Defensie een baan? Voel is aan je voorhoofd! Het is een leven!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee voor de ervaring...![]()
Voor de secundaire arbeidsvoorwaarden...![]()
![]()
Voor het avontuur...![]()
![]()
![]()
Voor de zekerheid van werk...![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, in de eerste instantie als je jong bent doe je het ook niet echt voor het geld, althans ik deed dat niet. Maar als je wat ouder wordt en je hebt een hypotheek, gezin etc. dan ga je het wel voor het geld doen. Het wordt gewoon een baan zoals iedereen die heeft.
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:16 schreef Esses het volgende:
[..]
Defensie een baan? Voel is aan je voorhoofd! Het is een leven!
Delivered TO, niet ON.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:16 schreef AchJa het volgende:
Mijn Engels is een beetje roestig, maare delivered to of on? Of kan dat beide?
Oh ja wacht, dat was het... Als je niet oppast kost het je leven.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:16 schreef Esses het volgende:
[..]
Defensie een baan? Voel is aan je voorhoofd! Het is een leven!
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja wacht, dat was het... Als je niet oppast kost het je leven.
Nee hoor...quote:Op donderdag 12 april 2012 21:19 schreef Esses het volgende:
Ik hoopte dat je het sarcasme had gesnapt AchJa
AchJa, wij moeten binnenkort maar weer eens gaan pinten als het je uitkomt!quote:
Dat merkte ik.quote:
Komt een vrij drukke periode aan, het zal op korte termijn weinig worden.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
AchJa, wij moeten binnenkort maar weer eens gaan pinten als het je uitkomt!
Ach, jij verkast vanzelf dichter bij. Vlissingen ofzo.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Komt een vrij drukke periode aan, het zal op korte termijn weinig worden.
Hmmm, lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Ach, jij verkast vanzelf dichter bij. Vlissingen ofzo.
Ik hoor het wel van jequote:Op donderdag 12 april 2012 21:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Komt een vrij drukke periode aan, het zal op korte termijn weinig worden.
Leveren jullie ook deep fried mars bars? http://en.m.wikipedia.org/wiki/Deep-fried_Mars_barquote:Op donderdag 12 april 2012 21:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Onze nieuwe flyer:
Voorkant:
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:45 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Leveren jullie ook deep fried mars bars? http://en.m.wikipedia.org/wiki/Deep-fried_Mars_bar
Binnenkort hebben we ook chipshop batter te koop. Koop een mars, zet je frituurpan aan, maak de chipshop batter aan, doop je mars erin en gooi het in de frituur.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wie weet is er veel vraag naar
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:15 schreef Thaboel het volgende:
beetje meel, melk , ei + garnalen... Natte droom voor je tong
Dan zal ik het ook eens proberen met de garnaal van ErwinRommelquote:Op donderdag 12 april 2012 22:15 schreef Thaboel het volgende:
beetje meel, melk , ei + garnalen... Natte droom voor je tong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |