ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 5 april 2012 17:42 schreef Paul het volgende:
WACHT EENS FF
Ik kan een geldbedrag krijgen als ik iemand lid maak![]()
Nou wie wil?
Dit verklaart wel het formaat Hans Spekman....quote:Op donderdag 5 april 2012 17:43 schreef Paul het volgende:
http://nu.pvda.nl/pagina/Word-lid.html!!!!!!!!!!!!
Tien leden aangemeld? Dan komt Hans Spekman persoonlijk bij jou een vers gebakken appeltaart brengen!
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:46 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
echt teleurgesteld in je... jammer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
ik denk dat jij ook wel een goede aanvulling zou zijn op dat 2 talquote:Op donderdag 5 april 2012 17:16 schreef Paul het volgende:
Voor 1 euro per maand.
Ik ben er trots op.
Met deze leider gaan we kampioen worden.
[ afbeelding ]
En met Hans op de achtergrond kan het niet meer mis gaan (cultheld)
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik denk dat jij ook wel een goede aanvulling zou zijn op dat 2 tal
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:47 schreef Paul het volgende:
Mensen die denken dat ik echt lid ben gewordenLaten we hopen van nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PvdA maakt veel tongen los, we gaan voor Goud!quote:Op donderdag 5 april 2012 17:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je topic loopt inderdaad wel goed moet ik zeggen.
Je had beter via mij lid kunnen wordenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:42 schreef FirefoxNB het volgende:
[..]
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodaarom startte je deze topic
Wist ik datquote:Op donderdag 5 april 2012 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Je had beter via mij lid kunnen worden
Je hebt toch al een lul?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Je had beter via mij lid kunnen worden
PvdA is misschien nog wel de hoop in bange dagen. Samen met Roemer.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:55 schreef Paul het volgende:
[..]
PvdA maakt veel tongen los, we gaan voor Goud!
Jij snapt het.. lid worden?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
PvdA is misschien nog wel de hoop in bange dagen. Samen met Roemer.
Haha roemer, das een serieuse Frans Bauer, lachwekkend dusquote:Op donderdag 5 april 2012 17:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
PvdA is misschien nog wel de hoop in bange dagen. Samen met Roemer.
nee rutte en wilders zijn 2 heldere lichtenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:59 schreef Astonmartin22 het volgende:
[..]
Haha roemer, das een serieuse Frans Bauer, lachwekkend dus
Die in Den Haag mogen ze zo opheffen. Wat een kutmarkt is dat.quote:
jij lijkt me meer van het pvv type. nee, echt, ja heus.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:03 schreef FirefoxNB het volgende:
[..]
wArOm jiJ Myn Partei Haaten #%^$? ? ?
beste markt evahquote:Op donderdag 5 april 2012 18:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die in Den Haag mogen ze zo opheffen. Wat een kutmarkt is dat.
Verkopen ze daar rotte appels?quote:Op donderdag 5 april 2012 18:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die in Den Haag mogen ze zo opheffen. Wat een kutmarkt is dat.
quote:Op donderdag 5 april 2012 18:04 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Pim Fortuyn, de enige die een stem verdient. Helaas kan dat niet meer.
Alles en iedereen glibbert.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:05 schreef eriksd het volgende:
Ik zou EG wel eens in de kamer willen zien tussen al die glibbers. Die glibbers! DIE GLIBBERS HOREN JULLIE MIJ! WEER MEER GLIBBERSSSSSSSSSSSSSSSSS11EINS1111!!
Zn stem vond ik juist het meest vervelend.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:04 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Pim Fortuyn, de enige die een stem verdient. Helaas kan dat niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |