kort gezegd wel ja maar het is vooral de schuld van de ontevreden mens.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De crisis is de schuld van de bourgeoisie en het kapitalisme! en de arbeidersklasse, de gewone man, betaalt de rekening!
Wie vind jij de ontevreden mens dan? Alleen die met een goede baan en alsnog streven naar een hoger salaris, of misschien ook de lagere en midden klassers die in levensonderhoud kunnen voorzien, maar ook streven naar een hoger inkomen?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:51 schreef betyar het volgende:
[..]
kort gezegd wel ja maar het is vooral de schuld van de ontevreden mens.
Dat vind ik een zeer ware en zeer goede opmerking.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:18 schreef mlg het volgende:
[..]
Wie vind jij de ontevreden mens dan? Alleen die met een goede baan en alsnog streven naar een hoger salaris, of misschien ook de lagere en midden klassers die in levensonderhoud kunnen voorzien, maar ook streven naar een hoger inkomen?
Zo gemiddeld genomen zie ik mensen die geen of een lage baan hebben alsnog met een aardig luxe mobieltje, terwijl ik veel collega's en hoge heren met een oude nokia zie. Ik wil het niet bagatelliseren, maar ik vermoed dat armoede (wat we eigenlijk niet hebben) voor een groot deel te maken heeft met mensen die gewoon niet met geld om kunnen gaan.
Het materialisme en hebzucht is niet (alleen) iets van de hogere klasse. Enige verschil is dat de hogere klasse het zich beter kan permitteren.
true true. alleen moet je dan bij de sp zijn niet bij de pvda. pvda is een stomme partij die enkel meer ambtenaren en overbodige regelgeving voorstaat.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:30 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Dat vind ik een zeer ware en zeer goede opmerking.
Waarom zou ik dan bij de SP moeten zijn? Dat is wel een van de laatste partijen waar ik op zou stemmen. PvdA stem ik overigens ook nietquote:Op donderdag 5 april 2012 23:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
true true. alleen moet je dan bij de sp zijn niet bij de pvda. pvda is een stomme partij die enkel meer ambtenaren en overbodige regelgeving voorstaat.
Dat zei men ook toen Cohen aangesteld werd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En nu op naar een glorieuze toekomst, onze moderne maatschappij heeft meer links nodig: links tussen mensen onderling, links tussen overheid en burgers, links tussen ons en de rest van de wereld.
De boodschap geldt nog steeds. Nu het kabinet het slechte voorbeeld geeft van wegkruipen en je verstoppen voor problemen is het zelfs meer dan ooit waar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:47 schreef Scorpie het volgende:
Dat zei men ook toen Cohen aangesteld werd.
Ja duh. Dat roepen linkse partijen logischerwijs al sinds hun oprichting.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zei men ook toen Cohen aangesteld werd.
En waarom zou ik dan op die partij moeten stemmen? Ze krijgen het al sinds hun oprichting blijkbaar niet voor elkaar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja duh. Dat roepen linkse partijen logischerwijs al sinds hun oprichting.
Van mij hoef jij niet op een linkse partij te stemmen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En waarom zou ik dan op die partij moeten stemmen? Ze krijgen het al sinds hun oprichting blijkbaar niet voor elkaar.
Mêh, dingen als stemrecht voor iedereen, voor iedereen toegankelijk onderwijs en betrouwbare huisvesting zijn toch enigszins leuke (linkse) verworvenheden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:54 schreef Scorpie het volgende:
En waarom zou ik dan op die partij moeten stemmen? Ze krijgen het al sinds hun oprichting blijkbaar niet voor elkaar.
Schrijf je dat serieus toe aan links? Wow. Just wow.quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mêh, dingen als stemrecht voor iedereen, voor iedereen toegankelijk onderwijs en betrouwbare huisvesting zijn toch enigszins leuke (linkse) verworvenheden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |