nerd-brigade? kijk je naar de koppen, voor jij om een partij stemt.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:17 schreef mlg het volgende:
Momenteel heeft de PvdA toch wel de meest waardeloze figuren aan het roer.![]()
Moet je die koppen op die foto's nou eens zien, dat neem je toch niet meer serieus?
Alleen de nerd-brigade kan er enthousiast over zijn.
Tegenwoordig is alle hoofdletter, we mogen we, ja we, PVDA schrijven. Omdat wij de grootste partij gaan worden van NL.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je echt lid bent, weet je ook wel dat het grote P, kleine v, kleine d en grote A is.
Goed bezig, vooral leuk om al die verzuurde rechtste reacties hier weer te lezen.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Tegenwoordig is alle hoofdletter, we mogen we, ja we, PVDA schrijven. Omdat wij de grootste partij gaan worden van NL.
Dan heb je als Utrecht-supporter al een kut-seizoen, dan komt er ook nog eens zo'n foto overheen...(!)quote:Op donderdag 5 april 2012 17:20 schreef Paul het volgende:
NOU ik heb anders wel al het clubblad gekregen en daar zie je Hans Spekman met Utregsjaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan heb je als Utrecht-supporter al een kut-seizoen, dan komt er ook nog eens zo'n foto overheen...(!)
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Goed bezig, vooral leuk om al die verzuurde rechtste reacties hier weer te lezen.
Hoezo. Het seizoen is al geslaagd voor ze. Ze hebben immers van Ajax gewonnen. Dan maakt het ze verder geen kont uit of ze nog degraderen.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan heb je als Utrecht-supporter al een kut-seizoen, dan komt er ook nog eens zo'n foto overheen...(!)
Ik ben niet rechts en toch vind ik de PvdA een kutpartij. Past dat gegeven in jouw hoofd?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Goed bezig, vooral leuk om al die verzuurde rechtste reacties hier weer te lezen.
voor wat ben je dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:25 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik ben niet rechts en toch vind ik de PvdA een kutpartij. Past dat gegeven in jouw hoofd?
Ben je echt achterlijk of doe je slechts alsof?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter (linkser) stem ik SP.quote:
Jezelf afvragen of die trui van Spekman nog wel kan anno 2012 ook niet. Dat wil nog niet zeggen dat het niet fout is.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:28 schreef Paul het volgende:
huilen om hoofdletters, daar doen wij niet aan bij de PvdA
sjesus stemt er eerst eentje om de koppe in de partij, nu baseert iemand zich op de kledingquote:Op donderdag 5 april 2012 17:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Jezelf afvragen of die trui van Spekman nog wel kan anno 2012 ook niet. Dat wil nog niet zeggen dat het niet fout is.
De rijke leveren al meer in....quote:Op donderdag 5 april 2012 17:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel
De rijken moeten meer inleveren
Het moet eerlijker
Nou brutaal was het allerminst, maar handig was het nietquote:Op donderdag 5 april 2012 17:37 schreef Tem het volgende:
Dat gestotter van Job was ook een gotspe natuurlijk.
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel
De rijken moeten meer inleveren
Het moet eerlijker
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
1 euro per maand. Zo kan ik ook veel leden krijgen.
die is gelukkig wel wegquote:Op donderdag 5 april 2012 17:41 schreef raptorix het volgende:
3 John Leerdammen voor je topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Partij van de Armoedzaaiers.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
1 euro per maand. Zo kan ik ook veel leden krijgen.
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 5 april 2012 17:42 schreef Paul het volgende:
WACHT EENS FF
Ik kan een geldbedrag krijgen als ik iemand lid maak![]()
Nou wie wil?
Dit verklaart wel het formaat Hans Spekman....quote:Op donderdag 5 april 2012 17:43 schreef Paul het volgende:
http://nu.pvda.nl/pagina/Word-lid.html!!!!!!!!!!!!
Tien leden aangemeld? Dan komt Hans Spekman persoonlijk bij jou een vers gebakken appeltaart brengen!
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:46 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
echt teleurgesteld in je... jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
ik denk dat jij ook wel een goede aanvulling zou zijn op dat 2 talquote:Op donderdag 5 april 2012 17:16 schreef Paul het volgende:
Voor 1 euro per maand.
Ik ben er trots op.
Met deze leider gaan we kampioen worden.
[ afbeelding ]
En met Hans op de achtergrond kan het niet meer mis gaan (cultheld)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik denk dat jij ook wel een goede aanvulling zou zijn op dat 2 tal
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:47 schreef Paul het volgende:
Mensen die denken dat ik echt lid ben gewordenLaten we hopen van nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PvdA maakt veel tongen los, we gaan voor Goud!quote:Op donderdag 5 april 2012 17:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je topic loopt inderdaad wel goed moet ik zeggen.
Je had beter via mij lid kunnen wordenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:42 schreef FirefoxNB het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodaarom startte je deze topic
Wist ik datquote:Op donderdag 5 april 2012 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Je had beter via mij lid kunnen worden
Je hebt toch al een lul?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Je had beter via mij lid kunnen worden
PvdA is misschien nog wel de hoop in bange dagen. Samen met Roemer.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:55 schreef Paul het volgende:
[..]
PvdA maakt veel tongen los, we gaan voor Goud!
Jij snapt het.. lid worden?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
PvdA is misschien nog wel de hoop in bange dagen. Samen met Roemer.
Haha roemer, das een serieuse Frans Bauer, lachwekkend dusquote:Op donderdag 5 april 2012 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
PvdA is misschien nog wel de hoop in bange dagen. Samen met Roemer.
nee rutte en wilders zijn 2 heldere lichtenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:59 schreef Astonmartin22 het volgende:
[..]
Haha roemer, das een serieuse Frans Bauer, lachwekkend dus
Die in Den Haag mogen ze zo opheffen. Wat een kutmarkt is dat.quote:
jij lijkt me meer van het pvv type. nee, echt, ja heus.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:03 schreef FirefoxNB het volgende:
[..]
wArOm jiJ Myn Partei Haaten #%^$? ? ?
beste markt evahquote:Op donderdag 5 april 2012 18:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die in Den Haag mogen ze zo opheffen. Wat een kutmarkt is dat.
Verkopen ze daar rotte appels?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die in Den Haag mogen ze zo opheffen. Wat een kutmarkt is dat.
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:04 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Pim Fortuyn, de enige die een stem verdient. Helaas kan dat niet meer.
Alles en iedereen glibbert.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:05 schreef eriksd het volgende:
Ik zou EG wel eens in de kamer willen zien tussen al die glibbers. Die glibbers! DIE GLIBBERS HOREN JULLIE MIJ! WEER MEER GLIBBERSSSSSSSSSSSSSSSSS11EINS1111!!
Zn stem vond ik juist het meest vervelend.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:04 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Pim Fortuyn, de enige die een stem verdient. Helaas kan dat niet meer.
Aids of kanker, dus dan maar liever Pim-Aids.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:06 schreef FirefoxNB het volgende:
oke vraagje aan een rechtse rakker bv. op wie zou jij stemmen Pim f. of wilders
is puur goud niet wat te zacht om goed te knuppelen?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:07 schreef eriksd het volgende:
Overigens gun ik EchtGaaf een diploma in puur goud zodat hij iedereen neer kan knuppelen die de TU in twijfel trekt
Wat zeg? TU matig? KABLAM1!!
Ik gun jou een gouden schommelquote:Op donderdag 5 april 2012 18:07 schreef eriksd het volgende:
Overigens gun ik EchtGaaf een diploma in puur goud zodat hij iedereen neer kan knuppelen die de TU in twijfel trekt
Altijd Pim.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:06 schreef FirefoxNB het volgende:
oke vraagje aan een rechtse rakker bv. op wie zou jij stemmen Pim f. of wilders
BAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!quote:Op donderdag 5 april 2012 18:07 schreef eriksd het volgende:
Dan moet je het weer legeren, en dat is weer niet puur.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
is puur goud niet wat te zacht om goed te knuppelen?
Mariette Hamer kan nog een adviseur gebruiken.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:09 schreef Hexagon het volgende:
Vermakelijk topic![]()
Maarre ga je ook nog wat doen in de PvdA?
Direct doorsturen naar Teeven.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:09 schreef eriksd het volgende:
Overigens mogen mensen als GSbrder met hun haatzaaiende topics ook met de lange lat krijgen.
Pim had humor en nuancequote:Op donderdag 5 april 2012 18:11 schreef FirefoxNB het volgende:
wat zijn de belangrijkste verschillen tussen pim en wilders ?
even kennis opdoen
En waarschijnlijk ook een goede beurt.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mariette Hamer kan nog een adviseur gebruiken.
Van en door wie?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook een goede beurt.
Pim was een kale nicht en Wilders is een hetero met een oostbloksletje.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:11 schreef FirefoxNB het volgende:
wat zijn de belangrijkste verschillen tussen pim en wilders ?
even kennis opdoen
Ik heb het opeens te pakken, nu ik alle PVDA boeken heb gekregenquote:Op donderdag 5 april 2012 18:09 schreef Hexagon het volgende:
Vermakelijk topic![]()
Maarre ga je ook nog wat doen in de PvdA?
Door het nieuwste lid uiteraard.quote:
Tja daar moet je eerst jarenlang jezelf in de hierarchie omhoogwerken. Al een plannetje daarvoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb het opeens te pakken, nu ik alle PVDA boeken heb gekregen
IK GA DE 2E KAMER IN STEM OP PAUL
Oh moet datquote:Op donderdag 5 april 2012 18:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja daar moet je eerst jarenlang jezelf in de hierarchie omhoogwerken. Al een plannetje daarvoor.
Ja je moet eerst een paar jaar de tas van Mariette Hamer dragen en de schoenen van Samsom poetsenquote:
Draagt Samsom schoenen?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja je moet eerst een paar jaar de tas van Mariette Hamer dragen en de schoenen van Samsom poetsen
Record snelste opzegging van lidmaatschap na inschrijving?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:21 schreef Paul het volgende:
Ik kan toch ook een eigen partij beginnen?
landveraderquote:Op donderdag 5 april 2012 18:21 schreef Paul het volgende:
sneller weg dan john leerdamquote:Op donderdag 5 april 2012 18:21 schreef Paul het volgende:
Dat. Maar om antwoord te geven op Firefox NB wil ik er aan toevoegen dat de onderbouwingen bij Pim beter verzorgd waren dan bij Wilders. Ik heb niet veel gehad met Fortuyn, maar ik had gewoon het idee dat Pim alles goed wist te onderbouwen dit in tegenstelling tot wat Wilders allemaal roept.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:12 schreef Hexagon het volgende:
Pim had humor en nuance
En ook niet iets van welbespraaktheid
Snelste manier om met een iets grotere kans op succes een eigen partij te beginnen is de kamer in gekozen worden, en je dan afsplitsen.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:21 schreef Paul het volgende:
quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:28 schreef Arolsen het volgende:
Wordt liever lid van de SP. Die doen tenminste nog wat voor de kleine man en laten zich zien in de wijken
Wat een klets.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:30 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inderdaad.
[ afbeelding ]
Dit moeten we hebben in Nederland
De crisis is de schuld van de bourgeoisie en het kapitalisme! en de arbeidersklasse, de gewone man, betaalt de rekening!quote:
Zo zit het wel ongeveer in elkaar jaquote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De crisis is de schuld van de bourgeoisie en het kapitalisme! en de arbeidersklasse, de gewone man, betaalt de rekening!
kort gezegd wel ja maar het is vooral de schuld van de ontevreden mens.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De crisis is de schuld van de bourgeoisie en het kapitalisme! en de arbeidersklasse, de gewone man, betaalt de rekening!
Wie vind jij de ontevreden mens dan? Alleen die met een goede baan en alsnog streven naar een hoger salaris, of misschien ook de lagere en midden klassers die in levensonderhoud kunnen voorzien, maar ook streven naar een hoger inkomen?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:51 schreef betyar het volgende:
[..]
kort gezegd wel ja maar het is vooral de schuld van de ontevreden mens.
Dat vind ik een zeer ware en zeer goede opmerking.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:18 schreef mlg het volgende:
[..]
Wie vind jij de ontevreden mens dan? Alleen die met een goede baan en alsnog streven naar een hoger salaris, of misschien ook de lagere en midden klassers die in levensonderhoud kunnen voorzien, maar ook streven naar een hoger inkomen?
Zo gemiddeld genomen zie ik mensen die geen of een lage baan hebben alsnog met een aardig luxe mobieltje, terwijl ik veel collega's en hoge heren met een oude nokia zie. Ik wil het niet bagatelliseren, maar ik vermoed dat armoede (wat we eigenlijk niet hebben) voor een groot deel te maken heeft met mensen die gewoon niet met geld om kunnen gaan.
Het materialisme en hebzucht is niet (alleen) iets van de hogere klasse. Enige verschil is dat de hogere klasse het zich beter kan permitteren.
true true. alleen moet je dan bij de sp zijn niet bij de pvda. pvda is een stomme partij die enkel meer ambtenaren en overbodige regelgeving voorstaat.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:30 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Dat vind ik een zeer ware en zeer goede opmerking.
Waarom zou ik dan bij de SP moeten zijn? Dat is wel een van de laatste partijen waar ik op zou stemmen. PvdA stem ik overigens ook nietquote:Op donderdag 5 april 2012 23:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
true true. alleen moet je dan bij de sp zijn niet bij de pvda. pvda is een stomme partij die enkel meer ambtenaren en overbodige regelgeving voorstaat.
Dat zei men ook toen Cohen aangesteld werd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En nu op naar een glorieuze toekomst, onze moderne maatschappij heeft meer links nodig: links tussen mensen onderling, links tussen overheid en burgers, links tussen ons en de rest van de wereld.
De boodschap geldt nog steeds. Nu het kabinet het slechte voorbeeld geeft van wegkruipen en je verstoppen voor problemen is het zelfs meer dan ooit waar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:47 schreef Scorpie het volgende:
Dat zei men ook toen Cohen aangesteld werd.
Ja duh. Dat roepen linkse partijen logischerwijs al sinds hun oprichting.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zei men ook toen Cohen aangesteld werd.
En waarom zou ik dan op die partij moeten stemmen? Ze krijgen het al sinds hun oprichting blijkbaar niet voor elkaar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja duh. Dat roepen linkse partijen logischerwijs al sinds hun oprichting.
Van mij hoef jij niet op een linkse partij te stemmen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En waarom zou ik dan op die partij moeten stemmen? Ze krijgen het al sinds hun oprichting blijkbaar niet voor elkaar.
Mêh, dingen als stemrecht voor iedereen, voor iedereen toegankelijk onderwijs en betrouwbare huisvesting zijn toch enigszins leuke (linkse) verworvenheden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:54 schreef Scorpie het volgende:
En waarom zou ik dan op die partij moeten stemmen? Ze krijgen het al sinds hun oprichting blijkbaar niet voor elkaar.
Schrijf je dat serieus toe aan links? Wow. Just wow.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mêh, dingen als stemrecht voor iedereen, voor iedereen toegankelijk onderwijs en betrouwbare huisvesting zijn toch enigszins leuke (linkse) verworvenheden.
Aan wie anders?quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:57 schreef Scorpie het volgende:
Schrijf je dat serieus toe aan links? Wow. Just wow.
Ik schrijft het in ieder geval niet toe aan de klassiek-liberalen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Schrijf je dat serieus toe aan links? Wow. Just wow.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik vind dat wel een beetje als nu nog lid van Hyves worden.
Je bedoelt dat ze opkomen voor mensen die werken en op het punt staan hun baan te verliezen omdat ze wegbezuinigd worden door een bedrijf dat weer ietsjes meer winst wil maken door jonger tijdelijk personeel in te huren zonder vast contract...quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:19 schreef Rhalius het volgende:
Staat die A nog voor arbeid?
volgens mij al lang niet meer als je ziet hoeveel zakkenvullers de PvdA telt en hoe veel ze opkomen voor de mensen die niet werken.
Dat is meer een verschil tussen conservatief en progressief dan tussen Links en Rechts.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mêh, dingen als stemrecht voor iedereen, voor iedereen toegankelijk onderwijs en betrouwbare huisvesting zijn toch enigszins leuke (linkse) verworvenheden.
Wat is eerlijker?quote:
Jij bent op Schenkstroop na de meest gefrustreerde FOK!ker. Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze opkomen voor mensen die werken en op het punt staan hun baan te verliezen omdat ze wegbezuinigd worden door een bedrijf dat weer ietsjes meer winst wil maken door jonger tijdelijk personeel in te huren zonder vast contract...
... of die op zo'n manier hun baan zijn kwijtgeraakt....
... of die niet KUNNEN werken door een beperking.
Toch? dat bedoel je toch? Of heb je echt oogkleppen op voor de werkelijkheid en is iedereen zonder werk automatisch lui!? Totdat je zelf over 15 jaar ofzo opeens eruit geschopt wordt en geen nieuwe baan kunt vinden.
Maar goed, dan is het uiteraard de schuld van al die allochtonen die banen stelen, toch!?
En dan is ie megafan van Hong Kong want daar is alles beterquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:42 schreef TJV het volgende:
[..]
Jij bent op Schenkstroop na de meest gefrustreerde FOK!ker. Gefeliciteerd.
Mja, in Nederland worden liberalen doorgaans als rechts beschouwd, in de VS bijvoorbeeld is het zo ongeveer een scheldwoord voor linkse hippies.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dat is meer een verschil tussen conservatief en progressief dan tussen Links en Rechts.
Of is democratie soms rechts omdat Thorbecke de grondlegger is van onze parlementaire democratie?
Waar zeg ik dat in Hong Kong ALLES beter is!?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
En dan is ie megafan van Hong Kong want daar is alles beter
Hoeveel sociale voorzieningen zijn daar?
Maar dat is hij toch ook?quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat in Hong Kong ALLES beter is!?![]()
Je bent de grootst mogelijke idioot als DAT je conclusie is van mijn postgeschiedenis.
De VVD die zich ooit profileerde als liberaal conservatief ja, dat is wat anders als D66 en groen links die liberaal progressief zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, in Nederland worden liberalen doorgaans als rechts beschouwd, in de VS bijvoorbeeld is het zo ongeveer een scheldwoord voor linkse hippies.
Ik roeleer de moederneukende pan uit, ginger.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:28 schreef rop45 het volgende:
Mensen leren ook niks van het verleden. Partijen zoals de pvda hebben al zoveel verpest in dit land en oerdomme maatregelen genomen. Die lijst van fouten is oneindig.
Pvda geeft subsidie voor karateles aan criminele Marokkanen . Dan kunnen ze toekomstig slachtoffer nog beter in elkaar rammen. http://www.deweekkrant.nl(...)rate_voor_marokkanen
Pvda Utrecht geeft aso Roma familie tijdelijk een villa. Dan nog maar te zwijgen over het overige faalbeleid van burgermeester Wolfsen van Utrecht.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/262545
http://www.elsevier.nl/we(...)f-aan-koophuizen.htm
Amsterdamse ambtenaren en PvdA-politici hebben in de jaren zestig voor zichzelf 64 nieuwe koophuizen laten bouwen. Terwijl het door de PvdA-gedomineerde stadsbestuur verder alleen maar de bouw van sociale huurhuizen toestond, creëerden de ambtenaren een 'woonparadijsje' in Zuid.
Ook de PvdA-politici Ed van Thijn en Roel de Wit en een groot aantal werknemers van de Gemeente Universiteit kregen een plek in het buurtje. Dat meldt weekblad Elsevier deze week op basis van een historische reconstructie.
In Amsterdam bouwde het Bouwfonds juist duurdere huizen. Ambtenaren hadden eerste keus en verantwoordelijk wethouder Roel de Wit - later burgemeester van Alkmaar en commissaris van de Koningin in Noord-Holland - hielp zichzelf aan een huis in het buurtje. Ook tipte hij toenmalig PvdA-fractievoorzitter Ed van Thijn over de bouw. Van Thijn kocht er een huis.
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_van_bedrijf__.html
Burgemeester Van der Laan van Amsterdam zet alles op alles om verschillende ondernemers bereid te vinden de recidivisten in hun bedrijf aan te stellen. In plaats van ze te overvallen moeten de veelplegers bij de bedrijven in dienst treden. Momenteel wordt samen met de Dienst Werk en Inkomen (DWI) en het Midden- en Kleinbedrijf (MKB) het plan uitgewerkt en nog dit jaar moeten de eerste draaideurcriminelen aan de slag gaan bij hun nieuwe werkgever. Pvda beloont het tuig weer.
Pvda drukt verkiezingsposters uit in Turks:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/ossel.html
http://www.geenstijl.nl/archives/images/asscher.html
Dat topmanagers niet goed hoeven te presteren om rijkelijk te worden beloond, blijkt nu ook bij pakjesvervoerder TNT Express en postbedrijf PostNL, die tot een jaar geleden één bedrijf vormden. TNT Express staat op het punt om te worden overgenomen door branchegenoot UPS. In het arbeidscontract van TNT- topvrouw Christine Lombard is geregeld dat zij bij een overname 2,8 miljoen euro ontvangt. Nog navranter is dat ook de bestuurders van PostNL meeprofiteren. PostNL heeft nog een stevig aandelenbelang in het voormalige zusje TNT Express. Verkoop daarvan levert het bedrijf een aardige winst op en de bestuurders een bonus.
De beloning van de PostNL-bestuurders staat in geen verhouding tot het lot van de postbodes, die slecht worden beloond, gekort worden op hun pensioen en niet zeker zijn van hun baan. Niet presteren en toch een bonus, dat valt niet te rechtvaardigen.
Pijnlijk is dat de PvdA'ers Wim Kok en Jacques Wallage daar als lid van de raad van commissarissen van PostNL mee hebben ingestemd. De Haagse politiek spreekt er schande van en kijkt ernaar.
Bestuurders krijgen dus loonsverhogingen en bonussen terwijl er de gewone (man) werknemer ontslagen wordt en de pensioenen gekort worden.
http://www.dossierdenhaag(...)me-bonus-PostNL.html
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_burgervader__.html
Burgemeester van Gouda Wim Cornelis (pvda) is in 3,5 jaar tijd zestien keer op dienstreis gegaan naar Ghana.
pvda wil criminele polen niet meer uitzetten http://www.powned.tv/nieu(...)nele_polen_niet.html
Het afscheid van burgemeester Cor de Vos (pvda) van Nieuwegein heeft de gemeente vorig jaar zo’n 44.000 euro gekost. Het is daarmee een van de duurste afscheidsfeestjes van burgemeesters van de afgelopen jaren.
Het vertrek kostte bijna net zo veel als het feest van burgemeester Job Cohen van Amsterdam (45.000 euro) in 2010 in het Amsterdamse Concertgebouw.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_burgemeester__.html
Pvda-er marcouch eist dat er een gebedsruimte komt in de hogeschool van Amsterdam voor moslims
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)dsruimte%26%23039%3B
pvda subsideert gescheiden loketten moskee 100 duizend euro
http://www.allesoverutrec(...)%282009-02-23%29.php
En de euro en EU ellende hebben we ook mede te danken aan de pvda.
enzovoort enzovoort enzovoort
Alle 150 lijkt mij overdreven. Het dilemma is er natuurlijk wel, je hebt helaas macht nodig om iets te veranderen en die macht krijg je niet zomaar.quote:alle 150 kamerleden zijn corrupt. Vaak direct maar ook indirect door zich niet uit te spreken tegenover de corruptie van hun partijleden. Dan ben je gewoonweg mede verantwoordelijk.
Mja de meeste partijleden vinden hun partijen niet perfect. Dat kan ook niet. Het is een kwestie van het inhoudelijk steentje dat je er aan kan bijdragen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:52 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Proficiat met het lid worden van een partij.
Mij lukt het nog niet.
De PvdA is teveel salonsocialistisch, bovendien gaat het nog steeds slecht met de partij en lijkt dit voorlopig niet te veranderen en heb ik een schijthekel aan discriminatie wat bij die partij beleid is. Groenlinks heeft wat blinde vlekken m.b.t. tot het groene. Ik ben ook erg groen maar een huis dermate isoleren dat er geen ramen meer zijn en dat mensen ziek worden gaat voor mij toch echt veel te ver!
De SP vind ik op nationaal niveau het interessantst maar op lokaal niveau is het veel te volks (relatief kleine toplaag) en ik ben zelf niet zo volks (ook geen kakker).
Misschien moet ik maar van zowel de SP als de PvdA lid worden en het gewoon uitproberen. Misschien moet ik als echt sociaaldemocratisch iemand maar lid worden van de PvdA en van binnenuit die partij weer wat socilalistischer maken?
Natuurlijk moet je dan niet op de SP stemmen. Die voldoen in geld aan de hebzuchtige behoefte van de onderklasse, totdat de rest van de maatschappij het wel weer genoeg vindt en voor een kabinet stemmen die weer flink gaat korten, zoals het hoort.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
true true. alleen moet je dan bij de sp zijn niet bij de pvda. pvda is een stomme partij die enkel meer ambtenaren en overbodige regelgeving voorstaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |