PvdA is misschien nog wel de hoop in bange dagen. Samen met Roemer.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:55 schreef Paul het volgende:
[..]
PvdA maakt veel tongen los, we gaan voor Goud!
Jij snapt het.. lid worden?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
PvdA is misschien nog wel de hoop in bange dagen. Samen met Roemer.
Haha roemer, das een serieuse Frans Bauer, lachwekkend dusquote:Op donderdag 5 april 2012 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
PvdA is misschien nog wel de hoop in bange dagen. Samen met Roemer.
nee rutte en wilders zijn 2 heldere lichtenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:59 schreef Astonmartin22 het volgende:
[..]
Haha roemer, das een serieuse Frans Bauer, lachwekkend dus
Die in Den Haag mogen ze zo opheffen. Wat een kutmarkt is dat.quote:
jij lijkt me meer van het pvv type. nee, echt, ja heus.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:03 schreef FirefoxNB het volgende:
[..]
wArOm jiJ Myn Partei Haaten #%^$? ? ?
beste markt evahquote:Op donderdag 5 april 2012 18:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die in Den Haag mogen ze zo opheffen. Wat een kutmarkt is dat.
Verkopen ze daar rotte appels?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die in Den Haag mogen ze zo opheffen. Wat een kutmarkt is dat.
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:04 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Pim Fortuyn, de enige die een stem verdient. Helaas kan dat niet meer.
Alles en iedereen glibbert.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:05 schreef eriksd het volgende:
Ik zou EG wel eens in de kamer willen zien tussen al die glibbers. Die glibbers! DIE GLIBBERS HOREN JULLIE MIJ! WEER MEER GLIBBERSSSSSSSSSSSSSSSSS11EINS1111!!
Zn stem vond ik juist het meest vervelend.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:04 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Pim Fortuyn, de enige die een stem verdient. Helaas kan dat niet meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |