Tja daar moet je eerst jarenlang jezelf in de hierarchie omhoogwerken. Al een plannetje daarvoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb het opeens te pakken, nu ik alle PVDA boeken heb gekregen
IK GA DE 2E KAMER IN STEM OP PAUL
Oh moet datquote:Op donderdag 5 april 2012 18:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja daar moet je eerst jarenlang jezelf in de hierarchie omhoogwerken. Al een plannetje daarvoor.
Ja je moet eerst een paar jaar de tas van Mariette Hamer dragen en de schoenen van Samsom poetsenquote:
Draagt Samsom schoenen?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja je moet eerst een paar jaar de tas van Mariette Hamer dragen en de schoenen van Samsom poetsen
Record snelste opzegging van lidmaatschap na inschrijving?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:21 schreef Paul het volgende:
Ik kan toch ook een eigen partij beginnen?
landveraderquote:Op donderdag 5 april 2012 18:21 schreef Paul het volgende:
sneller weg dan john leerdamquote:Op donderdag 5 april 2012 18:21 schreef Paul het volgende:
Dat. Maar om antwoord te geven op Firefox NB wil ik er aan toevoegen dat de onderbouwingen bij Pim beter verzorgd waren dan bij Wilders. Ik heb niet veel gehad met Fortuyn, maar ik had gewoon het idee dat Pim alles goed wist te onderbouwen dit in tegenstelling tot wat Wilders allemaal roept.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:12 schreef Hexagon het volgende:
Pim had humor en nuance
En ook niet iets van welbespraaktheid
Snelste manier om met een iets grotere kans op succes een eigen partij te beginnen is de kamer in gekozen worden, en je dan afsplitsen.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:21 schreef Paul het volgende:
quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:28 schreef Arolsen het volgende:
Wordt liever lid van de SP. Die doen tenminste nog wat voor de kleine man en laten zich zien in de wijken
Wat een klets.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:30 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inderdaad.
[ afbeelding ]
Dit moeten we hebben in Nederland
De crisis is de schuld van de bourgeoisie en het kapitalisme! en de arbeidersklasse, de gewone man, betaalt de rekening!quote:
Zo zit het wel ongeveer in elkaar jaquote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De crisis is de schuld van de bourgeoisie en het kapitalisme! en de arbeidersklasse, de gewone man, betaalt de rekening!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |