PvdA is misschien nog wel de hoop in bange dagen. Samen met Roemer.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:55 schreef Paul het volgende:
[..]
PvdA maakt veel tongen los, we gaan voor Goud!
Jij snapt het.. lid worden?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
PvdA is misschien nog wel de hoop in bange dagen. Samen met Roemer.
Haha roemer, das een serieuse Frans Bauer, lachwekkend dusquote:Op donderdag 5 april 2012 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
PvdA is misschien nog wel de hoop in bange dagen. Samen met Roemer.
nee rutte en wilders zijn 2 heldere lichtenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:59 schreef Astonmartin22 het volgende:
[..]
Haha roemer, das een serieuse Frans Bauer, lachwekkend dus
Die in Den Haag mogen ze zo opheffen. Wat een kutmarkt is dat.quote:
jij lijkt me meer van het pvv type. nee, echt, ja heus.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:03 schreef FirefoxNB het volgende:
[..]
wArOm jiJ Myn Partei Haaten #%^$? ? ?
beste markt evahquote:Op donderdag 5 april 2012 18:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die in Den Haag mogen ze zo opheffen. Wat een kutmarkt is dat.
Verkopen ze daar rotte appels?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die in Den Haag mogen ze zo opheffen. Wat een kutmarkt is dat.
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:04 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Pim Fortuyn, de enige die een stem verdient. Helaas kan dat niet meer.
Alles en iedereen glibbert.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:05 schreef eriksd het volgende:
Ik zou EG wel eens in de kamer willen zien tussen al die glibbers. Die glibbers! DIE GLIBBERS HOREN JULLIE MIJ! WEER MEER GLIBBERSSSSSSSSSSSSSSSSS11EINS1111!!
Zn stem vond ik juist het meest vervelend.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:04 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Pim Fortuyn, de enige die een stem verdient. Helaas kan dat niet meer.
Aids of kanker, dus dan maar liever Pim-Aids.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:06 schreef FirefoxNB het volgende:
oke vraagje aan een rechtse rakker bv. op wie zou jij stemmen Pim f. of wilders
is puur goud niet wat te zacht om goed te knuppelen?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:07 schreef eriksd het volgende:
Overigens gun ik EchtGaaf een diploma in puur goud zodat hij iedereen neer kan knuppelen die de TU in twijfel trekt
Wat zeg? TU matig? KABLAM1!!
Ik gun jou een gouden schommelquote:Op donderdag 5 april 2012 18:07 schreef eriksd het volgende:
Overigens gun ik EchtGaaf een diploma in puur goud zodat hij iedereen neer kan knuppelen die de TU in twijfel trekt
Altijd Pim.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:06 schreef FirefoxNB het volgende:
oke vraagje aan een rechtse rakker bv. op wie zou jij stemmen Pim f. of wilders
BAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!quote:Op donderdag 5 april 2012 18:07 schreef eriksd het volgende:
Dan moet je het weer legeren, en dat is weer niet puur.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
is puur goud niet wat te zacht om goed te knuppelen?
Mariette Hamer kan nog een adviseur gebruiken.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:09 schreef Hexagon het volgende:
Vermakelijk topic![]()
Maarre ga je ook nog wat doen in de PvdA?
Direct doorsturen naar Teeven.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:09 schreef eriksd het volgende:
Overigens mogen mensen als GSbrder met hun haatzaaiende topics ook met de lange lat krijgen.
Pim had humor en nuancequote:Op donderdag 5 april 2012 18:11 schreef FirefoxNB het volgende:
wat zijn de belangrijkste verschillen tussen pim en wilders ?
even kennis opdoen
En waarschijnlijk ook een goede beurt.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mariette Hamer kan nog een adviseur gebruiken.
Van en door wie?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En waarschijnlijk ook een goede beurt.
Pim was een kale nicht en Wilders is een hetero met een oostbloksletje.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:11 schreef FirefoxNB het volgende:
wat zijn de belangrijkste verschillen tussen pim en wilders ?
even kennis opdoen
Ik heb het opeens te pakken, nu ik alle PVDA boeken heb gekregenquote:Op donderdag 5 april 2012 18:09 schreef Hexagon het volgende:
Vermakelijk topic![]()
Maarre ga je ook nog wat doen in de PvdA?
Door het nieuwste lid uiteraard.quote:
Tja daar moet je eerst jarenlang jezelf in de hierarchie omhoogwerken. Al een plannetje daarvoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb het opeens te pakken, nu ik alle PVDA boeken heb gekregen
IK GA DE 2E KAMER IN STEM OP PAUL
Oh moet datquote:Op donderdag 5 april 2012 18:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja daar moet je eerst jarenlang jezelf in de hierarchie omhoogwerken. Al een plannetje daarvoor.
Ja je moet eerst een paar jaar de tas van Mariette Hamer dragen en de schoenen van Samsom poetsenquote:
Draagt Samsom schoenen?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja je moet eerst een paar jaar de tas van Mariette Hamer dragen en de schoenen van Samsom poetsen
Record snelste opzegging van lidmaatschap na inschrijving?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:21 schreef Paul het volgende:
Ik kan toch ook een eigen partij beginnen?
landveraderquote:Op donderdag 5 april 2012 18:21 schreef Paul het volgende:
sneller weg dan john leerdamquote:Op donderdag 5 april 2012 18:21 schreef Paul het volgende:
Dat. Maar om antwoord te geven op Firefox NB wil ik er aan toevoegen dat de onderbouwingen bij Pim beter verzorgd waren dan bij Wilders. Ik heb niet veel gehad met Fortuyn, maar ik had gewoon het idee dat Pim alles goed wist te onderbouwen dit in tegenstelling tot wat Wilders allemaal roept.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:12 schreef Hexagon het volgende:
Pim had humor en nuance
En ook niet iets van welbespraaktheid
Snelste manier om met een iets grotere kans op succes een eigen partij te beginnen is de kamer in gekozen worden, en je dan afsplitsen.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:21 schreef Paul het volgende:
quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:28 schreef Arolsen het volgende:
Wordt liever lid van de SP. Die doen tenminste nog wat voor de kleine man en laten zich zien in de wijken
Wat een klets.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:30 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inderdaad.
[ afbeelding ]
Dit moeten we hebben in Nederland
De crisis is de schuld van de bourgeoisie en het kapitalisme! en de arbeidersklasse, de gewone man, betaalt de rekening!quote:
Zo zit het wel ongeveer in elkaar jaquote:Op donderdag 5 april 2012 19:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De crisis is de schuld van de bourgeoisie en het kapitalisme! en de arbeidersklasse, de gewone man, betaalt de rekening!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |