quote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan zal ik het ook eens proberen met de garnaal van ErwinRommel
GOZAH! WAT GA JUH HATUHquote:
Gast, ff je gebid met sambal poetsen!!!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
GOZAH! WAT GA JUH HATUH
@lotus... Ik kan me nog iets herinneren met die bananen houder bij jullie thuis.
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gast, ff je gebid met sambal poetsen!!!
Dat heb ik nog steeds op film...quote:Op donderdag 12 april 2012 22:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
GOZAH! WAT GA JUH HATUH
@lotus... Ik kan me nog iets herinneren met die bananen houder bij jullie thuis.
FILM?!quote:
Niet zeuren. Ze hebben mij in een *kots*pisvee shirt gedwongenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Net als die gare foto's van mij in mn M90
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Niet zeuren. Ze hebben mij in een *kots*pisvee shirt gedwongen
ow diequote:Op donderdag 12 april 2012 22:54 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Niet zeuren. Ze hebben mij in een *kots*pisvee shirt gedwongen
Dat is inderdaad het voordeel. Maar het voelt wel ff zuur. Ik was echt naar die VTO aan het toeleven...quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:19 schreef Bouke-p het volgende:
wees blij, veel leren en ff weg van het schoolse!
Ook 4 maanden gehad, heerlijk xboxen en relaxen!quote:
Voer je dan wel wat nuttigs uit als je een half jaar gedetacheerd wordt?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:43 schreef Vortix het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het voordeel. Maar het voelt wel ff zuur. Ik was echt naar die VTO aan het toeleven...
Je zit op een functie die der niet echt is.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Voer je dan wel wat nuttigs uit als je een half jaar gedetacheerd wordt?
http://www.metronieuws.nl(...)SrZldm!SYVquSmCLPno/quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ook 4 maanden gehad, heerlijk xboxen en relaxen!
We gaan het zien...quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Voer je dan wel wat nuttigs uit als je een half jaar gedetacheerd wordt?
Moest wachten op de TFO. Waren geen kamers in Oirschot,dus in een lesgebouw gestompt. 42e kwam soms lang en 17e kwam soms buurten. 8uur melden en tot 16.30 niksen dan weer melden en op vrijdag om 1300uur aftrap naar huisquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:50 schreef Esses het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)SrZldm!SYVquSmCLPno/
hmmquote:
Esses wilt heel graag komenquote:
Kwam laatst een filmpje tegen van de vorige openbare meet... En ER kon niet van me afblijvenquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:23 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Tof, die DEF meets zijn altijd een succes.
Ik ben bij de eerste DEF meet geweest waar wel 3 DEF-ers aanwezig waren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kwam laatst een filmpje tegen van de vorige openbare meet... En ER kon niet van me afblijven
Wauw, wie waren daarbij?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:55 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik ben bij de eerste DEF meet geweest waar wel 3 DEF-ers aanwezig waren.
Ja Lotuss, en ER (verdorie nu begin ik te twijfelen of het wel ER was) en ik.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wauw, wie waren daarbij?
Heb wel alle sc's na gelezen waar toen perfect de romanse van ER en Lotus te volgen was
Lang, dun?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:07 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja Lotuss, en ER (verdorie nu begin ik te twijfelen of het wel ER was) en ik.
Op één of andere manier kan ik lotus wel herinnerenquote:
Dan was het ER, rest van de ekte ekte miliairen zijn volgens het sport topic allemaal dikquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:23 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Op één of andere manier kan ik lotus wel herinneren, maar inderdaad volgens mij lang en dun.
Het was in amersfoort in een cafeetje ergens in het centrum kan ik mij herinneren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dan was het ER, rest van de ekte ekte miliairen zijn volgens het sport topic allemaal dik
Ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:30 schreef hoogvlieger het volgende:
Lijkt me sterk dat het ER was, die zat toen nog in Brazilie dunkt mij. Moet hij zelf maar ff bevestigen danwel ontkrachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |