abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110211032
Tadaaaa
  woensdag 11 april 2012 @ 23:30:23 #2
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110211451
Een mar1 is ook geen opsporingsambtenaar, een niveau 4 politieagent wel.

Een WMR die net begint, direct uit opleiding zonder vertraging. Volgens nieuwe opleidingsstelsel straks 1803.67 euro bruto verdienen. Dat is inclusief toeslagen exclusief reiskosten. Daar hoeft geen zorgverzekering van af.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  woensdag 11 april 2012 @ 23:31:39 #3
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110211501
Die 11.35% klopt btw niet. Want dat hoge bedrag moet natuurlijk van zijn netto loon af en niet van zijn bruto loon.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
  woensdag 11 april 2012 @ 23:39:31 #4
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110211845
Is ong. 15% netto ;) Maar ben pitten. Later.
pi_110214614
Esses stinkt
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  donderdag 12 april 2012 @ 00:52:15 #6
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_110214660
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 00:50 schreef Thaboel het volgende:
Esses stinkt
haha he grapphich
pi_110214892
Esses is een level 34 lazer struik
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_110215209
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2012 01:01 schreef m.k het volgende:
Esses is een level 34 lazer struik
mocht ze willen.... Hij is nog een bosje in opleiding
pi_110238330
quote:
Jonge officieren worden in Uruzgan in korte tijd volwassen

In Uruzgan hebben jonge Nederlandse militairen veel ervaring opgedaan, blijkt uit een boek over de missie. Ervaring waar oudere officieren zelfs jaloers op zijn. Het is wel de vraag wat de officieren met deze ervaring kunnen, nu er fors op Defensie wordt bezuinigd.

Met de beste bedoelingen organiseert een jonge Nederlandse officier in de zomer van 2008 een bijeenkomst om een oude Russische bazaar (verzameling winkeltjes) in het gebied Sorkh Morghab nieuw leven in te blazen. Zijn plan pakt dramatisch uit.

'Vlak voor aanvang van de bijeenkomst heeft een suicider zich tussen een aantal mensen opgeblazen die op weg waren naar de shura, met als gevolg zes doden en vele gewonden. Ik stond op ongeveer zevenhonderd meter van de bewuste locatie en heb de ellende van deze actie van dichtbij meegemaakt. Ik heb de doden en gewonden gezien en zag de kinderen die verdwaasd en emotioneel de chaos aanschouwden.'

Getuigenissen
Dennis is een van de 23 jonge officieren die zijn verhaal doet in het boek 'Task Force Uruzgan (2006-2010), getuigenissen van een missie', dat vandaag in het Veteraneninstituut in Doorn wordt gepresenteerd. Niet eerder kwamen jonge officieren zo uitvoerig aan het woord over hun ervaringen tijdens de grootste militaire missie sinds de dekolonisatieoorlog in Indonesië.

Openhartig hebben de militairen aan majoor Jos Groen, senior onderzoeker van het Veteraneninstituut, verteld over hun dilemma's, angst, frustraties en schuldgevoelens, maar ook over de successen en de kameraadschap en saamhorigheid tijdens de missie. Het is het verhaal van jonge officieren die in een paar maanden tijd persoonlijk en vakmatig volwassen worden.

'Ik weet zeker dat ik wel eens een foute keuze heb gemaakt. Helaas kan ik dit niet terugdraaien. Ik heb dit niet expres gedaan, maar het waren nooit eenvoudige keuzes. Het waren beslissingen die soms in een split second gemaakt moesten worden', zegt Erik (Battle Group 3).

Leven of dood
Jonge officieren, midden twintig, moesten letterlijk beslissingen over leven en dood nemen, voor zichzelf maar vooral voor de militairen aan wie zij leiding gaven. Barry (Battle Group 7): 'Ik heb meermalen met mijn mannen over het uitschakelen van een tegenstander gesproken. Ik heb zelf een kerel in mijn vizier gehad en ik heb die man zien vallen nadat ik op hem had geschoten. Ik had hier vooraf over nagedacht. Achteraf vond ik het heel normaal. Persoonlijk had ik er geen slecht gevoel bij. Het was hij of ik.'

Stellan (Battle Group 4) beschrijft dat beeldend: 'De buitenstaander moet niet vergeten dat de handgranaten ons om de oren vlogen. Ik heb verschillende mannen gehad die op tien meter een aanstormende Afghaan hebben neergeschoten, waarbij ze de rode mist van het uitschot aan de achterkant van de vijand hebben gezien, waarna ze de Afghaan als een plumpudding in elkaar hebben zien zakken. Daarna ging mijn soldaat zelf verder met zijn eigen sprong om een nieuwe positie in het gevecht te bereiken.'

Eén keer willen meemaken
Vergeleken met eerdere missies is Uruzgan voor Nederlandse begrippen een zware uitzending geweest. Zeker in de eerste anderhalf jaar waren gevechtscontacten (troops in contact, kortweg TIC) met talibanstrijders aan de orde van de dag. Veel militairen wilden zo'n TIC zelf meemaken. Uiteindelijk is dat toch waarvoor je bent opgeleid en wat je tijdens je uitzending minstens één keer wilt meemaken.

Een commandant vertelt dat zijn manschappen weinig zin hadden in sociale patrouilles. 'Ze gingen liever naar de Tangi-vallei of de Tutu-vallei, want daar was de kans op actie groter. Acties waarvoor zij in hun ogen naar Afghanistan waren gekomen. Daar liepen ze misschien iemand van de taliban tegen het lijf.' Commandanten slaagden er uiteindelijk wel in om hun mensen ervan te overtuigen dat de TFU ook een opbouwmissie was.

Ruw materiaal
Onderzoeker Jos Groen heeft ervoor gekozen om de getuigenissen zonder 'eigen beschouwing of reflectie' weer te geven. De interviews kunnen wat hem betreft dienen als ruw materiaal voor verdere studie naar de missie. "Ik wil die mannen en vrouwen hun verhaal laten vertellen, over de mooie en moeilijke momenten van de missie. Dat draagt hopelijk bij aan erkenning en waardering en aan een genuanceerder beeld van de missie."

Volgens commandant landstrijdkrachten Mart de Kruif beschrijft het boek "niet de objectieve en meetbare waarheid, maar de 'waarheid' waarmee onze mensen op de grond zijn geconfronteerd. Daardoor is het een indrukwekkend relaas van kameraadschap, emotie, shock, frustratie, moed, loyaliteit, vakmanschap en, bovenal, leiderschap."

De getuigenissen maken het toch wel mogelijk om enkele conclusies te trekken. De jonge officieren zijn in korte tijd volwassen geworden. Door hun opleiding aan de Koninklijke Militaire Academie, eerdere ervaringen en missiegerichte opleiding zijn ze gemiddeld genomen goed op hun taak voorbereid. Maar pas als je in het echt te maken krijgt met vuurgevechten, aanslagen met bermbommen en gewonden en doden in eigen gelederen, weet je hoe dat voelt en of je onder zulke omstandigheden overeind blijft.

'Ik heb enorm veel over mijzelf geleerd', vertelt Geert. 'Nooit eerder was ik een half jaar van huis geweest. Het was voor het eerst dat ik onder een dergelijke fysieke en mentale druk heb gewerkt, iets waarvoor ik tot dan toe slechts had getraind. Er zijn verhalen genoeg over mensen die in een TIC zijn beland en even de weg kwijt waren. Andersom waren er mensen aan wie vooraf werd getwijfeld, die opeens alle skills en drills, alsof het gesneden koek was, hebben uitgevoerd.'

Bezuinigingen
De Nederlandse krijgsmacht beschikt door de Uruzgan-missie over jong kader met veel operationele ervaring, waar oudere officieren wel eens jaloers op zijn. Het is wel de vraag wat de officieren met deze ervaring kunnen, nu er fors op Defensie wordt bezuinigd.

Een zelfstandige missie met de omvang van de Task Force Uruzgan is de eerstkomende jaren en waarschijnlijk ook op langere termijn niet meer mogelijk. Nederland heeft met de missie in Uruzgan zijn martialiteit (krijgshaftigheid) laten zien, zegt militair deskundige Christ Klep. "De theorie van martialiteit is dat die alleen werkt als een land daarvan om de zoveel tijd het bewijs kan leveren door deel te nemen aan operaties en missies die politiek en samenleving serieus nemen."

Het aanzien dat militairen vanwege hun gevechtservaring genieten, neemt ook af als die ervaring geen vervolg krijgt. Klep: "De doorloopsnelheid ligt tussen de vijf en tien jaar. Als er binnen die tijd niets gebeurt, wordt het ongelooflijk moeilijk om de martialiteit vast te houden. De geloofwaardigheid van de krijgsmacht komt dan onder druk te staan. Die wordt immers afgemeten aan de prestaties.

Nu kan de krijgsmacht nog zeggen: 'Wij zijn er geweest, wij hebben gevochten en mensen gedood, wij hebben zelf 24 doden geïncasseerd.' Maar dat effect ebt met de jaren weg."

Na de missie
Frustratie ligt op de loer - zoals dat ook al het geval was kort na terugkeer in Nederland. Barry: 'Van een tactisch commandant, die soms met 24 voertuigen en honderd man optrad, ging ik terug naar een functie als commandant waarbij ik leiding aan een peloton (rond de dertig militairen; red.) op de kazerne gaf. (...) Ik heb wel eens op het kantoor gezeten dat ik dacht: zat ik maar weer in Afghanistan. Ik was daar continu met mijn werk bezig en had echt de verantwoordelijkheid en nam beslissingen die ergens om gingen.'

Gemiddeld houdt 3 tot 5 procent van uitgezonden militairen langdurig psychische klachten over aan een missie. In hoeverre dat ook geldt voor de geïnterviewde militairen, zal nog moeten blijken. Ervaringen met gewonde en omgekomen collega's hebben diepe indruk gemaakt, maar hebben zoals dat heet vaak ook een plaats gekregen. 'Iedereen was door de dood van Mark behoorlijk geraakt', vertelt een pelotonscommandant. 'De woorden van de overste tijdens de ceremonie waren dermate goed gekozen dat de rug weer werd gerecht en eenieder in staat was dit tragische verlies te verwerken.'

; door drs. J.M.H. Groen, 512 blz., ISBN 978 94 6190 830 8, prijs 25 euro, per mail te bestellen via taskforceuruzgan@veteraneninstituut.nl

Gevechtstroepen

De meeste van de geïnterviewde officieren hebben deel uitgemaakt van de zogeheten Battle Group van de Task Force Uruzgan, tussen 2006 en 2010 gevormd door eenheden van de Koninklijke landmacht en het Korps Mariniers. De Battle Group was verantwoordelijk voor het onder controle brengen en houden van de drie bevolkingscentra in de provincie Uruzgan: Tarin Kowt, Deh Rawod en Chora. Daartoe ondernam de Battle Group acties tegen taliban-strijders en werden patrouilles gereden en gelopen. Daarnaast begeleidde de eenheid het Provinciaal Reconstructieteam (PRT), dat in Uruzgan talloze opbouwprojecten opzette.

De meesten van de 24 Nederlandse militairen die bij de missie om het leven zijn gekomen, maakten deel uit van een van de twaalf Battle groups.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)tijd-volwassen.dhtml
  donderdag 12 april 2012 @ 18:38:08 #10
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110240777
Mooi stuk.
pi_110241076
Inderdaad een interessant verhaal :Y
pi_110243112
goed verhaal!

ff terugkomen op salaris, onze jongste pax(toevallig van mij) krijgt netto inc reiskosten 940,- per maand. sld2 van 18 en wel intern. dat is gewoon echt weinig, als je dan ook nog 3x per dag bij paresto zou eten hou je echt niks over :x
pi_110243783
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:31 schreef Bouke-p het volgende:
goed verhaal!

ff terugkomen op salaris, onze jongste pax(toevallig van mij) krijgt netto inc reiskosten 940,- per maand. sld2 van 18 en wel intern. dat is gewoon echt weinig, als je dan ook nog 3x per dag bij paresto zou eten hou je echt niks over :x
ik zat in de amo ook rond dat bedrag. Was rond de 60/70eu kwijt aan eten per week. Van de gekken eigenlijk
pi_110244008
quote:
goed verhaal!

Dat is echt niks.. :X
  donderdag 12 april 2012 @ 19:55:50 #15
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110244345
quote:
goed verhaal!

Ik heb even netto bedrag op de dolle fooi uitgerekend op basis van mijn basiskennis van inkomstenbelasting regelingen. Pin mij dus niet vast op de inkomsten die ik gesteld heb. Ik heb wel toelages meegerekend. Ik weet niet hoe vaak jullie op oefening gaan, maar reken die ook ff mee (doet de baas immers ook) ookal moet je op je toelages geen huis kopen
pi_110244471
Maar we doen het niet voor het geld hè ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110244763
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:55 schreef Esses het volgende:

[..]

Ik heb even netto bedrag op de dolle fooi uitgerekend op basis van mijn basiskennis van inkomstenbelasting regelingen. Pin mij dus niet vast op de inkomsten die ik gesteld heb. Ik heb wel toelages meegerekend. Ik weet niet hoe vaak jullie op oefening gaan, maar reken die ook ff mee (doet de baas immers ook) ookal moet je op je toelages geen huis kopen
in 2011 hadden we echt weinig oefeningen, nu wel wat meer. Maar we gaan echt niet elke maand 2 weken op oefening, 1 week per 2 maanden eerder...
pi_110246003
quote:
goed verhaal!

Klopt. Zoits verdiende ik idd ook toen ik nog in Breda zat. Even aangenomen dat je zo'n 12.5 per dag bij paresto kwijt was, komt dat neer op 4.5 (vrijdagavond niet mee gerekend) x12.5 is zo'n 57 per week. Komt per maand neer op ongeveer 230e per maand aan eten. Dat is dus bijna 1/3 van het salaris wat weer terugvloeit naar de baas.
Blood Sugar Sex Magik
pi_110246447
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:24 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Klopt. Zoits verdiende ik idd ook toen ik nog in Breda zat. Even aangenomen dat je zo'n 12.5 per dag bij paresto kwijt was, komt dat neer op 4.5 (vrijdagavond niet mee gerekend) x12.5 is zo'n 57 per week. Komt per maand neer op ongeveer 230e per maand aan eten. Dat is dus bijna 1/3 van het salaris wat weer terugvloeit naar de baas.
vergeet ook niet ff een mars uit de automaat bij je slaap gebouw!
  donderdag 12 april 2012 @ 20:52:56 #20
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_110248079
Vandaag is mij oma, op haar 78ste jaar naar Nederland geremigreerd nadat ze eerst 8 jaar in Duitsland nabij Dresden had gewoond in een aparte bungalow op het erf van m'n ouders.
Nu is ze zeer senang dat ze in Almere woont, in een héél mooi en ruim appartement, met twee verdiepingen beneden haar zus :)
Vandaag daar dus ook flink zitten klussen.

Bij thuiskomst, pakket van DHL, met onze eigengemaakte flyers, afgeleverd bij de onderbuur, Grieks restaurant El Greco :)
Poeptrots op die mooie flyers ^O^
Gemaakt door Lotusss btw ;)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  donderdag 12 april 2012 @ 20:55:01 #21
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110248244
Gefeliciteerd met alles ;)
  donderdag 12 april 2012 @ 20:59:07 #22
110987 ErwinRommel
pi_110248531
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef Esses het volgende:
Gefeliciteerd met alles ;)
Dank je ;)
Ik zal het zo wel ff plaatsen hier.
  donderdag 12 april 2012 @ 21:02:15 #23
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_110248745
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Maar we doen het niet voor het geld hè ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee voor de ervaring... :')
Voor de secundaire arbeidsvoorwaarden... :') :')
Voor het avontuur... :') :') :')
Voor de zekerheid van werk... :') :') :') :')

Nou ja, in de eerste instantie als je jong bent doe je het ook niet echt voor het geld, althans ik deed dat niet. Maar als je wat ouder wordt en je hebt een hypotheek, gezin etc. dan ga je het wel voor het geld doen. Het wordt gewoon een baan zoals iedereen die heeft.
  donderdag 12 april 2012 @ 21:08:18 #24
110987 ErwinRommel
pi_110249193
Onze nieuwe flyer:

Voorkant:

Achterkant:

donderdag 12 april 2012 @ 21:15:58 #25
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110249794
SPAAAAAM
  donderdag 12 april 2012 @ 21:16:17 #26
110987 ErwinRommel
pi_110249810
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:15 schreef Esses het volgende:
SPAAAAAM
:{w
  donderdag 12 april 2012 @ 21:16:18 #27
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110249811
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:02 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nee voor de ervaring... :')
Voor de secundaire arbeidsvoorwaarden... :') :')
Voor het avontuur... :') :') :')
Voor de zekerheid van werk... :') :') :') :')

Nou ja, in de eerste instantie als je jong bent doe je het ook niet echt voor het geld, althans ik deed dat niet. Maar als je wat ouder wordt en je hebt een hypotheek, gezin etc. dan ga je het wel voor het geld doen. Het wordt gewoon een baan zoals iedereen die heeft.
Defensie een baan? Voel is aan je voorhoofd! Het is een leven!
  donderdag 12 april 2012 @ 21:16:39 #28
110987 ErwinRommel
pi_110249837
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:16 schreef Esses het volgende:

[..]

Defensie een baan? Voel is aan je voorhoofd! Het is een leven!
^O^
  donderdag 12 april 2012 @ 21:16:56 #29
13456 AchJa
Shut up!!!
  donderdag 12 april 2012 @ 21:17:56 #30
110987 ErwinRommel
pi_110249954
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:16 schreef AchJa het volgende:
Mijn Engels is een beetje roestig, maare delivered to of on? Of kan dat beide?
Delivered TO, niet ON.
  donderdag 12 april 2012 @ 21:19:13 #31
13456 AchJa
Shut up!!!
  donderdag 12 april 2012 @ 21:19:32 #32
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110250084
Het kan beiden. Alleen heb je hier een Nederlandse uitdrukking in het Engels.

On is gewoon op je drempel, to is ervoor ;)
  donderdag 12 april 2012 @ 21:19:34 #33
110987 ErwinRommel
pi_110250086
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:19 schreef AchJa het volgende:

[..]

Oh ja wacht, dat was het... Als je niet oppast kost het je leven.
_O_ _O-
  donderdag 12 april 2012 @ 21:19:48 #34
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110250104
Ik hoopte dat je het sarcasme had gesnapt AchJa
  donderdag 12 april 2012 @ 21:21:37 #35
13456 AchJa
Shut up!!!
  donderdag 12 april 2012 @ 21:23:43 #36
110987 ErwinRommel
pi_110250431
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:21 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nee hoor... O-)
AchJa, wij moeten binnenkort maar weer eens gaan pinten als het je uitkomt! ;)
  donderdag 12 april 2012 @ 21:25:16 #37
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110250545
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:21 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nee hoor... O-)
Dat merkte ik.
  donderdag 12 april 2012 @ 21:25:16 #38
13456 AchJa
Shut up!!!
  donderdag 12 april 2012 @ 21:25:37 #39
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110250574
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:25 schreef AchJa het volgende:

[..]

Komt een vrij drukke periode aan, het zal op korte termijn weinig worden.
Ach, jij verkast vanzelf dichter bij. Vlissingen ofzo.
  donderdag 12 april 2012 @ 21:26:28 #40
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_110250647
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:25 schreef Esses het volgende:

[..]

Ach, jij verkast vanzelf dichter bij. Vlissingen ofzo.
Hmmm, lijkt me wel wat.

Edit:
Munster 221,3 km (dus buitenlandtoelage en belastingvrije drank, shag en benzine)
Vlissingen 321,8 km... :')

[ Bericht 18% gewijzigd door AchJa op 12-04-2012 21:35:05 ]
  donderdag 12 april 2012 @ 21:27:51 #41
110987 ErwinRommel
pi_110250745
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:25 schreef AchJa het volgende:

[..]

Komt een vrij drukke periode aan, het zal op korte termijn weinig worden.
Ik hoor het wel van je ;)
pi_110251902
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Onze nieuwe flyer:

Voorkant:

[ afbeelding ]

Achterkant:

[ afbeelding ]
Leveren jullie ook deep fried mars bars? http://en.m.wikipedia.org/wiki/Deep-fried_Mars_bar
  donderdag 12 april 2012 @ 21:46:44 #43
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110252005
Gatver.
  donderdag 12 april 2012 @ 22:00:11 #44
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_110252852
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Leveren jullie ook deep fried mars bars? http://en.m.wikipedia.org/wiki/Deep-fried_Mars_bar
Nee. :')
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_110253055
Hoi
pi_110253353
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:00 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Nee. :')
Wie weet is er veel vraag naar
  donderdag 12 april 2012 @ 22:12:47 #47
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_110253580
quote:
3s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Wie weet is er veel vraag naar
Binnenkort hebben we ook chipshop batter te koop. Koop een mars, zet je frituurpan aan, maak de chipshop batter aan, doop je mars erin en gooi het in de frituur.

Paar minuten wachten en tadaa: fried marsbar!

Dus. :7
... and I feel fine.
pi_110253749
beetje meel, melk , ei + garnalen... Natte droom voor je tong
  donderdag 12 april 2012 @ 22:18:20 #49
110987 ErwinRommel
pi_110253894
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:15 schreef Thaboel het volgende:
:') :N
  donderdag 12 april 2012 @ 22:21:49 #50
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_110254135
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:15 schreef Thaboel het volgende:
Dan zal ik het ook eens proberen met de garnaal van ErwinRommel O-)
... and I feel fine.
pi_110254263
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Dan zal ik het ook eens proberen met de garnaal van ErwinRommel O-)
:o :o :o :o
pi_110254268
quote:
13s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:18 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

:') :N
GOZAH! WAT GA JUH HATUH

@lotus... Ik kan me nog iets herinneren met die bananen houder bij jullie thuis.
  donderdag 12 april 2012 @ 22:28:33 #53
110987 ErwinRommel
pi_110254625
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:23 schreef Thaboel het volgende:

[..]

GOZAH! WAT GA JUH HATUH

@lotus... Ik kan me nog iets herinneren met die bananen houder bij jullie thuis.
Gast, ff je gebid met sambal poetsen!!! :6
pi_110254842
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Gast, ff je gebid met sambal poetsen!!! :6

+

donderdag 12 april 2012 @ 22:49:21 #55
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_110255688
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:23 schreef Thaboel het volgende:

[..]

GOZAH! WAT GA JUH HATUH

Dat heb ik nog steeds op film...
... and I feel fine.
pi_110255782
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:49 schreef Lotusss het volgende:

[..]

FILM?!
pi_110255808
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:49 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Net als die gare foto's van mij in mn M90 :')
Blood Sugar Sex Magik
pi_110255939
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Net als die gare foto's van mij in mn M90 :')
Niet zeuren. Ze hebben mij in een *kots*pisvee shirt gedwongen
  donderdag 12 april 2012 @ 22:56:26 #59
110987 ErwinRommel
pi_110256041
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:54 schreef Thaboel het volgende:

[..]

^O^
  donderdag 12 april 2012 @ 23:05:10 #60
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_110256485
Jaja, er gebeurt van alles op de privé meets in huize Lotusss/ErwinRommel... :D
... and I feel fine.
pi_110256778
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:54 schreef Thaboel het volgende:

[..]

ow die :')
Blood Sugar Sex Magik
  donderdag 12 april 2012 @ 23:40:15 #62
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110257875
GN
  vrijdag 13 april 2012 @ 14:13:33 #63
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_110276474
pi_110276529
_O-
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  vrijdag 13 april 2012 @ 14:16:49 #65
110987 ErwinRommel
pi_110276600
LOL :)
  vrijdag 13 april 2012 @ 14:17:26 #66
110987 ErwinRommel
pi_110276620
Nietmachine gekocht om 300 zakjes dicht te nieten, hebben ze mij té grote nietjes meegegeven :')
  vrijdag 13 april 2012 @ 14:28:03 #67
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_110277049
  vrijdag 13 april 2012 @ 14:55:15 #68
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_110278121
Vrijdag de 13de is af en toe echt vrijdag de 13de. Kom net van de VTO voorlichting af. Er zijn momenteel te weinig plekken bij de INF. Dus mijn lichting start een half jaar later in Amersfoort.

Goed nieuws voor het begin van het weekend -O-
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
  vrijdag 13 april 2012 @ 15:00:55 #69
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110278360
wachtklikker
  vrijdag 13 april 2012 @ 15:06:55 #70
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_110278636
Inderdaad.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_110278747
En nu?
  vrijdag 13 april 2012 @ 15:11:27 #72
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_110278820
Waarschijnlijk halfjaar gedetacheerd worden bij een parate eenheid tussen einde periode op de KMA en VTO. Moet nog gestalte krijgen.
pi_110281914
wees blij, veel leren en ff weg van het schoolse!
  vrijdag 13 april 2012 @ 16:26:18 #74
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110282182
Ja, ik ben dan geen militair meer.

Maar toch post ik hier :@.

Hier een fotootje van mij tijdens een oefening in 2006.

Als mortierist 81mm mee met een YPR, samen met de Limburgse Jagers.

:7
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  vrijdag 13 april 2012 @ 16:28:29 #75
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110282250
Komt er nog eens een meet trouwens :D .
  vrijdag 13 april 2012 @ 16:43:32 #76
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_110282831
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:19 schreef Bouke-p het volgende:
wees blij, veel leren en ff weg van het schoolse!
Dat is inderdaad het voordeel. Maar het voelt wel ff zuur. Ik was echt naar die VTO aan het toeleven...
pi_110284181
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:00 schreef Esses het volgende:
wachtklikker
Ook 4 maanden gehad, heerlijk xboxen en relaxen!
pi_110284287
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:43 schreef Vortix het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het voordeel. Maar het voelt wel ff zuur. Ik was echt naar die VTO aan het toeleven...
Voer je dan wel wat nuttigs uit als je een half jaar gedetacheerd wordt?
  vrijdag 13 april 2012 @ 17:50:12 #79
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110285033
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:26 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Je zit op een functie die der niet echt is.
  vrijdag 13 april 2012 @ 17:50:39 #80
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110285040
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:23 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Ook 4 maanden gehad, heerlijk xboxen en relaxen!
http://www.metronieuws.nl(...)SrZldm!SYVquSmCLPno/
  vrijdag 13 april 2012 @ 18:29:52 #81
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_110286092
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:26 schreef Sloggi het volgende:

[..]

We gaan het zien...
pi_110286146
quote:
Moest wachten op de TFO. Waren geen kamers in Oirschot,dus in een lesgebouw gestompt. 42e kwam soms lang en 17e kwam soms buurten. 8uur melden en tot 16.30 niksen dan weer melden en op vrijdag om 1300uur aftrap naar huis :P
  vrijdag 13 april 2012 @ 19:09:12 #83
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110287389
wat een leven
pi_110288456
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:28 schreef Heatseeker het volgende:
Komt er nog eens een meet trouwens :D .
Word weer zomer dus goed idee.
Blood Sugar Sex Magik
  vrijdag 13 april 2012 @ 20:21:31 #85
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110290383
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 19:37 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

hmm
pi_110290431
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 20:21 schreef Esses het volgende:

[..]

hmm
Esses wilt heel graag komen :)
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  vrijdag 13 april 2012 @ 20:23:21 #87
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110290486
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 19:37 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Tof, die DEF meets zijn altijd een succes.
pi_110295031
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 20:23 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Tof, die DEF meets zijn altijd een succes.
Kwam laatst een filmpje tegen van de vorige openbare meet... En ER kon niet van me afblijven :P
  vrijdag 13 april 2012 @ 21:55:39 #89
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110295637
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:44 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Kwam laatst een filmpje tegen van de vorige openbare meet... En ER kon niet van me afblijven :P
Ik ben bij de eerste DEF meet geweest waar wel 3 DEF-ers aanwezig waren.
pi_110295761
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:55 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Ik ben bij de eerste DEF meet geweest waar wel 3 DEF-ers aanwezig waren.
Wauw, wie waren daarbij?

Heb wel alle sc's na gelezen waar toen perfect de romanse van ER en Lotus te volgen was :P
  vrijdag 13 april 2012 @ 22:07:20 #91
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110296367
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 21:57 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Wauw, wie waren daarbij?

Heb wel alle sc's na gelezen waar toen perfect de romanse van ER en Lotus te volgen was :P
Ja Lotuss, en ER (verdorie nu begin ik te twijfelen of het wel ER was) en ik.
pi_110296573
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 april 2012 22:07 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Lang, dun?
  vrijdag 13 april 2012 @ 22:23:10 #93
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110297190
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 22:11 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Lang, dun?
Op één of andere manier kan ik lotus wel herinneren :P , maar inderdaad volgens mij lang en dun.
pi_110297258
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 april 2012 22:23 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Op één of andere manier kan ik lotus wel herinneren :P , maar inderdaad volgens mij lang en dun.
Dan was het ER, rest van de ekte ekte miliairen zijn volgens het sport topic allemaal dik
  vrijdag 13 april 2012 @ 22:25:34 #95
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110297312
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 22:24 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Dan was het ER, rest van de ekte ekte miliairen zijn volgens het sport topic allemaal dik
Het was in amersfoort in een cafeetje ergens in het centrum kan ik mij herinneren.
pi_110297572
Lijkt me sterk dat het ER was, die zat toen nog in Brazilie dunkt mij. Moet hij zelf maar ff bevestigen danwel ontkrachten.
Blood Sugar Sex Magik
  vrijdag 13 april 2012 @ 22:31:49 #97
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110297618
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 22:30 schreef hoogvlieger het volgende:
Lijkt me sterk dat het ER was, die zat toen nog in Brazilie dunkt mij. Moet hij zelf maar ff bevestigen danwel ontkrachten.
Ik weet het niet meer :'( . Ik zal eens zoeken.
  vrijdag 13 april 2012 @ 22:36:46 #98
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110297856
Volgens mij was het RonaldV die erbij was. Potdomme nu wil ik het ook weten ook.
  vrijdag 13 april 2012 @ 22:50:05 #99
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_110298526
Vandaag een auto gekocht. Nooit meer met het ov naar het pitoreske den helder.
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
  vrijdag 13 april 2012 @ 23:03:45 #100
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110299182
Ik heb zowat mijn hele posthistorie gelezen. Maar ik kan het nergens terugvinden.
  vrijdag 13 april 2012 @ 23:10:17 #101
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110299514
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 22:50 schreef paintmeester het volgende:
Vandaag een auto gekocht. Nooit meer met het ov naar het pitoreske den helder.
Merk? Type? Kleur?
  vrijdag 13 april 2012 @ 23:19:11 #102
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110299953
Ik wil RonaldV niet direct als pertinent lang en dun omschrijven :P
  vrijdag 13 april 2012 @ 23:24:42 #103
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110300214
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 23:19 schreef Esses het volgende:
Ik wil RonaldV niet direct als pertinent lang en dun omschrijven :P
Nee ik ook niet. Toch denk ik dat het RonaldV was. Dan had het mis met lang en dun.
  vrijdag 13 april 2012 @ 23:34:28 #104
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110300712
Ook niet als dik hoor! Voor ik ruzie krijg!
  vrijdag 13 april 2012 @ 23:37:45 #105
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110300865
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 23:34 schreef Esses het volgende:
Ook niet als dik hoor! Voor ik ruzie krijg!
Whehe ;).
pi_110301998
Esses is dik. kutvent die weigerd te sporten in zijn eigen tijd
  zaterdag 14 april 2012 @ 00:16:49 #107
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110302575
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:03 schreef Thaboel het volgende:
Esses is dik. kutvent die weigerd te sporten in zijn eigen tijd
Toen ik hoorde dat je als je jezelf blesseert, of in het ergste geval jezelf dienstongeschikt maakt door te sporten in de vrije tijd. Dat je dan kan fluiten naar je centen ben ik er toen ook maar mee gestopt.
pi_110302843
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:16 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Toen ik hoorde dat je als je jezelf blesseert, of in het ergste geval jezelf dienstongeschikt maakt door te sporten in de vrije tijd. Dat je dan kan fluiten naar je centen ben ik er toen ook maar mee gestopt.
haha waar zit je eigenlijk?
  zaterdag 14 april 2012 @ 00:49:18 #109
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110303624
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:23 schreef Thaboel het volgende:

[..]

haha waar zit je eigenlijk?
Ik werk niet meer voor defensie maar ik zat bij 11AFDRA in 't harde.
pi_110305746
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:49 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

oh je was dr zo een :p nee geintje

bitchss romeo gaat pitten latah
pi_110305790
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:49 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

^O^
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  zaterdag 14 april 2012 @ 09:30:28 #112
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_110307567
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 april 2012 23:10 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Merk? Type? Kleur?
Kia rio zwart 2006
  zaterdag 14 april 2012 @ 12:29:31 #113
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110310710
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 02:44 schreef Thaboel het volgende:

[..]

oh je was dr zo een :p nee geintje

bitchss romeo gaat pitten latah
Artillerie FTW ja.
  zaterdag 14 april 2012 @ 12:39:59 #114
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_110310941
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 april 2012 00:16 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Heeeeeeeeel gozert! :W
... and I feel fine.
  zaterdag 14 april 2012 @ 12:41:42 #115
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110310987
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:39 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Heeeeeeeeel gozert! :W
Hallo dan, zeg ik heb vanacht nauwelijks geslapen. Was RonaldV nou bij die geniale meet samen met jou?

:W
  zaterdag 14 april 2012 @ 13:34:17 #116
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110312424
Cobra4, haal dan alles weg... of zorg dat mijn post jouw post alsnog quote. Nu ziet het er echt aller belabberd uit.
pi_110312459
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 april 2012 12:29 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Artillerie FTW ja.
pfff infanterie prrrtttt
pi_110312486
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:34 schreef Esses het volgende:
Cobra4, haal dan alles weg... of zorg dat mijn post jouw post alsnog quote. Nu ziet het er echt aller belabberd uit.
Het lijkt Defensie wel. ;)
  zaterdag 14 april 2012 @ 13:36:53 #119
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110312506
10.gif
pi_110312629
Ik mis een paar posts?
pi_110312646
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:41 schreef Sloggi het volgende:
Ik mis een paar posts?
Ja, er zijn wat ontwikkelingen. Wacht, uit dus. ;)
pi_110313371
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 13:42 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ja, er zijn wat ontwikkelingen. Wacht, uit dus. ;)
WAT IS UR AAN DUH HAND DAN!?
pi_110313400
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 14:11 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Wacht, uit dus. ;)
  zaterdag 14 april 2012 @ 14:21:39 #124
110987 ErwinRommel
pi_110313633
Ik weet het ;)
pi_110313663
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 14:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik weet het ;)
Ik ook, het is niet zo spannend allemaal
pi_110314157
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 14:11 schreef Thaboel het volgende:

[..]

zaterdag 14 april 2012 @ 14:40:53 #127
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110314187
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 14:39 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
wtf.
pi_110314451
  zaterdag 14 april 2012 @ 14:54:04 #129
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110314558
lol
  zaterdag 14 april 2012 @ 18:56:57 #130
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_110321442
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 april 2012 22:07 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Het was niet ErwinRommel, het was RonaldV :D

Maar binnenkort idd weer een meet organiseren!
... and I feel fine.
  zaterdag 14 april 2012 @ 19:23:07 #131
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110322238
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 18:56 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Het was niet ErwinRommel, het was RonaldV :D

Maar binnenkort idd weer een meet organiseren!
Ha dus toch, dat dacht ik al wel zie mijn posts hierboven.

Als ik kan ben ik er bij :) .
  zaterdag 14 april 2012 @ 19:24:51 #132
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110322300
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 april 2012 19:23 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Ha dus toch, dat dacht ik al wel zie mijn posts hierboven.

Als ik kan ben ik er bij :) .
Hmm dan istie wel slank :P
  zaterdag 14 april 2012 @ 19:29:15 #133
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110322427
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 19:24 schreef Esses het volgende:

[..]

Hmm dan istie wel slank :P
Volslank ;).

* Heatseeker graaft een schuttersput en gaat erin liggen met goede bovendekking.
pi_110322786
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 april 2012 19:29 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Volslank ;).

* Heatseeker graaft een schuttersput en gaat erin liggen met goede bovendekking.
Commencing 155 mm artillery barrage in 3.. 2..1 :P.
  zaterdag 14 april 2012 @ 19:42:57 #135
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110322911
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 19:39 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Commencing 155 mm artillery barrage in 3.. 2..1 :P.
Helm opzet en terug kopt.
pi_110323622
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 april 2012 19:42 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Helm opzet en terug kopt.
Like a bawss.
  zaterdag 14 april 2012 @ 20:20:47 #138
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_110324430
Zo! Even met ErwinRommel bij onze Griekse buurman geweest! *burp* :9
... and I feel fine.
pi_110324462
quote:
Die serie is ook alweer twaalf jaar oud he :N

Tijd gaat snel...
  zaterdag 14 april 2012 @ 20:21:51 #140
110987 ErwinRommel
pi_110324482
En ik ben nu "moe".
pi_110324549
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Die serie is ook alweer twaalf jaar oud he :N

Tijd gaat snel...
Inderdaad.
Wel een echte bazenserie.
pi_110324599
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:23 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Inderdaad.
Wel een echte bazenserie.
Toen dat uitgezonden werd ergens in 2001 (door SBS geloof ik?) mocht ik op zondagavond altijd de aflevering kijken met m'n vader :P Dan om 10 uur naar bed en voelde ik me een echte baas 8-)
pi_110324640
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Toen dat uitgezonden werd ergens in 2001 (door SBS geloof ik?) mocht ik op zondagavond altijd de aflevering kijken met m'n vader :P Dan om 10 uur naar bed en voelde ik me een echte baas 8-)
Haha, nice. Ja, ik moest en zou ook altijd dit af kijken als het op TV was :P.
  zaterdag 14 april 2012 @ 20:26:56 #144
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110324704
:')
pi_110324770
Nou, ik ga populair doen.. laterz.
pi_110324935
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:26 schreef Esses het volgende:
Als je dit niet herkent ben je nooit jong geweest :P
  zaterdag 14 april 2012 @ 20:34:31 #147
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110325001
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Als je dit niet herkent ben je nooit jong geweest :P
Ja, of je vindt het natuurlijk niks aan.
pi_110325116
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:34 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Ja, of je vindt het natuurlijk niks aan.
Als jong jochie/meisje toch wel :o
  zaterdag 14 april 2012 @ 20:42:13 #149
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_110325429
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:28 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou, ik ga populair doen.. laterz.
Ga je naar de dorpsdisco of de zuipkeet?
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
  zaterdag 14 april 2012 @ 20:42:22 #150
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110325442
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Als jong jochie/meisje toch wel :o
Ik niet in ieder geval. Ik vind oorlogsfilms/series nooit wat aan.
pi_110325638
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:42 schreef Im.Kant. het volgende:

[..]

Ga je naar de dorpsdisco of de zuipkeet?
sammeke zuipt niet ;)
pi_110325753
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:42 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Ik niet in ieder geval. Ik vind oorlogsfilms/series nooit wat aan.
Liever het echte werk :P
  zaterdag 14 april 2012 @ 20:52:38 #153
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110325968
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Liever het echte werk :P
Inderdaad, althans toen de koningin nog mijn baas was wel.
  zaterdag 14 april 2012 @ 20:55:24 #154
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110326088
Nu fantaseert heatseeker er alleen nog over. Sammie is homo.
  zaterdag 14 april 2012 @ 20:56:35 #155
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110326137
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:55 schreef Esses het volgende:
Nu fantaseert heatseeker er alleen nog over. Sammie is homo.
:Y
pi_110328203
Helloay-boys
  zaterdag 14 april 2012 @ 21:48:55 #157
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110328544
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:41 schreef Thaboel het volgende:
Helloay-boys
Eeuy, Zeg vertel eens waar zit je gelegerd en bij welke eenheid, ik ben rete-slecht in het herkennen van symbolen.
  zaterdag 14 april 2012 @ 22:04:32 #158
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110329360
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 april 2012 21:48 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

Eeuy, Zeg vertel eens waar zit je gelegerd en bij welke eenheid, ik ben rete-slecht in het herkennen van symbolen.
Geen, hij is geen militier meer.
  zaterdag 14 april 2012 @ 22:09:58 #159
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110329671
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 22:04 schreef Esses het volgende:

[..]

Geen, hij is geen militier meer.
Dan wil ik mijn post graag in het verleden tijd zetten.
  zaterdag 14 april 2012 @ 22:30:38 #160
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110330665
BLJ
  zaterdag 14 april 2012 @ 22:32:15 #161
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110330753
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 22:30 schreef Esses het volgende:
BLJ
^O^
  zaterdag 14 april 2012 @ 22:34:14 #162
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110330852
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 april 2012 22:32 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

^O^
Mja, painf :(
  zaterdag 14 april 2012 @ 22:51:42 #163
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_110331728
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 20:21 schreef ErwinRommel het volgende:
En ik ben nu "moe".
Succes met studeren.
  zaterdag 14 april 2012 @ 23:00:39 #165
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110332066
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 22:34 schreef Esses het volgende:

[..]

Mja, painf :(
I feel your pain.
pi_110332100
Jup oirschot, bij het 42e.. Painf jonguh
  zaterdag 14 april 2012 @ 23:02:44 #167
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_110332332
Heeft er iemand nog een socket 2011 koeler liggen?

zaterdag 14 april 2012 @ 23:08:01 #169
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110332368
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 23:01 schreef Thaboel het volgende:
Jup oirschot, bij het 42e.. Painf jonguh
Half jaar bij gezeten goede club wel.
  zaterdag 14 april 2012 @ 23:08:49 #170
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110332408
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 april 2012 23:07 schreef m.k het volgende:

Kom je hem halen?
  zaterdag 14 april 2012 @ 23:10:31 #171
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110332481
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 23:02 schreef AchJa het volgende:

[..]

Gay LJ...
Nee, zeker niet.
pi_110332596
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 april 2012 23:07 schreef m.k het volgende:

is dat die van de I5 750? zo ja dan ja.
Blood Sugar Sex Magik
pi_110332689
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 23:13 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

is dat die van de I5 750? zo ja dan ja.
Nope, is van de nieuwe socket, i7 750 is 1556
pi_110332815
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 23:15 schreef m.k het volgende:

[..]

Nope, is van de nieuwe socket, i7 750 is 1556
Heb hier nog wel de intell stock koeler liggen van de I5 maar weenie of die ook op andere sockets past?
Blood Sugar Sex Magik
pi_110332898
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 23:18 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Heb hier nog wel de intell stock koeler liggen van de I5 maar weenie of die ook op andere sockets past?
Nee gaat hem niet worden, de vraag was ook een beetje een grapje want ik weet bijna zeker dat niemand een 2011 socket koeler heeft liggen :P
pi_110333152
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 23:20 schreef m.k het volgende:

[..]

Nee gaat hem niet worden, de vraag was ook een beetje een grapje want ik weet bijna zeker dat niemand een 2011 socket koeler heeft liggen :P
want? ken die socket niet. Of is t een server socket ofso?
Blood Sugar Sex Magik
pi_110333255
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 23:25 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

want? ken die socket niet. Of is t een server socket ofso?
Het is de nieuwste van intel en het is highend
pi_110339271
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2012 22:51 schreef AchJa het volgende:

[..]

Toen hadden we alleen nog maar ned1 en 2... :')

Er was niet zoveel te beleven op tv.
  zondag 15 april 2012 @ 02:46:25 #179
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_110339415
Da's radio. ;)

Maar wel een mooi nummer.
pi_110345650
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 23:28 schreef m.k het volgende:

[..]

Het is de nieuwste van intel en het is highend
Ik heb nog wel een LGA1155 stock i5 2500k koeler.
  zondag 15 april 2012 @ 12:44:44 #181
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110346003
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 12:32 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

moet hij daar mee dan?
pi_110346616
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 12:44 schreef Esses het volgende:

[..]

moet hij daar mee dan?
Mee spelen?
  zondag 15 april 2012 @ 13:10:41 #183
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110346785
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 13:04 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Mee spelen?
:') Jij snapt het niet
pi_110346961
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 02:46 schreef Cobra4 het volgende:
Da's radio. ;)

Maar wel een mooi nummer.
Herman van Veen altijd ^O^
  zondag 15 april 2012 @ 13:31:12 #185
319525 Schild
Stay Hungry, Stay Foolish
pi_110347432
Dochters van Herman van Veen. ^O^ :9~
  zondag 15 april 2012 @ 13:56:47 #186
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 15 april 2012 @ 13:57:47 #187
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_110348346
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 13:56 schreef AchJa het volgende:
Papa was weer druk vanochtend... Mijn old-skool Carrera is gevonden op zolder... :')
Racebaan?
  zondag 15 april 2012 @ 14:00:53 #188
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 15 april 2012 @ 14:01:37 #189
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_110348464
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 14:00 schreef AchJa het volgende:

[..]

Yup. ^O^
_O_
  zondag 15 april 2012 @ 14:10:01 #190
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 15 april 2012 @ 14:13:00 #191
110987 ErwinRommel
pi_110348822
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 14:10 schreef AchJa het volgende:

[..]

Was weer in de weer met schuurpapier, sleepcontacten vouwen van coax-kabel (mantel) etc.
Wat ben je allemaal aan het maken dan?
pi_110348933
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 13:10 schreef Esses het volgende:

[..]

:') Jij snapt het niet
O nee? :')
  zondag 15 april 2012 @ 14:29:09 #193
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_110349464
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 14:13 schreef ErwinRommel het volgende:

Wat ben je allemaal aan het maken dan?
Die racebaan weer even opkalefateren. De banen ff schuren, zat hier en daar wat roest op die rails. Sleepcontacten waren versleten en die kun je prima zelf maken van de mantel van coax kabel.

zondag 15 april 2012 @ 14:41:05 #194
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_110352138
Haha AJ is voorlopiv wel eventjes zoet
  zondag 15 april 2012 @ 15:37:50 #196
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_110352586
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 12:32 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Die heb ik hier ook liggen, kan ik helaas weinig mee. Morgen maar even naar de winkel :)
pi_110352778
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 15:37 schreef AchJa het volgende:

[..]

:D Yup! Kan het nog prima winnen!
haha, dus jou jongens vinden het ook leuk? Beeeteeerrrrrf
pi_110352833
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 15:38 schreef m.k het volgende:

[..]

Die heb ik hier ook liggen, kan ik helaas weinig mee. Morgen maar even naar de winkel :)
Owkeu :).
  zondag 15 april 2012 @ 16:23:43 #200
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 15 april 2012 @ 17:04:34 #201
110987 ErwinRommel
pi_110356496

zondag 15 april 2012 @ 17:10:58 #202
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_110356754
  zondag 15 april 2012 @ 17:21:32 #203
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110357154
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:

[ afbeelding ]
:D Laat dit aub een fotoshop zijn.

_O-
  zondag 15 april 2012 @ 17:22:55 #204
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_110357192
quote:
2s.gif Op zondag 15 april 2012 17:21 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

:D Laat dit aub een fotoshop zijn.

_O-
  zondag 15 april 2012 @ 17:24:51 #205
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110357250
  zondag 15 april 2012 @ 17:24:56 #206
253273 Im.Kant.
Heeft een kaasboer.
pi_110357253
quote:
_O- whehehe, briljant dit
"Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
  zondag 15 april 2012 @ 17:29:16 #207
110987 ErwinRommel
pi_110357358
Is geen photoshop
  zondag 15 april 2012 @ 17:30:11 #208
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110357384
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Is geen photoshop
Hilarisch dan.
  zondag 15 april 2012 @ 18:27:30 #209
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110359341
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Is geen photoshop
Dat punt was reeds al bewezen opa.
  zondag 15 april 2012 @ 18:27:49 #210
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110359355
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 16:23 schreef AchJa het volgende:

[..]

Die hadden hem vanochtend dan ook gevonden op zolder. Vervolgens einde uitslapen... :')
Daarom moet je ook niet aan kiddo's beginnen.
  zondag 15 april 2012 @ 18:31:36 #211
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110359494
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:27 schreef Esses het volgende:

[..]

Daarom moet je ook niet aan kiddo's beginnen.
^O^

Trouwen?
  zondag 15 april 2012 @ 18:43:27 #212
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110359938
quote:
14s.gif Op zondag 15 april 2012 18:31 schreef Heatseeker het volgende:

[..]

^O^

Trouwen?
Mnope.
  zondag 15 april 2012 @ 18:48:28 #213
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110360089
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:43 schreef Esses het volgende:

[..]

Mnope.
Gelukkig maar. Het was een strik vraag ;) .
  zondag 15 april 2012 @ 18:58:30 #214
110987 ErwinRommel
pi_110360461
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:27 schreef Esses het volgende:

[..]

Dat punt was reeds al bewezen opa.
Mondje dicht blauwe
  zondag 15 april 2012 @ 19:49:37 #215
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110362585
quote:
12s.gif Op zondag 15 april 2012 18:58 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Mondje dicht blauwe
Jij bent hier de blauwe!
  zondag 15 april 2012 @ 19:55:46 #216
110987 ErwinRommel
pi_110362884
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:49 schreef Esses het volgende:

[..]

Jij bent hier de blauwe!
Echter draag ik niet dat blauwe apenpakje ;)
  zondag 15 april 2012 @ 19:56:00 #217
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110362898
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Echter draag ik niet dat blauwe apenpakje ;)
Hehehe
pi_110363075
Kut pinda's
  zondag 15 april 2012 @ 20:02:18 #219
110987 ErwinRommel
pi_110363215
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:59 schreef Thaboel het volgende:
Kut pinda's
Nee, gij!!
pi_110367302
Zeaux. Net een dikke pizza met een biertje erbij weggewerkt. Nu een volle bak aardbeienjoghurt. Luie zondagavond dus :)
Blood Sugar Sex Magik
  zondag 15 april 2012 @ 21:04:46 #221
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110367631
Net Buch in de bajes gezien. Goede reportage, volgende week weer. Ook de presentator is perfect hiervoor.
  zondag 15 april 2012 @ 21:26:00 #222
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_110369140
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 21:00 schreef hoogvlieger het volgende:
Zeaux. Net een dikke pizza met een biertje erbij weggewerkt. Nu een volle bak aardbeienjoghurt. Luie zondagavond dus :)
Hier frietjes met een loempia. Hard aan het werk geweest voor de website dus niet bij het eten stilgestaan.
... and I feel fine.
  zondag 15 april 2012 @ 21:27:07 #223
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_110369245
Net terug uit een Ierse pub. * burp!!!
  zondag 15 april 2012 @ 21:31:43 #224
110987 ErwinRommel
pi_110369632
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
Net terug uit een Ierse pub. * burp!!!
Als je volgende week maar fit bent :)
  zondag 15 april 2012 @ 21:36:52 #225
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_110370038
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Als je volgende week maar fit bent :)
Wat moet ik eigenlijk doen. :D
  zondag 15 april 2012 @ 21:40:19 #226
110987 ErwinRommel
pi_110370282
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 21:36 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Wat moet ik eigenlijk doen. :D
Gewoon er zijn, en aanwezig zijn. Na afloop al die retailers zien haasten om de boel in te laden, en het gezellige onder onsje missen met bier :D
pi_110376079
pfff tering lading aan sushi gegeten. HEERLIJK!
pi_110379336
Videokaart gerepareerd door hem in de oven te gooien
pi_110380225
quote:
10s.gif Op zondag 15 april 2012 23:59 schreef m.k het volgende:
Netjes.
Blood Sugar Sex Magik
pi_110380281
quote:
210 graden, beetje kruidenboter, 20 minutjes en na 10minuten draaien.

Serveren op een bedje van ijsbergsla met dressing aan de zijkant en smullen maar!
pi_110380987
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 00:19 schreef Thaboel het volgende:

[..]

210 graden, beetje kruidenboter, 20 minutjes en na 10minuten draaien.

Serveren op een bedje van ijsbergsla met dressing aan de zijkant en smullen maar!
Hoeft niet zo lang geloof ik, ben het vergeten. Tijdje geleden bereid :P
pi_110395118
quote:
Nvidia :P ?
pi_110395460
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:17 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Nvidia :P ?
Klopt, budget kaartje die ik voor iemand vervangen had
  maandag 16 april 2012 @ 17:16:48 #234
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110402198
hmm doorgesmolten dingetje :P
pi_110406194
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:26 schreef m.k het volgende:

[..]

Klopt, budget kaartje die ik voor iemand vervangen had
Oh ok. Welke was het?
pi_110406472
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:02 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Oh ok. Welke was het?
Weet het niet eens uit mn hoofd :P
pi_110406541
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 19:08 schreef m.k het volgende:

[..]

Weet het niet eens uit mn hoofd :P
Haha, boeit ook niet zoveel idd. :P
  dinsdag 17 april 2012 @ 20:49:13 #238
110987 ErwinRommel
pi_110457305
iedereen ingekakt? Al meer dan 24 uur niks meer gepost hier :D
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:00:23 #239
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_110458067
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 20:49 schreef ErwinRommel het volgende:
kak
:*
pi_110458136
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:01:59 #241
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_110458188
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:00 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

:*
Whehehe ErwinRommel zei "kak" :')
... and I feel fine.
pi_110460677
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:01 schreef Royyy het volgende:
Hallon hallon
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:43:10 #243
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_110460738
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Hallon hallon
Ola!
... and I feel fine.
pi_110461170
Dat wordt nog wat met het Beneluxleger :Y
  dinsdag 17 april 2012 @ 21:52:35 #245
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_110461272
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Dat wordt nog wat met het Beneluxleger :Y
België heeft tenminste nog tanks. :X
... and I feel fine.
pi_110461311
HALLO!
pi_110461637
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:52 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Je kunt je dan wel afvragen door wie die bestuurd worden. Ken een kerel die ivm zijn (vreselijk) slechte ogen niet door de KL keuring kwam in Nederland. Hij kwam in België zonder problemen aan de bak :')
  dinsdag 17 april 2012 @ 22:03:07 #249
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_110461957
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Je kunt je dan wel afvragen door wie die bestuurd worden. Ken een kerel die ivm zijn (vreselijk) slechte ogen niet door de KL keuring kwam in Nederland. Hij kwam in België zonder problemen aan de bak :')
Alleen maar goed dus, die samenwerking: België de tanks, Nederland het personeel :+
... and I feel fine.
pi_110463566
En toen was het weer dood hier..
pi_110464566
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:03 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Alleen maar goed dus, die samenwerking: België de tanks, Nederland het personeel :+
En de Luxemburgers dan? :o
pi_110466063
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 22:40 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

En de Luxemburgers dan? :o
Oefenvijand
pi_110466170
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 23:06 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Oefenvijand
Muahahaha, awesome!

Luxemburg als Opfor en Volkssturm :P?
  woensdag 18 april 2012 @ 07:15:54 #254
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_110471467
Autopech :r
pi_110480310
120417_97351_helicopter_halo.png

Was dit?
Blood Sugar Sex Magik
pi_110480412
Een Chinook.
pi_110480475
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:02 schreef Cobra4 het volgende:
Een Chinook.

Ik bedoel natuurlijk dat licht bij de rotorbladen.
Blood Sugar Sex Magik
pi_110480478
En dat "licht" op de rotorbladen komt door het zand wat ze raakt. Of net andersom. :)
pi_110481210
Wat Cobra zegt: die wrijving tussen zand deeltjes en metalen waaruit de rotoren bestaan veroorzaakt statische elektriciteit.
pi_110482124
Bruut.
Blood Sugar Sex Magik
  woensdag 18 april 2012 @ 13:46:09 #261
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_110482345
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 21:52 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Alsof je dat nog tanks mag noemen :')

Anyone seen Lightning lately?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_110482423
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:46 schreef RonaldV het volgende:

laatste bezoek: 4 uur, 22 minuten geleden.
pi_110482439
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:46 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Alsof je dat nog tanks mag noemen :')

Klompen roest :') ?
  woensdag 18 april 2012 @ 13:55:19 #264
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_110482723
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 13:48 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

laatste bezoek: 4 uur, 22 minuten geleden.
Ah, dan leeft ie wel nog dus. :)

Lightning, mocht je meelezen: was jij 2 uur geleden een monument aan het plaatsen?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 18 april 2012 @ 21:46:55 #265
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
  woensdag 18 april 2012 @ 21:49:19 #266
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_110507728
quote:
Ik las het, doet mij herinneren aan dat onze groepsgenoot ook zijn wapen kwijt was tijdens bivak in de AMO. God god god, wat hebben wij die jongen op de flikker gegeven want ja, het was natuurlijk ook onze schuld dat hij zijn wapen kwijt was. Dus krijgen wij net zo hard op de donder.
pi_110512202
IB-groep :').
pi_110513480
Ik ga slapie doen. Später.
pi_110513715
quote:
8s.gif Op woensdag 18 april 2012 22:53 schreef Sloggi het volgende:
IB-groep :').
Nog steeds gezeik?
pi_110514875
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 23:21 schreef m.k het volgende:

[..]

Nog steeds gezeik?
of alweer.. Die zooi is sws om te huilen
pi_110515174
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 23:21 schreef m.k het volgende:

[..]

Nog steeds gezeik?
Na een keer of vier bellen was het geregeld; deze maand krijg ik stufi inclusief het geld dat ik eerder had moeten krijgen.

Ik heb echter sterk het vermoeden dat ze dat laatste bedrag hebben aangemerkt als lening in plaats van als basisbeurs, waardoor mijn studieschuld bijna 300 euro hoger is dan hij zou moeten zijn :').
pi_110515298
quote:
9s.gif Op woensdag 18 april 2012 23:53 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Na een keer of vier bellen was het geregeld; deze maand krijg ik stufi inclusief het geld dat ik eerder had moeten krijgen.

Ik heb echter sterk het vermoeden dat ze dat laatste bedrag hebben aangemerkt als lening in plaats van als basisbeurs, waardoor mijn studieschuld bijna 300 euro hoger is dan hij zou moeten zijn :').
wat zou je studie schuld normaal zijn?

ik hoor soms dat dat op kan lopen tot 10.000
pi_110515482
Een kleine 8000 euro. Dat heb ik ook nog bijna allemaal op de bank staan.
pi_110516023
quote:
7s.gif Op donderdag 19 april 2012 00:02 schreef Sloggi het volgende:
Een kleine 8000 euro. Dat heb ik ook nog bijna allemaal op de bank staan.
Heb je netjes geregeld dan
pi_110516534
Dr heeft er eentje bij de LMB een tering groot probleem. Zie nieuwtopic.

edit: ah, zie dat het hierboven ook al genoemd was.
Blood Sugar Sex Magik
pi_110519229
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 00:32 schreef hoogvlieger het volgende:

tja lmb...
  donderdag 19 april 2012 @ 08:39:48 #277
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_110520138
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 00:32 schreef hoogvlieger het volgende:

Ook keer gehad bij AMOL op Ginkele Heide op vrijdag. Niets gevonden en op maandag opnieuw zoeken en vinden hem 50 meter van fietspad af, wat roesten die dingen snel. (Was niet mijn FAL)
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_110520277
Wel een keer bij Budel een patroonmagazijn met 25 pinda's kwijtgeraakt. Moet tijdens het tijgeren uit mijn tasje zijn gevallen. Bij terugkomst en na fuco zat er nog 1 mag in mn buks en de andere was foetsie. Dus hakkebillen weer die hele route gedaan, gelukkig wel redelijk snel gevonden :P.
Blood Sugar Sex Magik
  donderdag 19 april 2012 @ 09:19:31 #279
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_110520917
Mogguh.
pi_110521193
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 09:19 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh.
mogguh :W
pi_110522222
Nooit iets kwijt geraakt gelukkig (tijdens de amo dan)
pi_110539266
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:36 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Jij vond hem legitiem dan? Souverein land en rebellen zijn binnenlandse aangelegenheid. Waarom vallen we dan Noord-Ierland niet binnen, dat is wel bezet door buitenlandse mogendheid. Of Gibraltar wat ook bezet word of bijna heel Isreal..
Nog nooit gehoord van R2P zeker?
Blood Sugar Sex Magik
pi_110542418
In fucking leiden... Nooit meer
pi_110544011
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 18:35 schreef Thaboel het volgende:
:?
pi_110544545
quote:
Blood Sugar Sex Magik
pi_110546801
quote:
  donderdag 19 april 2012 @ 23:31:36 #287
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_110546865
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 17:17 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Nog nooit gehoord van R2P zeker?
Jawel, maar dat is meer een excuus dan legitiem. De souverainiteit van een land mag nooit gebroken worden. Dan zou je de vluchteling in je eigen land opvangen of eventueel het boycotten van een land. Je kan ook openlijk je afkeur geven. Er zijn zoveel middelen maar binnenvallen met je leger omdat jij denkt het beter te weten is gewoon super arrogant. Dus als ik het niet eens bent met jou manier van omgaan met je kinderen mag ik je deur intrappen om jou uit je ouderlijke macht te zetten en dit op grond van de verklaring van een huisvriend die aangegeven heeft jou te willen vervangen als vader.

En dit doen we natuurlijk heel selectief bij landen die toevallig anti-vs zijn, pro vs landen met een veel minder democratisch regime geven we zelfs een subsidie van 200 miljoen per jaar.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  vrijdag 20 april 2012 @ 09:01:30 #288
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_110551289
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 16:36 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Jij vond hem legitiem dan? Souverein land en rebellen zijn binnenlandse aangelegenheid. Waarom vallen we dan Noord-Ierland niet binnen, dat is wel bezet door buitenlandse mogendheid. Of Gibraltar wat ook bezet word of bijna heel Isreal..
Ietsje verbaasd over je stelling. Ierland maakte tot ca. 1920 deel uit van het Britse rijk, als het resultaat van een vreedzame unie in 1801. Toen Ierland onafhankelijk werd bleef het protestantse deel achter in datzelfde rijk. Daar was geen sprake van bezetting, er veranderde niets voor de Noordieren, anders dan dat ze plots een grens naast de deur hadden. Maar het was dus geen bezetting.
Gibraltar bezet? Ik dacht het niet. Gibraltar werd toegewezen aan Engeland bij het Vrede van Utrecht (1713), waarin onder meer het uiteenvallen van het Spaanse Rijk werd geregeld.
Bijna heel Israel? Dat hangt er vanaf wat jij beschouwt als "Bijna geheel'. Ga je uit van de grenzen zoals de UN die hanteert? Of de grenzen zoals de PLO die hanteert? Of de grenzen die Israel zelf hanteert? Ik ga (net als het grootste deel van de wereld) uit van de grenzen volgens de UN. En dan kom ik niet aan 'het grootste deel', al ontken ik niet dat een zeer behoorlijk deel van het gebied dat Israel daarbuiten de-facto bestuurt inderdaad bezet is. Of die voortdurende bezetting juridisch verdedigbaar is laat ik even in het midden, maar die bezettingen zijn het gevolg van zelfverdedigingsoorlogen en die zijn juridisch wel verdedigbaar.
- Privacy Matters
  vrijdag 20 april 2012 @ 09:07:22 #289
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_110551395
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 23:31 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Jawel, maar dat is meer een excuus dan legitiem. De souverainiteit van een land mag nooit gebroken worden. Dan zou je de vluchteling in je eigen land opvangen of eventueel het boycotten van een land. Je kan ook openlijk je afkeur geven. Er zijn zoveel middelen maar binnenvallen met je leger omdat jij denkt het beter te weten is gewoon super arrogant. Dus als ik het niet eens bent met jou manier van omgaan met je kinderen mag ik je deur intrappen om jou uit je ouderlijke macht te zetten en dit op grond van de verklaring van een huisvriend die aangegeven heeft jou te willen vervangen als vader.
Heel kort door de bocht: feitelijk is dat al zo, al wordt er een 'neutrale' partij ingehuurd om die kinderen op te halen: de kinderbescherming.
quote:
En dit doen we natuurlijk heel selectief bij landen die toevallig anti-vs zijn, pro vs landen met een veel minder democratisch regime geven we zelfs een subsidie van 200 miljoen per jaar.
Niet per sé anti-VS, maar bij je vrienden val je over het algemeen niet binnen, he?
Om je voorbeeld hierboven maar even te gebruiken: ik weet dat mijn kroeg-buddy niet altijd even netjes met vrouw en kinderen omgaat als hij uit de kroeg thuiskomt, maar ja, ik heb wel altijd een ontzettend leuke avond met hem als we stappen. Dus ik probeer hem af en toe wel hints te geven dat hi jwat minder moet drinken en zijn vrouw en kinderen niet moete slaan. Maar ja, als ik in zijn huis binnenval dan heb IK ruzie met hem, en heb ik geen stapmaatje meer. Maar bij de buurman (die zakkenwasser) heb ik wel de voordeur ingetrapt toen ik zijn vrouw hoorde gillen, hoor! Da's best een lekker wijf trouwens, ze woont nu bij mij.
- Privacy Matters
  vrijdag 20 april 2012 @ 09:32:50 #290
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_110551900
morgen lui, ben er weer.. studie en werk slokt alle tijd op.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_110551956
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 09:32 schreef Pumatje het volgende:
morgen lui, ben er weer.. studie en werk slokt alle tijd op.
mogguh
  vrijdag 20 april 2012 @ 09:41:33 #292
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_110552094
mogge

thuis geen internet, lig in de kling met Telfort.
2 weken geleden aansluiting gekregen, maar kan het internet niet op.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_110553460
koffie?? c_/
pi_110553476
Ja lekker. :)
pi_110555831
Zwart suiker graag.
Blood Sugar Sex Magik
pi_110556260
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 19:07 schreef m.k het volgende:

[..]

sjillen bij een klasgenootje in woubrugge :p
  vrijdag 20 april 2012 @ 12:18:25 #297
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_110556489
Zwart, en een flinke sloot aub.
  vrijdag 20 april 2012 @ 15:25:15 #298
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_110558549
Godver, zomaar drie van de vier nachten van de oefening onder poncho's geslapen. Die KMA toch :')
  vrijdag 20 april 2012 @ 15:27:37 #299
211797 Esses
Splendide mendax
pi_110558610
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 15:25 schreef Vortix het volgende:
Godver, zomaar drie van de vier nachten van de oefening onder poncho's geslapen. Die KMA toch :')
Jij wilde militair worden.
  vrijdag 20 april 2012 @ 15:34:04 #300
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_110558786
:{
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  vrijdag 20 april 2012 @ 15:34:37 #301
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_110558795
Vol.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')