Aids of kanker, dus dan maar liever Pim-Aids.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:06 schreef FirefoxNB het volgende:
oke vraagje aan een rechtse rakker bv. op wie zou jij stemmen Pim f. of wilders
is puur goud niet wat te zacht om goed te knuppelen?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:07 schreef eriksd het volgende:
Overigens gun ik EchtGaaf een diploma in puur goud zodat hij iedereen neer kan knuppelen die de TU in twijfel trekt
Wat zeg? TU matig? KABLAM1!!
Ik gun jou een gouden schommelquote:Op donderdag 5 april 2012 18:07 schreef eriksd het volgende:
Overigens gun ik EchtGaaf een diploma in puur goud zodat hij iedereen neer kan knuppelen die de TU in twijfel trekt
Altijd Pim.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:06 schreef FirefoxNB het volgende:
oke vraagje aan een rechtse rakker bv. op wie zou jij stemmen Pim f. of wilders
BAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!quote:Op donderdag 5 april 2012 18:07 schreef eriksd het volgende:
Dan moet je het weer legeren, en dat is weer niet puur.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
is puur goud niet wat te zacht om goed te knuppelen?
Mariette Hamer kan nog een adviseur gebruiken.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:09 schreef Hexagon het volgende:
Vermakelijk topic![]()
Maarre ga je ook nog wat doen in de PvdA?
Direct doorsturen naar Teeven.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:09 schreef eriksd het volgende:
Overigens mogen mensen als GSbrder met hun haatzaaiende topics ook met de lange lat krijgen.
Pim had humor en nuancequote:Op donderdag 5 april 2012 18:11 schreef FirefoxNB het volgende:
wat zijn de belangrijkste verschillen tussen pim en wilders ?
even kennis opdoen
En waarschijnlijk ook een goede beurt.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mariette Hamer kan nog een adviseur gebruiken.
Van en door wie?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook een goede beurt.
Pim was een kale nicht en Wilders is een hetero met een oostbloksletje.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:11 schreef FirefoxNB het volgende:
wat zijn de belangrijkste verschillen tussen pim en wilders ?
even kennis opdoen
Ik heb het opeens te pakken, nu ik alle PVDA boeken heb gekregenquote:Op donderdag 5 april 2012 18:09 schreef Hexagon het volgende:
Vermakelijk topic![]()
Maarre ga je ook nog wat doen in de PvdA?
Door het nieuwste lid uiteraard.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |