tja lmb...quote:Op donderdag 19 april 2012 00:32 schreef hoogvlieger het volgende:
Dr heeft er eentje bij de LMB een tering groot probleem. Zie nieuwtopic.
edit: ah, zie dat het hierboven ook al genoemd was.
Ook keer gehad bij AMOL op Ginkele Heide op vrijdag. Niets gevonden en op maandag opnieuw zoeken en vinden hem 50 meter van fietspad af, wat roesten die dingen snel. (Was niet mijn FAL)quote:Op donderdag 19 april 2012 00:32 schreef hoogvlieger het volgende:
Dr heeft er eentje bij de LMB een tering groot probleem. Zie nieuwtopic.
edit: ah, zie dat het hierboven ook al genoemd was.
mogguhquote:
Nog nooit gehoord van R2P zeker?quote:Op donderdag 19 april 2012 16:36 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Jij vond hem legitiem dan? Souverein land en rebellen zijn binnenlandse aangelegenheid. Waarom vallen we dan Noord-Ierland niet binnen, dat is wel bezet door buitenlandse mogendheid. Of Gibraltar wat ook bezet word of bijna heel Isreal..
quote:
quote:
Jawel, maar dat is meer een excuus dan legitiem. De souverainiteit van een land mag nooit gebroken worden. Dan zou je de vluchteling in je eigen land opvangen of eventueel het boycotten van een land. Je kan ook openlijk je afkeur geven. Er zijn zoveel middelen maar binnenvallen met je leger omdat jij denkt het beter te weten is gewoon super arrogant. Dus als ik het niet eens bent met jou manier van omgaan met je kinderen mag ik je deur intrappen om jou uit je ouderlijke macht te zetten en dit op grond van de verklaring van een huisvriend die aangegeven heeft jou te willen vervangen als vader.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:17 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord van R2P zeker?
Ietsje verbaasd over je stelling. Ierland maakte tot ca. 1920 deel uit van het Britse rijk, als het resultaat van een vreedzame unie in 1801. Toen Ierland onafhankelijk werd bleef het protestantse deel achter in datzelfde rijk. Daar was geen sprake van bezetting, er veranderde niets voor de Noordieren, anders dan dat ze plots een grens naast de deur hadden. Maar het was dus geen bezetting.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:36 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Jij vond hem legitiem dan? Souverein land en rebellen zijn binnenlandse aangelegenheid. Waarom vallen we dan Noord-Ierland niet binnen, dat is wel bezet door buitenlandse mogendheid. Of Gibraltar wat ook bezet word of bijna heel Isreal..
Heel kort door de bocht: feitelijk is dat al zo, al wordt er een 'neutrale' partij ingehuurd om die kinderen op te halen: de kinderbescherming.quote:Op donderdag 19 april 2012 23:31 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is meer een excuus dan legitiem. De souverainiteit van een land mag nooit gebroken worden. Dan zou je de vluchteling in je eigen land opvangen of eventueel het boycotten van een land. Je kan ook openlijk je afkeur geven. Er zijn zoveel middelen maar binnenvallen met je leger omdat jij denkt het beter te weten is gewoon super arrogant. Dus als ik het niet eens bent met jou manier van omgaan met je kinderen mag ik je deur intrappen om jou uit je ouderlijke macht te zetten en dit op grond van de verklaring van een huisvriend die aangegeven heeft jou te willen vervangen als vader.
Niet per sé anti-VS, maar bij je vrienden val je over het algemeen niet binnen, he?quote:En dit doen we natuurlijk heel selectief bij landen die toevallig anti-vs zijn, pro vs landen met een veel minder democratisch regime geven we zelfs een subsidie van 200 miljoen per jaar.
mogguhquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:32 schreef Pumatje het volgende:
morgen lui, ben er weer.. studie en werk slokt alle tijd op.
sjillen bij een klasgenootje in woubrugge :pquote:
Jij wilde militair worden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:25 schreef Vortix het volgende:
Godver, zomaar drie van de vier nachten van de oefening onder poncho's geslapen. Die KMA toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |