, die was fijn ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:48 schreef eriksd het volgende:
Die post over een cd over de Armeense genocide was wel erg goed moet ik zeggen.
De Duitsers waren ook geen lieverdjes schijnt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:50 schreef waht het volgende:
De Russen hebben stelselmatig Duitsers verkracht.
Daar zullen ze het dan wel naar gemaakt hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:50 schreef waht het volgende:
Dat klopt, trouwens ook Poolse vrouwen en Russiche vrouwen die uit de concentratiekampen van de Duitsers kwamen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:50 schreef waht het volgende:
Zelfs toen was skinny al in.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat klopt, trouwens ook Poolse vrouwen en Russiche vrouwen die uit de concentratiekampen van de Duitsers kwamen.
Naar het schijnt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De Duitsers waren ook geen lieverdjes schijnt.
Doe dat maar. Als jij het normaal vindt om zulke zaken te gebruiken om daarmee meer dan 100.000 Marokkaanse soldaten in een kwaad daglicht te stellen, dan wil ik ook niets met je te maken hebben. Het feit dat je dit meteen erbij haalde laat al zien dat je niet kan omgaan met correct gebruik van dergelijke historische zaken.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is wel goed met jou, als jij verkrachtingen normaal vind dan is voor mij de discussie hier afgelopen.
In toekomst zal ik proberen jou zoveel mogelijk te negeren, dat niveau kan ik gewoon mentaal niet aan.
Nee, het heeft te maken met de rassenleer van de nazi's.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:54 schreef De_Guidance het volgende:
Hebben die gruwelen van de Duitsers in WOII ook iets te maken met de Duitse en Pruisische cultuur vP?
Technisch gezien wel natuurlijk, de geschiedenis van een volk is ook deel van haar cultuur.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:54 schreef De_Guidance het volgende:
Hebben die gruwelen van de Duitsers in WOII ook iets te maken met de Duitse en Pruisische cultuur vP?
Waarom nu ineens niet en net bij die verkrachtingen wel.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, het heeft te maken met de rassenleer van de nazi's.
De materie is te complex om een consequent standpunt in te nemen. Dan moet je naar de specifieke situatie gaan kijken.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom nu ineens niet en net bij die verkrachtingen wel.
Omdat er in Marokko geen regeringsbeleid was om tienduizenden vrouwen te verkrachten, de nazi's andere volkeren echter als inferieur zagen en dit ook naar hun soldaten toe propageerden.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Omdat dit Duitsers betreft, en dat andere Marokkanen. In de Marokkaanse cultuur is het heel normaal om massaverkrachtingen uit te voeren.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het was ook een retorische vraag , maar klopt inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat dit Duitsers betreft, en dat andere Marokkanen.
Alsjeblieft.
28 april nieuw Live-album.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:57 schreef Tem het volgende:
Waarom met Peter Gabriel niet en met verkrachting wel?
Dan ga jij je eerst maar eens verdiepen in de Pruisische geschiedenis en kom je dan weer melden, anders ben je net een hond die op z'n staart is getrapt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:59 schreef De_Guidance het volgende:
De Duitsers/Pruisen hebben zelf op de nazi's gestemd hoor en die rassenleer mag dan ook geen verrassing heten.
Dit acht ik een bijzonder essentieel vraagstuk.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:57 schreef Tem het volgende:
Waarom met Peter Gabriel niet en met verkrachting wel?
Ik vraag me altijd af of je nu dan echt een serieuze discussie gaat voeren een keer of dat je weer meteen gaat etteren als ik serieus op je inga.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
De materie is te complex om een consequent standpunt in te nemen. Dan moet je naar de specifieke situatie gaan kijken.
Neuh, ik hoopte dat je zou zeggen dat je consequent moest zijn waarop ik was begonnen over dat ik je daar nooit hoorde als het ging om het uitzetten van illegalen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of je nu dan echt een serieuze discussie gaat voeren een keer of dat je weer meteen gaat etteren als ik serieus op je inga.
Tot die twijfel weg is hoef je niet op een serieuze reactie van mij te verwachten.
Gelukkig weet jij alles over de Marokkaanse cultuur en kan je daar allerlei vreemde conclusies aan verbinden.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan ga jij je eerst maar eens verdiepen in de Pruisische geschiedenis en kom je dan weer melden, anders ben je net een hond die op z'n staart is getrapt.
Hij zal die gruwel uitmelken tot aan zijn kist.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
28 april nieuw Live-album.
Ik wil nieuw studiomateriaal.
Wat is precies vreemd aan de conclusie dat Marokkaanse soldaten op grote schaal oorlogsmisdaden hebben gepleegd?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij alles over de Marokkaanse cultuur en kan je daar allerlei vreemde conclusies aan verbinden.
Ik bemoei me er niet eens mee.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Speciaal voor jou vanavond , maar we gaan er geen gewoonte van maken.
Begin niet elke zin met "ik", Henk.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bemoei me er niet eens mee.
Ik zit op youtube te klooien, dus be my guest.
Jij zei dat het kwam vanwege de cultuur en als we jouw redenering doortrekken is grootschalige genocide dan typisch Duits/Pruisisch.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is precies vreemd aan de conclusie dat Marokkaanse soldaten op grote schaal oorlogsmisdaden hebben gepleegd?
Hij wilde het zo graag, laten we hem ook eens een goede avond bezorgen. Lekker ongegeneerd kankeren op Marokkanen. Heerlijk. Wie wil dat nou niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Speciaal voor jou vanavond , maar we gaan er geen gewoonte van maken.
Denk toch alleen maar aan mezelf, dus kaka aan jou fawaka makka jwtz.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Begin niet elke zin met "ik", Henk.
Waar denk jij dan dat de drang bij die Marokkaanse soldaten vandaan kwam, om op grote schaal verkrachtingen te plegen?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij zei dat het kwam vanwege de cultuur en als we jouw redenering doortrekken is grootschalige genocide dan typisch Duits/Pruisisch.
Beide stellingen lijken mij trouwens onzin.
Ik bedoel maar, ook al vraag ik iets normaals over Marokko dan interpreteer je het alsnog zo.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij wilde het zo graag, laten we hem ook eens een goede avond bezorgen. Lekker ongegeneerd kankeren op Marokkanen. Heerlijk. Wie wil dat nou niet.
Het staat onbeleefd, daar heeft erik wel gelijk in.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk toch alleen maar aan mezelf, dus kaka aan jou fawaka makka jwtz.
Boeiend.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het staat onbeleefd, daar heeft erik wel gelijk in.
Waar kwam de drang bij de Duitsers vandaan om te stemmen op Hitler en zo een genocide mogelijk te maken?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar denk jij dan dat de drang bij die Marokkaanse soldaten vandaan kwam, om op grote schaal verkrachtingen te plegen?
Terwijl Poolse, Britse en Amerikaanse soldaten in datzelfde gebied en op hetzelfde tijdstip daar niet de drang toe hadden?
Hilarisch ben je. Ja. Dat zeker. Net geen BSB materiaal, maar grappig, dat zeker.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, ook al vraag ik iets normaals over Marokko dan interpreteer je het alsnog zo.
Dus als je het zo wil spelen, prima.
Niet mijn probleem dat je m'n interesse niet gelooft.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hilarisch ben je. Ja. Dat zeker. Net geen BSB materiaal, maar grappig, dat zeker.
Over Muttie had ik die toch al niet.quote:
Dat is inderdaad een stuk geloofwaardiger. Het hok waar je bij hoort.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet mijn probleem dat je m'n interesse niet gelooft.
Zal in 't vervolg Marokko weer afkraken dan.
That might be, maar voor deze ene keer was 't echt niet m'n bedoeling.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een stuk geloofwaardiger.
Welk hok?quote:
Er is een verschil tussen een stem uitbrengen op iemand waarvan je denkt beter te worden, immers beloofde een Hitler geen genocide maar voorspoed, en tussen je lul uit je broek halen en die bij een vrouw naar binnen rammen die eigenlijk dat niet wil. Echter ben jij de soldaat met het wapen en kan daardoor gebruik maken van een machtspositie.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waar kwam de drang bij de Duitsers vandaan om te stemmen op Hitler en zo een genocide mogelijk te maken?
We hebben een Sovjet-Unie, zelfde tijdperk, alleen de misdaden waren van een grotere aard.quote:Terwijl in omringende landen niemand iets soortgelijks heeft gedaan in die periode ?
Laat ik het zo zeggen. Ik zal het woord Marokkanen, Marokko of enig ander onderwerp wat daarmee te maken heeft niet meer in POL SC opbrengen, aangezien sommige mensen daar niet volwassen mee om kunnen gaan of denken origineel te zijn door erover te gaan kankeren of op enigerlei wijze schijnheilige opmerkingen over te maken. Jij je zin? Bof jij weer even, Mutant die dat allemaal voor je doet. Een mooie schoonmaak, me dunkt.quote:
Van mij part prop je de hele SC vol met filmpjes en foto's van Marokko, wat kan mij 't bokken.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik zal het woord Marokkanen, Marokko of enig ander onderwerp wat daarmee te maken heeft niet meer in POL SC opbrengen, aangezien sommige mensen daar niet volwassen mee om kunnen gaan of denken origineel te zijn door erop te gaan kankeren of op enigerlei wijze schijnheilige opmerkingen over te maken. Jij je zin? Bof jij weer even, Mutant die dat allemaal voor je doet. Een mooie schoonmaak, me dunkt.
Tuurlijk, want dat is ook wat ik dagelijks doe toch? Daar sta ik om bekend. Om het volproppen van SC's met foto's en filmpjes van Marokko. En het heeft niets met zielig doen te maken, ik vind het namelijk helemaal niet erg. Ik constateer alleen wat en het lijkt mij dat jij daar als mod juist blij mee moet zijn, dat scheelt namelijk weer heel wat schoonmaakwerk, toch? Ik bespaar je complete bagger.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Van mij part prop je de hele SC vol met filmpjes en foto's van Marokko, wat kan mij 't bokken.
Niet zielig gaan lopen doen.
Heb je mij iets zien verwijderen dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tuurlijk, want dat is ook wat ik dagelijks doe toch? Daar sta ik om bekend. Om het volproppen van SC's met foto's en filmpjes van Marokko. En het heeft niets met zielig doen te maken, ik vind het namelijk helemaal niet erg. Ik constateer alleen wat en het lijkt mij dat jij daar als mod juist blij mee moet zijn, dat scheelt namelijk weer heel wat schoonmaakwerk, toch? Ik bespaar je complete bagger.
Laat ik het zo zeggen, ik bespaar je toekomstig schoonmaakwerk.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb je mij iets zien verwijderen dan?
Dit is gewoon zelfmedelij, ik heb nergens beklag getoond over je bijdragen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik bespaar je toekomstig schoonmaakwerk.
En bagger. Dat sowieso.
Jij poogt weer dingen in mijn schoenen te schuiven, "zelfmeelij"-"zielig doen", terwijl dit een gratis service van mij richting jou is. Lekker ondankbaar ben je zeg.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit is gewoon zelfmedelij, ik heb nergens beklag getoond over je bijdragen.
Whatever, ik kan altijd wel lachen om je dus dat zou een gemis zijn.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij poogt weer dingen in mijn schoenen te schuiven, "zelfmeelij"-"zielig doen", terwijl dit een gratis service van mij richting jou is. Lekker ondankbaar ben je zeg.
Het lijkt mij sterk dat je de boel kan sussen door te stellen dat je het zou missen als je Mutant niet meer kan uitlachen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Whatever, ik kan altijd wel lachen om je dus dat zou een gemis zijn.
Was dat maar wederzijds jongen. Nee, W_T was wat dat betreft nog wat aangenamer, daar kon iedereen ten minste mee en om lachen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Whatever, ik kan altijd wel lachen om je dus dat zou een gemis zijn.
Je moet gewoon een keer uit je pot augurken stappen, dat zuur begint je aan te tasten.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Was dat maar wederzijds jongen. Nee, W_T was wat dat betreft nog wat aangenamer, daar kon iedereen ten minste mee en om lachen.
Augurken zijn lekker.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je moet gewoon een keer uit je pot augurken stappen, dat zuur begint je aan te tasten.
Ik stel volkomen normale vragen over Marokko en kijk hoe je nu zit te flippen, mafkees.
Nee, dat was de schuld van de PvdA. Maar ja, de Marokkaanse cultuur is ook de schuld van de PvdAquote:Op donderdag 12 april 2012 21:14 schreef De_Guidance het volgende:
En de verkrachtingen in het oostfront tijdens WOII, komt dat ook door de Marokkaanse cultuur?
We hebben altijd jou nog gelukkig.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat je de boel kan sussen door te stellen dat je het zou missen als je Mutant niet meer kan uitlachen.
Nee, je draait nu oorzaak en gevolg om.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat was de schuld van de PvdA. Maar ja, de Marokkaanse cultuur is ook de schuld van de PvdA
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
We hebben altijd jou nog gelukkig.
Uiteraard.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat was de schuld van de PvdA. Maar ja, de Marokkaanse cultuur is ook de schuld van de PvdA
Augurken zijn lekker. Ik poets mijn tanden goed, dus het aantasten valt ernstig mee. Ik ken je langer dan vandaag en kom nog net niet uit het achtereind van een varken. Nog net niet. Hoewel ik als een randdebiel kan overkomen, ben ik dat ook nog net niet. Ik kan nog net zelfstandig nadenken, waardoor ik ook nog net kan aanvoelen wanneer iemand iets meent of wanneer iemand zit te kutten. Dit keer werd het mij wat makkelijker gemaakt door de drollen die om het onderwerp heen werden gelegd natuurlijk. Ze stonken zo erg, dat zelf een blinde zich niet in die omgeving zou wagen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je moet gewoon een keer uit je pot augurken stappen, dat zuur begint je aan te tasten.
Ik stel volkomen normale vragen over Marokko en kijk hoe je nu zit te flippen, mafkees.
Wat heeft Breivik van doen met de PvdA?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Uiteraard.
Cultureel-marxisten en zelfhaters daaro bij de PvdA. Vraag Breivik maar.
De PvdA is de schuld van de Marrokaanse cultuur?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, je draait nu oorzaak en gevolg om.
Mais naturelement.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
De PvdA is de schuld van de Marrokaanse cultuur?
Stevige industrie rondom. Die willen hun broodheer niet afvallen natuurlijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
De PvdA is de schuld van de Marrokaanse cultuur?
Ik wil best, maar dan zou ik liegen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:28 schreef De_Guidance het volgende:
VS als je gewoon toegeeft dat je in het begin wel zat te kutten en dat die Marrakech opmerking damage control/wel gemeend was is Mutant wel tevreden denk ik.
Ik vind niet dat hij iets moet toegeven hoor. En ik ben per definitie tevreden.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:28 schreef De_Guidance het volgende:
VS als je gewoon toegeeft dat je in het begin wel zat te kutten en dat die Marrakech opmerking damage control/wel gemeend was is Mutant wel tevreden denk ik.
Breivik had het gemunt op de Noorse PvdA.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat heeft Breivik van doen met de PvdA?
Of heeft hij 70 bijstandstrekkers vermoord op kanaleneiland?
Ik wist niet dat de PvdA een Noorse tak had.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Breivik had het gemunt op de Noorse PvdA.
Alle sociaal-democraten zijn hetzelfde , zelfhatende cultureel-marxisten.
Dat zou betekenen dat je écht niet begrijpt wat verwestering betekent. Disturbing.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wil best, maar dan zou ik liegen.
Een paar appartementencomplexen, wat Shell pompen en wat auto's is verwestering?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je écht niet begrijpt wat verwestering betekent. Disturbing.
Jij weet niet wat Europese sociaal-democratie inhoudt ?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de PvdA een Noorse tak had.
"Hut muut Oirluker"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |