Gewoon er zijn, en aanwezig zijn. Na afloop al die retailers zien haasten om de boel in te laden, en het gezellige onder onsje missen met bierquote:
Netjes.quote:Op zondag 15 april 2012 23:59 schreef m.k het volgende:
Videokaart gerepareerd door hem in de oven te gooien
210 graden, beetje kruidenboter, 20 minutjes en na 10minuten draaien.quote:Op zondag 15 april 2012 23:59 schreef m.k het volgende:
Hoeft niet zo lang geloof ik, ben het vergeten. Tijdje geleden bereidquote:Op maandag 16 april 2012 00:19 schreef Thaboel het volgende:
[..]
210 graden, beetje kruidenboter, 20 minutjes en na 10minuten draaien.
Serveren op een bedje van ijsbergsla met dressing aan de zijkant en smullen maar!
Nvidiaquote:Op zondag 15 april 2012 23:59 schreef m.k het volgende:
Klopt, budget kaartje die ik voor iemand vervangen hadquote:
Oh ok. Welke was het?quote:Op maandag 16 april 2012 14:26 schreef m.k het volgende:
[..]
Klopt, budget kaartje die ik voor iemand vervangen had
Weet het niet eens uit mn hoofdquote:
Whehehe ErwinRommel zei "kak"quote:
Ola!quote:
België heeft tenminste nog tanks.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Dat wordt nog wat met het Beneluxleger
Je kunt je dan wel afvragen door wie die bestuurd worden. Ken een kerel die ivm zijn (vreselijk) slechte ogen niet door de KL keuring kwam in Nederland. Hij kwam in België zonder problemen aan de bakquote:
Alleen maar goed dus, die samenwerking: België de tanks, Nederland het personeelquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Je kunt je dan wel afvragen door wie die bestuurd worden. Ken een kerel die ivm zijn (vreselijk) slechte ogen niet door de KL keuring kwam in Nederland. Hij kwam in België zonder problemen aan de bak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |