Ongeveer 3 á 4 dagen moet lukkenquote:Op maandag 9 april 2012 15:13 schreef Turquaz52 het volgende:
Hoelang kan het duren als iets opgestuurd is uit engeland dat ie bij mij aankomt? Het gaat hier om 2 usb kabeltjes van bij elkaar opgeteld iets van 7.50euro...
maar ik zou kiezen voor die van FP, want die van ebay heeft 15 euro verzendkosten!quote:Suitable for the gay up than 14 years old
Haha goede vertalingquote:Op maandag 9 april 2012 15:50 schreef bobbernaut het volgende:
maar ik zou kiezen voor die van FP, want die van ebay heeft 15 euro verzendkosten!
Hier de laatste 2 binnen 5 dagen binnenquote:Op maandag 9 april 2012 15:25 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik heb het meestal pas na 1 a 2 week binnen uit de UK...
Vind zon money box wel erg leuk.quote:
Herinner ons even als die voor 1 dollarcent in de aanbieding komenquote:Op maandag 9 april 2012 19:43 schreef Miniem het volgende:
Bij Pandawill kreeg ik wat aanbiedingen in mijn mailbox die vanaf een bepaalde tijd ingaan.
Bijvoorbeeld:
[..]
Vind zon money box wel erg leuk.
Maar waar laat je heten no way dat ik het ga gebruiken
![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 19:59 schreef Fifut het volgende:
[..]
Herinner ons even als die voor 1 dollarcent in de aanbieding komen.
Wat is er nou weer mis met die van PW. Da's een motherfocking MJX (props voor de heistrocker).quote:Op maandag 9 april 2012 15:50 schreef bobbernaut het volgende:
Die van ebay is wel groot!65 cm
en je kan er 15/20 Minuten mee vliegen (laadtijd is 2 uur maar is niet zo erg)
die van FP is van Syma dus je kan wel makkelijk reserve onderdelen kopen
en die van PW...
[..]
maar ik zou kiezen voor die van FP, want die van ebay heeft 15 euro verzendkosten!
Waar je laatst van zei er twee van te hebben gehaald?quote:Op maandag 9 april 2012 21:47 schreef monkeybrain het volgende:
Soundmagic pl50 gekocht voor zo'n kleine 37 euro bij mp4nation![]()
Beetje oud nieuws, ik wilde deze al jaren terug kopen maar nooit gedaan![]()
[ afbeelding ]
Nee, dat was de Meelectronic m6. De HM5 is nog steeds onderweg, ik verwacht deze weekquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:36 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Waar je laatst van zei er twee van te hebben gehaald?
Is 't zo goed als je gehoopt had dan? En je HM5 al binnâh?
Ervaring dat er nog wel eens een rotte appel tussen zit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:15 schreef namemotion het volgende:
Ik heb zojuist zo'n 6 pakketjes besteld bij DHgate.com mooie site is dat! Ervaringen?
Oké, ik heb dus wel gekocht bij mensen van minimaal 99% positieve feedback, dit betreft veel merkloze iPhone hoesjes dus geen namaak spulquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:25 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ervaring dat er nog wel eens een rotte appel tussen zit.
Dus over het algemeen goed, maar soms ook oplichters.
Enkele keren een product niet ontvangen, of een extreem slechte versie van het product (afwijkend ver beschrijving/afbeeldingen)
Het is wel lekker goedkoop in vergelijking met DX, waar ik al 2 pakketjes heb besteld.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:25 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ervaring dat er nog wel eens een rotte appel tussen zit.
Dus over het algemeen goed, maar soms ook oplichters.
Enkele keren een product niet ontvangen, of een extreem slechte versie van het product (afwijkend ver beschrijving/afbeeldingen)
Uiteraard.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:51 schreef namemotion het volgende:
[..]
Het is wel lekker goedkoop in vergelijking met DX, waar ik al 2 pakketjes heb besteld.
Heb alleen ervaring met DX, wat best wel slecht is verlopen. Heeft altijd meer dan 4 weken geduurd en ze reageren nooit op chat. Ik zal is even kijken op Buyincoins maar Ebay is in principe bijna hetzelfde als DHgate alleen dan wereldwijd en veiligerquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:53 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Dx is dan ook het slechtste vergelijkingsmateriaal
Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar Buyincoins en Ebay. Altijd snelle correcte verzending.
Daarnaast Focalprice/Pandawill/Lightake
En voor heel exclusieve dingetjes Alibaba
In dat principe is Bol.comook het zelfde als Marktplaats.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:01 schreef namemotion het volgende:
[..]
Ebay is in principe bijna hetzelfde als DHgate alleen dan wereldwijd en veiliger
Ja eigenlijk wel....quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:02 schreef Poepoog het volgende:
[..]
In dat principe is Bol.comook het zelfde als Marktplaats.
Het is echt een wezenlijk verschil.
eBay
Mwa bestel regelmatig wat bij Dealextreme en afgezien van de lange levertijd komt alles altijd prima aan en werkt alles ook gewoon goed.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:01 schreef namemotion het volgende:
[..]
Heb alleen ervaring met DX, wat best wel slecht is verlopen. Heeft altijd meer dan 4 weken geduurd en ze reageren nooit op chat. Ik zal is even kijken op Buyincoins maar Ebay is in principe bijna hetzelfde als DHgate alleen dan wereldwijd en veiliger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |