Ja, er zijn wat ontwikkelingen. Wacht, uit dus.quote:
WAT IS UR AAN DUH HAND DAN!?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, er zijn wat ontwikkelingen. Wacht, uit dus.
Wacht, uit dus.quote:
Ik ook, het is niet zo spannend allemaalquote:
quote:
wtf.quote:
Het was niet ErwinRommel, het was RonaldVquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:07 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja Lotuss, en ER (verdorie nu begin ik te twijfelen of het wel ER was) en ik.
Ha dus toch, dat dacht ik al wel zie mijn posts hierboven.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het was niet ErwinRommel, het was RonaldV
Maar binnenkort idd weer een meet organiseren!
Hmm dan istie wel slankquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:23 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ha dus toch, dat dacht ik al wel zie mijn posts hierboven.
Als ik kan ben ik er bij.
Volslankquote:
Commencing 155 mm artillery barrage in 3.. 2..1quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:29 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Volslank.
* Heatseeker graaft een schuttersput en gaat erin liggen met goede bovendekking.
Helm opzet en terug kopt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Commencing 155 mm artillery barrage in 3.. 2..1.
Die serie is ook alweer twaalf jaar oud hequote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Die serie is ook alweer twaalf jaar oud he
Tijd gaat snel...
Toen dat uitgezonden werd ergens in 2001 (door SBS geloof ik?) mocht ik op zondagavond altijd de aflevering kijken met m'n vaderquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wel een echte bazenserie.
Haha, nice. Ja, ik moest en zou ook altijd dit af kijken als het op TV wasquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:24 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Toen dat uitgezonden werd ergens in 2001 (door SBS geloof ik?) mocht ik op zondagavond altijd de aflevering kijken met m'n vaderDan om 10 uur naar bed en voelde ik me een echte baas
Ja, of je vindt het natuurlijk niks aan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als je dit niet herkent ben je nooit jong geweest
Als jong jochie/meisje toch welquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:34 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja, of je vindt het natuurlijk niks aan.
Ga je naar de dorpsdisco of de zuipkeet?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:28 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou, ik ga populair doen.. laterz.
Ik niet in ieder geval. Ik vind oorlogsfilms/series nooit wat aan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als jong jochie/meisje toch wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |