nerd-brigade? kijk je naar de koppen, voor jij om een partij stemt.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:17 schreef mlg het volgende:
Momenteel heeft de PvdA toch wel de meest waardeloze figuren aan het roer.![]()
Moet je die koppen op die foto's nou eens zien, dat neem je toch niet meer serieus?
Alleen de nerd-brigade kan er enthousiast over zijn.
Tegenwoordig is alle hoofdletter, we mogen we, ja we, PVDA schrijven. Omdat wij de grootste partij gaan worden van NL.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als je echt lid bent, weet je ook wel dat het grote P, kleine v, kleine d en grote A is.
Goed bezig, vooral leuk om al die verzuurde rechtste reacties hier weer te lezen.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Tegenwoordig is alle hoofdletter, we mogen we, ja we, PVDA schrijven. Omdat wij de grootste partij gaan worden van NL.
Dan heb je als Utrecht-supporter al een kut-seizoen, dan komt er ook nog eens zo'n foto overheen...(!)quote:Op donderdag 5 april 2012 17:20 schreef Paul het volgende:
NOU ik heb anders wel al het clubblad gekregen en daar zie je Hans Spekman met Utregsjaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan heb je als Utrecht-supporter al een kut-seizoen, dan komt er ook nog eens zo'n foto overheen...(!)
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Goed bezig, vooral leuk om al die verzuurde rechtste reacties hier weer te lezen.
Hoezo. Het seizoen is al geslaagd voor ze. Ze hebben immers van Ajax gewonnen. Dan maakt het ze verder geen kont uit of ze nog degraderen.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:23 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan heb je als Utrecht-supporter al een kut-seizoen, dan komt er ook nog eens zo'n foto overheen...(!)
Ik ben niet rechts en toch vind ik de PvdA een kutpartij. Past dat gegeven in jouw hoofd?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Goed bezig, vooral leuk om al die verzuurde rechtste reacties hier weer te lezen.
voor wat ben je dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:25 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik ben niet rechts en toch vind ik de PvdA een kutpartij. Past dat gegeven in jouw hoofd?
Ben je echt achterlijk of doe je slechts alsof?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Bij gebrek aan beter (linkser) stem ik SP.quote:
Jezelf afvragen of die trui van Spekman nog wel kan anno 2012 ook niet. Dat wil nog niet zeggen dat het niet fout is.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:28 schreef Paul het volgende:
huilen om hoofdletters, daar doen wij niet aan bij de PvdA
sjesus stemt er eerst eentje om de koppe in de partij, nu baseert iemand zich op de kledingquote:Op donderdag 5 april 2012 17:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Jezelf afvragen of die trui van Spekman nog wel kan anno 2012 ook niet. Dat wil nog niet zeggen dat het niet fout is.
De rijke leveren al meer in....quote:Op donderdag 5 april 2012 17:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel
De rijken moeten meer inleveren
Het moet eerlijker
Nou brutaal was het allerminst, maar handig was het nietquote:Op donderdag 5 april 2012 17:37 schreef Tem het volgende:
Dat gestotter van Job was ook een gotspe natuurlijk.
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel
De rijken moeten meer inleveren
Het moet eerlijker
quote:Op donderdag 5 april 2012 17:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
1 euro per maand. Zo kan ik ook veel leden krijgen.
die is gelukkig wel wegquote:Op donderdag 5 april 2012 17:41 schreef raptorix het volgende:
3 John Leerdammen voor je topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Partij van de Armoedzaaiers.quote:Op donderdag 5 april 2012 17:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
1 euro per maand. Zo kan ik ook veel leden krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |