En de Luxemburgers dan?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Alleen maar goed dus, die samenwerking: België de tanks, Nederland het personeel
Oefenvijandquote:
Alsof je dat nog tanks mag noemenquote:
laatste bezoek: 4 uur, 22 minuten geleden.quote:
Klompen roestquote:Op woensdag 18 april 2012 13:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Alsof je dat nog tanks mag noemen
Anyone seen Lightning lately?
Ah, dan leeft ie wel nog dus.quote:Op woensdag 18 april 2012 13:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
laatste bezoek: 4 uur, 22 minuten geleden.
Ik las het, doet mij herinneren aan dat onze groepsgenoot ook zijn wapen kwijt was tijdens bivak in de AMO. God god god, wat hebben wij die jongen op de flikker gegeven want ja, het was natuurlijk ook onze schuld dat hij zijn wapen kwijt was. Dus krijgen wij net zo hard op de donder.quote:
Nog steeds gezeik?quote:
of alweer.. Die zooi is sws om te huilenquote:
Na een keer of vier bellen was het geregeld; deze maand krijg ik stufi inclusief het geld dat ik eerder had moeten krijgen.quote:
wat zou je studie schuld normaal zijn?quote:Op woensdag 18 april 2012 23:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Na een keer of vier bellen was het geregeld; deze maand krijg ik stufi inclusief het geld dat ik eerder had moeten krijgen.
Ik heb echter sterk het vermoeden dat ze dat laatste bedrag hebben aangemerkt als lening in plaats van als basisbeurs, waardoor mijn studieschuld bijna 300 euro hoger is dan hij zou moeten zijn.
Heb je netjes geregeld danquote:Op donderdag 19 april 2012 00:02 schreef Sloggi het volgende:
Een kleine 8000 euro. Dat heb ik ook nog bijna allemaal op de bank staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |