SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waar kan ik de 0.01$ deals zien?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 10% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Chinabuye geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Deal-cool geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pinkcoon geeft 5% korting op het hele assortiment (bij bestellingen van 20$ of meer)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!
PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Bobbernaut is de paashaas!
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op zn voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PMs te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en tokko1 revision OP to V2.BAM dit is 3KB![]()
Ook maar weer eens posten in dit topic. What's the deal met Pandawill? Die site is nogal wat duurder dan de rest van de deal sites? En als er Pandawill@UK in de hoek staat betekent dat dan dat het vanuit het VK verstuurd wordt en er dus sneller is?![]()
iemand ervaring met de xbox360 receiver voor de pc? krijg geen verbinding![]()
xbox360 controller + windows 7![]()
Kreeg ik vorig jaar eens een gratis pluche angrybirds zomaar, komt vandaag opeens een pakketje binnen met een Aurora tablet!
Ik had 'em afbesteld bij Chinagrabber en een refund gekregen, maar waarschijnlijk stond ik nog altijd op de wachtlijst om te shippen.Typisch China weer...
Nu eerst lekker spelen!![]()
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Niet heel netjes, ik zou het geld alsnog storten. Maar dat moet je zelf weten.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Ooit ook gehad met zo'n Wii remote. Maar ja, een tablet is een ander verhaal
Oh ja, Pandawill:quote:You get
Today, I got into a fist-fight with a wasp, aka a Nazi helicopter. Despite swiping at it with ninja-like skills, I lost.![]()
![]()
Ze hadden ook haast twee keer geld teruggestort.quote:Op zondag 1 april 2012 15:00 schreef W00fer het volgende:
Niet heel netjes, ik zou het geld alsnog storten. Maar dat moet je zelf weten.Tenminste, na de refund kreeg later nog eens een mailtje dat ze me een refund zouden geven omdat de tablet met de gedateerde firmware was geleverd.
Dat hadden ze dan nog wel in de gaten, want heb verder geen geld gezien. Iets met eigen schuld, dikke bult verder. Laatst zeiden we al: you win some, you lose some.
Dat nieuwe (LG) IPS-scherm (i.p.v. Hitachi).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wat een muts ben ik toch ook... gisteren een bestelling voor 30+ euro gedaan bij DX, en alwéér die kortingscode vergeten.
![]()
Nice!, maak eens een review?quote:Op zondag 1 april 2012 14:55 schreef shiznuts het volgende:
Kreeg ik vorig jaar eens een gratis pluche angrybirds zomaar, komt vandaag opeens een pakketje binnen met een Aurora tablet!
Ik had 'em afbesteld bij Chinagrabber en een refund gekregen, maar waarschijnlijk stond ik nog altijd op de wachtlijst om te shippen.Typisch China weer...
Nu eerst lekker spelen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Nee het is 1 april, hij maakt een grapje. Sowieso ken ik geen postdienst die op zondag bezorgt.quote:Op zondag 1 april 2012 15:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
En omdat de postbode je zo aardig vond, kwam hij hem vandaag brengen?![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 15:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee het is 1 april, hij maakt een grapje. Sowieso ken ik geen postdienst die op zondag bezorgt., ik zal er even sarcasm voor zetten
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
welke coupon?quote:Op zondag 1 april 2012 15:41 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat een muts ben ik toch ook... gisteren een bestelling voor 30+ euro gedaan bij DX, en alwéér die kortingscode vergeten.
Wat een kuttopic :')![]()
DX kalenderquote:
heb je de instructies die op het forum van dealextreme staan gebruikt?quote:Op zondag 1 april 2012 14:51 schreef jimjim1983 het volgende:
iemand ervaring met de xbox360 receiver voor de pc? krijg geen verbinding![]()
xbox360 controller + windows 7![]()
Ook iets met 1 April gok ik?quote:Op zondag 1 april 2012 18:16 schreef monkeybrain het volgende:
Ik las op het DX forum dat ze failliet zijn? Ik heb nog een bestelling staan![]()
![]()
Awww, not this shit againquote:Op zondag 1 april 2012 18:16 schreef monkeybrain het volgende:
Ik las op het DX forum dat ze failliet zijn? Ik heb nog een bestelling staan![]()
quote:Op zondag 1 april 2012 18:16 schreef monkeybrain het volgende:
Ik las op het DX forum dat ze failliet zijn? Ik heb nog een bestelling staan
Als iets de 17e maart is geshipped, wanneer heb ik het dan thuis????
Ik wacht al een poos dus -.-
Order van 1 maart bij DX![]()
Had je de OP al gelezen?quote:Op zondag 1 april 2012 20:46 schreef 0wen het volgende:
Ik wacht al een poos dus -.-
Order van 1 maart bij DX![]()
Ik leen de glazen bol van Shiznuts even...quote:Op zondag 1 april 2012 20:46 schreef 0wen het volgende:
....waas....
Hij gaat het vliegtuig in...
...waas...
Is bij de post bezorger...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, al 1 maand, nog even wachten. Dit is een normale termijn. Op dag 35 eens contact zoeken, op 40 vragen om een refund, en op 45 claimenquote:Ik wacht al een poos dus -.-
Order van 1 maart bij DX
Dit zal vast wel een besproken zijn, maar omdat het niet in de OP duidelijk wordt: bestellen op TaoBao gaat niet meer via buyintaobao maar kan het nog wel via dat mailadres (Jack)?Immer.![]()
ok zal het aanpassen wil sowieso de OP nog wat updaten met uitgebreidere info over bepaalde dingen.
Maar daar wil ik nog wel wat mensen over horen. Als die dat okeey vinden.BAM dit is 3KB![]()
Ha ha geweldig maar ik dacht toch echt dat het niet DX was maar BIC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM dit is 3KB![]()
Hebben jullie ook een vage mail van BiC gehad?quote:Дорогой fiets
2 купона для каждого! Все заказы с 5% купоном 5%OffEaster в честь Пасхи; А 8% купон 8%OffEaster для заказа на сумму ≥ $30, Каждый купон действует два раза по 15 апреля. скорее, самвые выгодные покупки!
С уважением!
BuyinCoins.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat deed Ctrl+W ook alweer?![]()
ik ben geen paashaas!![]()
haha heb vandaag weer een pakketje gekregen: http://www.dealextreme.co(...)pc-usb-converter-789
want bij mijn vorige was 1 poort gesneuveld!
Nu kan ik wel met zn 3en op de N64 emulator op mn PC spelen!
[ Bericht 20% gewijzigd door bobbernaut op 02-04-2012 11:18:15 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Weleens op YouTube of DX een video van gezien...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Best wel awesome!quote:Op maandag 2 april 2012 11:13 schreef Miniem het volgende:
Geinige gadget:
http://www.buyincoins.com(...)h-product-13103.html
Iemand ervaring mee?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Geen ondersteuning voor Android..?quote:Op maandag 2 april 2012 11:13 schreef Miniem het volgende:
Geinige gadget:
http://www.buyincoins.com(...)h-product-13103.html
Iemand ervaring mee?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Levertijd is op dit moment wel een maand... langzame periode (helaas)quote:Op maandag 2 april 2012 12:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
De splitter duurt nu al 3,5 week.Ik denk dat ie niet eens meer komt
quote:Op maandag 2 april 2012 14:57 schreef pazara het volgende:
wie heeft ervaring met http://www.nepschoenenmetmerkteken.com
en hoe kan je er bestellen?Dat dus.quote:
nep, nep en nog eens nep. Lees het gele vakje onder aan de pagina nog eens door
Ik bestel nooit meer van DXIk zit nog steeds op shit te wachten die ik in januari/februari gekocht hebt en die schijnbaar wel onderweg is. Ik kijk alleen op DX wat ik hebben wil en bestel dan van eBay, dan heb ik rotzooi uit China ook meestal in 1,5 week
![]()
Toch hebben ze zo af en toe weer iets in het assortiment wat ik bestelquote:Op maandag 2 april 2012 16:19 schreef Niles-Crane het volgende:
Ik bestel nooit meer van DXIk zit nog steeds op shit te wachten die ik in januari/februari gekocht hebt en die schijnbaar wel onderweg is. Ik kijk alleen op DX wat ik hebben wil en bestel dan van eBay, dan heb ik rotzooi uit China ook meestal in 1,5 week
Betaal er tegenwoordig maar met CC, dan refunden ze lagner en zit je niet met shopcredit op gescheept
Duurde het lang voordat de order verzonden was dan?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Dus ik bestel een keer met DHL omdat snelle levertijd, natuurlijk wat meer dan normaal omdat het anders te duur is. En dan pakt de douane zo je pakketten eruit waardoor het uiteindelijk alsnog even lang duurt als normaal...![]()
Douane duurde hier elke keer, maximaal een halve dag. Hoelang verblijft je pakket al bij de douane?quote:Op maandag 2 april 2012 17:32 schreef MagischMannetje het volgende:
Dus ik bestel een keer met DHL omdat snelle levertijd, natuurlijk wat meer dan normaal omdat het anders te duur is. En dan pakt de douane zo je pakketten eruit waardoor het uiteindelijk alsnog even lang duurt als normaal...MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik wacht al eeuwen op m'n horloge en camera-accessoires.FUUU!! Wanneer komen ze nou.
Ik moet zeggen dat de tracking op de bestelde C-mount lenzen van Focal wel aardig werkt. Dacht dat het systeem down was.
Ik vind het alleen jammer dat je geen tussenstatussen meekrijgt bij Chinatracking. Het is echt altijd vrij delayed en out-going, daarna ooit eens in-going. Maar dan weet ik i.i.g. dat ze aangemeld en quasi onderweg zijn.
Wat ik nog altijd niet begrijp is de free shipping.![]()
Dat blijft toch wel verbluffend hoor. Ik bedoel, China is een pokke eind weg en uiteindelijk hoef je 'em niet af te halen bij je lokale Tokochinees en wordt 'ie niet gebracht door een Chineesje. Ik vraag me dan ook af, dat als dezelfde service er in feite aan verbonden is, waarom het van daar naar hier zo goedkoop kan, en andersom het een godsvermogen moet kosten. It boggles my mind, yet I love it.
hij heeft nog niet eerder zoiets gevraagd, niet dat ik weet iig. Kano en ik doen zo'n post altijd in de notes. Hij had er nog geen eerdere (naja, niet hieroverquote:Op maandag 2 april 2012 16:15 schreef Miniem het volgende:
Ook altijd dezelfde die het vraagtkun je pazara geen ban geven ofzo
)
lolwut![]()
LOL sinds wanneer is BrandX een vrouw?!dacht altijd een man
Sorry!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mijn vader begrijp dat ook nog steeds nietquote:Op maandag 2 april 2012 17:47 schreef shiznuts het volgende:
Wat ik nog altijd niet begrijp is de free shipping.![]()
Dat blijft toch wel verbluffend hoor. Ik bedoel, China is een pokke eind weg en uiteindelijk hoef je 'em niet af te halen bij je lokale Tokochinees en wordt 'ie niet gebracht door een Chineesje. Ik vraag me dan ook af, dat als dezelfde service er in feite aan verbonden is, waarom het van daar naar hier zo goedkoop kan, en andersom het een godsvermogen moet kosten. It boggles my mind, yet I love it.
![]()
Ik ook niet though. Waarom kan zoiets hier niet![]()
![]()
-- faal--MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Iemand ooit iets bij ********** besteld?
Hoort de status van je product te veranderen als je betaald hebt in bijv. Shipping?
Er staat al de hele tijd paid terwijl ik hem vorige week al betaald heb.![]()
Waarschijnlijk een 1 cent deal? Dan niet.quote:Op maandag 2 april 2012 20:15 schreef zerokil het volgende:
Iemand ooit iets bij ********** besteld?
Hoort de status van je product te veranderen als je betaald hebt in bijv. Shipping?
Er staat al de hele tijd paid terwijl ik hem vorige week al betaald heb.![]()
En die kun je ook delen met ons?quote:Op maandag 2 april 2012 21:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ha, 9 dollar coupon op pandawill.
Geen beperkingen of minimum bedrag.![]()
Dat hij niet aankomt of dat ze het niet laten zien.quote:Op maandag 2 april 2012 21:08 schreef Koen. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een 1 cent deal? Dan niet.![]()
Dit...quote:Op maandag 2 april 2012 17:47 schreef shiznuts het volgende:
waarom het van daar naar hier zo goedkoop kan, en andersom het een godsvermogen moet kosten. It boggles my mind, yet I love it.
http://www.dossierdenhaag(...)schril-contrast.html
We hebben weer een charmante Oostenrijker nodig die de boel op orde brengt in Europa![]()
![]()
Ach ja, toen de crisis duidelijk werd hoe en wat rolde men over elkaar heen dat de cultuur van graaien, bonussen etc. achter ons gelaten werd.quote:Op maandag 2 april 2012 23:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dit...
http://www.dossierdenhaag(...)schril-contrast.html
We hebben weer een charmante Oostenrijker nodig die de boel op orde brengt in Europa
Nu zijn we hier en...ach laat ook maar...
![]()
Had in lange tijd al de postbode niet meer gezien (nou ja, sinds de free tablet van zondag dan![]()
).
1x C-mount lens van Focal zat erbij (momenteel nog onbruikbaar zonder de lensmount, (26e besteld, 27.3 verstuurd, nu binnen) en het Ebay-horloge (25.3 besteld, 26e verstuurd en 3.4 binnen dus).
Horloge: huisje wat groter dan ik verwachtte, maar dat is misschien optisch bedrog, want als ik m'n Infantry watch erover leg, is 'ie misschien maar 1 mm groter. Quasi Shark watch diameter. Verder wel netjes aan de dunne kant. Iets meer merkbaar luider tikkend dan sommige andere horloges misschien. Afwerking is goed netjes en de decoratiewijzertjes,, zitten bij deze gelukkig gewoon in het midden geplakt. Bandje voelt ook verrassend comfortabel aan en het geheel is vrij licht. Voor die paar luttele euro's toch zeker wel geinig dus!
Wie heeft er hier de brainwavz beta?
In hoeverre is deze beter dan de alpha?
Zit namelijk hier te kijken: http://www.head-fi.org/a/headphone-buying-guide
En daar zitten best leuke dingen bij, zit ook over de Dunu Trident te denken.
Shiz, hoe kom jij altijd aan die kortingen van raz @ mp4nation?
[ Bericht 34% gewijzigd door Miniem op 03-04-2012 11:05:41 ]![]()
Heb natuurlijk de Beta. Met én zonder mic.
Ze zitten meer 'gelocked' in je oor en vallen er niet zomaar uit, ideaal bij sporten. Er worden twee speakerkamers gebruikt, eentje als normaal oordopje en eentje in-ear, wat het een wat 'ruimtelijker' effect geeft. De bass is punchy en de details verrassend helder, neigend warm. De bass van de Alpha is wat ronder, uitgesmeerd en overschaduwt en drukt de heldere tonen naar de achtergrond. Met de Beta heb je dus een meer analytische headphone die wat meer allround is.
Head-fi is een supersite. Kijk ook naar de reviews van ljokerl en ClieOS zeg ik altijd (en mijn post over oordopjes in het reviewtopic).Die hebben multi-IEM vergelijkingtopics met tientallen, dan wel richting de 200 oortjes.
Over de kortingen... als je de nieuwsabo hebt aangevinkt krijg je updates. Wil ook nog eens handig zijn hun Facebook in de gaten te houden. Er is ook een speciale dealsforumtopic daar.Er is een standaardkorting van 5% verder nog te vinden.
Thnx, ik pak de beta wel een keer mee als er een aanbieding van is.
Let me know![]()
Ik zal even je post terug gaan zoeken, alhoewel ik hem wel vaak gelezen heb![]()
Volgende week neem ik de Superlux HD651 mee uit Rotterdam.
Lijkt me wel een interessante headphone uit de reviews.
Vind headphones gewoon awesome, vooral leuk als je veel bang voor weinig buck kan krijgen
5% korting@MP4nation:quote:Op zondag 25 maart 2012 13:57 schreef Fifut het volgende:
De coupon code voor 5% korting op de hele MP4nation site van facebook is: fb2012fiver.
Hoeven jullie niet meer op "vind ik leuk" te drukken![]()
Deze kan ik niet vindenquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:28 schreef shiznuts het volgende:
Kijk ook naar de reviews van ljokerl en ClieOS zeg ik altijd![]()
![]()
Ah, die dingen van de Conrad, hè? Was daar al woord van of die nu echt identiek waren?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:35 schreef Miniem het volgende:
[..]
Volgende week neem ik de Superlux HD651 mee uit Rotterdam.
Lijkt me wel een interessante headphone uit de reviews.
Vind headphones gewoon awesome, vooral leuk als je veel bang voor weinig buck kan krijgen
[..]
En pas op, voor je het weet probeer je van alles uit om je ideale soundsignature te vinden.
Mijn fav qua in-ear is nog altijd grappig genoeg Thomas z'n Xears XT2 Pro. Heb ook Phonaks, Ultimate Ears en Brainwavz B2, maar meh, duurder is niet per se beter, smaken verschillen. Goeie bang-for-buck blijft toch ook de AWEI ES800M wat mij betreft.Vol, rond en warm, lekkere bass, aardig helder midden.
Qua headphones is het of budget, of veel geld uitgeven voor goeie. Ben nu blij met m'n Bose QC15.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dude... hoe zoek jij?quote:
-> http://www.google.nl/#hl=(...)shops+ljokerl+clieos
->quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Verder kan ik je aanraden vooral ook de posts van ljokerl en ClieOS (die van inearmatters) op head-fi.org te lezen.
[..]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nee, een tip op tweakers.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ah, die dingen van de Conrad, hè? Was daar al woord van of die nu echt identiek waren?
En pas op, voor je het weet probeer je van alles uit om je ideale soundsignature te vinden.
Mijn fav qua in-ear is nog altijd grappig genoeg Thomas z'n Xears XT2 Pro. Heb ook Phonaks, Ultimate Ears en Brainwavz B2, maar meh, duurder is niet per se beter, smaken verschillen. Goeie bang-for-buck blijft toch ook de AWEI ES800M wat mij betreft.Vol, rond en warm, lekkere bass, aardig helder midden.
Qua headphones is het of budget, of veel geld uitgeven voor goeie. Ben nu blij met m'n Bose QC15.
Review van deze:http://www.headfonia.com/portable-basshead-superlux-hd651/
Mijn fav is nog steeds de Brainwavz Alpha![]()
De Awei es900i heb ik toen weer verkocht, vond het teveel bass en niet helder.
Hoe klonk jouw Sonun trouwens in het begin? Heb jij die in laten spelen?![]()
Ach zo, dacht dat het over die HM3 OEM-design dingen ging.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:01 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, een tip op tweakers.
Review van deze:http://www.headfonia.com/portable-basshead-superlux-hd651/
Mijn fav is nog steeds de Brainwavz Alpha![]()
De Awei es900i heb ik toen weer verkocht, vond het teveel bass en niet helder.
Hoe klonk jouw Sonun trouwens in het begin? Heb jij die in laten spelen?
Die Superlux.Werk je in de bouw?
Ik zei dan ook niet 'ES900i'...omdat net wat je zegt.
Was vanaf moment 1 eigenlijk wel aardig onder de indruk van de Sonun SN-161. Maar dat is aangesloten op m'n laptop, aan stroom en volume vol open (en eventueel geAMPt) Je moet ze echt goed op je oren positioneren, maar ik vind ze echt de sfeer van de nummers goed overdragen. Op een portable device zijn ze veuls te zwakjes.Ik was niet eens aan het zoeken en net een $4,- gekregen. ;+quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:31 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nog een 6 en 7 dollar coupon gevonden.
Ff binnen 24hr gelijk opmaken, anders is 'ie verlopen! (Anders dan vorige keer dus, let daarop!)The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik heb al 3 coupons gebruikt nu, 9, 7 en 6 dollar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ach zo, dacht dat het over die HM3 OEM-design dingen ging.
Was vanaf moment 1 eigenlijk wel aardig onder de indruk van de Sonun SN-161. Maar dat is aangesloten op m'n laptop, aan stroom en volume vol open (en eventueel geAMPt) Je moet ze echt goed op je oren positioneren, maar ik vind ze echt de sfeer van de nummers goed overdragen. Op een portable device zijn ze veuls te zwakjes.
[..]
Ik was niet eens aan het zoeken en net een $4,- gekregen. ;+
Ff binnen 24hr gelijk opmaken, anders is 'ie verlopen! (Anders dan vorige keer dus, let daarop!)
En elke keer iets uitgezocht wat ik totaal niet nodig heb.
Heb het idee dat je die coupons krijgt als je iets besteld hebt.Geen referral hier.![]()
Speciaal wat bij PW besteld om de snelheid van tracked Signapore post te testen
Wel met een coupon(8%off)
Vandaag is de 9e dag. Het maakt me nog niet heel veel uit dat ik extra moet betalen of iets. Mn vraag is meer of het gevolgen heeft voor de rest wat ik bestel uit china. Staat er dan een kruisje of iets achter m'n naam dat ik al vaker gepakt ben etc. Of doen ze daar helemaal niet aan?quote:Op maandag 2 april 2012 17:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Douane duurde hier elke keer, maximaal een halve dag. Hoelang verblijft je pakket al bij de douane?![]()
Paar plectrums (10+3) en van die taartkaarsjes die als je ze uitblaast weer aangaan.quote:No Payment Information Required
N'espresso, what else?
Handig wel: http://chinaprices.us/?q= alle shops eruitfilteren behalve Pandawill en dan blanco search tot je couponwaarde.
Zou DHL eens bellen, voor het zelfde geld mist alleen de factuur oid.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:57 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Vandaag is de 9e dag. Het maakt me nog niet heel veel uit dat ik extra moet betalen of iets. Mn vraag is meer of het gevolgen heeft voor de rest wat ik bestel uit china. Staat er dan een kruisje of iets achter m'n naam dat ik al vaker gepakt ben etc. Of doen ze daar helemaal niet aan?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Bij mij heeft een pakketje ook weleens bij de douane gestaan... Maar toen wisten ze zelf niet helemaal wat erin zat en konden ze me telefonisch niet bereiken. Toen hebben ze me een brief gestuurd en duurde het dus ook langer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:57 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Vandaag is de 9e dag. Het maakt me nog niet heel veel uit dat ik extra moet betalen of iets. Mn vraag is meer of het gevolgen heeft voor de rest wat ik bestel uit china. Staat er dan een kruisje of iets achter m'n naam dat ik al vaker gepakt ben etc. Of doen ze daar helemaal niet aan?
Ik zou me er niet teveel zorgen over maken, tenzij je dus nep-producten besteld hebt. Het zal hoogstens zo zijn dat je er belasting over moet betalen.
De zendingen die ik daarna had zijn allemaal niet tegengehouden dus ik denk niet dat ze ook echt je naam onthouden. Of in ieder geval niet specifiek naar jouw naam gaan zoeken in het vervolg.![]()
Al gedaan maar dat ging volgens die man om hun organisatie om en daar konden ze dus niks over zeggen. Hij was wel een beetje kort af dus volgens mij had die gewoon geen zin om het uit te leggen. Maar weet je niks over dat laatste, of ik op een lijst kom ofzo?quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zou DHL eens bellen, voor het zelfde geld mist alleen de factuur oid.Ah bedankt voor de reactie! Wachten dan maar..quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Bij mij heeft een pakketje ook weleens bij de douane gestaan... Maar toen wisten ze zelf niet helemaal wat erin zat en konden ze me telefonisch niet bereiken. Toen hebben ze me een brief gestuurd en duurde het dus ook langer.
Ik zou me er niet teveel zorgen over maken, tenzij je dus nep-producten besteld hebt. Het zal hoogstens zo zijn dat je er belasting over moet betalen.
De zendingen die ik daarna had zijn allemaal niet tegengehouden dus ik denk niet dat ze ook echt je naam onthouden. Of in ieder geval niet specifiek naar jouw naam gaan zoeken in het vervolg.![]()
Nogmaals bellen, ik ben bij DHL altijd goed en vriendelijk te woord gestaan, ook over de douane (toen ik een vraag had). 9 dagen bij DHL is wel heel lang, vooral omdat je betaald voor de premium diensten van hun.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:21 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Al gedaan maar dat ging volgens die man om hun organisatie om en daar konden ze dus niks over zeggen. Hij was wel een beetje kort af dus volgens mij had die gewoon geen zin om het uit te leggen. Maar weet je niks over dat laatste, of ik op een lijst kom ofzo?
[..]
Ah bedankt voor de reactie! Wachten dan maar..MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Focalprice doet het ook aardig snel wat mij betreft.
25/3 besteld
28/3 verzonden
vandaag ( 3/4) binnen ^^
het was trouwens een simpel hoesje voor mijn htc sensation:
http://www.focalprice.com(...)r_HTC_G14_Black.html
vraag me nu wel af waar mijn dealextreme pakketje blijft :S 26/12 besteld, 19/12 binnen gekregen, maar dat was maar de helft. Dus ik dacht: sturen ze vast apart ofzo, maar nee hoor; gewoon vergeten. (hoe vergeten ze nou zoiets? het gaat toch allemaal systematisch?)
Uiteindelijk dus maar een mail gestuurd en die is 12 maart verzonden (13 dagen eerder dan focalprice dus)
In ieder geval een goede eerste ervaring opgedaan met focalprice (: Tot nu toe alleen nog maar bij dealextreme en deal-cool dingen gekocht.
Ik ben benieuwd of het pakketje dat ik 3 dagen later bij focalprice heb besteld ook 3 dagen later binnen is ^^![]()
Heb ik waarschijnlijk m'n meeste bestellingen bij. Gotta love 'em.
Good to knowquote:Op dinsdag 3 april 2012 10:35 schreef shiznuts het volgende:
Horloge: huisje wat groter dan ik verwachtte, maar dat is misschien optisch bedrog, want als ik m'n Infantry watch erover leg, is 'ie misschien maar 1 mm groter. Quasi Shark watch diameter. Verder wel netjes aan de dunne kant. Iets meer merkbaar luider tikkend dan sommige andere horloges misschien. Afwerking is goed netjes en de decoratiewijzertjes,, zitten bij deze gelukkig gewoon in het midden geplakt. Bandje voelt ook verrassend comfortabel aan en het geheel is vrij licht. Voor die paar luttele euro's toch zeker wel geinig dus!
![]()
![]()
Nee, ik werk niet in de bouw, maar hij heeft wel een tof design en ben er benieuwd naar.quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:33 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ach zo, dacht dat het over die HM3 OEM-design dingen ging.
Was vanaf moment 1 eigenlijk wel aardig onder de indruk van de Sonun SN-161. Maar dat is aangesloten op m'n laptop, aan stroom en volume vol open (en eventueel geAMPt) Je moet ze echt goed op je oren positioneren, maar ik vind ze echt de sfeer van de nummers goed overdragen. Op een portable device zijn ze veuls te zwakjes.
[..]
Ik was niet eens aan het zoeken en net een $4,- gekregen. ;+
Ff binnen 24hr gelijk opmaken, anders is 'ie verlopen! (Anders dan vorige keer dus, let daarop!)
Voor de prijs van 12 euro kan ik het niet laten, anders gebruik ik ze wel om het gras te maaien![]()
Zal zo eens zoeken naar die Awei's die je noemde![]()
Tsja, mijn laptop heeft nogal een brakke geluidskaart en ik luister vooral muziek via mijn iPod.
Zal hem nog eens laten spelen op mijn desktop, anders gaat hij weg.![]()
Is dit trouwens de standaard prijs? 6,59 usd
http://www.mcbub.com/item(...)ck-EL107274--140777/
En met welke oortjes kun je hem vergelijken?![]()
Heb hier nog een dicht doosje met se es800M liggen, zal vanavond eens testenquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:29 schreef Miniem het volgende:
Is dit trouwens de standaard prijs? 6,59 usd
http://www.mcbub.com/item(...)ck-EL107274--140777/
En hoe zijn ze? je kunt het vergelijken met?
Als je ze niks vindt stuur ze maar opquote:Op dinsdag 3 april 2012 18:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb hier nog een dicht doosje met se es800M liggen, zal vanavond eens testen![]()
Of ruilen tegen de Sonunof andere audio shit die ik nog te koop heb
![]()
![]()
Oplichters die Chinezen!
Had een hoesje voor mijn telefoon besteld, komt hij eerst al uit de UK ipv China, waardoor ik hem veel eerder binnen heb. En dan zijn ze ook nog eens mijn screen protectors vergeten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik vind ze persoonlijk heel nicequote:Op dinsdag 3 april 2012 18:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb hier nog een dicht doosje met se es800M liggen, zal vanavond eens testenhelaas heeft mn vriendin ze ingepikt
![]()
Vind ze persoonlijk fijner en beter klinken dan de ES-Q5 iig.![]()
EE800m's zijn zeer goed prijs/kwaliteits verhouding.
Ik vond ze vooral zeer goed zitten, geluid is overal goed, helderder als die 900i's waar voormij persoonlijk de bass te sterk aanwezig was. De es800m's zijn wat meer gebalanceerd.
Zeker zijn geld waard. In die prijsklasse voor mij de beste oortjes die er te vinden zijn.![]()
quote:
mm...
http://www.dealextreme.co(...)5mm-jack-1-2m-124181
ze doen me denken aan;
http://www.dealextreme.co(...)-coffee-black-101291
moet ze beiden nog eens bestellen. Maar Chinapost is zo sloom & Alpha''s onderweg...
.
[ Bericht 19% gewijzigd door jonasr op 03-04-2012 22:41:12 ]![]()
Heeft iemand hier ervaring met kleding bestellen op taobao? Is dit van goede kwaliteit (dat het niet kapot gaat in de wasmachine ofzo..). Ik heb namelijk 2 hoodys besteld van TISA http://item.taobao.com/it(...)pm=2014.12566769.0.0![]()
Krijg je je geld terug als je de douane je pakket van dealextreme terug laat sturen, omdat je de inklaringskosten en omzetbelasting niet betaalt?
Heb een pakket besteld voor in totaal 35 euro en nu een brief gekregen van de douane... Ik kan het pakket weigeren en dan wordt het teruggestuurd. (in principe zit er niets bij wat ik nog wil) Maar ben ik dan alles kwijt...?![]()
Ik denk het niet DX heeft toch al kosten gemaakt voor jou?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:33 schreef Jen90 het volgende:
Krijg je je geld terug als je de douane je pakket van dealextreme terug laat sturen, omdat je de inklaringskosten en omzetbelasting niet betaalt?
Heb een pakket besteld voor in totaal 35 euro en nu een brief gekregen van de douane... Ik kan het pakket weigeren en dan wordt het teruggestuurd. (in principe zit er niets bij wat ik nog wil) Maar ben ik dan alles kwijt...?![]()
Ja... dat is waar... Hoopte dat als DX het pakket als retour afzender ontvangt, ze het aannemen als teruggestuurd en het geld terugstorten. Maar niemand ervaring mee? (iedereen betaalt netjes de bijkomende kosten?)quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:37 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ik denk het niet DX heeft toch al kosten gemaakt voor jou?![]()
Dan gaat er wel een fee af, ze hebben het n.l. al wel verstuurd. Heb het wel eens gelezen, maar hoeveel het is durf ik niet te zeggen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:55 schreef Jen90 het volgende:
[..]
Ja... dat is waar... Hoopte dat als DX het pakket als retour afzender ontvangt, ze het aannemen als teruggestuurd en het geld terugstorten. Maar niemand ervaring mee? (iedereen betaalt netjes de bijkomende kosten?)
Maar aangezien het bedrag onder de 45 euro is valt het wel mee toch?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ja ik heb er wel wat van besteld ja, je kan vaak wel zien wat de kwaliteit is aan de prijs. Als hij erg goedkoop is gaan ze eerder kapot dan als ze duur zijn. Maar dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:25 schreef Flows het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met kleding bestellen op taobao? Is dit van goede kwaliteit (dat het niet kapot gaat in de wasmachine ofzo..). Ik heb namelijk 2 hoodys besteld van TISA http://item.taobao.com/it(...)pm=2014.12566769.0.0![]()
Als er foto's bijstaan van Hollywoodsterren die zulke kleding dragen zal het wel niet mogen hè luitjes...
With free, baked fish for my friend when put into water. Option is to bake you self to when you try to get out of water.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:28 schreef Goddelijker het volgende:
Weer een ge-China-shopt:
7" / 18 LED
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor ¤ 8,50, voor in m'n aquarium![]()
Hebben de vissen daar geen last van? zulk wit licht?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ze gaan erdoor hallucineren en sterven daarna omdat ze denken dat het waterpompje hen naar de oceanica brengt.Ik vroeg het me ook al af inderdaad.
Ik ben alleen voor LED-shizzle als indirect sfeerverlichting (afgeschermde glow).
krijgebb jullie nu ook allemaal van die chinese mailtjes.. "10USD brand handbag's" enz..
volgens mij verkoopt altijdkopen je email adres bij zo'n 1cent deal...
gelukkig heb ik speciale emailadres voor china shoppig
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Waar kunnen we deze in China kopen
http://www.1dayfly.com/nl(...)-android#description
Zal vast een rebrand zijn, hij ziet er wel ok uit
Van dealextreme nu ook mijn pakketje binnen (screenprotector voor de HTC sensation). 12 maart verzonden, 4 april binnen. Alleen volgens mij heb ik met dat doekje net allemaal krassen op m'n scherm gecreëerd. Bij mij valt de verzending tot nu toe dus nog mee, 2 artikelen in maart verzonden. 1 binnen in 6 dagen, de ander in 23 dagen...
Nu nog wachten op mijn zonnebril ^^![]()
Ja zie de afbeeldingkes eronderquote:Op woensdag 4 april 2012 13:17 schreef RobertNL het volgende:
Waar kunnen we deze in China kopen
http://www.1dayfly.com/nl(...)-android#description
Zal vast een rebrand zijn, hij ziet er wel ok uit.
Chineese Yahoo etc. Komt zeker van daar.
Ziet er idd wel netjes uit.
Bic komt er wel weer door, ze hebben nu een mooie nieuwe lay-out hier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sneller laden bic!![]()
![]()
& De new arrivals van priceangels, dear god !
[ Bericht 18% gewijzigd door jonasr op 04-04-2012 14:36:26 ]![]()
Straks maar eens even zoekenquote:Op woensdag 4 april 2012 14:11 schreef jonasr het volgende:
[..]
Ja zie de afbeeldingkes eronder.
Chineese Yahoo etc. Komt zeker van daar.
Ziet er idd wel netjes uit.Zoek nog wel een apple TV/Google TV/Android TV, gewoon omdat het kan
quote:Bic komt er wel weer door, ze hebben nu een mooie nieuwe lay-out hier![]()
Bic is idd weer vaag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sneller laden bic!![]()
![]()
& De new arrivals van priceangels, dear god !
24 Februari een pakketje teruggestuurd naar Hong Kong, vanwege het product dat defect was aangekomen.
Tot op heden beweert meneer dat hij het pakketje nog niet heeft ontvangen.
Hoe realistisch is dit?![]()
![]()
bel eens met de TNT? wat zeggen die? bij mij dat hij bij de douane lag :-/ Waar had je wat besteld?quote:Op woensdag 4 april 2012 15:24 schreef steeez het volgende:
24 Februari een pakketje teruggestuurd naar Hong Kong, vanwege het product dat defect was aangekomen.
Tot op heden beweert meneer dat hij het pakketje nog niet heeft ontvangen.
Hoe realistisch is dit?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
@Shiz, de Sonun op mijn desktop aangesloten en ik vind hem gelijkwaardig aan de Kanen KM-780.
Alleen het comfort is veel fijner dus prefereer ik de Sonun.![]()
Ja dat heb ik doorquote:Op maandag 2 april 2012 13:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Levertijd is op dit moment wel een maand... langzame periode (helaas)Vandaag is ie binnen gekomen
Hahah
was even iets te 'snel' in mijn oordel
( Was de post maar zó snel)
Ook in moeilijke tijden.![]()
Jep, tijd naar Duitsland volgens bic;
Germany Rate (item arrived)
11.10%(binnen de 10dagen)
22.20%(Binnen de 15dagen)
30.30% (Binnen de 20dagen)
20.90% (Binnen de 30dagen)
15.50%(Binnen de 40dagen of erna (Refund))/
Dus grootste hoop vd pakjes is 20 tot 30dagen... (Voor zover BIC dat kan berekenen.)![]()
Zo dat was snel! Afgelopen vrijdag product van eBay verzonden vanuit HK, en vanochtend binnengekomen. Binnen 3 werkdagen was het hier dus.![]()
![]()
Zojuist hier ook al een snel pakketje van BIC, 5 dagen. het lijkt weer iets beter te gaanquote:Op woensdag 4 april 2012 16:37 schreef exaCtly het volgende:
Zo dat was snel! Afgelopen vrijdag product van eBay verzonden vanuit HK, en vanochtend binnengekomen. Binnen 3 werkdagen was het hier dus.
*exaCtly klopt even af...quote:Op woensdag 4 april 2012 16:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zojuist hier ook al een snel pakketje van BIC, 5 dagen. het lijkt weer iets beter te gaan![]()
Lol, ik heb vanochtend iets binnen gekregen wat ik besteld had op 28 februari via Ebay.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:37 schreef exaCtly het volgende:
Zo dat was snel! Afgelopen vrijdag product van eBay verzonden vanuit HK, en vanochtend binnengekomen. Binnen 3 werkdagen was het hier dus.![]()
Natúurlijk. Ik ben weer begonnen te bestellen.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zojuist hier ook al een snel pakketje van BIC, 5 dagen. het lijkt weer iets beter te gaanDan worden ze weer wakker hoor.
Ah, is dat het, dan moeten alle China Shoppers jou maar sponoren á 5 cent per maand.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Natúurlijk. Ik ben weer begonnen te bestellen.Dan worden ze weer wakker hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Of de transportkanalen raakten verstopt door jouw grote bestellingen en alles loopt nu weer mooi doorquote:Op woensdag 4 april 2012 16:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Natúurlijk. Ik ben weer begonnen te bestellen.Dan worden ze weer wakker hoor.
.
![]()
![]()
Dat verklaart helemaal niet waarom de afgelopen 3 maanden de post zo langzaam was en het de afgelopen week zo'n beetje (na het Ebay-horloge) opeens beter gaat.
Ik stuur niet alleen bestellingen door, maar ook een hoop positivity en good fortune.Ik ben de acupunctuur van China shopping. Breng weer balans en voorspoed.
en het blijft pakketjes regenen bij tornado61! ^^
zonnebril,
28/3 besteld
28/3 verzonden
4/4 ontvangen ('s avonds, 's ochtends lag mijn dealextreme pakketje in de bus)
overigens van focalprice, mijn vorige pakketje bij hun was 28/3 's ochtends verzonden en kwam gister al aan ^^ zeer te spreken over hun service dus (slechts 6 dagen verzendtijd)![]()
Action.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:06 schreef Fifut het volgende:
Iemand een tip voor een portemonnee? Hoeft niet zo groot te zijn en het liefst van zwart leer.![]()
China staat wel vaak bekend om de prullaria die ze leveren... zijn zonnebrillen, horloges en alle andere spullen wel van goede kwaliteit tegenwoordig?Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.![]()
Nee, wij bestellen hier alleen spullen die binnen 2 dagen stuk zijn.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:28 schreef Mikkie het volgende:
China staat wel vaak bekend om de prullaria die ze leveren... zijn zonnebrillen, horloges en alle andere spullen wel van goede kwaliteit tegenwoordig?MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Doe niet zo bijdehand, druifquote:Op woensdag 4 april 2012 20:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee, wij bestellen hier alleen spullen die binnen 2 dagen stuk zijn.
Er is vast wel onderscheid tussen goed en minder goed spul
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.![]()
Je hebt ogen en je kunt lezen. Aan de hand daarvan krijg je een indruk van een product. Dan lees je de reviews e.d., maar in het algemeen 'you're on your own', kan goed uitpakken, kan slecht uitpakken, kwestie van inschatten. Ik ben vrij goed in inschatten, al zeg ik het zelf. Ben je daar minder fortuinlijk in, moet je het misschien maar laten.
Het heeft i.i.g. geen zin om voor je elk willekeurig product uit China wilt halen, hier eerst te vragen of iemand er ervaring mee heeft. 1. Waarschijnlijk niet. 2. Dan raken deze topics wel erg snel vol.
Meestal kan je het wel inschatten iddquote:Op woensdag 4 april 2012 20:08 schreef shiznuts het volgende:
Je hebt ogen en je kunt lezen. Aan de hand daarvan krijg je een indruk van een product. Dan lees je de reviews e.d., maar in het algemeen 'you're on your own', kan goed uitpakken, kan slecht uitpakken, kwestie van inschatten. Ik ben vrij goed in inschatten, al zeg ik het zelf. Ben je daar minder fortuinlijk in, moet je het misschien maar laten.
Het heeft i.i.g. geen zin om voor je elk willekeurig product uit China wilt halen, hier eerst te vragen of iemand er ervaring mee heeft. 1. Waarschijnlijk niet. 2. Dan raken deze topics wel erg snel vol., soms gewoon een gokje wagen. Heb nog weinig spul besteld wat slecht/snel stuk was.
Ik heb geen tracking code, ik heb gewoon de simpele manier van verzenden gedaan.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:54 schreef RobertNL het volgende:
[..]
bel eens met de TNT? wat zeggen die? bij mij dat hij bij de douane lag :-/ Waar had je wat besteld?
Had iets besteld bij Manbushijie.com. De beste man zegt dat hij nog steeds niks ontvangen heeft.![]()
Dan ben ik bang dat je weinig kans maakt. Tracking is niet veel duurder dan zonder (voor kleine pakketen).quote:Op woensdag 4 april 2012 20:24 schreef steeez het volgende:
[..]
Ik heb geen tracking code, ik heb gewoon de simpele manier van verzenden gedaan.
Had iets besteld bij Manbushijie.com. De beste man zegt dat hij nog steeds niks ontvangen heeft.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Ik heb een keer iets moeten terugsturen en dat was aangekomen + ik kreeg de beloofde portokosten terug. Daardoor heb ik geen reden om deze shop te wantrouwen.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:24 schreef steeez het volgende:
[..]
Ik heb geen tracking code, ik heb gewoon de simpele manier van verzenden gedaan.
Had iets besteld bij Manbushijie.com. De beste man zegt dat hij nog steeds niks ontvangen heeft.
Bij mij duurde het ook vrij lang (30+ dagen) en ondanks geen tracking kun je altijd klagen bij TNT met je bonnetje.![]()
Dan krijg je wel alleen de porto terug van TNT (als ze dat doen). Maar de kans dat iets kwijt raakt is natuurlijk wel aanwezig. Vooral bij iets duurdere items.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:48 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb een keer iets moeten terugsturen en dat was aangekomen + ik kreeg de beloofde portokosten terug. Daardoor heb ik geen reden om deze shop te wantrouwen.
Bij mij duurde het ook vrij lang (30+ dagen) en ondanks geen tracking kun je altijd klagen bij TNT met je bonnetje.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Kan iemand mij de gouden tip geven?
http://item.mobileweb.eba(...)ARCH&nid=65255603729
Als ik dit apparaat gebruik om draadloos muziek te streamen naar mijn stereotoren (dus mijn mobiel connecten met dit apparaat en dan een 3.5 kabel van dit apparaat naar mijn 3.5 headsetplug op de stereo) werkt dat dan zoals ik dit bedacht heb??![]()
Ik kreeg gister een pakketje binnen dat ik op 6 februari via DX had besteld.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lol, ik heb vanochtend iets binnen gekregen wat ik besteld had op 28 februari via Ebay.
Ze hadden mij bijna een refund gegeven.![]()
Bij mij werkt het wel, maar ik heb een iets duurdere. Gebruikte het om met mijn tablet/telefoon/pc op de boxen te kunnen afspelenquote:Op woensdag 4 april 2012 22:42 schreef marco_sire het volgende:
Als ik dit apparaat gebruik om draadloos muziek te streamen naar mijn stereotoren (dus mijn mobiel connecten met dit apparaat en dan een 3.5 kabel van dit apparaat naar mijn 3.5 headsetplug op de stereo) werkt dat dan zoals ik dit bedacht heb??MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Moet je phone alleen wel nog het A2DP-protocol hebben, je crois.
Zelfs met mijn 120 euro china tab werkte hetquote:Op donderdag 5 april 2012 09:22 schreef shiznuts het volgende:
Moet je phone alleen wel nog het A2DP-protocol hebben, je crois.
Dealextreme wordt ook steeds slomer, ik wacht al heel lang op mijn zending.
Enfin, ik zoek een goede sterke zaklamp (de stroom valt hier zo nu en dan eens uit + ik moet nog wel eens achter/onder kastjes zijn) die niet al te duur is, zeg max 25 euro. Welke bevelen jullie aan en bij welke shop?![]()
Hier, hier en hier.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:58 schreef djkoelkast het volgende:
Enfin, ik zoek een goede sterke zaklamp (de stroom valt hier zo nu en dan eens uit + ik moet nog wel eens achter/onder kastjes zijn) die niet al te duur is, zeg max 25 euro. Welke bevelen jullie aan en bij welke shop?![]()
Misschien maar weer eens zo'n allesomvattende post over maken in het reviewtopic, á la de oordopjes-post. En ook eentje ov er horloges en waar krijgen we nog meer terugkerende vragen over?
Kan het review topic niet standaard onder dit topic komen.
Lijkt me erg handig aangezien de helft van de mensen niet de op leest en ook niet in het review sub-forum komt.BAM dit is 3KB![]()
Ja, review topic staat meestal veel te ver weg.
Zijn ook niet al te veel review's.
Zou eigenlijk ook de tijd moeten vinden om er wat bij te plaatsen..![]()
Daarom kijkt er dus ook geen kip. De reviews die er staan zijn prima maar ik denk dat het beter loopt als het review topic standaard onder dit topic komt.BAM dit is 3KB![]()
Gewoon reviews dubbel postenquote:Op donderdag 5 april 2012 18:41 schreef Loll het volgende:
Daarom kijkt er dus ook geen kip. De reviews die er staan zijn prima maar ik denk dat het beter loopt als het review topic standaard onder dit topic komt.
Hier en in het review topic(voor overzicht)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ze staan daar voor een reden: omdat het dan centraal is. Minder goed idee om tussen tientallen posts door te gooien. Een korte indruk en verhaaltje over de webshop zelf, de service en verzending, kun je hier kwijt. Uitgebreide reviews plaats je dan daar. Snap niet waarom daar iets mis mee is. Zeker dus als je een grote vergelijking maakt van 1 onderwerp. Daar heb je niks aan als het twee topics geleden is gepost...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Wat je kan doen is de OP even aanpassen dat zou al beter zijn.
"Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk"
Is niet enkel dealextreme reviewtopic?
Banggood - zeer snelle service trouwens. Item was out of stock blijkbaar, direct binnen de dag refund.![]()
Min of meer zeg je dus dat het voor sporadisch gebruik is en je geen grote/sterke lichtbundel behoeft. Dan kun je beter gaan voor een AA/AAA-zaklamp. Een SAiK SA-15 bijvoorbeeld. Die heeft een vrij rechte en sterke bundel. Veel meer krijg je niet uit de standaard batterijen. Wil je meer flood (of deze regelen dan), dan kun je kijken naar een Romisen of een van de andere 'focusable led flashlight'. Zoeken doe je met www.chinaprices.us en op www.ebay.com .quote:Op donderdag 5 april 2012 18:49 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb nog geen idee welk product ik moet hebben, maargoedPunt is natuurlijk al dat niemand zo ver komt om dat te lezen.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:50 schreef jonasr het volgende:
Wat je kan doen is de OP even aanpassen dat zou al beter zijn.
"Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk"
Is niet enkel dealextreme reviewtopic?
[..]
Mensen zijn lui en de OP is te lang.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
http://www.dealextreme.co(...)0mhz-arm-color-43193
[ Bericht 52% gewijzigd door bobbernaut op 05-04-2012 20:16:26 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik ook, bij mij is 'ie nog niet eens verzonden na een maand, heb jij dat ook?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:58 schreef djkoelkast het volgende:
Annuleren dan, komt nooit meer binnen de 45 dagen binnen (tenzij besteld met CC) en vervolgens gewoon een andere shop/ebay proberenquote:Op donderdag 5 april 2012 20:40 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ook, bij mij is 'ie nog niet eens verzonden na een maand, heb jij dat ook?
26-2-2012 6:37:07 Prepare Shipmentquote:Op donderdag 5 april 2012 20:40 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ook, bij mij is 'ie nog niet eens verzonden na een maand, heb jij dat ook?
Straks dus dik anderhalve maand, ben dat echt niet gewend van ze.![]()
@RobertNL: thanks. Ik ga trouwens de MW600 kopen van Sony, lijkt me goede keus.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bij mij werkt het wel, maar ik heb een iets duurdere. Gebruikte het om met mijn tablet/telefoon/pc op de boxen te kunnen afspelen
@Shiznuts: ad2p zit inderdaad op mijn iphone, thanks!![]()
Werkt zo'n ding ook met een iPhone? En gaat de geluidskwaliteit dan niet erg omlaag?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:42 schreef marco_sire het volgende:
Als ik dit apparaat gebruik om draadloos muziek te streamen naar mijn stereotoren (dus mijn mobiel connecten met dit apparaat en dan een 3.5 kabel van dit apparaat naar mijn 3.5 headsetplug op de stereo) werkt dat dan zoals ik dit bedacht heb??
[ Bericht 2% gewijzigd door Fifut op 05-04-2012 22:44:51 ]![]()
Ik ook niet, vandaar dat ik het navroeg.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:52 schreef djkoelkast het volgende:
26-2-2012 6:37:07 Prepare Shipment
Straks dus dik anderhalve maand, ben dat echt niet gewend van ze.![]()
Shiz heeft weer een avondje gevuld zo te zien in het review topic
Ja, komen mensen nog eens met zo'n vraag, dan is het 'BAM! You needda be right [HERE] mothafucka!!1!!'.
mm MP4nation mag mijn Alpha's wel eens verzenden.
26/03/2012 & still processing now xD.
Btw; een mogelijkheid dat de OP wordt herschreven? Banggood bv. lijkt me wel een plaatsje waard (zeer snel antwoord op mails & verzending, nog effe afwachten hoe het product is.).
En mss het feit dat er een reviewtopic is, bovenaan in de OP zetten (mensen zijn idd lui).![]()
Of gewoon als ''vroegah'' ze:quote:Op donderdag 5 april 2012 23:30 schreef jonasr het volgende:
mm MP4nation mag mijn Alpha's wel eens verzenden.
26/03/2012 & still processing now xD.
Btw; een mogelijkheid dat de OP wordt herschreven? Banggood bv. lijkt me wel een plaatsje waard (zeer snel antwoord op mails & verzending, nog effe afwachten hoe het product is.).
En mss het feit dat er een reviewtopic is, bovenaan in de OP zetten (mensen zijn idd lui).Misschien de quote maar weer wat meer in uitvoer brengenquote:Op donderdag 2 juli 2009 10:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[...]
en als mensen dan toch iets kwamen vragen, werden ze met hooivorken en fakkels terug naar die OP gejaagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij krijgt het volgende topic een naam TT!quote:Op donderdag 5 april 2012 23:10 schreef shiznuts het volgende:
Ja, komen mensen nog eens met zo'n vraag, dan is het 'BAM! You needda be right [HERE] mothafucka!!1!!'.
- waar Shiz bazenposts maakt
[ Bericht 4% gewijzigd door RobertNL op 05-04-2012 23:55:39 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Haha jij herinnert je een quote van 2009?
Mss zit je hier iets teveel haha.
TT; OP lezen of slaag van shiz.
![]()
Viel mij net ook al op, wordt toch regelmatig gekeken denk ikquote:Op donderdag 5 april 2012 23:57 schreef shiznuts het volgende:
Reviewtopic heeft wel al 52.703 views btw.![]()
Spijtig van het weinige aantal van reviews.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:05 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Viel mij net ook al op, wordt toch regelmatig gekeken denk ik
Zal me er deze dagen ook eens met bezig houden er een paar hopelijk bij te smijten.
En hopelijk hebben de mensen die dat lezen er dan evenveel aan, dan ik al gehad heb aan dat reviewtopic, hail shiz voor de in-ears reviews![]()
![]()
![]()
http://www.ebay.com/itm/U(...)54f49#ht_2831wt_1185
1 cent en free shipping?!
nvm het is bieden![]()
maar deze ismaar 1 euro en free shipping!
en buy it now
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item5648d4c721Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Die heb je voor 1,- euro bij de eurostore. Heb er na de eerste kapotging nog eens eentje gehaald. Toen ook die stukging maar opgehouden. Troep is het.
Irritant trouwens... wordt er natuurlijk een pakketje bezorgd als ik niet thuis ben, nou ja, een poging tot. Kun je 'em volgende werkdag (op het briefje staat op vrijdag gepoogd, dan maandag pas) pas eens ophalen. Alsof ze het pakketje ondertussen (nu en morgen) niet hebben. Waar slaat dit op?FUUU!!!!1!!
ik heb in de buurt geen eurostore (voor zover ik weet ) maar ja t is maar 1 euro dan maar een gokje wagen?
Als je 'em neerzet en verder nooit aanraakt zal het wel goedkomen.
Maar wil je 'em mee voor onderweg en draai je 'em vaak aan, dan is 'ie zo kapoet.Die 'extendable legs' zijn ook een grote grap.
mwah voornamelijk voor kleine dingetjes, bijvoorbeeld stopmotion filmpjesquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:55 schreef shiznuts het volgende:
Als je 'em neerzet en verder nooit aanraakt zal het wel goedkomen.
Maar wil je 'em mee voor onderweg en draai je 'em vaak aan, dan is 'ie zo kapoet.Die 'extendable legs' zijn ook een grote grap.
maar wat is er dan met die extendable legs?
Die houdt het gewicht van een beetje normale camera niet en zijn veel te losjes.
Ga dus uit van de basis zonder extensie wil je een vaste framing.
Dat hele ding is van plastic, niks metaals bij (op de schroef na misschien).
Maar goed, mocht die euro je niet boeien.Go your gang.
hmm ik wil m juist vanwege de lengte en dat ie wel weer compact kan worden..quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:01 schreef shiznuts het volgende:
Die houdt het gewicht van een beetje normale camera niet en zijn veel te losjes.
Ga dus uit van de basis zonder extensie wil je een vaste framing.
Dat hele ding is van plastic, niks metaals bij (op de schroef na misschien).
Maar goed, mocht die euro je niet boeien.Go your gang.
Go your gang
Go your hallway![]()
-edit-
owh maar kan ie wel gewoon een digitale camera dragen? Zo platte?
Of had je het daarover? Ik dacht dat je het over die 550D enzo had
[ Bericht 9% gewijzigd door bobbernaut op 06-04-2012 13:27:59 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Godverdomme stond ik rood op paypal betaal ik 30 euro naar mijn rekening schrijven ze zelf ook nog 30 euro af dus nu in totaal 60 euro aan paypal betaald. Maar nu is 30 euro foetsie. Rara wie zou dat nou hebben. Gvd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM dit is 3KB![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:34 schreef Loll het volgende:
Godverdomme stond ik rood op paypal betaal ik 30 euro naar mijn rekening schrijven ze zelf ook nog 30 euro af dus nu in totaal 60 euro aan paypal betaald. Maar nu is 30 euro foetsie. Rara wie zou dat nou hebben. Gvd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik ook een keer gehad, straks heb je gewoon 30 euo paypal saldoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:10 schreef Downstar het volgende:
[..]
net zolang zoals jij in t root stond ..
Haha meen je dat? Wat is trouwens het voordeel van geld op je PayPal account zetten boven het gewoon direct door PayPal van je bankrekening af laten halen als je iets koopt?![]()
Volgens mij wordt de betaling dan sneller verwerkt, dus heb je de spullen eerder.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:31 schreef Fifut het volgende:
Haha meen je dat? Wat is trouwens het voordeel van geld op je PayPal account zetten boven het gewoon direct door PayPal van je bankrekening af laten halen als je iets koopt?Feyenoord Rotterdam![]()
Bij grote bedragen wil paypal nog wel eens moeilijk doen bij mensen die paypal nog niet zo lang hebben en nog geen grote bedragen hebben uit gegeven.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:31 schreef Fifut het volgende:
Haha meen je dat? Wat is trouwens het voordeel van geld op je PayPal account zetten boven het gewoon direct door PayPal van je bankrekening af laten halen als je iets koopt?
Dan willen ze dat je eerst geld stort bijvoorbeeld, voor je ook daadwerkelijk die betaling kan betalen..
hiermee wil paypal verkomen dat er wanbetalers toch makkelijk aan spullen komen etc..
verder verschil zit er vaak niet in, als je af laat schrijven van je rekening, dan schiet paypal het geld gewoon voor, net alsof het op je rekening zelf staat dus![]()
![]()
Hoe werkt dat bestellen met eBay?
Want met DX kan je ze gewoon een mailtje sturen als het kapot is, en met eBay? (is wel een Top-Rated seller!)
Een berichtje naar de verkoper.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:13 schreef bobbernaut het volgende:
Hoe werkt dat bestellen met eBay?
Want met DX kan je ze gewoon een mailtje sturen als het kapot is, en met eBay? (is wel een Top-Rated seller!)
![]()
Ah dus het is gewoon veilig?quote:
Ja. Anders kun je altijd nog een geschil openen bij Paypal, als je er niet uit komt met de verkoper.quote:![]()
Voor de geïnteresseerde, beide Brainwavz Beta,dus met in-line microfoon en zonder, zijn afgeprijsd naar 18 dollar.
http://mp4nation.net/catalog/brainwavz-earphones-c-51.html![]()
Ik bestel meer op eBay dan in de Chinese webshops.quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:45 schreef bobbernaut het volgende:
Okee dan heb ik deze besteld: http://www.ebay.com/itm/U(...)f79b5#ht_5511wt_1185thanks
![]()
![]()
vannacht iets besteld bij DX, eens kijken hoelang mijn spullen er over doen na jullie verhalen van afgelopen tijd..
helaas komt het van OPURSTECH, maar dat kon niet anders..
het artikel staat echter al een maand online, dus misschien scheelt dat..
ps: voor de nieuwelingen: helemaal onderaan de pagina van het artikel wat je eventueel wilt aanschaffen kun je in licht grijs de naam zien van de gene die het artikel geplaatst heeft, en de datum..
OPURSTECH staat er bekend om dingen te plaatsen die ze nog niet hebben, maar al wel aan te bieden als "in warehouse" etc.
dit resulteerd in een wachttijd van 6 of meer weken..
ja, DX is eigenlijk een soort marktplaats waar producenten hun artikelen kunnen plaatsen.
nee, DX is geen website met een vol magazijn vol ingekochte spullen.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Ziet goed uit. Weet iemand of die set MET in-line microfoon goed werkt op een Android-phone (Galaxy S, in mijn geval)?quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:57 schreef Moos. het volgende:
Voor de geïnteresseerde, beide Brainwavz Beta,dus met in-line microfoon en zonder, zijn afgeprijsd naar 18 dollar.
http://mp4nation.net/catalog/brainwavz-earphones-c-51.htmlCuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
heel vreemd,
mijn 2 ip camera's waren verzonden 30 maart..
1 kon ik tracken al op 2 april, andere nog steeds niet..
maar nu is ook de andere niet meer trackable.. wtf?
![]()
2 USB kabels besteld voor mijn Dell Streak 5 voor omgerekend 7,31 euro terwijl het in NL 7,80 kost excl. BTW per stuk.
En 1 USB stick van BMW 8GB gekocht voor omgerekend 6,50 euro..
Heb nog een bieding lopen op een 128GB stick voor 20 dollar ofzo..
Ik had mezelf nog beloofd om niks meer te bestellen op ebay..
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
je moest toch nooit geheugen bestellen van ebay?quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:55 schreef Turquaz52 het volgende:
2 USB kabels besteld voor mijn Dell Streak 5 voor omgerekend 7,31 euro terwijl het in NL 7,80 kost excl. BTW per stuk.
Ik had mezelf nog beloofd om niks meer te bestellen op ebay..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Failing is always an option!quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:55 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik had mezelf nog beloofd om niks meer te bestellen op ebay..![]()
Hahahaha, 128GB voor 20 dollar. Als je dat geld nou naar mij overmaakt, dan stuur ik je wel een stukje karton op waar '128GB' op staat, daar heb je net zo veel aan. Voor 30 dollar schrijf ik er zelfs 256GB op.quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:55 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik had mezelf nog beloofd om niks meer te bestellen op ebay..Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
ik heb net wel iets van 6 GB besteld voor 10 euro, maar is wel legit
128GB voor 20 dollar____________________________!!!!!!!!!
Dat mensen daar nog intrappen___!
Veel succes met je 512MB-stickje, probeer niet meer dan 400MB erop te zetten he.
![]()
Hier een Sandisk 8GB voor 4.50 euro. Getest, en werkt perfect.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:17 schreef bobbernaut het volgende:
ik heb net wel iets van 6 GB besteld voor 10 euro, maar is wel legit
Maar een 128GB stick uit Azie..![]()
![]()
Ik wil de beta's ook wel bestellen ($18 is te doen) maar men alpha's zijn nog steeds niet onderweg.
mp4nation stelt me wat teleur.
![]()
En dan afvragen waarom Opgelicht! nog zo'n succes isquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:30 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Hier een Sandisk 8GB voor 4.50 euro. Getest, en werkt perfect.
Maar een 128GB stick uit Azie..Zijn dus nog (veel te) veel domme mensen die daar intrappen, sjongejonge
![]()
![]()
![]()
Kijk eens goed naar wat er staat voordat je reageertquote:
[ Bericht 8% gewijzigd door BrandX op 07-04-2012 20:04:06 ]Feyenoord Rotterdam![]()
-weg-
[ Bericht 94% gewijzigd door BrandX op 07-04-2012 20:04:40 ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mijn mooiste aanbieding van Chinezen (van eBay in dit geval) waren muurhaken voor mijn gitaren. Had er 3 voor 11 euro, in Nederland ben je al gauw 15 euro per stuk kwijt en ze werken prima![]()
![]()
Tuurlijk zijn ze nep; en heb je de waarschuwing niet gelezen; niet over verboden producten praten hier; en ook niet over discusseren want deze discussie heb ik al tig keer langs zien komen hoewel ik hier nog maar 2 jaar rondkijk.quote:
[ Bericht 5% gewijzigd door BrandX op 07-04-2012 20:04:49 ]![]()
Hoe kan je er nou vanuit gaan dat koptelefoons die normaal 300 euro kosten, nu 4 euro en dan echt zijn? Echt denk na, geldt ook voor die gast van die USB sticks. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat ook zoquote:Hierbij laat ik het, geen zin in een ban
[ Bericht 3% gewijzigd door BrandX op 07-04-2012 20:04:54 ]![]()
Ja, zijn erg goede kwaliteit! Volgens mij zijn ze gewoon hartstikke echt!!quote:
Gr Gr Henk
[ Bericht 9% gewijzigd door BrandX op 07-04-2012 20:05:01 ]Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Vriend, ik verwacht helemaal nietsquote:Op zaterdag 7 april 2012 16:45 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Mensen die 5 dollar headphones kopen en kwaliteit verwachten![]()
..!
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mensen die niet meteen doorhadden dat Timmy sarcastisch was
Mensen die de groetelige groetjes doen zoals Henk kan je toch niet anders doen als vertrouwen?Zulke goeie tips altijd junge!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Iemand nog aanbevelingen wat betreft mooie horloges in het budget van 10-20 euro?
In de trant van bijvoorbeeld een infantry watch.![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:17 schreef bobbernaut het volgende:
ik heb net wel iets van 6 GB besteld voor 10 euro, maar is wel legitbij mediamarkt 8 gb voor 8 euro
BAM dit is 3KB![]()
ah nja pechquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:11 schreef Zuccitura het volgende:
Iemand nog aanbevelingen wat betreft mooie horloges in het budget van 10-20 euro?
In de trant van bijvoorbeeld een infantry watch.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:49 schreef shiznuts het volgende:
HORLOGES / WATCHES
Tip 1. Haal geen neppe merkhorloges: het is niet alsof de kwaliteit hetzelfde is als de echte en je kunt er veel gedoe mee krijgen (douane/justitie).
Hebben we dat uit de weg, moet je begrijpen dat de klokjes uit China 'sieraden' zijn. Ze zijn dus voor 'de sier', zoals een armband, alleen hebben ze dan de nuttige functie om de tijd aan te kunnen geven. De nadruk ligt niet bepaald op kwaliteit (geen precisie-uurwerk, geen echt lederen horlogeband, etc), dus kun je daarmee leven en gaat het je om er voor zo'n lage prijs fashionably bij te lopen en de tijd te weten, dan zit je goed! De kwaliteit is in de meeste gevallen te vergelijken met de goedkoopste horloges die je bij een winkel als de Kijkshop haalt. Het is trouwens niet zo dat horloges uit China per definitie kut zijn, sterker nog, je kunt er best jaren plezier van hebben.
Tip 2. Vermijd zaken die onnatuurlijk veel glimmen. Dit is een blijk van goedkope materialen/lak (plastic fantastic). Koop liever iets met geborsteld staal. Kijk goed naar de foto's hoe iets eruit ziet. Stel je tevens voor hoe groot zo'n klokje is (bedenk hoe groot een standaard pin (verbinding band/klokje) is en vergelijk hoeveel groter het klokje is dan die verbinding) en hoe dat zou staan om je pols.
Koop een Aziatisch merk. Vermijd horloges als 'V6 SuperSpeed' en ga eerder voor een iets anders. Populair zijn o.a. Curren, Sinobi, IK Colouring, Wilon, Ohsen en EYKI. Ook Julius en DCT maken mooie (wat meer high-end) klokjes. Ook op Ebay kun je goed slagen voor deze horloges. Misschien kan een zoektocht naar 'SHARK' (a.k.a. 'WEIDE') en 'Infantry' (a.k.a. 'Military Royale') je tevens interesseren. Je hoeft niet per se naar een merk te zoeken. Velen slagen erin leuke klokjes te kopen door te zoeken op steekwoorden. Enkele voorbeelden: 'Japan MOVT', 'army watch', 'military watch', 'aviator watch', 'black sport watch' en 'metal wristwatch'. Wees creatief. Vrijwel alle zoektermen baten het om er 'watch' bij te hebben voor betere sortering. Je kunt ook zaken wegfilteren, als je niet naar een vrouwenhorloge zoekt, maar er wel veel resultaten op vrouwen gericht zijn voeg je '-woman -women' toe (tevens '-kids -boys -girls').
Tip 3. Vrijwel bij alles onder (maar niet gelimiteerd tot) $25,- met anologe wijzertjes die chronometer-functies uitvoeren, daarvan zijn de wijzertjes en knopjes op de horloge puur ter decoratie en bieden dus geen werkende functie. Horloges met een plaat die een traditionele uitsparing biedt voor de datum werkt in het algemeen wel.
Naast de shops uit de OP van de Chinese webshops topicreeks, kun je door shops zoeken m.b.v. www.chinaprices.us . FocalPrice heeft een aan horloges toegewijde site die www.watchyear.com heet, maar zoals gezegd loont het zeker ook om te kijken op www.ebay.com .Vind ik nog duur.quote:Maar idd mensen... zulke geheugenshizzle ga je niet uit China halen. Wie wilde hier laatst nu de som op de proef nemen? Die kwam ook bedrogen uit (dúh).
![]()
Tweakers pricewatchje, google shoppink, geizhalsje ertegenaan gooien.
Was dat niet Miniem met een Mini-Cooper USB-Stick?quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:54 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vind ik nog duur.Maar idd mensen... zulke geheugenshizzle ga je niet uit China halen. Wie wilde hier laatst nu de som op de proef nemen? Die kwam ook bedrogen uit (dúh).
![]()
Tweakers pricewatchje, google shoppink, geizhalsje ertegenaan gooien.![]()
![]()
Geloof het niet, ging toen om neppe drives op iOffer.
Waren dus meerdere ingetraptquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:57 schreef shiznuts het volgende:
Geloof het niet, ging toen om neppe drives op iOffer.![]()
![]()
ja die had ik besteld!quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:14 schreef Goddelijker het volgende:
2x 16GB Usb-stick voor ¤ 19,-
http://www.ibood.com/nl/nl/alleen dan 4!
'k Maak tegenwoordig trouwens toch meer gebruik van flashkaartjes dan USB-sticks. En tegenwoordig heb je natuurlijk externe 2.5" high capacity HDD's zonder noodzaak van voeding ter opslag en de zogenaamde 'cloudhosts', of mensen die een NAS en remote acces opzetten. Ik heb echt al tijden geen USB-stick gebruikt.
opbokken met deze niet zo grappige posts.quote:Op zaterdag 7 april 2012 16:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zijn die van 5 dollar nep dan? Ik ga ervanuit dat ze echt zijn (a)lolwut![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
opbokken met deze niet zo grappige posts.![]()
EbayHad woensdag een message gestuurd over de screenprotectors die niet in het pakketje zaten. Zelfde dag nog opgestuurd en vandaag alweer binnen
Het rare was dat er item location HK stond maar dat ze zover ik kan zien uit London verzonden werden(kan ook niet anders gezien de verzendtijd)
quote:Op zaterdag 7 april 2012 10:57 schreef Moos. het volgende:
http://mp4nation.net/catalog/brainwavz-earphones-c-51.htmlThnx man besteldquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:35 schreef Miniem het volgende:
Thnx, ik pak de beta wel een keer mee als er een aanbieding van is.
Let me know![]()
5% korting@MP4nation:
[..]Lijkt wel of ze me gehoord hebben
![]()
Zie ook de extra 5% kortingscoupon uit mijn quote.
[ Bericht 0% gewijzigd door Miniem op 07-04-2012 21:02:04 ]![]()
Dat was ikquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:55 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Was dat niet Miniem met een Mini-Cooper USB-Stick?heb wel na 2 maanden mijn geld terug gekregen.
![]()
![]()
De Petey Piranhaquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:08 schreef Miniem het volgende:
Wat ik besteld heb de laatste dagen (kabeltje is onderweg):
[..]
Wat hebben jullie in bestelling?
quote:Mijn orderlist met producten vanuit China:
http://www.ebay.nl/itm/ws(...)em&item=220968856497
http://www.ebay.nl/itm/ws(...)em&item=130660239503
http://www.ebay.nl/itm/ws(...)em&item=150734542608
http://www.ebay.nl/itm/ws(...)em&item=130644258480
http://www.ebay.nl/itm/ws(...)em&item=280855604970
http://www.ebay.nl/itm/ws(...)em&item=280790303736
http://www.ebay.nl/itm/ws(...)em&item=250941734938
BIC:
1 x 3M 10FT Long Extension USB Sync Data Power Charger Cable for Apple iPad 1 2
iPod (3M USB Cable for iPad 1 2) à $2.54
2 x USB Data Sync Power Charge Cable for Apple iPad iPhone (iPad Data Cable) à $0.96![]()
Ja, geniaal hequote:Op zaterdag 7 april 2012 21:17 schreef exaCtly het volgende:
[..]
De Petey Piranha![]()
[quote=Mijn orderlist met producten vanuit China:]
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220968856497
http://www.ebay.nl/itm/ws(...)em&item=130660239503
http://www.ebay.nl/itm/ws(...)em&item=150734542608
http://www.ebay.nl/itm/ws(...)em&item=130644258480
http://www.ebay.nl/itm/ws(...)em&item=280855604970
http://www.ebay.nl/itm/ws(...)em&item=280790303736
http://www.ebay.com/itm/w(...)em&item=250941734938
BIC:
1 x 3M 10FT Long Extension USB Sync Data Power Charger Cable for Apple iPad 1 2
iPod (3M USB Cable for iPad 1 2) à $2.54
2 x USB Data Sync Power Charge Cable for Apple iPad iPhone (iPad Data Cable) à $0.96![]()
Ik heb vleesetende planten als hobby en deze moet ik gewoon hebben![]()
Had er al eens eerder naar gekeken, maar veel te duur via Dhgate.![]()
Die horloge!!
Jwtz, hoe ies gaat met jou. Ik ga je zweer. Onmin.
*ughe* Dát horloge...
Nog NOOIT zo'n fout en lelijk horloge gezien. Howly crap.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
hahaha I knowquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:14 schreef shiznuts het volgende:
Jwtz, hoe ies gaat met jou. Ik ga je zweer. Onmin.
*ughe* Dát horloge...maar juwaitt zoals eckte eckte boiis beetje die meisje zeggen etc!
Moet je nagaan dat ik deze al heb ontvangenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
Nog NOOIT zo'n fout en lelijk horloge gezien. Howly crap.![]()
Trotse bezitter, blitzkikker deluxe, de dames zijn er dol op
Super toll!!!![]()
![]()
Ben je 100 kg, 1.60 meter lang, donker haar aan de zijkant maar kaal bovenop (met comb over), zwaar (donker) behaard; gouden ketting(en), Italiaans en handel je in auto's?quote:![]()
Ontopic: Ik heb alleen het bekende horloge (zwart) in bestelling (Shiz heeft 'm populair gemaakt zie ik):
Maar morgen zou m'n lijstje in een klap met zo'n 15 items uitgebreid kunnen worden...
![]()
Loopt vast ook in een trainingspakkie rond met zo'n 'fly' oldschool phone:
kun je dr niet mee bellen dan?
wat is dat voor een prutshorloge
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Die Casio mag hier toch niet vanwege namaak? Maar goed, mijn zus vond hem nogal vintage en koewl dus moet ik er ook een halen voor haar. Het schjnt dat er een hype is bij de hipsters om dat ding.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:53 schreef monkeybrain het volgende:
Ik doe ook weer mee![]()
Ipod video accu
[ afbeelding ]
Fout gouden Casio retro horloge![]()
[ afbeelding ]
2 setjes meelectronics M6
[ afbeelding ]![]()
Lach maar allemaal, ik kan alles met stijl dragen![]()
Het is overigens geen nep casio, die bestaan wel dus uitkijken. Deze kost 24 euro uit Hongkong of Singapore op Ebay. De Nederlandse prijs ligt een stuk hoger en dat maakt het niet meer leuk.Ja + een blouse met open knoopjes zodat je een plukje borsthaar zietquote:Op zondag 8 april 2012 00:06 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ben je 100 kg, 1.60 meter lang, donker haar aan de zijkant maar kaal bovenop (met comb over), zwaar (donker) behaard; gouden ketting(en), Italiaans en handel je in auto's?![]()
Haha!!! Ik heb wel een collectie Adidas trainingsbroeken zoals hij draagtquote:Op zondag 8 april 2012 00:15 schreef shiznuts het volgende:
Loopt vast ook in een trainingspakkie rond met zo'n 'fly' oldschool phone:
![]()
Ik bel ook nog met de eerste Razr, prima apparaatjeDope man...
![]()
Kan iemand mij wat vertellen over de Fiio E3? Iemand die hem bezit?
Zou het veel schelen met Alpha's / Beta's op een iPod Touch?![]()
Nee, amplifier met oordoppen is vaak zinloos omdat ze makkelijk aan te sturen zijn. Bij mijn doppen kreeg ik alleen maar een hoop ruis erbij met de E3quote:Op zondag 8 april 2012 12:02 schreef Miniem het volgende:
Kan iemand mij wat vertellen over de Fiio E3? Iemand die hem bezit?
Zou het veel schelen met Alpha's / Beta's op een iPod Touch?Bij een grote koptelefoon heeft het meer zin.
![]()
Linkje?quote:Op zondag 8 april 2012 15:23 schreef monkeybrain het volgende:
Kunnen jullie stoppen met alle PM's waar je zo'n gouden Casio kunt kopen. Iedereen wilt er 1 hebben![]()
![]()
![]()
Dit kreeg ik net in mijn mail:gewoon een slechte scam?quote:Dear Bobbernaut
Thank you for shopping with us. Your item has been sent on 2012-04-08 via Hong Kong Post.
Generally,shipping takes 7-14 business days.
The estimated arrival time of your item is from 2012-04-17 to 2012-04-26.
Due to the recent cancellation of flights to the European countries, there is insufficient air cargo space to meet with postal demand, air mail services (including Speedpost) from Hong Kong to European destinations may be subject to delay.
het was wel een top rated seller..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat is hier nou scam aan? Hij stuurt gewoon een berichtje naar je email die bij ebay ingeschreven staat zodat je het sws leest.....quote:Op zondag 8 april 2012 19:06 schreef bobbernaut het volgende:
Dit kreeg ik net in mijn mail:
[..]
gewoon een slechte scam?
het was wel een top rated seller..![]()
waarom scam?quote:Op zondag 8 april 2012 19:06 schreef bobbernaut het volgende:
Dit kreeg ik net in mijn mail:
[..]
gewoon een slechte scam?
het was wel een top rated seller..![]()
![]()
omdat ik vanochtend om 7.00 een mailtje kreeg dat ie was verzondenquote:Op zondag 8 april 2012 19:26 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Wat is hier nou scam aan? Hij stuurt gewoon een berichtje naar je email die bij ebay ingeschreven staat zodat je het sws leest.....
en het was ook een vraagje he1e keer dat ik iets van ebay koop
Als het 07:00 uur hier is, dan is het 13.00 uur in Hong Kong. Geen probleem toch?quote:Op zondag 8 april 2012 19:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
omdat ik vanochtend om 7.00 een mailtje kreeg dat ie was verzonden
en het was ook een vraagje he1e keer dat ik iets van ebay koop
In ieder geval, welkom en veel plezier op eBay
edit: ah, je bedoelt dat je nog zo'n mailtje hebt ontvangen, zo'n 12 uurtjes?![]()
mwah ik had vanochtend idd om 7 uur een mailtje gekregen en kreeg er dus net ook een..quote:Op zondag 8 april 2012 20:12 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Als het 07:00 uur hier is, dan is het 13.00 uur in Hong Kong. Geen probleem toch?
In ieder geval, welkom en veel plezier op eBay
edit: ah, je bedoelt dat je nog zo'n mailtje hebt ontvangen, zo'n 12 uurtjes?
Nja welkom? Ik zit hier al een tijdje en bestelde ook van DXAlleen nog nooit van ebay
Hij zegt toch: "Welkom op ebay" , en niet "welkom op het forum, DX etc"?quote:Op zondag 8 april 2012 20:45 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
mwah ik had vanochtend idd om 7 uur een mailtje gekregen en kreeg er dus net ook een..
Nja welkom? Ik zit hier al een tijdje en bestelde ook van DXAlleen nog nooit van ebay
![]()
ah ja nu zie ik hetquote:Op zondag 8 april 2012 21:00 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Hij zegt toch: "Welkom op ebay" , en niet "welkom op het forum, DX etc"?zoooo ik moet echt eerder naar bed gaan
baas, die met het toetsenbord is wel echt heel vetquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:42 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat ik deze al heb ontvangen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Trotse bezitter, blitzkikker deluxe, de dames zijn er dol op
Super toll!!!![]()
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]![]()
Hebben jullie nog een goede site voor horloges? ik had eerst watchyear buyincoins en focalprice maar watchyear is dood, en BIC en FP vernieuwen niet echt.[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
[/quote]![]()
www.chinaprices.us en www.ebay.com , zie ook:quote:Op donderdag 5 april 2012 23:49 schreef shiznuts het volgende:
HORLOGES / WATCHES
Tip 1. Haal geen neppe merkhorloges: het is niet alsof de kwaliteit hetzelfde is als de echte en je kunt er veel gedoe mee krijgen (douane/justitie).
Hebben we dat uit de weg, moet je begrijpen dat de klokjes uit China 'sieraden' zijn. Ze zijn dus voor 'de sier', zoals een armband, alleen hebben ze dan de nuttige functie om de tijd aan te kunnen geven. De nadruk ligt niet bepaald op kwaliteit (geen precisie-uurwerk, geen echt lederen horlogeband, etc), dus kun je daarmee leven en gaat het je om er voor zo'n lage prijs fashionably bij te lopen en de tijd te weten, dan zit je goed! De kwaliteit is in de meeste gevallen te vergelijken met de goedkoopste horloges die je bij een winkel als de Kijkshop haalt. Het is trouwens niet zo dat horloges uit China per definitie kut zijn, sterker nog, je kunt er best jaren plezier van hebben.
Tip 2. Vermijd zaken die onnatuurlijk veel glimmen. Dit is een blijk van goedkope materialen/lak (plastic fantastic). Koop liever iets met geborsteld staal. Kijk goed naar de foto's hoe iets eruit ziet. Stel je tevens voor hoe groot zo'n klokje is (bedenk hoe groot een standaard pin (verbinding band/klokje) is en vergelijk hoeveel groter het klokje is dan die verbinding) en hoe dat zou staan om je pols.
Koop een Aziatisch merk. Vermijd horloges als 'V6 SuperSpeed' en ga eerder voor een iets anders. Populair zijn o.a. Curren, Sinobi, IK Colouring, Wilon, Ohsen en EYKI. Ook Julius en DCT maken mooie (wat meer high-end) klokjes. Ook op Ebay kun je goed slagen voor deze horloges. Misschien kan een zoektocht naar 'SHARK' (a.k.a. 'WEIDE') en 'Infantry' (a.k.a. 'Military Royale') je tevens interesseren. Je hoeft niet per se naar een merk te zoeken. Velen slagen erin leuke klokjes te kopen door te zoeken op steekwoorden. Enkele voorbeelden: 'Japan MOVT', 'army watch', 'military watch', 'aviator watch', 'black sport watch' en 'metal wristwatch'. Wees creatief. Vrijwel alle zoektermen baten het om er 'watch' bij te hebben voor betere sortering. Je kunt ook zaken wegfilteren, als je niet naar een vrouwenhorloge zoekt, maar er wel veel resultaten op vrouwen gericht zijn voeg je '-woman -women' toe (tevens '-kids -boys -girls').
Tip 3. Vrijwel bij alles onder (maar niet gelimiteerd tot) $25,- met anologe wijzertjes die chronometer-functies uitvoeren, daarvan zijn de wijzertjes en knopjes op de horloge puur ter decoratie en bieden dus geen werkende functie. Horloges met een plaat die een traditionele uitsparing biedt voor de datum werkt in het algemeen wel.
Naast de shops uit de OP van de Chinese webshops topicreeks, kun je door shops zoeken m.b.v. www.chinaprices.us . FocalPrice heeft een aan horloges toegewijde site die www.watchyear.com heet, maar zoals gezegd loont het zeker ook om te kijken op www.ebay.com .The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
shiz je wordt echt geil van dat stukje he? elke keer maar weer posten!quote:Op zondag 8 april 2012 21:59 schreef shiznuts het volgende:
www.chinaprices.us en www.ebay.com , zie ook:
[..]
haha jk t is idd wel een goed stukje dat je zeker goed moet doorlezen
Ik kan in herhaling vallen en het niet quoten. Maar ik heb het juist speciaal gemaakt om mensen daarop te wijzen en alles-in-1 te hebben voor ze.
Als je nog toevoegingen daarop hebt, moet je het vooral zeggen, maar volgens mij is het vrij alles omvattend wat betreft chinawatches (wat het idee was, anders hebben mensen er niks aan).
Ja dat stukje voegt niet zoveel nieuws toe, conclusie is dus dat er geen goede nieuwe site is. Taobao word ik ook helemaal geen wijs uit
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
[/quote]![]()
Conclusie is dus dat je zelf moet zoeken, wil je een horloge inderdaad.
Er is niet echt een sjop met alleen toffe chinawatches en die zich daarin specialiseert bij mijn weten.
Daarom dus die merken en searchtips... Tover je toch eindeloze lijsten met resultaten tevoorschijn.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Watchyear was dat naar mijn opinie wel. Ach ik red mij ook wel met chinapricesquote:Op zondag 8 april 2012 22:19 schreef shiznuts het volgende:
Conclusie is dus dat je zelf moet zoeken, wil je een horloge inderdaad.
Er is niet echt een sjop met alleen toffe chinawatches en die zich daarin specialiseert bij mijn weten.
Daarom dus die merken en searchtips... Tover je toch eindeloze lijsten met resultaten tevoorschijn.
[/quote]![]()
Man, wat is die euro weer een duik aan het nemen.
Zo, effe review topic geholpen ;P.
[ Bericht 13% gewijzigd door jonasr op 08-04-2012 23:25:06 ]![]()
Zuster site van Lightinthebox, wel betrouwbaarquote:Valt mee toch? 1.32 stond hij afgelopen week op, waar hij nu op 1.30 staatquote:Op zondag 8 april 2012 23:05 schreef jonasr het volgende:
Man, wat is die euro weer een duik aan het nemen.
Zo, effe review topic geholpen ;P.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Hahaha handig dat stukje, standaard antwoordquote:Op zondag 8 april 2012 21:59 schreef shiznuts het volgende:
www.chinaprices.us en www.ebay.com , zie ook:
[..]![]()
![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 09:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zuster site van Lightinthebox, wel betrouwbaar
[..]
Valt mee toch? 1.32 stond hij afgelopen week op, waar hij nu op 1.30 staatNja begin maart 1.34, hij gaat onder de 1.30 gaan weer vrees ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wordt weer effe wachten voor ik credits koop. Ze zijn spijtig genoeg weer op & de pakjes nog onderweg
;D
- Focalprice bezig met grote update zo te zien, t-shirts etc nu ook ;P.
[ Bericht 2% gewijzigd door jonasr op 09-04-2012 12:34:26 ]![]()
Iemand toevallig ervaring met digitale (vlees)thermometers uit China? Zie bijvoorbeeld wel wat thermometers bij BIC bedoeld voor in de keuken, maar serieuze Nederlandsche ervaringen zeggen mij meer dan Russische "reviews".
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ik heb op 15 maart een betaling gedaan maar ik hoorde dat het nu net of nog steeds niet verzonden is. Wat doen jullie dan? Gaan jullie het geld terugvragen na 45 dagen of wachten jullie gewoon braaf of er misschien toch wel ooit wat opgestuurd word?![]()
Annuleren lijkt mij als het nog niet verzonden isquote:Op maandag 9 april 2012 14:35 schreef thijs1994 het volgende:
Ik heb op 15 maart een betaling gedaan maar ik hoorde dat het nu net of nog steeds niet verzonden is. Wat doen jullie dan? Gaan jullie het geld terugvragen na 45 dagen of wachten jullie gewoon braaf of er misschien toch wel ooit wat opgestuurd word?![]()
![]()
http://www.ebay.com/itm/F(...)aa808#ht_6605wt_1093quote:Op maandag 9 april 2012 14:51 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)color-7-layer-126400
Scheelt toch iets en is er sws sneller![]()
![]()
Hoelang kan het duren als iets opgestuurd is uit engeland dat ie bij mij aankomt? Het gaat hier om 2 usb kabeltjes van bij elkaar opgeteld iets van 7.50euro...Quote van Tjabbo:
weekje?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ongeveer 3 á 4 dagen moet lukkenquote:Op maandag 9 april 2012 15:13 schreef Turquaz52 het volgende:
Hoelang kan het duren als iets opgestuurd is uit engeland dat ie bij mij aankomt? Het gaat hier om 2 usb kabeltjes van bij elkaar opgeteld iets van 7.50euro...
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Iemand hier toevallig ervaring met RC helicopters?
Ik zit te twijfelen tussen de volgende, allemaal zo'n beetje dezelfde prijsklasse:
http://www.tinydeal.com/r(...)p-30104-p-25293.html
http://www.focalprice.com(...)h_Gyroscope_Red.html
http://www.ebay.nl/itm/RC(...)&hash=item3f140b47f2
http://www.pandawill.com/(...)ll-color-p42082.html![]()
Die van ebay is wel groot!65 cm
en je kan er 15/20 Minuten mee vliegen (laadtijd is 2 uur maar is niet zo erg)
die van FP is van Syma dus je kan wel makkelijk reserve onderdelen kopen
en die van PW...maar ik zou kiezen voor die van FP, want die van ebay heeft 15 euro verzendkosten!quote:Suitable for the gay up than 14 years oldOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
focalprice plat..?-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Haha goede vertalingquote:Op maandag 9 april 2012 15:50 schreef bobbernaut het volgende:
maar ik zou kiezen voor die van FP, want die van ebay heeft 15 euro verzendkosten!. Die van ebay is idd misschien ietsje te groot ^^. Thanks! Ga denk ik idd voor die van FP
![]()
Hier de laatste 2 binnen 5 dagen binnenquote:Op maandag 9 april 2012 15:25 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik heb het meestal pas na 1 a 2 week binnen uit de UK...
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Bij Pandawill kreeg ik wat aanbiedingen in mijn mailbox die vanaf een bepaalde tijd ingaan.
Bijvoorbeeld:Vind zon money box wel erg leuk.quote:
Maar waar laat je heten no way dat ik het ga gebruiken
![]()
![]()
Koop ik iets via dx.com wat ze in de aanbieding hadden via twitter tijdje terug een leuk klopje. Werd niet verstuurd ik ticket aanmaken blijkt dat het is uitverkocht en dat ze wachten op nieuwe levering. Ik kan kiezen op wachten of refund heb aangegeven nog even te wachten. Maar mier niet te lang gaan duren. Dan maar refund aanvragen. Jammer eigenlijk, maarja dat is nadeel van dx en consorten.![]()
Herinner ons even als die voor 1 dollarcent in de aanbieding komenquote:Op maandag 9 april 2012 19:43 schreef Miniem het volgende:
Bij Pandawill kreeg ik wat aanbiedingen in mijn mailbox die vanaf een bepaalde tijd ingaan.
Bijvoorbeeld:
[..]
Vind zon money box wel erg leuk.
Maar waar laat je heten no way dat ik het ga gebruiken
![]()
.
![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 19:59 schreef Fifut het volgende:
[..]
Herinner ons even als die voor 1 dollarcent in de aanbieding komen.
![]()
![]()
Soundmagic pl50 gekocht voor zo'n kleine 37 euro bij mp4nation![]()
Beetje oud nieuws, ik wilde deze al jaren terug kopen maar nooit gedaan![]()
![]()
![]()
Wat is er nou weer mis met die van PW. Da's een motherfocking MJX (props voor de heistrocker).quote:Op maandag 9 april 2012 15:50 schreef bobbernaut het volgende:
Die van ebay is wel groot!65 cm
en je kan er 15/20 Minuten mee vliegen (laadtijd is 2 uur maar is niet zo erg)
die van FP is van Syma dus je kan wel makkelijk reserve onderdelen kopen
en die van PW...
[..]
maar ik zou kiezen voor die van FP, want die van ebay heeft 15 euro verzendkosten!
Spul daarvan is geavanceerder dan je standaard meuk vaak. Heb zelf een T23 met een transmitter met LCD en veel instelmogelijkheden. Best mooi spul anders.Waar je laatst van zei er twee van te hebben gehaald?quote:Op maandag 9 april 2012 21:47 schreef monkeybrain het volgende:
Soundmagic pl50 gekocht voor zo'n kleine 37 euro bij mp4nation![]()
Beetje oud nieuws, ik wilde deze al jaren terug kopen maar nooit gedaan![]()
[ afbeelding ]
Is 't zo goed als je gehoopt had dan? En je HM5 al binnâh?The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Nee, dat was de Meelectronic m6. De HM5 is nog steeds onderweg, ik verwacht deze weekquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Waar je laatst van zei er twee van te hebben gehaald?
Is 't zo goed als je gehoopt had dan? En je HM5 al binnâh?![]()
Ik ben door mijn zoektocht tot een conclusie gekomen. Normale IEM's blijven nooit goed in mijn oren zitten en zijn daardoor niet bruikbaar. Het enigste model dat goed blijft zitten is de M6 en dat zijn dit type design.
Wel handig voor mij want dan blijft er nog maar weinig keus overIk zit nu dus te kijken naar wat hogere modellen en dan kom je uit bij Shure of Westone. Voor zulke bedragen wil ik even luisteren voordat ik betaal, dat is wel een probleem
![]()
Eerst de HM5 ontvangen en kijken of ik verder wil gaan met headphones, geeft toch een hele andere belevenis. Soundmagic proberen om te kijken of ik dat geluid voldoende vind en de pasvorm klopt. Daarna gaan we verder zoeken![]()
![]()
Ervaring dat er nog wel eens een rotte appel tussen zit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:15 schreef namemotion het volgende:
Ik heb zojuist zo'n 6 pakketjes besteld bij DHgate.com mooie site is dat! Ervaringen?
Dus over het algemeen goed, maar soms ook oplichters.
Enkele keren een product niet ontvangen, of een extreem slechte versie van het product (afwijkend ver beschrijving/afbeeldingen)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Oké, ik heb dus wel gekocht bij mensen van minimaal 99% positieve feedback, dit betreft veel merkloze iPhone hoesjes dus geen namaak spulquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:25 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ervaring dat er nog wel eens een rotte appel tussen zit.
Enkele keren een product niet ontvangen, of een extreem slechte versie van het product (afwijkend ver beschrijving/afbeeldingen)![]()
Het is wel lekker goedkoop in vergelijking met DX, waar ik al 2 pakketjes heb besteld.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:25 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ervaring dat er nog wel eens een rotte appel tussen zit.
Enkele keren een product niet ontvangen, of een extreem slechte versie van het product (afwijkend ver beschrijving/afbeeldingen)![]()
Uiteraard.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:51 schreef namemotion het volgende:
[..]
Het is wel lekker goedkoop in vergelijking met DX, waar ik al 2 pakketjes heb besteld.
Dx is dan ook het slechtste vergelijkingsmateriaal
Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar Buyincoins en Ebay. Altijd snelle correcte verzending.
Daarnaast Focalprice/Pandawill/Lightake
En voor heel exclusieve dingetjes Alibaba
Heb alleen ervaring met DX, wat best wel slecht is verlopen. Heeft altijd meer dan 4 weken geduurd en ze reageren nooit op chat. Ik zal is even kijken op Buyincoins maar Ebay is in principe bijna hetzelfde als DHgate alleen dan wereldwijd en veiligerquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:53 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Dx is dan ook het slechtste vergelijkingsmateriaal
Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar Buyincoins en Ebay. Altijd snelle correcte verzending.
Daarnaast Focalprice/Pandawill/Lightake
En voor heel exclusieve dingetjes Alibaba![]()
In dat principe is Bol.comook het zelfde als Marktplaats.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:01 schreef namemotion het volgende:
[..]
Ebay is in principe bijna hetzelfde als DHgate alleen dan wereldwijd en veiliger
Het is echt een wezenlijk verschil.
eBay
![]()
![]()
Ja eigenlijk wel....quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:02 schreef Poepoog het volgende:
[..]
In dat principe is Bol.comook het zelfde als Marktplaats.
Het is echt een wezenlijk verschil.
eBay
![]()
Mwa bestel regelmatig wat bij Dealextreme en afgezien van de lange levertijd komt alles altijd prima aan en werkt alles ook gewoon goed.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:01 schreef namemotion het volgende:
[..]
Heb alleen ervaring met DX, wat best wel slecht is verlopen. Heeft altijd meer dan 4 weken geduurd en ze reageren nooit op chat. Ik zal is even kijken op Buyincoins maar Ebay is in principe bijna hetzelfde als DHgate alleen dan wereldwijd en veiliger
Mijn ervaring is dat de levertijd bij DX ongeveer 3-4 weken is, daar moet je gewoon rekening mee houden als je er besteld.
Zit nu weer op een dashcam te wachten, het is al 2 weken geleden dus hij zou deze of volgende week wel binnen moeten komen denk ik zo
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: